tom3kb Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Jakoś za bardzo nikomu nie chce się nagrywać polskiego dubbingu do modów. Jak już coś to czasem były dodawane polskie napisy w takich momentach ale to też nie jest taka prosta sprawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavesspleenstream Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2019 ja posiadam sprzet i oprogramowanie tyle że potrzebowałbym tłumaczenia plików ogg żeby cokolwiek próbować , taki eksperyment . np. wyciagnąć \LastStalker\gamedata\sounds\characters_voice\dialogs , "agr_leader_about_dolg_1.ogg "przetłumaczyć i z taką nazwą plik txt po polsku zrobić pozostaje odsłuchac orginał i nagrac przeczytany po polsku w podobnym klimacie . i tak wszystkie istotne dialogi Rozumiem że dużo roboty jest z tym zeby wyciągnąć przetłumaczyć i zapisać txt te wszystkie istotne oggi . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2019 @slavesspleenstream Z tym odsłuchiwaniem jest pewien szkopuł. Pół biedy, jeśli głos jest wyraźny i bez tła. Ale w większości przypadków, są to głosy zniekształcone, z efektami dźwiękowymi w tle. Wtedy przetłumaczyć jest tragicznie ciężko, albo nawet niemożliwe. Czasem w dialogu występują dwie, a nawet trzy osoby, w tym kobiety. A może ich być w modzie całkiem sporo. Wtedy jest to robienie moda na nowo. To co napisałem odnosi się ogólnie do tłumaczenia plików dźwiękowych. Robiłem kiedyś takie tłumaczenie dla LA chyba wersji 1.0003. Dotyczyło to tych opowiastek NPCów przy ogniskach. One występują w każdym modzie. Jak chcesz, możesz popróbować je nagrać. W spojlerze masz ich przetłumaczoną treść. Spoiler W LA te żarty opowiadają bandyci, ale też i NPCe innych ugrupowań. Wtedy nazwa pliku może być trochę inna. joke1 Podchodzi koleś do handlarza i pyta: Granat za pięćdziesiąt kupisz? Handlarz daje kasę i mówi: Dawaj ten granat. Koleś daje mu granat, ale palcem dalej trzyma za zawleczkę. He he. joke2 Do Badiana jak jeszcze był młody, przyczepiła się wróżąca i mówi. Prawdę o życiu ci powiem i mało policzę. Powiem kim i jakim będziesz. Ja się go pytam, no i co? A on, co co. Nie pamiętam co. joke3 Stoi stalker na skrzyżowaniu w Zonie i na drogowskazie czyta, jakby to czytać potrafił. he he. Na prawo anomalie, prosto mosntra, na lewo burdel i dziwki. Idzie dalej i duma. U kogo by spytać, co to za jakieś nowe zjawisko - burdel i dziwki. joke4 Idzie dwóch stalkerów lasem. Starszy nagle mówi do młodszego: Idź i zobacz czy przy tamtym drzewie jest bezpiecznie. Młody doszedł do drzewa i pyta: I co dalej? Starszy podchodząc upewnia się: Na pewno bezpiecznie? Młodszy: Bezpiecznie. Starszy: Ha, no to już wiem, że tę anomalię gdzieś przeniosło. joke5 Stuknęły się w Zonie dwa toczydła. Z obu wyskoczyli stalkerzy, żaczęły się kłótnie, rozliczanki i przepychanki. A kontroler siedzi na kamieniu i rozmyśla. Zaraz cała polana trupkami się zapełni. Nie będzie wstydu braciszków na ucztę poprosić. joke6 Podjeżdżają pod bar dwie Toyoty. jedna wypasiona i odpicowana, a druga to rzęch. Ten z wypicowanej, patrzy, jak ten z rzęcha się meczy i drzwi zatrzasnąć nie może. Mówi mu: Po co to robisz, ja do swojej drzwi w ogóle nie zamyka i nic się nie dzieje. Na to ten z rzęcha: Też tak robiłem do czasu, ale wczoraj wieczorem, burery mi na siedzenie nasrały. joke7 Próbuje kontroler ślepego psa nauczyć chodzenia na dwu łapach. Siedzący obok zombi mówi: Nie wysilaj się i tak ci chuj z tego wyjdzie. Na to kontroler: Zamknij ryja tępy stalkerze, na początku, komendy "przynieś" też nie wykonywałeś. joke8 Idzie trzech stalkerów po Zonie i się przechwalają jacy to są twardzi. Pierwszy: Twardy jestem, trzech bandytów rozwaliłem. Na to drugi: To ja jestem od ciebie lepszy, ponad dziesięciu załatwiłem. A trzeci: A ja ich ponad stu rozwaliłem. A tu z nagała widzą, że zbliża się jakiś koleś, zmęczony, w podartym płaszczu, w dziurach wiatr pogwizduje. Stalkerzy prysnęli w krzaki. Koleś przeszedł obok, jakby ich nie zauważył. Siedzą stalkerzy w krzakach i pierwszy mówi: Co to za głupota! Drugi: Nie głupota, a tchórzostwo. A trzeci: Coście tak na mnie tak gały wywalili, tak tylko z nienawiści gadałem. joke9 Spotyka się dwóch stalkerów i pierwszy mówi: Klawą masz czapkę. Ze szczura. Drugi wali go w pysk i mówi. To za szczura, masz odpowiedź. joke10 Uwaga. Przetłumaczony żart stracił sens. To gra słów nieprzetłumaczalna. Rosyjskie " Za sasu" to "Za pijawki" jak okrzyk bojowy " Za Stalina", lub "zasasu" w tłumaczeniu powinno brzmieć "pociągnę wam". Taki jest sen żartu. Jadą sobie stalkerzy po Zonie i stanęli aby się odlać. Ledwo zaczęli, jak z ciemności wyskakuje pijawka i krzyczy " Za pijawki" ("Pociągnę wam"). A stalkerzy tylko popatrzyli spokojnie i mówią do niej, dziękujemy, ale my nie tutejsi. joke11 Spotkali sie na Wysypisku trzej stalkerzy. Jeden ma wybite oko, drugi pokiereszowaną twarz, a trzeciemu brak palców u nóg. Opowiadają skąd się wzięły ich uszkodzenia. Pierwszy mówi: Podpieprzyłem kolesiom klamoty, musiałem się ostrzeliwać i rykoszet mnie trafił. Drugi odpowiada: Byłem nieostrożny i nadziałem się na stado psów. Trzeci nic nie mówi, więc naciskają. A on na to: Widziałem, jak kolesie na popromienną zachorowali, więc do majtek ołowiu naładowałem, aby nie zostać pacjentem radiacyjnym. Pozostali pytają: A co to ma wspólnego z brakiem palców. Trzeci odpowiada: Ano, gumka w majtkach nie wytrzymała i pękła. Powodzenia 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 22 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2019 Wróciłem do Ostatniego Stalkera. Jak już się zaczęło grać to trzeba dokończyć, chociaż strasznie mozolnie mi idzie, bo mod jest po prostu trudny i w pewnych momentach nie wiem, co dalej. Aktualnie pomagam powinności w szturmie na kordon. Wieżyczki na posterunku wyłączyłem, ale te na Perymetrze już nie. Nie wiem gdzie znajduje się ten punkt ze sterowaniem wieżyczek. Podpowie ktoś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 22 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2019 @Agrael Czyli że robisz to zadanie "na przebój"? Po lewej stronie drogi, trochę przed elewatorem, w krzakach stoi taka broniona terenówa. Ją trzeba zniszczyć. Albo minami zabranymi z posterunku, tam gdzie był komputer, albo granatami. Jest też ten problem, że kod do zamka bramy wykrzykuje w czasie rozmowy ten agent podczas przesłuchania na Obrzeżach. Kto nie zna rosyjskiego, ten nie będzie wiedział, ale o tym były porady. Kody są dwa 12345 i 54321. A pulpit jest pod mostem, koło bramy, na tym filarze przy którym jest furtka. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 31 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2019 Wygląda na to, że udało mi się ukończyć moda. Ostatni dialog i możemy uciekać z Zony. Sam mod jest trudny i gdyby nie porady innych + poradnik to nie wiem, czy dałbym radę. Trzymałem się głównych zadań nie pchając się przy tym tam, gdzie nie trzeba i jakoś się udało. Przyznam się bez bicia, że nie wykonałem zadania na specjalne artefakty. Znalazłem schowek z pułapkami w Dolinie Mroku, ale co mi po nich skoro nie potrafiłem znaleźć samych artów. Nie miałem cierpliwości. Uzbierałem ich 7 albo 8 sztuk i dałem sobie spokój. Wstrzymam się z odinstalowaniem tego moda i może kiedyś wrócę do tych artów. Spoiler Nie czytałem wszystkich postów w temacie moda i nie wiem, czy komuś się udało pomyślnie zakończyć zadanie " Sekrety Kopaczy ". Sądziłem, że to jakiś błąd twórców i tak musi być, ale jednak się myliłem. Będąc na Generatorach przeszukiwałem sobie ciała i nagle natknąłem się na martwego gościa o ksywce " Nestor ". Miał on bardzo ciekawą broń przy sobie ( myślę, że znaną wszystkim ) + PDA z informacją o kodzie do drzwi w laboratorium X-10. Zaraz po przeszukaniu ciała i wzięciu PDA zadnie pomyślnie wskoczyło do zaliczonych. Oczywiście zszedłem do labu po ukończeniu fabuły i wklepałem kod do drzwi. Były tam dwa arty. Jeden bardzo wartościowy, zaś ten drugi już mniej. Spoiler Jeszcze taka jedna ciekawostka. Na Magazynach możemy pogadać z wojskowym stalkerem, który siedzi sobie w bazie, a dokładniej - w magazynie za kratami. Będąc w Prypeci poszedł do Prometeusza i zobaczył Obcego, który zostawił na pianinie coś dziwnego. Sprawdziłem, czy może faktycznie coś tam jest: Spoiler Odradzam brać to cholerstwo. Nie dość, że ma takie, a nie inne właściwości to w dodatku nie można się go pozbyć z plecaka. Dodatkowo co jakiś czas ekran robi się cały czarny na parę sekund i GG traci życie. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stanley Opublikowano 12 Lipca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2019 wróciłem do moda. Po długich poszukiwaniach w necie udało mi się umieścić problematyczny zasobnik w skrzyni bez wylotu. Pomogła zmiana nazwy pliku gamedata db9 na inną. Ale próba wzięcia gaussa na wysypisku kończyło się wylotem więc go sobie darowałem. Następnie musiałem z powrotem przywrócić nazwę pliku db9 ponieważ bez niego rozmowa na sortowni o zdobyciu wielkokalibrowej snajperki kończyła się wylotem. Dalej poszło w miarę gładko. Teraz jestem po pokojowym przejęciu kordonu ale mam problem jak dać o tym sygnał dla Pancera czyli chodzi chyba o użycie radioskanera. Jaki klawisz lub kombinację klawiszy należy użyć tego nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 12 Lipca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2019 @Stanley A nie wystarczy kliknąć na napis Skaner na HUDzie? Patrz 8:15 https://www.youtube.com/watch?v=QCbt3FuUWQ0&list=PLit1Wbp6EQI9pw9CbTmLtT9D8oaq2T3Ew&index=13 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stanley Opublikowano 13 Lipca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2019 Dzięki wielkie. Prawie zaraz po napisaniu posta zorientowałem się w tym ale skorygować wiadomości nie ma chyba możliwości (a ta na forum by się czasami przydała). Podobny problem miałem ze snem. Trochę nieszczęśliwie umieszczone i mało widoczne są te przyciski więc nie zwracałem na nie zbytniej uwagi. Jestem w Limańsku. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
najdrok Opublikowano 30 Lipca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2019 Witam, tym razem mnie dopadł błąd [ ERROR [error]Expression : I != levels().end() [error]Function : GameGraph::CHeader::level [error]File : e:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrgame\game_graph_inline.h [error]Line : 171 [error]Description : there is no specified level in the game graph : 220 Widziałem na forum, że pojawia się kiedy idzie się niezgodnie ze scenariuszem. Obecnie jestem na Sortowni po rozmowach o przywróceniu reputacji z Barmanami i zadaniu na Znaleźć Kuczmę i Odnaleźć doktora Bravermana. Więc raczej zgodnie ze scenariuszem. Poprzednio miałem taki błąd na Wysypisku jak po rozmowie z Synoptykiem chciałem pójść na Magazyny Wojskowe a nie do Sortowni przez DM i Kordon. Może ktoś ma jakiś pomysł jak obejść ten błąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
najdrok Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Witam, ominąłem problem dogrywając patch z db9 ale mam teraz ten sam problem co Stanley i niestety po włożeniu 5 kontenera albo mnie wywala albo usuwając db9 zalicza mi zadanie, żeby mnie wywalić chwilę pózniej. Może ktoś ma sejw po powrocie na Sortownię i udostępnił by mi go . Albo łopatologicznie mi wyjaśnił czy usuwam tymczasowo tylko db9 czy też jeszcze jakieś inne pliki. Jak tłumaczę opisy z forum rosyjskiego to jakoś tak mało zrozumiale (robię to automatem). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
najdrok Opublikowano 2 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2019 Witam, wiem, że jestem "namolny" , ale może ma ktoś save po oddaniu manuskryptu, najlepiej tuż przed spotkaniem w Prypeci. Niestety do tej pory kombinowałem z db raz dodając raz usuwając db9. Lokacja Wysypisko była i jest dla mnie wylotowa (pozostałe bez problemów), biegałem co sił i przy zrobieniu 3 do 5 zapisów i ich wczytaniu udawało mi się ją przeskoczyć. Ale teraz jest akcja i dialogi (zapewne różnią się w wersjach z upgradem i bez) i nie mogę ich zaliczyć. A pomijając je Prypeć jest bez akcji :( . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOS Opublikowano 3 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Września 2019 (edytowane) Wrzuć swój save z przed tego momentu gdzie ci się zaczyna kaszanić, napisz co dokładnie chcesz abym zrobił to ci przejdę ten etap i oddam save gdzie tam chcesz. Save który mam jest już po dodaniu manuskryptu Synoptykowi, teraz główne zadanie to spotkać się z Deadman-em w Prypeci(jak dokładnie o to ci chodzi) ale ja mam udźwig podbity i pełno w plecaku badziewia. Więc musiał bym ci też plik actor.ltx przesłać, do tego możliwe że mam inaczej linie fabularną rozegraną. Ogólnie lepiej jak wrzucisz swój save ale jak chcesz to ci dam mój. Edit Mam grę w wersji 1.1 z inną nie pomogę. Edytowane 3 Września 2019 przez MOS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
najdrok Opublikowano 4 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2019 Z góry dziękuję za Twój :) - proszę o to mój : uciekłem z Wysypiska na Sortownię i pomyślałem, że jak wrócę z powrotem przez Dolinę Mroku to coś się zmieni. Była "jatka" - z jakiś powodów grupa Synoptyka walczyła z Powinnością i mutantami. Niestety nic się nie zmieniło. Save z przed wejścia na Wysypisko od strony DM. dm proba.dds dm proba.sav Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOS Opublikowano 4 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2019 Pobrałem pliki i przy próbie przejścia na Wysypisko stale mam wylot z błędem: gar_grc_assault, bawiłem się aby to obejść ale bez skutku. Więc wrzucam swój save, oddałem tylko manuskrypt i mam iść do Prypeci(więc mniej więcej ten sam etap gry). Plik actor.ltx wrzucasz do: (litera dysku gdzie jest grę)\LastStalker\gamedata\config\creatures ,uprzednio robiąc folder: creatures i do niego actor.ltx, masz dzięki temu wytrzymałość maratończyka i możliwość noszenia samochodu osobowego w plecaku. Szkoda że mi twój save nie zadziałał jak trzeba, oby mój śmigał. save save.dds save save.sav actor.ltx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 5 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2019 Coś w tej ostatniej wersji "Ostatniego Stalkera" jest mocno niedopracowane, bo takie problemy z wylotami do pulpitu przytrafiały mi się też często, nie tylko przy wchodzeniu na Wysypisko. Ratowałem się zmniejszaniem odległości w switch_distannce, albo szedłem inną drogą. Następuje jakiś spawn na lokacjach na które wchodzimy elementów nie przewidzianych dla tego etapu gry. Nie dziwota, że autor moda zaurus ogłosił przystąpienie do robienia nowej wersji ( u rus graczy były te same problemy, co mu sygnalizowano bez przerwy ) i zniknął z forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOS Opublikowano 5 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2019 Mi mod lubił psuć 2 ostatnie zapisy(przy wczytywaniu komunikat że save is corrupted) i parę razy musiałem dymać jakiś etap od nowa, dla tego robiłem dużo zapisów . Też zdarzało się out od memory i wypad bez loga ale to sporadycznie. Więc jak dla mnie mod był "stabilny", odpukać nie miałem żadnych problemów j/w że wywalało mnie z błędem "technicznym" i weź teraz kombinuj co tu robić dalej. Dla mnie ten mod to taki przerobiony LA, zmieniono fabułę i pozostawiono "puste" lokacje. Po za otrzymanymi zadaniami i kminieniem jak do nich podejść nie ma na lokacjach absolutnie niczego. Są też dziwne rozwiązania jak przymus przekradania się przez barierę bo w tym etapie gry przejście na bagna jest zablokowane, ale później już nie(WTF), jesteś wrogi GRC gadasz z handlarzami na Sortowni i voila znów masz sztamę aby zaraz znów chcieli cię ukatrupić, dużo pokrętnych działań nie wiadomo na co . Wyklinienie, znalezienie niektórych kodów do drzwi no ludzie. Faktycznie mod łamigłówka, dochodzi do sytuacji że grasz sobie i nagle zaczynasz gonić w piętkę bo co dalej, czy coś źle zrobiłem a może jeszcze nie zrobiłem(brak jakichś podpowiedzi, bardziej szczegółowego opisu zadania, pomoc). Fanem tej części nie będę, na tyle głowy mam myśli że Honor Najemnika jednak lepsze(muszę to sprawdzić). Fajnie że go zaliczyłem, dziękuje do widzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
najdrok Opublikowano 5 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2019 Dziękuję MOS na wszelki wypadek postawiłem nową grę i rozpocząłem na Twoim save. Zwiedzam lokacje, żeby zobaczyć stabilność. Na Sortowni przeszukałem piwniczkę i odetchnąłem jak zobaczyłem ulubione snajperki . Jeśli jeszcze czytasz forum to przed ostatnie pytanie oddałeś artefakt za BTR na Sortowni ( zadanie na Fabryczkę) czy normalnie pchnąłeś bramę ( nie wiem czy to nie jest przypadkiem ten 30 brakujący artefakt), Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOS Opublikowano 5 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2019 Tak oddałem arta wojskowemu, dostałem btr-a i rozwaliłem nim bramę, przeszukałem cały kompleks z 3 schowkami i 2 urządzeniami znalezionymi na jej terenie. Ja od początku grałem z zamysłem olania tego zadania na 30 artów, absolutnie mi się tego robić nie chciało. Zresztą i tak mi się one nie pojawiały, jakiś błąd albo z detektora korzystać nie umiem czy ki diabeł(chodzi o te do łapania parasolkami). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 5 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2019 @MOS A rozmawiałeś o nich z handlarzem na Bagnach? Bez niej nie ma artów. A ich właściwy wysyp zaczyna się dopiero po pobycie w Limansku i rozmowie z naukowcami. Wcześniej pojawiają się one sporadycznie. Jeśli znajdziesz podwójne, to możesz u jednego z naukowców dobrze spieniężyć duplikat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilmisterPL Opublikowano 7 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Września 2019 W dniu 9.08.2014 o 03:12, Fizzed napisał: Kolejny mod od Zaurusa, oj będzie się grało Jak pobrałem ostatniego Stalkera od razu wywalił się błąd z logiem ale co dziwne loga wcale nie ma tam gdzie powinien być,dziwna sprawa,bo ledwo co pobrałem cała Polską wersję od razu był wylot. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 7 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Września 2019 @FilmisterPL Piszesz że błąd z logiem. To w końcu jak, masz loga czy nie? Jak pamiętam, mod robi zapisy w swoim głównym katalogu. Zobacz w pliku fsgame.ltx jak się nazywa, bo nie pamiętam. Możesz też loga zapisać jak wylecisz. Zrób sobie na pulpicie plik z notatnika, otwórz go i uruchom moda. Jak wylecisz, kliknij Ctr+C i wstawi Ci loga do niego. A przed rozpoczęciem gry ( jak już się uporasz z wylotami ) nie zapomnij dodać tego fixa na ogłoszenia. Będziesz je w grze miał po polsku, a że zmienia tekstury, nic zepsuć nie może. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilmisterPL Opublikowano 7 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Września 2019 O fixie pamię,tam,właśnie instaluję na nowo i zobaczę czy uporam się z tym wszystkim.Pozdrawiam. To cały Log o ile się nie mylę. * CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2 Initializing File System... using fs-ltx fsgame.ltx FS: 58204 files cached, 8837Kb memory used. Init FileSystem 2.322312 sec 'xrCore' build 3312, Feb 27 2008 Initializing Engine... Executing config-script "user.ltx"... [e:\winrar\nowy folder\laststalker\_appdata_\user.ltx] successfully loaded. Starting INPUT device... Loading DLL: xrRender_R2.dll Loading DLL: xrGame.dll * [win32]: free[4036352 K], reserved[50248 K], committed[107640 K] * [ D3D ]: textures[0 K] * [x-ray]: crt heap[12462 K], process heap[2889 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K] * [x-ray]: economy: strings[2212 K], smem[0 K] Executing config-script "e:\winrar\nowy folder\laststalker\gamedata\config\default_controls.ltx"... ! cant convert dik_name for dik[144], prop=[Poprzednia [e:\winrar\nowy folder\laststalker\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded. Executing config-script "user.ltx"... Executing config-script "e:\winrar\nowy folder\laststalker\gamedata\config\rspec_extreme.ltx"... ! Unknown command: r__dtex_range ! Unknown command: r__ssa_glod_end ! Unknown command: r__ssa_glod_start ! Unknown command: r__wallmark_ttl ! Unknown command: rs_detail ! Unknown command: rs_skeleton_update ! Unknown command: vid_bpp [e:\winrar\nowy folder\laststalker\gamedata\config\rspec_extreme.ltx] successfully loaded. Executing config-script "e:\winrar\nowy folder\laststalker\gamedata\config\default_controls.ltx"... [e:\winrar\nowy folder\laststalker\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded. [e:\winrar\nowy folder\laststalker\_appdata_\user.ltx] successfully loaded. SOUND: OpenAL: enumerate devices... SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present devices Generic Software SOUND: OpenAL: system default SndDevice name is Generic Software SOUND: OpenAL: All available devices: 1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is Generic Software 1.1 SOUND: OpenAL: Required device: Generic Software. Created device: Generic Software. «EnvFX» build 36, Apr 27 2015 * sound: EAX 2.0 extension: present * sound: EAX 2.0 deferred: present * sound : cache: 65538 kb, 7609 lines, 8820 bpl Starting RENDER device... * GPU [vendor:10DE]-[device:FC6]: NVIDIA GeForce GTX 650 * GPU driver: 26.21.14.3615 * CREATE: DeviceREF: 1 * Vertex Processor: PURE HARDWARE * Texture memory: 3021 M * DDI-level: 9.0 * GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30) * GPU vertex cache: unrecognized, 16 * DVB created: 6144K * DIB created: 512K ! Version conflict in shader 'def_shaders\def_aref' ! Version conflict in shader 'def_shaders\def_aref_noblend' ! Version conflict in shader 'def_shaders\def_aref_v' ! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans' ! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans_v' ! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans_v_tuchi' ! Version conflict in shader 'def_shaders\lod_old' ! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world' ! Version conflict in shader 'effects\watertest-1' count of .thm files=1928 load time=123 ms * NULLRT supported * ...and used * HWDST/PCF supported and used * NV-DBT supported and used - r__tf_aniso 16 - r2_tf_mipbias 0. Starting engine... Loading DLL: xrGameSpy.dll * DVB created: 6144K * DIB created: 512K - r__tf_aniso 16 - r2_tf_mipbias 0. * GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30) * GPU vertex cache: unrecognized, 16 *** RESET [0 ms] * MEMORY USAGE: 135842 K Input: 1 Config-file [e:\winrar\nowy folder\laststalker\_appdata_\user.ltx] saved successfully Destroying Direct3D... * RM_Dump: textures : 1 * : 2: $user$jitter_5 * RM_Dump: rtargets : 0 * RM_Dump: rtargetsc : 0 * RM_Dump: vs : 0 * RM_Dump: ps : 0 * RM_Dump: dcl : 0 * RM_Dump: states : 0 * RM_Dump: tex_list : 0 * RM_Dump: matrices : 0 * RM_Dump: lst_constants: 0 * RM_Dump: v_passes : 0 * RM_Dump: v_elements: 0 * RM_Dump: v_shaders : 0 refCount:pBaseZB 1 refCount:pBaseRT 1 DeviceREF: 3 Oczywiście mod działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 7 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Września 2019 @FilmisterPL Jak działa to graj. . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilmisterPL Opublikowano 11 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Września 2019 W dniu 7.09.2019 o 20:09, kondotier napisał: @FilmisterPL Jak działa to graj. . To cały Log o ile się nie mylę. * CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2 Initializing File System... using fs-ltx fsgame.ltx FS: 58204 files cached, 8837Kb memory used. Init FileSystem 2.322312 sec 'xrCore' build 3312, Feb 27 2008 Initializing Engine... Executing config-script "user.ltx"... [e:\winrar\nowy folder\laststalker\_appdata_\user.ltx] successfully loaded. Starting INPUT device... Loading DLL: xrRender_R2.dll Loading DLL: xrGame.dll * [win32]: free[4036352 K], reserved[50248 K], committed[107640 K] * [ D3D ]: textures[0 K] * [x-ray]: crt heap[12462 K], process heap[2889 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K] * [x-ray]: economy: strings[2212 K], smem[0 K] Executing config-script "e:\winrar\nowy folder\laststalker\gamedata\config\default_controls.ltx"... ! cant convert dik_name for dik[144], prop=[Poprzednia [e:\winrar\nowy folder\laststalker\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded. Executing config-script "user.ltx"... Executing config-script "e:\winrar\nowy folder\laststalker\gamedata\config\rspec_extreme.ltx"... ! Unknown command: r__dtex_range ! Unknown command: r__ssa_glod_end ! Unknown command: r__ssa_glod_start ! Unknown command: r__wallmark_ttl ! Unknown command: rs_detail ! Unknown command: rs_skeleton_update ! Unknown command: vid_bpp [e:\winrar\nowy folder\laststalker\gamedata\config\rspec_extreme.ltx] successfully loaded. Executing config-script "e:\winrar\nowy folder\laststalker\gamedata\config\default_controls.ltx"... [e:\winrar\nowy folder\laststalker\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded. [e:\winrar\nowy folder\laststalker\_appdata_\user.ltx] successfully loaded. SOUND: OpenAL: enumerate devices... SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present devices Generic Software SOUND: OpenAL: system default SndDevice name is Generic Software SOUND: OpenAL: All available devices: 1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is Generic Software 1.1 SOUND: OpenAL: Required device: Generic Software. Created device: Generic Software. «EnvFX» build 36, Apr 27 2015 * sound: EAX 2.0 extension: present * sound: EAX 2.0 deferred: present * sound : cache: 65538 kb, 7609 lines, 8820 bpl Starting RENDER device... * GPU [vendor:10DE]-[device:FC6]: NVIDIA GeForce GTX 650 * GPU driver: 26.21.14.3615 * CREATE: DeviceREF: 1 * Vertex Processor: PURE HARDWARE * Texture memory: 3021 M * DDI-level: 9.0 * GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30) * GPU vertex cache: unrecognized, 16 * DVB created: 6144K * DIB created: 512K ! Version conflict in shader 'def_shaders\def_aref' ! Version conflict in shader 'def_shaders\def_aref_noblend' ! Version conflict in shader 'def_shaders\def_aref_v' ! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans' ! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans_v' ! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans_v_tuchi' ! Version conflict in shader 'def_shaders\lod_old' ! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world' ! Version conflict in shader 'effects\watertest-1' count of .thm files=1928 load time=123 ms * NULLRT supported * ...and used * HWDST/PCF supported and used * NV-DBT supported and used - r__tf_aniso 16 - r2_tf_mipbias 0. Starting engine... Loading DLL: xrGameSpy.dll * DVB created: 6144K * DIB created: 512K - r__tf_aniso 16 - r2_tf_mipbias 0. * GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30) * GPU vertex cache: unrecognized, 16 *** RESET [0 ms] * MEMORY USAGE: 135842 K Input: 1 Config-file [e:\winrar\nowy folder\laststalker\_appdata_\user.ltx] saved successfully Destroying Direct3D... * RM_Dump: textures : 1 * : 2: $user$jitter_5 * RM_Dump: rtargets : 0 * RM_Dump: rtargetsc : 0 * RM_Dump: vs : 0 * RM_Dump: ps : 0 * RM_Dump: dcl : 0 * RM_Dump: states : 0 * RM_Dump: tex_list : 0 * RM_Dump: matrices : 0 * RM_Dump: lst_constants: 0 * RM_Dump: v_passes : 0 * RM_Dump: v_elements: 0 * RM_Dump: v_shaders : 0 refCount:pBaseZB 1 refCount:pBaseRT 1 DeviceREF: 3 Oczywiście mod działa Mam pytanie,wykonałem questa odnośnie zaginionych z bazy Wolności a nadal nie mogę otrzymać kasy za nie,i jeszcze co dziwne bylem pod zawalonym mostem gdzie w tym tunelu leżał ten trup co miał zepsuty radioskaner Pda i jakieś tam pierdoły jak znowu go przeszukałem miał je po raz drugi co dziwne była tam znowu ta giwera,ale za to burer mnie już nie atakował :0 Dziwne to trochę,prawda.Aktualnie mam już ikony z Cerkwi były przy śmigłowcu gdzie leżał trup tam też znalazłem bardzo dobre karabiny coś jak Wintar tylko inny model bo bez celownika sztuk 3 I tak się zastanawiam co robić bo zadań jest do zrobienia kilka wiem gdzie są truposze zwiadowców a nie mogę zdać roboty i przez to wszystko nadal jestem w tyłku bo nie mogę się spotkać z Czołgistą :( a co za tym idzie z całą resztą chłopaków by brygadę zebrać na Grabarza,majstrowałem sam ale nie są tacy łatwi bo często ściagają na chita czyli kulka w łepetynę :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.