Jump to content

Powrót Szramy Cz.1 + Dopełnienie


cichy

Recommended Posts

a12a826db889.jpg.38d1e478879f3c0f2450ec5b2831442d.jpg
Tytuł Oryginalny: Возвращение Шрама [Часть 1-я]
Platforma: Cień Czarnobyla 1.0006
Data Premiery: 09.06.2012r
Autor: dimak
Autor Spolszczenia: @smox, @metek58, @Yurek
Długość Moda: (ok.20-25 godzin)



OPIS:

Spoiler

Jak można domyślić się po tytule moda, głównym jego bohaterem jest najemnik Szrama, którego losy pozostały nieznane po zakończeniu Czystego Nieba. 
Oprócz zupełnie nowej fabuły do gry dodano imponującą ilość nowej zawartości, począwszy od lokacji i modeli broni po dodatkowe ugrupowania, anomalie, przedmioty oraz nowinki graficzne.

Po pewnym czasie produkcja doczekała się dopełnienia, które znacznie ją rozbudowuje: 

  • Dodano 3 nowe lokacje; 
  • Nowe zadania; 
  • Poprawiono wiele błędów w tekście; 
  • Nowa muzyka i dźwięki; 
  • Nowe modele NPC oraz mutantów; 
  • .. I wiele więcej! 

Pozostałe wersje moda oraz jego II część: 

SCREENY: 

Spoiler

7624afad3fc8.jpg

d5ba0b300d16.jpg

bb17b4419dd3.jpg

61146fd6c3c4.jpg

INSTALACJA:

Spoiler

Poprawna kolejność instalacji: 

  • Cień Czarnobyla 1.0006
  • Rozpakowane archiwum z modem umieszczamy w głównym katalogu gry
  • Należy usunąć plik shaders z katalogu gamedata moda
  • Pobieramy Patch Nr.3. Po wypakowaniu otrzymujemy katalog gamedata i bin. W katalogu bin Patcha Nr.3 usuwamy plik XR_3DA.exe
  • Po usunięciu pliku .EXE wklejamy zawartość Patch Nr.3 do moda
  • Pobieramy dostępny Fix i wklejamy na poprzednio dodany Patch Nr.3
  • Pobieramy, wypakowujemy i dodajemy spolszczenie
  • Do skrótu gry na pulpicie dodajemy parametr " -nointro " po spacji

Spolszczenie zawiera obowiązkową poprawkę dla Patcha Nr.3

LINKI DO POBRANIA: 

Spoiler

Mod + Dopełnienie + Fixy: 

Patch Nr.3: 

Spolszczenie:

  • Nasz Serwer - [KLIK]

Autorzy spolszczenia moda NIE WYRAŻAJĄ ZGODY na jego uploadowanie/publikowanie na inne serwery niż forum stalkerteam.pl

Poprawki: 

  • Naprawa kombinezonów poprzez narzędzia, które otrzymujemy od Striełoka autorstwa @Allen - Naprawa Kombinezonów.rar
  • Poprawa błędu, który możemy napotkać na Agropromie - Yandex [KLIK]

Źródło: logo.png.f2e926be0f4279d73eea24661a04576d.png

  • Positive 4
Link to comment
Share on other sites

Uuu.. nie spodziewałem się jakiegoś dopełnienia do tego moda. Jak dodali te lokacje to na pewno coś jest ciekawego, chociaż z drugiej strony mnie Powrót Szramy tak średnio przypadł do gustu, zresztą borykałem się z problemami w tym modzie i go nie ukończyłem. Może poprawili większość problemów technicznych, wtedy może zagram jeszcze raz.

Link to comment
Share on other sites

Pobrałem testowo plik @cichego z Yandex ..post 25.

@metek58 próbuj dalej...plik jest dobry...7z rozpakował bez problemu. Waga na dysku po wypakowaniu 961 MB..zawiera dwa foldery...BIN i GAMEDATA.

//

Zrobię eksperyment i postawię moda z nowym patch i starym spolszczeniem..zobaczymy czy częściowo spolszczony mod da się odpalić.

//

Na razie wtopa bo pobieralnia nieczynna i brak spolszczenia ... :sad:

Link to comment
Share on other sites

cichy - to dobrze, bo mnie ten patch z poprzedniego linka ściągało ponad 1,5 godziny.

I pytanie. Wymianę silnika w bin zrobić przed wklejeniem moda do gry, czy jest to obojętne i można zrobić już na gotowym modzie.

Dodano - pobrałem, będzie mniejsza możliwość błędu przy zestawianiu moda. Faktyczny czas ściągania ok. 10 min.

Edited by kondotier
Link to comment
Share on other sites

Miałem wylot z takim logiem, przy kończeniu pierwszej rozmowy z Misiulem.


FATAL ERROR

[error]Exp[b][/b]ression    : no_assert
[error]Function	  : CXML_IdToIndex<class CEncyclopediaArticle>::GetById
[error]File		  : e:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrgamexml_str_id_loader.h
[error]Line		  : 112
[error]Description   : item not found, id
[error]Arguments	 : tex_peredatchik

Czy wiadomo, co go boli?

Ten problem rozwiązany, @smox odkrył malutki niuans, który taki wielki robił problem. Gra ruszyła i spolonizowanie tego patcha dobiega końca, a to dobrze, bo mi już relanium kończy się. :biggrin:

  • Positive 2
Link to comment
Share on other sites

@Portals dodał polonizację do pobieralni i pierwszego postu. Autor bardzo dopracował stabilność. Agroprom - i zero wylotów. Ani jednego od początku gry na pełnych parametrach. Pięknie wygląda. Na Kordonie mrok, burza i ciemność, Bagna - złota wczesna jesień, nad mostem jedzie pociąg "widmo" (widać na zrzutach ekranu), Agroprom - deszczowo, emisja niesamowita. O zombiakach nie wsponę.

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

Dołączona grafika Dołączona grafika

**

Świt na Agropromie, jakbym był na Mazurach:

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

Dołączona grafika Dołączona grafika

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.