Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

ja posiadam sprzet i oprogramowanie tyle że potrzebowałbym tłumaczenia plików ogg żeby cokolwiek próbować , taki eksperyment .

np. wyciagnąć \LastStalker\gamedata\sounds\characters_voice\dialogs ,

"agr_leader_about_dolg_1.ogg "przetłumaczyć i  z taką nazwą plik txt po polsku zrobić pozostaje odsłuchac orginał i nagrac przeczytany po polsku w podobnym klimacie .

i tak wszystkie istotne dialogi 

Rozumiem że dużo roboty jest z tym zeby wyciągnąć  przetłumaczyć i zapisać txt te wszystkie istotne  oggi .  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@slavesspleenstream  Z tym odsłuchiwaniem jest pewien szkopuł. Pół biedy, jeśli głos jest wyraźny i bez tła. Ale w większości przypadków, są to głosy zniekształcone, z efektami dźwiękowymi w tle. Wtedy przetłumaczyć jest tragicznie ciężko, albo nawet niemożliwe. Czasem w dialogu występują dwie, a nawet trzy osoby, w tym kobiety. A może ich być w modzie całkiem sporo. Wtedy jest to robienie moda na nowo.

To co napisałem odnosi się ogólnie do tłumaczenia plików dźwiękowych.

Robiłem kiedyś takie tłumaczenie dla LA chyba wersji 1.0003. Dotyczyło to tych opowiastek NPCów przy ogniskach. One występują w każdym modzie. Jak chcesz, możesz popróbować je nagrać. W spojlerze masz ich przetłumaczoną treść.

Spoiler

 

W LA te żarty opowiadają bandyci, ale też i NPCe innych ugrupowań. Wtedy nazwa pliku może być trochę inna.

joke1
Podchodzi koleś do handlarza i pyta: Granat za pięćdziesiąt kupisz?
Handlarz daje kasę i mówi: Dawaj ten granat.
Koleś daje mu granat, ale palcem dalej trzyma za zawleczkę. He he.

joke2
Do Badiana jak jeszcze był młody, przyczepiła się wróżąca i mówi. Prawdę o

życiu ci powiem i mało policzę. Powiem kim i jakim będziesz.
Ja się go pytam, no i co? A on, co co. Nie pamiętam co.

joke3
Stoi stalker na skrzyżowaniu w Zonie i na drogowskazie czyta, jakby to czytać

potrafił. he he. Na prawo anomalie, prosto mosntra, na lewo burdel i dziwki.
Idzie dalej i duma. U kogo by spytać, co to za jakieś nowe zjawisko - burdel i

dziwki.

joke4
Idzie dwóch stalkerów lasem. Starszy nagle mówi do młodszego: Idź i zobacz czy

przy tamtym drzewie jest bezpiecznie. Młody doszedł do drzewa i pyta: I co

dalej?
Starszy podchodząc upewnia się: Na pewno bezpiecznie? Młodszy: Bezpiecznie.
Starszy: Ha, no to już wiem, że tę anomalię gdzieś przeniosło.

joke5
Stuknęły się w Zonie dwa toczydła. Z obu wyskoczyli stalkerzy, żaczęły się

kłótnie, rozliczanki i przepychanki. A kontroler siedzi na kamieniu i rozmyśla.

Zaraz cała polana trupkami się zapełni. Nie będzie wstydu braciszków na ucztę

poprosić.

joke6
Podjeżdżają pod bar dwie Toyoty. jedna wypasiona i odpicowana, a druga to

rzęch.
Ten z wypicowanej, patrzy, jak ten z rzęcha się meczy i drzwi zatrzasnąć nie

może. Mówi mu: Po co to robisz, ja do swojej drzwi w ogóle nie zamyka i nic się

nie dzieje.
Na to ten z rzęcha: Też tak robiłem do czasu, ale wczoraj wieczorem, burery mi

na siedzenie nasrały.

joke7
Próbuje kontroler ślepego psa nauczyć chodzenia na dwu łapach.
Siedzący obok zombi mówi: Nie wysilaj się i tak ci chuj z tego wyjdzie.
Na to kontroler: Zamknij ryja tępy stalkerze, na początku, komendy "przynieś"

też nie wykonywałeś.

joke8
Idzie trzech stalkerów po Zonie i się przechwalają jacy to są twardzi.
Pierwszy: Twardy jestem, trzech bandytów rozwaliłem.
Na to drugi: To ja jestem od ciebie lepszy, ponad dziesięciu załatwiłem.
A trzeci: A ja ich ponad stu rozwaliłem.
A tu z nagała widzą, że zbliża  się jakiś koleś, zmęczony, w podartym płaszczu,

w dziurach wiatr pogwizduje. Stalkerzy prysnęli w krzaki. Koleś przeszedł obok,

jakby ich nie zauważył.
Siedzą stalkerzy w krzakach i pierwszy mówi: Co to za głupota! Drugi: Nie

głupota, a tchórzostwo. A trzeci: Coście tak na mnie tak gały wywalili, tak

tylko z nienawiści gadałem.

joke9
Spotyka się dwóch stalkerów i pierwszy mówi: Klawą masz czapkę. Ze szczura.
Drugi wali go w pysk i mówi. To za szczura, masz odpowiedź.

joke10 Uwaga. Przetłumaczony żart stracił sens. To gra słów nieprzetłumaczalna.
Rosyjskie " Za sasu" to  "Za pijawki" jak okrzyk bojowy " Za Stalina", lub

"zasasu" w tłumaczeniu powinno brzmieć "pociągnę wam". Taki jest sen żartu.

Jadą sobie stalkerzy po Zonie i stanęli aby się odlać. Ledwo zaczęli, jak z

ciemności wyskakuje pijawka i krzyczy " Za pijawki" ("Pociągnę wam"). A

stalkerzy tylko popatrzyli spokojnie i mówią do niej, dziękujemy, ale my nie

tutejsi.

joke11
Spotkali sie na Wysypisku trzej stalkerzy. Jeden ma wybite oko, drugi

pokiereszowaną twarz, a trzeciemu brak palców u nóg. Opowiadają skąd się wzięły

ich uszkodzenia.
Pierwszy mówi: Podpieprzyłem kolesiom klamoty, musiałem się ostrzeliwać i

rykoszet mnie trafił.
Drugi odpowiada: Byłem nieostrożny i nadziałem się na stado psów.
Trzeci nic nie mówi, więc naciskają. A on na to: Widziałem, jak kolesie na

popromienną zachorowali, więc do majtek ołowiu naładowałem, aby nie zostać

pacjentem radiacyjnym.
Pozostali pytają: A co to ma wspólnego z brakiem palców.
Trzeci odpowiada: Ano, gumka w majtkach nie wytrzymała i pękła.

  •  

 

 

Powodzenia :thumbupleft:

 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Wróciłem do Ostatniego Stalkera. Jak już się zaczęło grać to trzeba dokończyć, chociaż strasznie mozolnie mi idzie, bo mod jest po prostu trudny i w pewnych momentach nie wiem, co dalej. 
Aktualnie pomagam powinności w szturmie na kordon. Wieżyczki na posterunku wyłączyłem, ale te na Perymetrze już nie. Nie wiem gdzie znajduje się ten punkt ze sterowaniem wieżyczek.

 

 ss_daniel_05-22-19_21-48-49_(escape).jpg
Podpowie ktoś ? :czolg2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Agrael  Czyli że robisz to zadanie "na przebój"?

Po lewej stronie drogi, trochę przed elewatorem, w krzakach stoi taka broniona terenówa. Ją trzeba zniszczyć. Albo minami zabranymi z posterunku, tam gdzie był komputer, albo granatami.

Jest też ten problem, że kod do zamka bramy wykrzykuje w czasie rozmowy ten agent podczas przesłuchania na Obrzeżach. Kto nie zna rosyjskiego, ten nie będzie wiedział, ale o tym były porady. Kody są dwa 12345 i 54321. A pulpit jest pod mostem, koło bramy, na tym filarze przy którym jest furtka.

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wygląda na to, że udało mi się ukończyć moda. Ostatni dialog i możemy uciekać z Zony. 
ss_daniel_05-31-19_21-08-47_(escape).jpg

Sam mod jest trudny i gdyby nie porady innych + poradnik to nie wiem, czy dałbym radę. Trzymałem się głównych zadań nie pchając się przy tym tam, gdzie nie trzeba i jakoś się udało. 
Przyznam się bez bicia, że nie wykonałem zadania na specjalne artefakty. Znalazłem schowek z pułapkami w Dolinie Mroku, ale co mi po nich skoro nie potrafiłem znaleźć samych artów. Nie miałem cierpliwości. Uzbierałem ich 7 albo 8 sztuk i dałem sobie spokój. Wstrzymam się z odinstalowaniem tego moda i może kiedyś wrócę do tych artów. 

Spoiler

ss_daniel_05-31-19_21-08-26_(escape).jpg


Nie czytałem wszystkich postów w temacie moda i nie wiem, czy komuś się udało pomyślnie zakończyć zadanie " Sekrety Kopaczy ". Sądziłem, że to jakiś błąd twórców i tak musi być, ale jednak się myliłem. 
Będąc na Generatorach przeszukiwałem sobie ciała i nagle natknąłem się na martwego gościa o ksywce " Nestor ". Miał on bardzo ciekawą broń przy sobie ( myślę, że znaną wszystkim ) + PDA z informacją o kodzie do drzwi w laboratorium X-10. Zaraz po przeszukaniu ciała i wzięciu PDA zadnie pomyślnie wskoczyło do zaliczonych.
Oczywiście zszedłem do labu po ukończeniu fabuły i wklepałem kod do drzwi. Były tam dwa arty. Jeden bardzo wartościowy, zaś ten drugi już mniej. 

Spoiler

ss_daniel_05-31-19_17-38-38_(generators).jpgss_daniel_05-31-19_17-39-31_(generators).jpgss_daniel_05-31-19_17-43-47_(escape).jpgss_daniel_05-31-19_19-45-53_(bunker).jpg


Jeszcze taka jedna ciekawostka. Na Magazynach możemy pogadać z wojskowym stalkerem, który siedzi sobie w bazie, a dokładniej - w magazynie za kratami. 
Będąc w Prypeci poszedł do Prometeusza i zobaczył Obcego, który zostawił na pianinie coś dziwnego. Sprawdziłem, czy może faktycznie coś tam jest:

Spoiler

ss_daniel_05-31-19_20-15-24_(red_forest).jpgss_daniel_05-31-19_20-39-20_(pripyat).jpgss_daniel_05-31-19_20-44-00_(pripyat).jpg

Odradzam brać to cholerstwo. Nie dość, że ma takie, a nie inne właściwości to w dodatku nie można się go pozbyć z plecaka. Dodatkowo co jakiś czas ekran robi się cały czarny na parę sekund i GG traci życie. 
 

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

wróciłem do moda. Po długich poszukiwaniach w necie udało mi się umieścić problematyczny zasobnik w skrzyni bez wylotu. Pomogła zmiana nazwy pliku gamedata db9 na inną. Ale próba wzięcia gaussa na wysypisku kończyło się wylotem więc go sobie darowałem. Następnie musiałem z powrotem przywrócić nazwę pliku db9 ponieważ bez niego rozmowa na sortowni o zdobyciu wielkokalibrowej snajperki kończyła się wylotem. Dalej poszło w  miarę gładko. Teraz jestem po pokojowym przejęciu kordonu ale mam problem jak dać o tym sygnał dla Pancera czyli chodzi chyba o użycie radioskanera. Jaki klawisz lub kombinację klawiszy należy użyć tego nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie. Prawie zaraz po napisaniu posta zorientowałem się w tym ale skorygować wiadomości nie ma chyba możliwości  (a ta na forum by się czasami przydała). Podobny problem miałem ze snem. Trochę nieszczęśliwie umieszczone i mało widoczne są te przyciski więc nie zwracałem na nie zbytniej uwagi.  Jestem w Limańsku.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam, tym razem mnie dopadł błąd

[ ERROR
 
[error]Expression    : I != levels().end()
[error]Function      : GameGraph::CHeader::level
[error]File          : e:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrgame\game_graph_inline.h
[error]Line          : 171
[error]Description   : there is no specified level in the game graph : 220

Widziałem na forum, że pojawia się kiedy idzie się niezgodnie ze scenariuszem. Obecnie jestem na Sortowni po rozmowach o przywróceniu reputacji z Barmanami i zadaniu na Znaleźć Kuczmę  i Odnaleźć doktora Bravermana. Więc raczej zgodnie ze scenariuszem. Poprzednio miałem taki błąd na Wysypisku jak po rozmowie z Synoptykiem chciałem pójść na Magazyny Wojskowe a nie do Sortowni przez DM i Kordon. Może ktoś ma jakiś pomysł jak obejść ten błąd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam, ominąłem problem dogrywając patch z db9 ale mam teraz ten sam problem co Stanley i niestety po włożeniu 5 kontenera albo mnie wywala albo usuwając db9 zalicza mi zadanie, żeby mnie wywalić chwilę pózniej. Może ktoś ma sejw po powrocie na Sortownię i udostępnił by mi go :) . Albo łopatologicznie mi wyjaśnił czy usuwam tymczasowo tylko db9 czy też jeszcze jakieś inne pliki. Jak tłumaczę opisy z forum rosyjskiego to jakoś tak mało zrozumiale (robię to automatem).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam, wiem, że jestem "namolny" :) , ale może ma ktoś save po oddaniu manuskryptu, najlepiej tuż przed spotkaniem w Prypeci. Niestety do tej pory kombinowałem z db raz dodając raz usuwając db9. Lokacja Wysypisko była i jest dla mnie wylotowa (pozostałe bez problemów), biegałem co sił i przy zrobieniu 3 do 5 zapisów i ich wczytaniu udawało mi się ją przeskoczyć. Ale teraz jest akcja i dialogi (zapewne różnią się w wersjach z upgradem i bez) i nie mogę ich zaliczyć. A pomijając je Prypeć jest bez akcji  :( .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzuć swój save z przed tego momentu gdzie ci się zaczyna kaszanić, napisz co dokładnie chcesz abym zrobił to ci przejdę ten etap i oddam save gdzie tam chcesz.

Save który mam jest już po dodaniu manuskryptu Synoptykowi, teraz główne zadanie to spotkać się z Deadman-em w Prypeci(jak dokładnie o to ci chodzi) ale ja mam udźwig podbity i pełno w plecaku badziewia. Więc musiał bym ci też plik actor.ltx przesłać, do tego możliwe że mam inaczej linie fabularną rozegraną. Ogólnie lepiej jak wrzucisz swój save ale jak chcesz to ci dam mój.

Edit

Mam grę w wersji 1.1 z inną nie pomogę.

Edytowane przez MOS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z góry dziękuję za Twój :) -  proszę o to mój uciekłem z Wysypiska na Sortownię i pomyślałem, że jak wrócę z powrotem przez Dolinę Mroku  to coś się zmieni. Była "jatka" - z jakiś powodów grupa Synoptyka walczyła z Powinnością i mutantami. Niestety nic się nie zmieniło. Save z przed wejścia na Wysypisko od strony DM. 

dm proba.dds dm proba.sav

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pobrałem pliki i przy próbie przejścia na Wysypisko stale mam wylot z błędem: gar_grc_assault, bawiłem się aby to obejść ale bez skutku. Więc wrzucam swój save, oddałem tylko manuskrypt i mam iść do Prypeci(więc mniej więcej ten sam etap gry).

Plik actor.ltx wrzucasz do: (litera dysku gdzie jest grę)\LastStalker\gamedata\config\creatures      ,uprzednio robiąc folder: creatures i do niego actor.ltx, masz dzięki temu wytrzymałość maratończyka i możliwość noszenia samochodu osobowego w plecaku.

Szkoda że mi twój save nie zadziałał jak trzeba, oby mój śmigał.

save save.dds save save.sav actor.ltx

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś w tej ostatniej wersji "Ostatniego Stalkera" jest mocno niedopracowane, bo takie problemy z wylotami do pulpitu przytrafiały mi się też często, nie tylko przy wchodzeniu na Wysypisko. Ratowałem się zmniejszaniem odległości w switch_distannce, albo szedłem inną drogą. Następuje jakiś spawn na lokacjach na które wchodzimy elementów nie przewidzianych dla tego etapu gry.

Nie dziwota, że autor moda zaurus ogłosił przystąpienie do robienia nowej wersji ( u rus graczy były te same problemy, co mu sygnalizowano bez przerwy ) i zniknął z forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi mod lubił psuć 2 ostatnie zapisy(przy wczytywaniu komunikat że save is corrupted) i parę razy musiałem dymać jakiś etap od nowa, dla tego robiłem dużo zapisów :D. Też zdarzało się out od memory i wypad bez loga ale to sporadycznie. Więc jak dla mnie mod był "stabilny", odpukać nie miałem żadnych problemów j/w że wywalało mnie z błędem "technicznym" i weź teraz kombinuj co tu robić dalej.

Dla mnie ten mod to taki przerobiony LA, zmieniono fabułę i pozostawiono "puste" lokacje. Po za otrzymanymi zadaniami i kminieniem jak do nich podejść nie ma na lokacjach absolutnie niczego. Są też dziwne rozwiązania jak przymus przekradania się przez barierę bo w tym etapie gry przejście na bagna jest zablokowane, ale później już nie(WTF), jesteś wrogi GRC gadasz z handlarzami na Sortowni i voila znów masz sztamę aby zaraz znów chcieli cię ukatrupić, dużo pokrętnych działań nie wiadomo na co . Wyklinienie, znalezienie niektórych kodów do drzwi no ludzie. Faktycznie mod łamigłówka, dochodzi do sytuacji że grasz sobie i nagle zaczynasz gonić w piętkę bo co dalej, czy coś źle zrobiłem a może jeszcze nie zrobiłem(brak jakichś podpowiedzi, bardziej szczegółowego opisu zadania, pomoc).

Fanem tej części nie będę, na tyle głowy mam myśli że Honor Najemnika jednak lepsze(muszę to sprawdzić). Fajnie że go zaliczyłem, dziękuje do widzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję MOS  :) na wszelki wypadek postawiłem nową grę i rozpocząłem na Twoim save. Zwiedzam lokacje, żeby zobaczyć stabilność. Na Sortowni przeszukałem piwniczkę i odetchnąłem jak zobaczyłem ulubione snajperki :) .  Jeśli jeszcze czytasz forum to przed ostatnie pytanie oddałeś artefakt za BTR na Sortowni ( zadanie na Fabryczkę) czy normalnie pchnąłeś bramę ( nie wiem czy to nie jest przypadkiem ten 30 brakujący artefakt),

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak oddałem arta wojskowemu, dostałem btr-a i rozwaliłem nim bramę, przeszukałem cały kompleks z 3 schowkami i 2 urządzeniami znalezionymi na jej terenie. Ja od początku grałem z zamysłem olania tego zadania na 30 artów, absolutnie mi się tego robić nie chciało. Zresztą i tak mi się one nie pojawiały, jakiś błąd albo z detektora korzystać nie umiem czy ki diabeł(chodzi o te do łapania parasolkami).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@MOS  A rozmawiałeś o nich z handlarzem na Bagnach? Bez niej nie ma artów. A ich właściwy wysyp zaczyna się dopiero po pobycie w Limansku i rozmowie z naukowcami. Wcześniej pojawiają się one sporadycznie. Jeśli znajdziesz podwójne, to możesz u jednego z naukowców dobrze spieniężyć duplikat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 9.08.2014 o 03:12, Fizzed napisał:

Kolejny mod od Zaurusa, oj będzie się grało :)

Jak pobrałem ostatniego Stalkera od razu wywalił się błąd z logiem ale co dziwne loga wcale nie ma tam gdzie powinien być,dziwna sprawa,bo ledwo co pobrałem cała Polską wersję od razu był wylot.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@FilmisterPL  Piszesz że błąd z logiem. To w końcu jak, masz loga czy nie? Jak pamiętam, mod robi zapisy w swoim głównym katalogu. Zobacz w pliku fsgame.ltx jak się nazywa, bo nie pamiętam.

Możesz też loga zapisać jak wylecisz. Zrób sobie na pulpicie plik z notatnika, otwórz go i uruchom moda. Jak wylecisz, kliknij Ctr+C i wstawi Ci loga do niego.

A przed rozpoczęciem gry ( jak już się uporasz z wylotami ) nie zapomnij dodać tego fixa na ogłoszenia. Będziesz je w grze miał po polsku, a że zmienia tekstury, nic zepsuć nie może.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O fixie pamię,tam,właśnie instaluję na nowo i zobaczę czy uporam się z tym wszystkim.Pozdrawiam.

To cały Log o ile się nie mylę.  


* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 58204 files cached, 8837Kb memory used.
Init FileSystem 2.322312 sec
'xrCore' build 3312, Feb 27 2008

Initializing Engine...
Executing config-script "user.ltx"...
[e:\winrar\nowy folder\laststalker\_appdata_\user.ltx] successfully loaded.
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[4036352 K], reserved[50248 K], committed[107640 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[12462 K], process heap[2889 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[2212 K], smem[0 K]
Executing config-script "e:\winrar\nowy folder\laststalker\gamedata\config\default_controls.ltx"...
! cant convert dik_name for dik[144], prop=[Poprzednia 
[e:\winrar\nowy folder\laststalker\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "e:\winrar\nowy folder\laststalker\gamedata\config\rspec_extreme.ltx"...
! Unknown command:  r__dtex_range
! Unknown command:  r__ssa_glod_end
! Unknown command:  r__ssa_glod_start
! Unknown command:  r__wallmark_ttl
! Unknown command:  rs_detail
! Unknown command:  rs_skeleton_update
! Unknown command:  vid_bpp
[e:\winrar\nowy folder\laststalker\gamedata\config\rspec_extreme.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "e:\winrar\nowy folder\laststalker\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[e:\winrar\nowy folder\laststalker\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
[e:\winrar\nowy folder\laststalker\_appdata_\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Software
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is Generic Software 1.1
SOUND: OpenAL: Required device: Generic Software. Created device: Generic Software.
«EnvFX» build 36, Apr 27 2015
* sound: EAX 2.0 extension: present
* sound: EAX 2.0 deferred: present
* sound : cache: 65538 kb, 7609 lines, 8820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:FC6]: NVIDIA GeForce GTX 650
* GPU driver: 26.21.14.3615
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 3021 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* DVB created: 6144K
* DIB created: 512K
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_aref'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_aref_noblend'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_aref_v'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans_v'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans_v_tuchi'
! Version conflict in shader 'def_shaders\lod_old'
! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world'
! Version conflict in shader 'effects\watertest-1'
count of .thm files=1928
load time=123 ms
* NULLRT supported
* ...and used
* HWDST/PCF supported and used
* NV-DBT supported and used
- r__tf_aniso 16
- r2_tf_mipbias 0.
Starting engine...
Loading DLL: xrGameSpy.dll
* DVB created: 6144K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 16
- r2_tf_mipbias 0.
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
*** RESET [0 ms]
* MEMORY USAGE: 135842 K
Input:  1
Config-file [e:\winrar\nowy folder\laststalker\_appdata_\user.ltx] saved successfully
Destroying Direct3D...
* RM_Dump: textures  : 1
*        :   2: $user$jitter_5
* RM_Dump: rtargets  : 0
* RM_Dump: rtargetsc : 0
* RM_Dump: vs        : 0
* RM_Dump: ps        : 0
* RM_Dump: dcl       : 0
* RM_Dump: states    : 0
* RM_Dump: tex_list  : 0
* RM_Dump: matrices  : 0
* RM_Dump: lst_constants: 0
* RM_Dump: v_passes  : 0
* RM_Dump: v_elements: 0
* RM_Dump: v_shaders : 0
refCount:pBaseZB 1
refCount:pBaseRT 1
DeviceREF: 3                                 Oczywiście mod działa  :)
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.09.2019 o 20:09, kondotier napisał:

@FilmisterPL  Jak działa to graj. :viva:.

 

To cały Log o ile się nie mylę.  


* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 58204 files cached, 8837Kb memory used.
Init FileSystem 2.322312 sec
'xrCore' build 3312, Feb 27 2008

Initializing Engine...
Executing config-script "user.ltx"...
[e:\winrar\nowy folder\laststalker\_appdata_\user.ltx] successfully loaded.
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[4036352 K], reserved[50248 K], committed[107640 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[12462 K], process heap[2889 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[2212 K], smem[0 K]
Executing config-script "e:\winrar\nowy folder\laststalker\gamedata\config\default_controls.ltx"...
! cant convert dik_name for dik[144], prop=[Poprzednia 
[e:\winrar\nowy folder\laststalker\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "e:\winrar\nowy folder\laststalker\gamedata\config\rspec_extreme.ltx"...
! Unknown command:  r__dtex_range
! Unknown command:  r__ssa_glod_end
! Unknown command:  r__ssa_glod_start
! Unknown command:  r__wallmark_ttl
! Unknown command:  rs_detail
! Unknown command:  rs_skeleton_update
! Unknown command:  vid_bpp
[e:\winrar\nowy folder\laststalker\gamedata\config\rspec_extreme.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "e:\winrar\nowy folder\laststalker\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[e:\winrar\nowy folder\laststalker\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
[e:\winrar\nowy folder\laststalker\_appdata_\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Software
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is Generic Software 1.1
SOUND: OpenAL: Required device: Generic Software. Created device: Generic Software.
«EnvFX» build 36, Apr 27 2015
* sound: EAX 2.0 extension: present
* sound: EAX 2.0 deferred: present
* sound : cache: 65538 kb, 7609 lines, 8820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:FC6]: NVIDIA GeForce GTX 650
* GPU driver: 26.21.14.3615
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 3021 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* DVB created: 6144K
* DIB created: 512K
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_aref'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_aref_noblend'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_aref_v'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans_v'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans_v_tuchi'
! Version conflict in shader 'def_shaders\lod_old'
! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world'
! Version conflict in shader 'effects\watertest-1'
count of .thm files=1928
load time=123 ms
* NULLRT supported
* ...and used
* HWDST/PCF supported and used
* NV-DBT supported and used
- r__tf_aniso 16
- r2_tf_mipbias 0.
Starting engine...
Loading DLL: xrGameSpy.dll
* DVB created: 6144K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 16
- r2_tf_mipbias 0.
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
*** RESET [0 ms]
* MEMORY USAGE: 135842 K
Input:  1
Config-file [e:\winrar\nowy folder\laststalker\_appdata_\user.ltx] saved successfully
Destroying Direct3D...
* RM_Dump: textures  : 1
*        :   2: $user$jitter_5
* RM_Dump: rtargets  : 0
* RM_Dump: rtargetsc : 0
* RM_Dump: vs        : 0
* RM_Dump: ps        : 0
* RM_Dump: dcl       : 0
* RM_Dump: states    : 0
* RM_Dump: tex_list  : 0
* RM_Dump: matrices  : 0
* RM_Dump: lst_constants: 0
* RM_Dump: v_passes  : 0
* RM_Dump: v_elements: 0
* RM_Dump: v_shaders : 0
refCount:pBaseZB 1
refCount:pBaseRT 1
DeviceREF: 3                                 Oczywiście mod działa  :)
 

Mam pytanie,wykonałem questa odnośnie zaginionych z bazy Wolności a nadal nie mogę otrzymać kasy za nie,i jeszcze co dziwne bylem pod zawalonym mostem gdzie w tym tunelu leżał ten trup co miał zepsuty radioskaner Pda i jakieś tam pierdoły jak znowu go przeszukałem miał je po raz drugi co dziwne była tam znowu ta giwera,ale za to burer mnie już nie atakował  :0 Dziwne to trochę,prawda.Aktualnie mam już ikony z Cerkwi były przy śmigłowcu gdzie leżał trup tam też znalazłem bardzo dobre karabiny coś jak  Wintar tylko inny model bo bez celownika sztuk 3  :)  I tak się zastanawiam co robić bo zadań jest do zrobienia kilka wiem gdzie są truposze zwiadowców a nie mogę zdać roboty i przez to wszystko nadal jestem w tyłku bo nie mogę się spotkać z Czołgistą  :( a co za tym idzie z całą resztą chłopaków by brygadę zebrać na Grabarza,majstrowałem sam ale nie są tacy łatwi bo często ściagają na chita czyli kulka w łepetynę  :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.