kobal Opublikowano 10 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 Albo masz jakiś błąd w linii 659 w pliku nd_news_main.script, albo w tej linii będzie odwołanie do innego pliku. Skrypt ma polecenie coś zrobić z danym przedmiotem?, wysłać smsa albo co, ale nie umie otworzyć rzeczonego pliku ( na przykład z tekstem) i wywala błąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 10 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 Dzięki @kobal, to na pewno winny jest plik tekstowy, ten co był tłumaczony, bo nie wywalał przed polonizowaniem. Teraz nie mam czasu, bo muszę jechać, ale później zrobię eksperyment i wrzucę ruski tekst i obadam, czy wywali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 13 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 Zakończyliśmy z @metkem58 spolszczenie tego moda. INSTALACJA ... Podstawka - STALKER Cień Czarnobyla z patchem 1.0004 1. Wypakuj moda i skopiuj folder gamedata do folderu ze Stalkerem. 2. Wypakuj patcha i skopiuj folder gamedata do folderu ze Stalkerem 3. Wypakuj spolszczenie i skopiuj folder gamedata do folderu ze Stalkerem. 4. W pliku fsgame.ltx...zmień linijkę...$game_data$ = false| true| $fs_root$| na: $game_data$ = true| true| $fs_root$| 5. Dodaj parametr -nointro do właściwości skrótu gry 6. Usuń plik - zone_kampfire.ltx- znajdujący się w gamedataconfigmisc - chodzi o błąd literowy w modzie, powodujący wylot przy przejściu do Dziczy. Spolszczenie pojawi się jak @Portals wstawi do pobieralni. Proszę o edycję pierwszego posta. // dodałem info do 1 postu...@malakas 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 13 Września 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 Kolejna dobra robota panowie.Czekam na spolszczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 13 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 Zaciekawił mnie ten mod, pobieram. Mam pytanko, czy istnieje jakiś dobry poradnik ? inny niż jest na pierwszej stronie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 13 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 (edytowane) @Agrael, ten mod jest tak skonstruowany, że poradnik praktycznie nie jest potrzebny. Wykonujesz zadania (prawie wszystkie nowe, z podstawki minimum zadań) po kolei biorąc od zleceniodawcy. Branie wielu zadań, powoduje zagubienie się, bo nie ma tu strzałki pokazującej gdzie się udać, by wykonać zadanie. Uważnie czytać tekst i moja rada, robić screena z zadaniem, bo w razie zapomnienia lub dezorientacji, mamy wgląd do tejże rozmowy. Brak jest tu kropek na mapie, pokazujące osoby żywe i trupy. Brak krzyżyka do broni, jest kropka. Mod zaciekawia nowością zadań do wykonania, ale uprzedzam, trzeba się nałazić jak Korzeniowski. Chcę dodać, że w tym modzie, prawie wszystkie artefakty opisane są identycznie, tak zrobił twórca moda, więc proszę o nie zgłaszanie tego jako błąd. Można dodać informację w temacie moda, że takie siupy są z opisem artefaktów, by inni wiedzieli i nie zalewali monitami o zaistniałej sytuacji. Przyjemnej degustacji moda. Edytowane 13 Września 2012 przez metek58 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 13 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 Mod jest fajny. Proponuję zacząć rozgrywkę w linii zadań którą rozpoczyna Cygan. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 13 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 Bardzo dynamiczny mod. Po wykonaniu n-tego zadania dla Źaby cała Wioska Kotów to wrogowie i trzeba ich wytłuc do nogi. Potem na posterunek wojskowych i tam też nowe zadanie + mapa Kordonu zakładana w slot jak w NS. Po mojemu warty uwagi mod. Tyle Ja zrobiłem wszystkie zadania dla Żabci i wiocha była przyjaźnie nastawiona, ale to może dlatego, że ja nie z miasta? Bez kitu, nikt się nie czepiał mnie i wojsko przyjazne. Chyba, że oddałeś dokument koło lokomotywy najemnikowi, to miałeś przerąbane u wszystkich. // Chciałbym wiedzieć, np. przy burer = -2, -2, 0, -1, 0, -1, -1, -1, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, -2 komu poszczególne cyfry odpowiadają. Wyjaśniam, że chodzi mi o to, że jak dam wszystko na zero, to on będzie neutralny do wszystkich, a jak bym wiedział komu przypisana jest dana cyfra, to uczyniłbym go tylko do siebie neutralnym lub kolesiem. Jest problem w laboratorium na Jantarze. Wywala przy zbliżeniu do burerów, gdy zaczynają swoje fochy stroić wobec mnie i chcę wypróbować ustawienie neutralne, aby nie wywalało, bo w tej chwili nie wiem, co jest przyczyną tych wylotów. Ustawiłem grafę na minimum, to podszedłem bardzo blisko ich, ale jak zaczęli ten ich szaleńczy pokaz, to komp się zrobił stolec i wylot, a słabego kompa nie mam. Proszę o rzeczową poradę. Dodam, że wylot jest zawsze taki sam z małą zmianą liczby na końcu: FATAL ERROR [error]Exp[b][/b]ression : I != levels().end() [error]Function : GameGraph::CHeader::level [error]File : e:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrgamegame_graph_inline.h [error]Line : 171 [error]Description : there is no specified level in the game graph : 26 Jak ktoś da radę to rozwikłać, żeby nie musowo było zmieniać nastawienia mutantów lub kogokolwiek tutaj, to przez co najmniej tydzień, będę pił jego zdrowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 14 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 Chciałbym wiedzieć, np. przy burer = -2, -2, 0, -1, 0, -1, -1, -1, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, -2 Wystarczy policzyć cyfry od pierwszej actor to -2. Nastawienie mutantów do GG to pierwsze cyfry w pionowej kolumnie tabeli. // Myślę, że w X-16 więcej szkodzi spawn połamańców i zombi na górze w sali niż sam burer. Zabiłem burery szybko, a wyloty i tak nie ustały. Ustały dopiero po wybiciu tych mutantów na górze. Co ciekawe kilka z nich było uwięzionych w teksturach siatki od boksów. [monster_relations] ; [1] äđóă, [0] íĺéňđŕë, [-1] âđŕă, [-2] çëĺéřčé âđŕă ; .........actor, human, arena_monstr, boar, bloodsucker, flesh, dog, pseudodog, cat, chimera, giant, zombie, burer, controller, poltergeist, snork, fracture, bird, rat, tushkano, dogfrend, bibliofrend ;=================================================================================================================================================== actor =.. 1, .........1, .......-2, ................-1, ........-1, ............-1, ....-1, .........-1, ..........-1, .....-1, .......-1, ......-1, ......-1, ........-1, ..........-1, .............-1, ......-1, ......0, ..-1, .....-1, .............1, .............0 burer = -2,...... -2, ........0, ..................-1, ..........0, ...........-1, ....-1, ...........-1, ..........0, .......0, ........0, .......0, .......1, .........0, ............0, ..............0, .......0, ......0, ...0, ......0, .............0, ............-2 W drugiej linii nastawienie Burera do wszystkich. By sprawdzić czy to on jest przyczyną ustaw w linii burer pierwszy wskaźnik na "0" w stosunku do zombi i połamańców jest neutralny. Potem można wyzerować zombi i połamańce. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 14 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 Dzięki @malakas, to mi wystarczy. Dawałem na różne sposoby, grafę na minimum plus te relacje ustawień wrogości dawałem na przyjaciel plus prawie pusty plecak (pomagało) i tak wywalało koło tego obiektu z mózgiem za szkłem. Dopiero przy takim pomniejszeniu, zacząłem robić częste zapisy i likwidacji kręcących się tam stworów, pozwoliło przejść tą lokację. Ciekaw jestem, jak inni to będą przechodzić, jak u nich będzie się to miejsce zachowywać, czy też zaliczą podobne wyloty. Może ktoś znajdzie lekarstwo na te dziadowskie wyloty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 15 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2012 Wziąłem kwesta od ochroniarza Żaby na znalezienie broni w okolicy Windy, i tu jest problem bo szukam i nic, wiecie w którym ona miejscu leży ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 15 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2012 @Agrael, jest na budynku koło mostu, w takiej wieżyczce, obok skrzyneczki, tylko ciut niżej. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apg2312 Opublikowano 15 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2012 Lekki błąd w spolszczeniu, a właściwie jego brak. Nad kursorem : Uploaded with ImageShack.us 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 15 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2012 Dzięki metek, znalazłem. Ale to nie wszystko, odszukałem tajne dokumenty w lokomotywie, oddałem je Cyganowi. Czy teraz zgodnie z fabułą udać się do Baru ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 15 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2012 Dzięki @apg2312, wstawiaj wszystko co znajdziesz, tylko tutaj - http://stalkerteam.p...zony-viam-fata/. // @Agreal, po odszukaniu tych dokumentów jest punkt zwrotny w grze. Fabuła ma dwa wątki. Można grać drogą najemników (jeżeli oddasz dokumenty Cyganowi) i drogą wojskowych (jeżeli zabijesz Cygana). To jakby dwa mody w jednym. Jeżeli oddałeś dokumenty Cyganowi, to idziesz do Baru. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 15 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2012 Tak, są dwie drogi fabularne gry, ja obrałem drogę wojskowych i ubiłem Cygana. W takich dwóch opcjach, porad w dalszych etapach, udzielać mogą idący Twoją drogą, @Agrael. Jak już wspominałem w którymś poście, trzeba pilnie czytać dialogi, a najlepiej robić screeny tych rozmów, bo w razie jakichś wątpliwości, mamy choć taki wgląd w zapomnianą rozmowę. Mod dobry dla lubiących nowe misje i podróże. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 15 Września 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2012 Panowie do tego moda był zapowiadany przez autora na stronie domowej patch nr 2 ale do tej pory nie ukazał się. W tym patchu miały być naprawione poważne błędy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 16 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 Panowie do tego moda był zapowiadany przez autora na stronie domowej patch nr 2 ale do tej pory nie ukazał się. W tym patchu miały być naprawione poważne błędy. @czernobyl10, ten patch jest bardzo potrzebny, bo jeden ze znalezionych poważnych błędów moda, który powodował wylot przy wejściu do Dziczy, jeden ze szpeców od takich spraw, @scigacz1975, naprawił w 100 procentach. Drugi poważny błąd z przejściem przez laboratorium na Jantarze, jest na tą chwilę, nie do naprawienia, prawdopodobnie wiąże się to z mapami lub (według mnie) z trzema zombi-pracownikami laboratorium na samej górze tego laboratorium. Nie wiem, czy jeszcze są w dalszym etapie jakieś błędy, ale trzymaj rękę na pulsie, gdyby pojawił się ten patch, to daj niezwłocznie znać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 16 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 Drugi poważny błąd z przejściem przez laboratorium na Jantarze, jest na tą chwilę, nie do naprawienia, prawdopodobnie wiąże się to z mapami lub (według mnie) z trzema zombi-pracownikami laboratorium na samej górze tego laboratorium.. Dodam tylko, że pomimo tego błędu mod jest w pełni grywalny i przy odrobinie samozaparcia, to laboratorium da się przejść. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 16 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 (edytowane) Dodam tylko, że pomimo tego błędu mod jest w pełni grywalny i przy odrobinie samozaparcia, to laboratorium da się przejść. Tak, @smox, masz rację, napisałem post z myślą o błędzie, ale nie zauważyłem, że robi wrażenie, jakoby ten etap moda, nie był do przejścia. Tak, da się pokonać tą trudność, bo sam ją pokonałem. Mój sposób, to opróżnić plecak u Sacharowa do niezbędnego minimum, grafikę dać na minimum, robiąc częste zapisy - przeć do przodu, likwidując na niższych poziomach: na początku dwa snorki, potem dwa burery, pijawkę (przy odrobinie szczęścia, ona sama ginie, trafiając na anomalię spalacz na którymś poziomie konstrukcji) i na samej górze trzech zombi (w mojej ocenie, to oni są przyczyną wylotu). Tak postępując, można zaliczyć tą misję. Nie zapomnijcie zabrać stamtąd dwóch dokumentów. Chciałbym, aby ten etap tego moda, przeszedł ktoś, kto ma bardzo mocny komputer (zwłaszcza kartę grafiki), by przekonać się, czy da się normalnie przejść, mając super kompa. Ale tak czy owak, patch jest konieczny, bo mod powinien hulać, bez jakichś kombinacji. Jak by ktoś nie mógł i tak przejść w tych ustawieniach ten etap, to powinien zmienić nastawienie burera, pijawki i zombi z wrogich na neutralnych lub na kolesi. To powoduje, że burery nie robią pozycji Jedi i nie wywołują fal uderzeniowych, choć i tak elementy się unoszą w górę, ale nie są ciskane w nas. Pijawka lata jak szalona, chciałaby coś possać, ale jako kumpla, nie chce nas krwiożerczo całować, a zombiaki u góry łażą bez celu. Jednak będę czekał na opinię od kogoś, kto z bardzo mocnym kompem, może to zaliczy i powie, że dało się. To tak pokrótce. Proszę o wyrozumiałość i grać jako kombinator. Powodzenia. Edytowane 16 Września 2012 przez metek58 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 16 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 (w mojej ocenie, to oni są przyczyną wylotu). Tak postępując, można zaliczyć tą misję. Nie zapomnijcie zabrać stamtąd dwóch dokumentów. Chciałbym, aby ten etap tego moda, przeszedł ktoś, kto ma bardzo mocny komputer (zwłaszcza kartę grafiki), Już dawno pisałem, że błąd powodują mutanty czyli dodatkowy spawn w laboratorium. Komputer nic tu nie pomoże...ja przechodziłem lokację z HD 1920x1080 na pełnych detalach i nie było problemu z płynnością gry. Gdyby był problem sprzętowy lub pamięci, system dostałby odpowiednie info, a przycięcia w grze to z reguły info o braku zasobów. Piszecie o jednym błędzie jakby to było coś strasznego...Soljanka miała takich 100.. . . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 16 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 (edytowane) Owszem, pisałeś o tych wylotach związanych z mutantami, ja tylko wskazuje przez które. Tak, zapewne trudniej było pokonać przeszkody w Soliance i też rozpisywano się o znalezionych błędach. Tu o wiele mniejszy problem, bo jest na razie jeden. Ten błąd nie jest tylko w tym laboratorium, ale przed chwilą miałem wylot w wiosce pijawek z takim logiem: FATAL ERROR [error]Exp[b][/b]ression : I != levels().end() [error]Function : GameGraph::CHeader::level [error]File : e:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrgamegame_graph_inline.h [error]Line : 171 [error]Description : there is no specified level in the game graph : 93 Jak widać, błąd ma szerszy zasięg. Teraz kojarzy mi się z anomaliami i pijawkami. Tam było dużo anomalii i jedna pijawka, tu wiele pijawek i trochę anomalii. Może to wina elitarnego detektora, ale i bez niego w laboratorium wywalało. Sądzę, ze musi pojawić się konkretny patch, chyba, że ktoś z naszych znajdzie na to lek. Edytowane 16 Września 2012 przez metek58 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 16 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 Jeżeli błąd znika po załadowaniu gry to nie należy zawracać sobie nim głowy....problem to błędy stałe nie pozwalające kontynuować gry. Ja moda skończyłem jeszcze wcześniej po rosyjsku i poza tym małym zgrzytem w X-16 wszystko było bardzo OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 16 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 Właśnie, jakby było jedno wywalenie i po ponownym wczytaniu, nikt by nie psioczył, a tu trzeba kilku zapisów i wczytań, by to zaliczyć. Jednak pojawiła się szansa rozwikłania tego problemu, ale napiszę, jak się zakończy sukcesem leczenie błędu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 16 Września 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 Byłem wczoraj na stronie moda ale żadnego nowego patcha nie ma. Jak się pojawi to dam znać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.