cichy Posted January 1, 2013 Report Share Posted January 1, 2013 Tytuł Oryginalny: Возвращение Шрама [Часть 1-я] Platforma: Cień Czarnobyla 1.0006 Data Premiery: 09.06.2012r Autor: dimak Autor Spolszczenia: @smox, @metek58, @Yurek Długość Moda: (ok.20-25 godzin) OPIS: Spoiler Jak można domyślić się po tytule moda, głównym jego bohaterem jest najemnik Szrama, którego losy pozostały nieznane po zakończeniu Czystego Nieba. Oprócz zupełnie nowej fabuły do gry dodano imponującą ilość nowej zawartości, począwszy od lokacji i modeli broni po dodatkowe ugrupowania, anomalie, przedmioty oraz nowinki graficzne. Po pewnym czasie produkcja doczekała się dopełnienia, które znacznie ją rozbudowuje: Dodano 3 nowe lokacje; Nowe zadania; Poprawiono wiele błędów w tekście; Nowa muzyka i dźwięki; Nowe modele NPC oraz mutantów; .. I wiele więcej! Pozostałe wersje moda oraz jego II część: Powrót Szramy Cz.1 + Dopełnienie (Repack) Powrót Szramy Cz.1 + Dodatek „Scream” Powrót Szramy 2 SCREENY: Spoiler INSTALACJA: Spoiler Poprawna kolejność instalacji: Cień Czarnobyla 1.0006 Rozpakowane archiwum z modem umieszczamy w głównym katalogu gry Należy usunąć plik shaders z katalogu gamedata moda Pobieramy Patch Nr.3. Po wypakowaniu otrzymujemy katalog gamedata i bin. W katalogu bin Patcha Nr.3 usuwamy plik XR_3DA.exe Po usunięciu pliku .EXE wklejamy zawartość Patch Nr.3 do moda Pobieramy dostępny Fix i wklejamy na poprzednio dodany Patch Nr.3 Pobieramy, wypakowujemy i dodajemy spolszczenie Do skrótu gry na pulpicie dodajemy parametr " -nointro " po spacji Spolszczenie zawiera obowiązkową poprawkę dla Patcha Nr.3 LINKI DO POBRANIA: Spoiler Mod + Dopełnienie + Fixy: Yandex - [KLIK] Patch Nr.3: Yandex - [KLIK] Spolszczenie: Nasz Serwer - [KLIK] Autorzy spolszczenia moda NIE WYRAŻAJĄ ZGODY na jego uploadowanie/publikowanie na inne serwery niż forum stalkerteam.pl Poprawki: Naprawa kombinezonów poprzez narzędzia, które otrzymujemy od Striełoka autorstwa @Allen - Naprawa Kombinezonów.rar Poprawa błędu, który możemy napotkać na Agropromie - Yandex [KLIK] Źródło: 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
monolit1500 Posted January 1, 2013 Report Share Posted January 1, 2013 No to pięknie ! Szrama to super miodzio modzik a dopełnienie wygląda apetycznie ! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
apg2312 Posted January 1, 2013 Report Share Posted January 1, 2013 Rozumiem, że spolszczenie z oryginalnego Powrotu Szramy nie będzie działać ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cichy Posted January 1, 2013 Author Report Share Posted January 1, 2013 Nie. Fabuła uległa rozszerzeniu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agrael Posted January 1, 2013 Report Share Posted January 1, 2013 Uuu.. nie spodziewałem się jakiegoś dopełnienia do tego moda. Jak dodali te lokacje to na pewno coś jest ciekawego, chociaż z drugiej strony mnie Powrót Szramy tak średnio przypadł do gustu, zresztą borykałem się z problemami w tym modzie i go nie ukończyłem. Może poprawili większość problemów technicznych, wtedy może zagram jeszcze raz. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cichy Posted January 1, 2013 Author Report Share Posted January 1, 2013 Poprawiono bardzo wiele problemów, dlatego tak długo nie było patcha. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
smox Posted January 1, 2013 Report Share Posted January 1, 2013 Link do moda - http://narod.ru/disk...patch-3.7z.html Pobiera się szybciej. Dodałem link do oierwszego posta. Dziękuję . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
metek58 Posted January 2, 2013 Report Share Posted January 2, 2013 Świetna robota, @cichy. Jest tam wzmianka o lokalizacji Даркскейп, to na nasze Mroczna Przestrzeń, tu można to znaleźć: http://pl.wikipedia.org/wiki/S.T.A.L.K.E.R.:_Cie%C5%84_Czarnobyla To bardzo ciekawy mod i zapewne dający sporo emocji. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cichy Posted January 2, 2013 Author Report Share Posted January 2, 2013 Dziękuję, za chwilę poprawię w opisie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
smox Posted January 2, 2013 Report Share Posted January 2, 2013 Czy już ktoś zabrał się za spolszczenie tego patcha 3 ? Jeżeli nie, to ja to zrobię. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yurek Posted January 3, 2013 Report Share Posted January 3, 2013 @ smox Ja na razie siedzę jeszcze w DR - Leper Area (i jeszcze chwilkę posiedzę), więc jak masz moce przerobowe i chęć, to do dzieła :D 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
smox Posted January 3, 2013 Report Share Posted January 3, 2013 W takim razie, zaczynamy z @metkem58 spolszczenie tego patcha 3. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted January 3, 2013 Report Share Posted January 3, 2013 Obowiązkowa poprawka dla patch 3...http://rusfolder.com/34374519. // Strona pomocy technicznej...http://vdv5549.0pk.ru/viewtopic.php?id=55&p=32 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cichy Posted January 4, 2013 Author Report Share Posted January 4, 2013 Malakas, dobra robota . Poprawka na hostingu bez znajomości Rus : http://uploading.com...69/gamedata-zip . ** Patch 03 z zaimplementowaną powyższą poprawką: https://disk.yandex.... dU=&final=true . Za: http://vdv5549.0pk.r....php?id=55&p=33 , post 966. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondotier Posted January 4, 2013 Report Share Posted January 4, 2013 (edited) cichy - próbowałeś, jak długo to się ściąga? Yurek - możesz się odnieść do moich pytań w # 12 ? Edited January 4, 2013 by kondotier Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cichy Posted January 4, 2013 Author Report Share Posted January 4, 2013 @ Kondotier, Patch 03 z poprawką z postu nr 25 ściągnęło mi w 9 minut. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
metek58 Posted January 4, 2013 Report Share Posted January 4, 2013 @cichy, pobrałem ten patch, ale ani winrar, ani 7zip tego nie rusza. Ki diabeł? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted January 5, 2013 Report Share Posted January 5, 2013 Pobrałem testowo plik @cichego z Yandex ..post 25. @metek58 próbuj dalej...plik jest dobry...7z rozpakował bez problemu. Waga na dysku po wypakowaniu 961 MB..zawiera dwa foldery...BIN i GAMEDATA. // Zrobię eksperyment i postawię moda z nowym patch i starym spolszczeniem..zobaczymy czy częściowo spolszczony mod da się odpalić. // Na razie wtopa bo pobieralnia nieczynna i brak spolszczenia ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
metek58 Posted January 5, 2013 Report Share Posted January 5, 2013 (edited) Już się wyjaśniło z tym patchem 3, nie był w pełni pobrany. Mam go już i wypakował się 7zip-em. Drastycznych zmian w tym polonizowanym dopełnieniu, co teraz robimy ze @smoxem - nie wnosi. Edited January 9, 2013 by metek58 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondotier Posted January 5, 2013 Report Share Posted January 5, 2013 (edited) cichy - to dobrze, bo mnie ten patch z poprzedniego linka ściągało ponad 1,5 godziny. I pytanie. Wymianę silnika w bin zrobić przed wklejeniem moda do gry, czy jest to obojętne i można zrobić już na gotowym modzie. Dodano - pobrałem, będzie mniejsza możliwość błędu przy zestawianiu moda. Faktyczny czas ściągania ok. 10 min. Edited January 5, 2013 by kondotier Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cichy Posted January 5, 2013 Author Report Share Posted January 5, 2013 Wywal z moda silnik. Na końcu, po instalacji wklej ten z paczki. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
metek58 Posted January 8, 2013 Report Share Posted January 8, 2013 Miałem wylot z takim logiem, przy kończeniu pierwszej rozmowy z Misiulem. FATAL ERROR [error]Exp[b][/b]ression : no_assert [error]Function : CXML_IdToIndex<class CEncyclopediaArticle>::GetById [error]File : e:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrgamexml_str_id_loader.h [error]Line : 112 [error]Description : item not found, id [error]Arguments : tex_peredatchik Czy wiadomo, co go boli? Ten problem rozwiązany, @smox odkrył malutki niuans, który taki wielki robił problem. Gra ruszyła i spolonizowanie tego patcha dobiega końca, a to dobrze, bo mi już relanium kończy się. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
smox Posted January 12, 2013 Report Share Posted January 12, 2013 Zakończyliśmy z metkiem58 spolszczenie patcha 3. Pojawi się w 1 poście jak Portals wstawi do pobieralni. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jurek48 Posted January 12, 2013 Report Share Posted January 12, 2013 Czy spolszczenie patcha3 można już pobierać? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cichy Posted January 13, 2013 Author Report Share Posted January 13, 2013 @Portals dodał polonizację do pobieralni i pierwszego postu. Autor bardzo dopracował stabilność. Agroprom - i zero wylotów. Ani jednego od początku gry na pełnych parametrach. Pięknie wygląda. Na Kordonie mrok, burza i ciemność, Bagna - złota wczesna jesień, nad mostem jedzie pociąg "widmo" (widać na zrzutach ekranu), Agroprom - deszczowo, emisja niesamowita. O zombiakach nie wsponę. ** Świt na Agropromie, jakbym był na Mazurach: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.