kondotier Opublikowano 27 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2019 @tom3kb- Za to zbieraj te noże do rzucania. U Grubera i Krzemienia wymieniaj arty na nie. W tym modzie, po raz pierwszy byłem zmuszony je używać i doceniłem ich skuteczność. Np. na Wysypisku, na tuptusia 50 śrutu było mało, a dwa rzucane załatwiły sprawę. Na pijawki są niezastąpione. Tym bardziej, że je odzyskujesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 27 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2019 Mam ich kupę ale zapominam korzystać. Strzelam sobie z kilkunastu pukawek, które nosze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 27 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2019 @tom3kb To dużo tracisz z tych możliwości jakie daje mod. Zasięg rzutu tymi nożami jest zadziwiająco duży. Tak że nawet z uzbrojonymi NPCami można sobie poradzić. Przy najbliższej okazji popróbuj ich użyć. Jestem pewien, że przy następnej okazji "nóż w kieszeni" sam ci się otworzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gatzek Opublikowano 12 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2019 Hejka, jak sądzę po postawieniu moda stawiamy od razu patch kumulatywny 1.1 i polonizację do tego patcha? Po co w takim razie są linki do patcha i polonizacji 01? Albo je usuńcie albo trzeba napisać wyraźnie, że trzeba stawiać oba patche bo teraz to tylko jest niepotrzebne zamieszanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 13 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 @Gatzek Dobrze kombinujesz niby 1.1 to patch kumulatywny ale nie do końca wrzuć patcha 0.1 potem 1.1 i spolszczenie do tej wersji. (było/jest to opisane w 1 poście) Zostawiłem też poprzednią wersję 01 i polonizację do niej bo ta następna wersja 1.1 wyszła w czasie jak sporo ludzi od dawna już grało na pierwszej. A jakoś nie widziałoby mi się zaczynanie nowej gry, a to było KONIECZNE, tylko dla "paru" poprawek w rozmowach, opisach i dla drobnych poprawek technicznych itp. Ewentualnie jakby coś komuś stało się z modem, zostały zapisy, a wersji do pobrania brak to też lipa A obie wersje są jak najbardziej możliwe do ukończenia. Ale dziś tam zrobię odpowiednie porządki żeby wszystko było jasne nawet dla totalnie zielonego. @EDIT No już ogarnięte, mam nadzieję, że już wszystko jest jasne. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gatzek Opublikowano 13 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 @tom3kb dzięki Totalnie zielony w modach nie jestem ale powiem szczerze, że przy instalacji pominąłbym patch 01 i instalował od razu kumulatywny. Jeszcze raz dzięki za porządki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 13 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 Z tym "zielonym" to miałem na myśli zupełnie nowego w modach do stalkera gdzie tam ciebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 13 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 @tom3kb Czy ze spoilera Dopełnienia, mógłbyś jeszcze przenieść tę moją twórczość spolszczenia ogłoszeń na tablicach, do spojlera z pobieraniem? Tam w dopełnieniach mogą przejść niezauważone. I przy okazji prośba do mechaników i innych speców. Ponieważ kobal jest zajęty tłumaczeniem, nie dostałem plików teksturowych z tymi napisami na podejściach do bramy ATP na Kordonie. Jak ktoś by mi je podrzucił, to też napisy przerobię na nasze. Są istotne, a nie wszyscy mogą je przed grą zobaczyć w dyskusji o modzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 13 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 @kondotier już przerzucam, to będzie działać na v1.1 czy na tej starszej 01 też pójdzie? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 13 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 To są pliki teksturowe, więc wersja nie ma wpływu. W obu są jednakowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orest Opublikowano 31 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2019 FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : CBlender_default::Compile [error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrRender_R1\BlenderDefault.cpp [error]Line : 50 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : Not enought textures for shader, base tex: glass\glass_blocks Wywala mnie z tym, po przejściu na lokację "schronienie". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 31 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2019 27 i 28 strona. Na przyszłość może sprawdzaj, czy nie ma gdzieś rozwiązania... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stanley Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Mod bardzo ciekawy i mocno rozwinięty, to na plus. Natomiast wysokie wymagania sprzętowe to zdecydowany minus. Na minus są zagadki wymagające więcej niż nad przeciętnej wiedzy w stylu "co poeta miał na myśli", schowki poukrywane bardzo perfidnie, trudne do odszukania bez poradników i filmów, można kręcić się jak pies za własnym ogonem i samodzielnie nie znaleźć. Brakuje normalnych podpowiedzi. Nie mam wypasionego sprzętu ale większość modów szła dość płynnie a tu np. w x-10 klatkowanie rzędu 2 na sekundę, porażka. Zastanawiam się co jest przyczyną ??, przefajnowanie tekstur czy przefajnowanie obiektów np. butli gazowych, skrzynek, wybuchających beczek itp. Rozwalając wszystko co możliwe udało mi się nieco przyśpieszyć wyświetlanie. Możliwe też że mod nie został zoptymalizowany i stąd jego "uroki". 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Stanley - miałem twoje problemy więc radziłem sobie z nimi, że tak się wyrażę - chałupniczo. Wszystkie bzdety dot. tekstur, cieni, obiektów na zero a na maxa tylko pole widzenia w opcjach moda i gra ruszyła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilmisterPL Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Witaj Kondotier,mam sprawę,potrzebuję tych plików na zwiększenie udźwigu w Stalkerze jak pamiętasz które to są miło by było jakbyś podrzucił mi które to są. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2019 @FilmisterPL Takie prośby to się pisze na PW. I tam masz odpowiedź. A ponadto, temat zwiększania udźwigu masz na forum, w dziale porad. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stanley Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Akurat w przypadku tego moda nie ma pliku actor.ltx w którym można by zmieniać wartości udźwigu. Dla mnie w tym przypadku udźwig to nie problem, są artefakty je zwiększające. Szukałem tego działu porad i znalazłem tylko odrębne poradniki dla różnych modów. Trudno jest się w tym wszystkim połapać. Pytania już zadane będą się nadal pojawiały i czasami wystarczy odrobina podpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Stanley - jakby co to masz trainera: https://www.gamecopyworld.com/games/pc_stalker_shadow_of_chernobyl.shtml p.s. dopasuj takiego co ci da udźwig bez ograniczeń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stanley Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2019 dopadł mnie ten sam błąd co kolegę FilmisterPL czyli: [error]Line : 112 [error]Description : item not found, id [error]Arguments : gar_grc_assault. Nie da się dalej grać. W sumie nie wiem o co chodzi z tym błędem a raczej o jaki item. Na stronach rosyjskich też nie ma wyjaśnienia, zalecają jedynie wgrać jakiś wcześniejszy sejw, tylko od którego momentu ?. W którym momencie ten bug powstaje ?. Jeżeli związane jest to z kolejnością zadań to te zadania poza przewidzianą przez twórcę kolejnością nie powinny być umożliwione, nawet nie powinny się uaktywniać. Zdecydowane ograniczenie swobody wyboru, tylko trzeba iść jak prosty żołnierz wg rozkazu i nie wychylać się bo inaczej wylot (kula w łeb). Brak w tym modzie alternatywnych wyborów i możliwości (no może są lecz bardzo niewielkie). I tu ma on u mnie mnóstwo minusów. A sam mod naprawdę interesujący o czym wcześniej pisałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 11 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2019 Pamiętam, że zacząłem grać w zeszłym roku w tego moda, ale coś mi przeszkodziło. Zagrałem teraz i tragedia, bez poradników pewnie bym sobie nie poradził. Mod ciekawy z interesującą fabułą, ale dla mnie za trudny. Dzięki poradnikom pewnie go skończę, ale wolę mody mniej przekombinowane. Apokalipsa Św. Jana, to dla mnie za wiele. Chciałbym tu podziękować @Trucker64 za Poradnik, dobra robota 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 11 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2019 @smox Ja jestem gdzieś na 70% w przechodzeniu tego moda ogólnie większych problemów nie miałem ale już mam zakodowane co Zaurus robi w swoich modach. Ale z tym kodem z Apokalipsy to przegięcie szczególnie, że ten kod za drugim razem się zmienia, a nawet chyba niczym nie jest wytłumaczona ta zmiana, może tylko zmienia się opis zagadki w pda. Ale dlaczego, skąd i w ogóle? Faktycznie można to przegapić, wpisujemy pierwszy dobry kod i drzwi zamknięte i człowiek ma WTF coś się chyba w skryptach porypało Dobrze, że parę razy widziałem, że kondotier o tym pisał bo tak to bym też utknął. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stanley Opublikowano 16 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2019 Może któryś z kolegów ma sejwa po włożeniu piątej skrzynki do kontenera ?. Prosiłbym o niego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavesspleenstream Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2019 witam . żeby mieć plik acto.ltx i sytem.ltx trzeba sobie wypakować moda . ogólnie ja wypakowałem i wrzuciłem całosć do gamedata po czym patcha i polonizacje działają savy i mozna grzebac w plikach na własne ryzyko dokopałem sie tez do oggów i fajnie by było zrobic pełne spolszczenie W dniu 4.04.2019 o 10:24, FilmisterPL napisał: Witaj Kondotier,mam sprawę,potrzebuję tych plików na zwiększenie udźwigu w Stalkerze jak pamiętasz które to są miło by było jakbyś podrzucił mi które to są. trzeba moda rozpakować i beda te pliki actor i system potrzebujesz do rozpakowania programik w temacie jest tu opisany żeby zrobić pełną polonizacje potrzebne byłyby pliki tekstowe po polsku z nazwami plików ogg . wystarczy nagrać zapisać w ogg i nazwy plików nadac odpowiadającym w modzie potem do gamedaty i jest wystarczyły by pliki głownej fabuły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2019 @slavesspleenstream Ostatni stalker już dawno jest spolszczony. Wystarczy pobrać i wstawić spolszczenie do moda. A pliki o które prosił FilmisterPL, to pliki "ulepszone", tak na udźwig jak i na niższy przysiad i wytrzymałość przy bieganiu, aby nie musieć ciągle łykać energetyków. A w spolszczeniu nie ma żadnych .ogg, są pliki z rozszerzeniami stosownymi do rodzaju pliku. .ogg może się pojawić, jeśli są jakieś ważne informacje głosowe, i ma kto je nagrać na nowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavesspleenstream Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Godzinę temu, kondotier napisał: @slavesspleenstream Ostatni stalker już dawno jest spolszczony. Wystarczy pobrać i wstawić spolszczenie do moda. A pliki o które prosił FilmisterPL, to pliki "ulepszone", tak na udźwig jak i na niższy przysiad i wytrzymałość przy bieganiu, aby nie musieć ciągle łykać energetyków. A w spolszczeniu nie ma żadnych .ogg, są pliki z rozszerzeniami stosownymi do rodzaju pliku. .ogg może się pojawić, jeśli są jakieś ważne informacje głosowe, i ma kto je nagrać na nowo. Chodzi mi o spolszczenie audio dialogów, a takiego spolszczenia nie znalazłem. Może warto by było się pobawić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.