kazik147 Opublikowano 20 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 Mod rozmiar: 1,50 GB (bajtów: 1 613 424 564),na dysku:1,51 GB (bajtów: 1 623 351 296) patch rozmiar:2,06 MB (bajtów: 2 162 060),na dysku:2,07 MB (bajtów: 2 174 976) polonizacja:2,25 MB (bajtów: 2 363 092),na dysku:2,50 MB (bajtów: 2 625 536). Nie musisz liczyć,otwierasz gamedata,następnie prawoklik ,wybierasz właściwości i masz wszystko na widoku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej75 Opublikowano 20 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 Hmm spróbuję pobrać winrara i nim rozpakować, tymczasem porzuciłem go na rzecz IZArc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazik147 Opublikowano 20 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 Mody do Stalkera z reguły rozpakowuje się darmowym 7zip,przy Winrarze userzy zgłaszali błędy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 20 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 Ja zawsze wypakowuję takim programem, jakim mod jest spakowany i nie miałem problemów z działaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej75 Opublikowano 20 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 Panowie po znacznych mękach i waszej pomocy, bez niej nie odpaliłbym tego moda - WINRAR dał radę, najwidoczniej IZArc coś psuła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RIDLER Opublikowano 21 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 (edytowane) Tylko WINRAR daje rade:) Edytowane 21 Września 2012 przez RIDLER Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 27 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 (edytowane) Proszę o dodanie tego linka patcha 0.2 do spolszczenia. Zawiera sporo poprawionych błędów literowych i poprawiony wylot przy wchodzeniu do Dziczy. Trwają jeszcze prace nad testami all.spawn, związane z wylotem w laboratorium na Jantarze. Jeśli komuś wystąpią takie wyloty, to częste zapisy i szybka likwidacja będących tam mutantów, pozwala na przejście tego etapu. Wywalanie nie ma związku z polonizacją, wada fabryczna. Podaję link, poprawka spakowana 7zip, nie wymaga nowej gry, rozpakować i gamedata wkleić z zamianą do folderu gry: http://www.sendspace...2bbab1e9225e421 Pragnę poinformować, że poprawiony błąd i wylot w Dziczy, to zasługa @scigacz1975 i chwała mu za to. Edytowane 27 Września 2012 przez metek58 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 27 Września 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 Patch dodany do pierwszego postu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oloo Opublikowano 27 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 Exp[b][/b]ression : hFile>0 Function : FileDownload File : E:stalkersourcestrunkxrCoreFS.cpp Line : 106 Description : c:program files (x86)thqs.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedataconfig Zauważyłem, że nie działa mi szybki zapis. Znaczy może i działa, ale jak dam szybki odczyt, to wywala. Wywala też po każdej śmierci. Jak to obejść? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 27 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 A czemu grasz na patchu 1.006 jak mod jest na wersję 1.004 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oloo Opublikowano 27 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 A czemu grasz na patchu 1.006 jak mod jest na wersję 1.004 ? Hm... Zapewne dlatego, że jestem pierdoła :) Dzięki za podpowiedź. Tyle że teraz będę szukał sposobu na downgrade...gdzieś było na forum..ale gdzie..hmmm... editka: znalazłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 27 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 http://stalkerteam.pl/topic/1972-degradacja-patcha-1006-na-1004/ sposób nr 2. Oczywiście nowa gra. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oloo Opublikowano 27 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 http://stalkerteam.p...a-1006-na-1004/ sposób nr 2. Oczywiście nowa gra. Wsio porobione (Twój sposób, zassany plik o wadze 59,3)i kolejny kłopot: Exp[b][/b]ression : fatal error Function : CResourceManager::_GetBlender File : E:stalkersourcestrunkxr_3daResourceManager.cpp Line : 49 Description : <no exp[b][/b]ression> Arguments : Shader 'effectsgradient' not found in library. Dla pewności podmieniłem całą gamedatę, łącznie z patchem i spolszczeniem. Bez efektu. EDIT: Po wywaleniu gamedaty (zmianie nazwy) "czysty" stalker też nie bangla. Robię pełną reinstalkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 28 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 Źle zrobiłeś downgrade, według loga dalej masz patcha 1.006 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oloo Opublikowano 28 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 Przeinstalowałem całość, jest ok. Dzięki za pomoc. A przy okazji zapytam - nie masz może save`ów z SGM 2.2 dla CoP? Bo gra mi zgniła na amen, szukam save od chwili wejścia na Agroprom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lonely Mercenary Opublikowano 25 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2012 Linia najemników, muszę przekazać informację oddziałowi najemników w zakładzie na Jantarze. Pojawia się tylko problem, że żadnego oddziału tam nie ma. Znalazłem zwłoki najemnika w budynku, w którym w piwnicy jest zejście do lab X16, a na dole schodów leżał martwy kontroler. Zwłoki przeszukałem, ale nic mi się nie wyświetliło, że mam wrócić do Anubisa lub coś podobnego. Ten najemnik miał być żywy? Co mam dalej robić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazik147 Opublikowano 25 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2012 Wejdź na dach budynku nad wejściem do X-16, będzie reszta zwłok i chyba PDA,które trzeba odnieść zleceniodawcy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kocur21 Opublikowano 12 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 (edytowane) Nie radzę sobie z zadaniem i to na początku już samej gry. Wybrałem ścieżkę najemnika, spotkałem się z gościem który stoi obok wejścia do baru, dał mi część informacji o Zewie, zlecił sprzątnięcie tchórza na "Pchlim Terenie" i to jest problem, nigdy nie spotkałem się z takim opisem na żadnej z lokacji w grze. Czy można wytłumaczyć co to za miejsce, gdzie go szukać? Z góry dziękuje za pomoc. Edytowane 12 Listopada 2012 przez LordDino Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 12 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 (edytowane) Może chodzi o Pchli Targ. To gruzowisko naprzeciw blokady Powinności, przy wejściu na Bar, na Wysypisku. Edytowane 12 Listopada 2012 przez cichy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozaq94 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 Witam, Gram drogą najemników i właśnie szukam schowka w Dolinie Mroku w zabudowaniach nad X18 (kwest na karabin Gaussa) ,niestety od godziny bezskutecznie. Może ktoś wspomóc radą ? Z góry dziękuję :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 6 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 Karabin Gausa jest w plecaku pod sufitem, na tej konstrukcji metalowej, prawie na wprost jak wejdziesz tą wielką bramą. Wchodzi się tam z piętra, potem po rurach i na metalowe belki. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozaq94 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 Dzięki wielke za pomoc smox :) Uszukałem się po całej budowie ,a tę konstrukcję o której wspominał Malakas jak pamiętam wziąłem omylnie za dźwig stojący przed budynkiem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
r2d2 Opublikowano 14 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Września 2013 Można prosić o reupload patcha? Bo link zdechł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 15 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 Link do patcha działa. Pobrałem bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 15 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 U mnie pisze że usunięty. Może ma ktoś w swoich zbiorach i podrzuci...na kilku stronach RU jest podany wygasły link do RGhost.//@metek58 pisał o patch nr 2 co prawda do spolszczenia, ale usuwa niektóre błędy. Jest tutaj...http://www.sendspace.pl/file/1e01c5af2bbab1e9225e421/kroniki-zony-viam-fata-patch-0-2-7zip. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.