Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie Mamaj z baru uciekł, ale w DM go nigdzie nie znalazłem. Bandyci chodzą samopas.

Ale też, przychylnośc bandytów którą dostałem na 24 godziny od bandyty z fabryki przy wejściu do labu trwa bez końca. Nawet to fajne, bo po Wysypisku chodzę bezkarnie, nawet jak ze stalkerami się w hangarze naparzają. Tylko muszę uważac, aby jedni i drudzy mnie przpadkowo nie postrzelili :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak to się ma do ugrupowania, z którego jest Nabój, ale po wzięciu zadania na likwidację tegoż osobnika, miałem dziwny zbieg okoliczności, bo właśnie miałem zamiar zrobić próbę, co z tego wyniknie. Ruszyłem za nim, a tu gość wpadł w anomalię, która usadowiła się na trasie tego nieszczęśnika. Zadanie zaliczone, zbóje kumplami, ale trochę to nie cieszyło, bo później nie miałem się z kim prać i tak było, jak napisał @patryk38832, zakapiory zostali przyjaźnie nastawieni do końca gry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym modzie Naboja powinno się zabić, pomagając tym samym bandycie. Dostajemy namiary na schowek Naboja i przychylność bandytów. Można jednak grać "po staremu", wszystko zależy od nas. Sądzę jednak, że warto wypróbować nową fabułę, tym bardziej, że Powinność nie staje się wroga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie . Który plik konfiguracyjny odpowiada za " M-76 Zastawa"? Co do Naboja, za każdym razem kiedy mu pomagałem następował atak mutantów ,albo Nabój zaczynał interesować się bandytami w fabryce i ginął . Zadania od bandyty nie brałem z obawy przed wrogim nastawieniem całego ugrupowania, teraz sprawa stała się jasna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do Zastawy, to zajrzyj gamedata/config/weapons/j_w_ak47_unic, ale tam są dwa pliki, ten drugi jest bez "j". Jeśli chcesz "pogrzebać" w Zastawie, to raczej ten z "j". Jeśli coś Ci nie wypali, pisz na PW, pomogę w miarę swoich możliwości.

A co do Naboja, to nie biorąc zadania na jego "utylizację", zaprzepaściłeś przychylność bandziorów. Jak wynika z Twojej relacji, to on i tak był na "przemiał".  :biggrin:

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@smox. Jak próbowałem zagrac po staremu, czyli pomóc Nabojowi uratowac jego kumpla, to po odbiciu więźnia, miałem podobnie jak @gawron, czyli Nabój latał jak szalony i nie było z nim opcji dialogowej, a po około minucie za każdym razem miałem wylot do pulpitu bez loga . Więc uznałem, że ta droga fabuły jest nieprawidłowa .

W  ten oto sposób pomogłem bandycie i dostałem dożywotnią obojetnośc bandytów i przy okazji zaoszczędziłem 100 patyków ( o ile dobrze pamietam) taka stawka była u informatora za przychylnośc bandytów.

 

 

Dopisano:

 

Z tego co pisze @kondotier powyżej, wnioskuje że te wyloty do pulpitu w moim przypadku, to tylko moja dziwna anomalja, więc pytanie nieaktualne. 

Edytowane przez patryk38832
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli już rozpatrujemy wariantowośc moda, to pomogłem Nabojowi i temu drugiemu. Też mi obaj po gierojsku pchali sie do fabryki i ginęli. Ale powtórzyłem, od tego drugiego wziąłem zadanie na uwolnienie Sieriergi. Nabój zniknął. Poszedłem po snajperkę itd.. Bandycy byli wrodzy, aż do znalezienia tego w fabryce, przy wejściu do labu. Później znalazłem trupa Naboja koło tej wywróconej Niwy ze skrzynią-schowkiem.

Nie ma co się gorączkować, bo każdy może mieć inne rozwiązanie. jeden coś będie miał, inny nie.

Pisałem już, że mod zjadł mi większość zadań na MW. Zginął mi Farciaż i nawet NPC w barze padli. Dobrze że nie kwestowi. Ale i tak mogłem grać dalej, bo mod posłał mnie do Alana. Coś mi się widzi, że jeśli coś kwestowego zrobimy bez innych wcześniejszych, a z tym nie związanych zadań, to one przepadają.

Edytowane przez kondotier
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jest to atak na ciebie, @patryk38832, tylko ogólnie do wstawiających screeny z błędami. Prosiłem wcześniej, aby znalezione błędy opisywać z sugestią, to w danym screenie nie pasuje. Tu, nie dość, że za małe zbliżenie i nie widać, o co kaman (przynajmniej ja nie mogę dojrzeć), bo brak sugestii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wylot przy rozmowie z Maksem:

FATAL ERROR [error]Expression    : !phrase_dialog->m_PhraseVector.empty()[error]Function	  : CPhraseDialog::SayPhrase[error]File		  : E:stalkersourcestrunkxr_3daxrGamePhraseDialog.cpp[error]Line		  : 140[error]Description   : No available phrase to say, dialog[mil_max_dialog] stack trace:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kamil190, a wgrałeś patcha z pierwszego postu? Jak nie, pobierz go łaskawie, a problem zniknie. 

@Metek58,

Koledze chodzi zapewne o błędny opis zadania, na screenie mamy obóz na Magazynach Wojskowych, tymczasem opis mówi:

"Ochroń stalkerów na Agropromie" - opis jest niezgodny z zaznaczoną lokalizacją.

Tak, to prawda, dzięki za podpowiedź. Sprawdzałem w ruskim pliku i też tam jest Agroprom. Zamienię na "Ochroń stalkerów obok Magazynów Wojskowych." Może być?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@patryk38832, Wejdź w gamedata/configs/text/pol i w pliku stable_task_manager odszukaj "Ochroń stalkerów w Agropromie" i wpisz "Ochroń stalkerów obok nMagazynów Wojskowych". Zapisz i po tej operacji, zobacz w grze, czy dobrze się wyświetla.

Chcę dodać, że zwróciłem uwagę @patryk38832 co do wstawionego screena, a niczemu tu nie zawinił, bo z własnej winy, źle rozpoznałem jego screen z błędem. Sorki za to.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możecie podziwiać moją kolekcję broni... przynajmniej jej część :P
Ale screena wstawiam, bo opis broni w okienku jest ciut...dziwny ;)

 

Dołączona grafika
 

Poprawka do spawnera - zamienia w spawnerze nie działające (powodujące CTD) przyciski dodawania amunicji 5,7x28 i 5,7x28 ap na 7,92x57 ap oraz 7,62x51 ap oraz dodaje ręczny teleport
Wypakować i zamienić pliki. Nowa gra nie jest wymagana.
http://yadi.sk/d/MjEYwa9THo5HS

 

Proponowałbym, żeby dorzucić do następnego patcha :)

Edytowane przez apg2312
  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

apg2312 - mam prośbę o wskazanie linni i przyjętych w nich wielkości, aby przy takim udźwigu jak masz, nasz GG nie był "uszkadzany" gdy zaczyna biec. Przy 10 x mniejszym udźwigu u mnie i zmianie w lini za to odpowiedzialenej ( z pamięci = L. 24  tuning), wyskakuje mi zielone krwawienie i koniec biegu. W innych liniach też pozamieniałem na pozytywne, ale nie pomaga.

Może być na PW.

Pytanie inne. Ten spawner jest tylko dla Jekasna, czy dla innych modów też? I z  jaką podstawką?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier - udźwig w tym modzie zmieniłem się w 2 plikach

gamedata/config/tuning/ogse_config.ltx

 

max_item_mass      = 2000.0

max_weight   = 2000

 

oraz standardowo w

gamedata/config/creatures/actor.ltx

 

max_item_mass      = 2000.0

max_walk_weight      = 2000

 

To tyle. Zielone krwawienie to chyba zmęczenie ? Ja to zawsze niweluję artefaktami na wytrzymałość. W tym modzie ciut zmienione są właściwości artefaktów, więc trzeba czytać opisy co który robi. Ale w sumie dopiero Sacharow na  Jantarze modyfikuje dobre arty, ale to trzeba mieć sporo kasy, i większość zwykłych artefaktów.

Spawner jest do tego moda, ale pewnie dałoby się go wyciągnąć i zaadaptować do innych. Ale ja się tego nie podejmuję, wystarczy mi to, co się nakląłem przy spawnerze do Wielkiej Zony, a to była tylko adaptacja spawnera z Narodnoj Soljanki.

 

@metek58 - przepraszam, że dopiero teraz. Save w załączniku, tylko udźwig musisz dać na 2000 ;)

save.rar

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

apg2312 - to wiem, ale rozchodziło mi się o związane z tym zmiany w innych opcjach. Samo podniesienie udźwigu, to połowa roboty, skutkująca zmiejszeniem innych możliwości GG. W tym krwawienia z powodu "uszkodzeń" spowodowanych ciężarem większym niz startowy moda. GG szybciej sie męczy, robi głodny itp. i to trzeba zmienić w pliku actors. Co i jak się zmienia jest w dziale poradnikowym. Ja widocznie za mało podniosłem ten parametr, albo jest jeszcze jakiś inny, o którym nie wiem, aby biegnący GG nie doznawał obrażeń skutkujących krwawieniem i utratą sił do biegu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,po przerwie wróciłem do Stalkera. Mod jest świetny, wyrazy uznania dla tłumaczy.   Ale pojawił się problem. Druga wizyta w Barze,po powrocie z DM po dok. dla Dzika i wylot.

[error]Expression : wave&&wave->length()[error]Function : CSoundRender_Source::LoadWave[error]File : E:stalkersourcestrunkxrSoundSoundRender_Source_loader.cpp[error]Line : 65[error]Description : Can't open wave file:[error]Arguments : e:thqs.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsaazÑÂÄ-Ñsvd-ñ_draw.ogg

Zmieniałem nazwę pliku,ale to nic nie daje. Gram na gamedacie od Cichego. Powtórne sciągnięcie i to samo. Macie jakiś pomysł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.