Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

apg2312 - to wiem, ale rozchodziło mi się o związane z tym zmiany w innych opcjach. Samo podniesienie udźwigu, to połowa roboty, skutkująca zmiejszeniem innych możliwości GG. W tym krwawienia z powodu "uszkodzeń" spowodowanych ciężarem większym niz startowy moda. GG szybciej sie męczy, robi głodny itp. i to trzeba zmienić w pliku actors. Co i jak się zmienia jest w dziale poradnikowym. Ja widocznie za mało podniosłem ten parametr, albo jest jeszcze jakiś inny, o którym nie wiem, aby biegnący GG nie doznawał obrażeń skutkujących krwawieniem i utratą sił do biegu.

Poczekaj, bo ja czegoś nie rozumiem. Jeżeli chcesz TYLKO zwiększyć sobie udźwig, to zmieniasz parametry standardowo w plikach system.ltx i actor.ltx - a w tym akurat modzie w plikach actor.ltx i ogse_config.ltx, tak, jak napisałem w poprzednim poście. Nie musisz zmieniać ŻADNYCH INNYCH parametrów, bo nie mają już związku z podniesionym udźwigiem. Proporcjonalnie, przy max weight 100 i ładunku 50 kg czy max weight 1000 i ładunku 500 kg GG będzie się męczył tak samo.

Oczywiście pomijam tu wszelkie pułapki tworzone przez autorów, typu wylatywanie przedmiotów powyżej jakiejś wagi czy ilości, czy przeniesienie parametrów GG do innych plików niż system.ltx i actor.ltx. Zresztą w modach, które chcą jak najbardziej przybliżyć rzeczywistość, to trudno raczej żeby GG miał udźwig jak ciężarówka ;)

Pozostałe parametry GG zmienia się we wpisach:

odporność

[actor_immunities_gd_novice]

[actor_immunities_gd_stalker]

[actor_immunities_gd_veteran]

[actor_immunities_gd_master]

oraz stan organizmu

[actor_condition]

wszystko w pliku actor.ltx

Edytowane przez apg2312
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja wrzucę jeszcze jeden błąd. Przypuszczam, że przy tłumaczeniu została "zjedzona" lub może źle oznakowana linijka wiersza ? Usunięty lub dodany jakiś średnik, przecinek czy inny nawias ? Bo jest ewidentny błąd w dialogach - zamieniony tekst Naznaczonego i Denara (szefa Najemników w Prypeci). Skrypt jakby nieszczególnie chce zaskoczyć, ale całą scenę niby idzie przejść intensywnie klikając. Błąd występuje w obu ścieżkach dialogowych, kiedy bierzemy pieniądze i kiedy zabijamy Najemników.

 

Dołączona grafika

 

Dodatkowo załączam sejwa przed samą sytuacją odbioru nagrody, można samemu sprawdzić :

 

save 2.rar

Oczywiście, udźwig na 2000 kg :P

Edytowane przez apg2312
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brawo i dzięki, bo rzeczywiście coś tu nie gra, bo wychodzi na to, że jakby oni sprzedawali ten kontener, a tak nie ma być. Jak by nie było, to w końcowej fazie, Naznaczony dostaje 700 patoli. Sprawdzę i postaram się poprawić.

 

Porównałem zawartość polonizowanego pliku i oryginału i nie ma błędu z naszej strony. Niestety, pomimo wielokrotnych prób, nie udało mi się poprawić dialogów. :wallbash: Jest to plik tekstowy z text/pol o nazwie stable_dialogs_pripyat. Mam prośbę do mających stalowe nerwy, o podjęcie próby naprawy tego dialogu. Próbowałem dopisać tekst - nie pomogło, zamieniałem kolejność dialogu - nie pomogło. Sądzę, że to głębsza sprawa, albo miałem pecha i nie ustawiłem poprawnej kolejności tak jak trzeba. Szczerze, to brakło mi nerwów.  :mad:

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli komuś zależy na tych 700 tyś. rubli, to jakoś to musi "przeklikać" - da się na pewno. W innym wypadku po szturmie bazy Monolitu i odebraniu nagrody można po prostu bez gadania zastrzelić wszystkich trzech najemników i zabrać Denarowi klucz - kontener zostaje otwarty i dostajemy 5 pocisków do granatnika z ładunkiem nuklearnym :D

Przyznaję, fajnie wygląda eksplozja nuklearna :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@de Vries,

dźwięk stanowiący przyczynę błędu znaleźć można w pliku:  j_w_svd.ltx [gamedataconfigweapons] w sekcji opisanej jako "O.G.S.E. sound remake". Jest to szereg wpisów:

;çâóęčsnd_draw        = AazŃÂÄ-Ńsvd-ń_draw  ; dźwięk powodujący błądsnd_holster    = AazŃÂÄ-Ńsvd-ń_holstersnd_shoot        = AazŃÂÄ-Ńsvd-ń_shot    snd_empty        = AazŃÂÄ-Ńsvd-ń_empty, 0.5snd_reload       = AazŃÂÄ-Ńsvd-ń_reload

być może problemem jest występująca w nazwie dźwięku litera ń, która w  twoim logu ma postać ñ - podobną, jednakże nie taką samą. Proponuję dla wszystkich tych dźwięków przypisać defaultowe wartości z SVD - występujące w Shoc'u, czyli w/w sekcję zmienić na:

;çâóęčsnd_draw        = weaponssvd_drawsnd_holster     = weaponsgeneric_holstersnd_shoot       = weaponsrc_svd_shot	 ;svd_shootsnd_empty       = weaponsgen_empty, 0.5snd_reload      = weaponssvd_reload

na chwilę obecną nie znalazłem innych odniesień do tego dźwięku.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@metek58 - na rosyjskiej wersji językowej występuje dokładnie ten sam błąd, więc NA PEWNO nie jest to wina tłumaczenia i tłumaczy :)

 

Dołączona grafika

 

Trzeba by napisać na rosyjskim forum, najlepiej zapytać się autora moda. No chyba, że jakiś magik u nas byłby w stanie tego buga naprawić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fix od wujka magika: download.

Zmieniłem kolejność występowania fraz w dialogu, teraz dialogi powinny być właściwie przyporządkowane - trzeba to jednak sprawdzić, ponieważ nie miałem okazji przetestować tego na modzie. Plik należy umieścić w gamedataconfiggameplay, oczywiście robiąc kopię pliku nadpisywanego. Jeśli ktoś to przetestuje - niech da znać w temacie.

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zona to mój drugi dom.To czy w dialogach jest -ę, ą , czy ich nie ma , dla mnie bez tego da się żyć .Rozumię też tumaczących modyfikacje  w  dążeniu do doskonałości.  Jakie to ma znaczenie czy na plecach mamy dwie,czy trzy tony? .Myślałem , że 150kg to "olimpiada" .Po co to wszystko kiedy z "pm" da się zrobić armatę . Jle można. To tylko moja opinia ,skromnego gracza i obserwatora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest do pobrania nowy kumulatywny patch 0.2 w pierwszym poście. Da się grać dalej, ale wszystkich zmiany mogą być niewidoczne. Przyjemnej gry.

 

Trzeba kilka-kilkanaście razy kliknąć, żeby zaskoczyło, ale ścieżki dialogowe są już OK :)

Masz za duży... kursor! Ale tak poważnie, to trzeba jakby wycentrować na danym dialogu i powinno zaskoczyć.

Sądzę, że po fixsie @The Emperor (dialog z Maksem), taka mała niedogodność dla prawdziwego twardziela, to mały pikuś.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest do pobrania nowy kumulatywny patch 0.2 w pierwszym poście. Da się grać dalej, ale wszystkich zmiany mogą być niewidoczne. Przyjemnej gry.

Masz za duży... kursor! Ale tak poważnie, to trzeba jakby wycentrować na danym dialogu i powinno zaskoczyć.

Sądzę, że po fixsie @The Emperor (dialog z Maksem), taka mała niedogodność dla prawdziwego twardziela, to mały pikuś.

Witam.

Coś chyba nie zaskoczyło bo w pierwszym poście jest do pobrania patch 0.2 i opis w linku się zgadza ale pobiera  v.0.1.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tą koniecznością wielokrotnego klikania dialogów - u mnie ten problem nie występuje. Sprawdźcie w pliku talk.xml [gamedataconfigui] czy macie ustawione takie parametry w wierszu:

<questions_list x="30" y="100" width="547" height="120" right_ident="0" always_show_scroll="0"/>

pobrałem savegame od @apg2312 i żadnego problemu z "przeklikiwaniem" nie uświadczyłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A u mnie dla odmiany jest :

<questions_list x="30" y="100" width="547" height="170" right_ident="5" always_show_scroll="0"/>
Nie rozumiem...gra sama sobie ustawia parametry w tym pliku w zależności od rozdzielczości monitora ? Czy kie licho ? Bo trzy te same mody (przypuszczam wszystko z jednego źródła zassane), i trzy różne parametry ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podejrzewam, że @Metek ma config dostosowany pod menu do gry w kości w barze, które trzeba było przerobić, u siebie zaś testowałem ok. miesiąca temu zmiany menu na potrzeby wydania fix'a - być może zostawiłem bez przywrócenia oryginalnego pliku? Nie gram akurat w tego moda, więc uwagi nie zwróciłem na tę ewentualność i stąd różnice. U mnie sprawdzając nie ma problemu z klikaniem, ale nie będę przecież filmiku robił żeby to udowodnić. Proponuję porównać ten plik z oryginałem z Shoc, obojętnie czy z wersji 1.0004/1.0005, konkretyzując - sprawdzić ten wiersz i ustawić parametry domyślnie. Lepszej rady niestety nie mogę udzielić...

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.