Skocz do zawartości

Sigerous Mod 3.0 In Spite Of The Death


Rekomendowane odpowiedzi

Na razie odpoczywamy. Wiesz, wszyscy mamy też inne obowiązki, dom, rodzina, praca, a tłumaczenia to tylko nasze hobby. No i chcemy też trochę pograć. Takie spolszczenie, to kilka tygodni spędzone przed komputerem kosztem wolnego czasu. xThePulse zaoferował pomoc w spolszczeniach, więc może ktoś przyłączy się i stworzycie następną ekipę tłumaczy. Wiem z własnego doświadczenia, że najlepiej pracuje się we 2-3 osoby. Służymy wszelką pomocą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

xThePulse - cieszę się, że jesteś pełen zapału. Ale jak napisał smox, trzeba zagrać choćby w to, co przetłumaczyliśmy. A aby wybrać mod do tłumaczenia, też trzeba w jakiegoś zagrać w wersji oryginalnej. Bo często opisy moda odbiegają od rzeczywistości. Dam Ci przykład trzech modów. Historia Zulusa, Heroina i Przestrzenna Anomalia. Mody już są grywalne, ale aby je tłumaczyć, trzeba będzie sporo poczekać, aż ich twórcy uporają się z wszystkimi niedoróbkami. Sporo modów to wersje beta w fazie testowej. I co miesiąc by trzeba było tłumaczyć na nowo.

A cz.2 Na przekór śmierci, już się chyba przyglądano, no i jakoś się nie załapała.

Przetłumaczenie plików tekstowych z dialogami, to mały pikuś. Główna część moda siedzi w w innych katalogach, a ostatnio jeszcze chowią wszystko do dbx-ów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • 4 miesiące temu...
  • 4 miesiące temu...

s55235586.jpg

 

Po półrocznym braku wiadomości na temat moda nadszedł czas na odświerzenie informacji o jego tworzeniu. W listopadzie ubiegłego roku mod był gotowy w 60%.
Zarządzono jego całkowita zmianę z powodu niedoskonałości starej koncepcji, mod nie zasługiwał na oznaczenie 3.0.
Zmieniono skład zespołu, i opracowaniem moda zajmują się bardzo doświadczeni w swojej branży specjaliści - od twórców skryptów i redaktorów poziomów, do konfiguratorów i scenarzystów.
Opracowanie prowadzi się przy wsparciu twórców moda "Na przekór śmierci 3". Łączy nas  jeden cel: wypuścić mod jakościowo tak doskonały, że gracze sami powiedzą: "Tak, ten mod kosztował czas stracony na oczekiwaniu ".


Nikołaj Bołotow (GeJorge): Zaiste długo ciągnęliśmy kota za namydlony ogon, i nareszcie - oto jest ona rzepka (przypis z wiersza o rzepce) :) . Chcę wam zakomunikować że prace nad modyfikacja maja sie ku końcowi.
Dla wszystkichto był trudny czas. Każdy z nas twórców ma swoje życie ale każdy chce ujżeć Sigerousa oznaczonego nr. 3.
Założenia i plany maja odzwierciedlenie i prace mają sie ku końcowi.

 

Great_Scientist: Jak rozumię, nowy Sigerous zmienił nazwę?
FantomISW: Tak,bedzie to chyba SGM 3.0: In Spite Of The Death

Glomar: GG Diagtieriow, lub nowy GG?
FantomISW: Tak, nie Diegtiariow. 

Glomar: Fabuła będzie przedłużeniem ZP, czy nową fabyłą z freeplayem?
FantomISW: Nowa fabuła z freeplayem. Staramy się by ten mod był "inny". O oryginalnym ZP można zapomnieć. Łokacje... Level-Pack, może coś jeszcze. Będą i te z oryginału.


Glomar: Będą w SGM 3.0 lokacje z trylogii Stalkera? 
FantomISW: Tak.

Glomar: Czy będzie oryginalny Kordon i inne lokacje moda podobnie do tych w Drodze we Mgle?
FantomISW: Tak bedzie, mam nadzieję. 
 

Stalker77Alex: Najważniejsze pytanie. Kiedy? 
FantomISW: Tak, userzy w komentarzach podniesli alarm że modyfikacja odsunie sie w czasie. Otóż, drodzy państwo. Tego nie można uniknąć. W nazwie SGM 3.0 tytuł "In Srite Of The Death" pojawiła się stosunkowo niedawno. A nową fabułę zaczęto opracowywać nie dawno. Ze starej fabuły Nikołaj zrezygnował. Tak więc oczywiste jest że prace się odrobinę przeciagną.
she707: Za parę tygodni bedą nowe informacje.

Link do strony moda: 

http://sigerous.ru/forum/54-6022-1

 

Edytowane przez pacjent1972
  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

SGM3-640.png

Tytuł: SGM 3.0: In Spite Of The Death

Autor: Николай Болотов (Nikołaj Bołotow )"GeJorge"

Podstawka: Zew Prypeci 1.6.02

Kategoria: Mod fabularny

Data wyjścia: Rok 2016

Linki do strony z modem: http://ap-pro.ru/forum/59-10927-50#817201 

http://stalkermod.ru/MODYI-Zov-Pripyati/sigerous-mod-3-0-krasnyi-oktyabr.html

Zespół:

Spoiler

GeJorge - Lider SGM, skrypty, kwesty, zaludnienie lokacji i inne.
Скат (Skat) - wygląd lokacji
Destroy - główny scenarzysta
che707 - kierowanie projektem, scenariusz
Gaz1k - montaż dotychczasowego uzbrojenia
FantomICW - kierowanie projektem, wszechstronna pomoc
Wintoriez94 - wszechstronna pomoc

Fabuła:

Spoiler

Sigerous 3.0, projekt który od swoich poprzedników zaczerpnął co najlepsze. Doświadczenie, rzemiosło i idee, pozostawiwszy to co nie było udane.

Modyfikacja jest tworzona na pełnej solidnej fabule, której czasy sięgają zdarzeń Czystego Nieba. Utworzenie grupy Striełoka,  początki znajomości z Duchem, Kłem, Przewodnikiem i Doktorem, jak również z wieloma innymi postaciami i zdarzeniami. Mamy świadomość tworzenia tej historii i zapewniamy że nasz pomysły nie rozczarują was. Doświadczenie tworzenia modów, ciekawa fabuła i atmosfera moda, to nad tym teraz pracujemy.

Lokacje:

Spoiler

Naziemne:
• Kordon
• Dolina Mroku i Wysypisko
• Agroprom i Jantar
• Roztok
• Magazyny Wojskowe
• Czerwony Las i południowa cześć Limańska
• CEA

Podziemia i laby:
• X 1
• X 2
• X 4

Spis lokacji nie jest pełny i będzie uzupełniany, lokacje będą miały nowy wygląd.

Zmiany:

Spoiler

PDA GG.
Handlarze SGM.
Inwentarz mutantów.
Generator pobocznych zadań.
Sprzedaż unikatowych, rzadkich i innych przedmiotów.
Przerobione hudy.
Osobisty radiolokator.
Osobisty inwentarz.
Zmiany są realizowane przez Nikołaja w celu przeformatowania projektu moda.  Z wielu zmian zrezygnowano zastąpiwszy je innymi w celu dostosowania i stylu modyfikacji.

Broń w modzie:

Spoiler

Pistolety:
1. PMM
2. PB
3. Fort-12
4. MP – 443 Gracz – pistolet Jarygina
5. GS-18
6. Beretta 92FS
7. Walther P99
8. HK USP
9. Kimber Desert Warrior - unikat
10. SIG Sauer P220
11. Desert Eagle - unikat
12. Glock 19
13. FNP-45

Pistolety maszynowe:
1. PP-19 Bizon
2. MP5SD
3. UMP-45

Strzelby:
1. ТОZ-194
2. ТОZ-34 unikat
3. ТОZ-66
4. ТОZ-66 obrzyn
5. SPAS-12
6. Protecta
7. Saiga-12К

Ręczne karabiny maszynowe:
1. PKM

Karabiny snajperskie:
1. L96A1
2. Barrett M98B
3. SWD
4. SSW
5. WSS Wintorez

Karabiny szturmowe:
1. 9А-91
2. АN-94 Abakan
3. АЕК-971 - unikat
4. АК-74М
5. АК-101
6. АК-103
7. АКМ
8. АКМS
9. АКS-74
10. АКS-74U
11. HK G36
12. OC-14 Groza
13. L85A2
14. LR-300ML
15. M4А1 - unikat
16. М4
17. SIG SG-550
18. АS Wał

Od autorów moda:

Gotowość moda i data wyjścia SGM 3.0 In Spite Of The Death:  Po długiej informacyjnej ciszy o terminie wyjścia moda będzie informowani na bieżąco na stronach projektu. W chwili obecnej do prac nad realizacja moda przyłączyła się ekipa pracująca nad modem "Na przekór śmierci", projekt zmienił koncepcję fabuły jak już informowaliśmy.

W związku z tym prace nad modem nie zakończa się wcześniej niż w 2016 roku.

Temat będzie aktualizowany na bieżąco.

 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • pacjent1972 przypiął/eła ten temat
  • 1 miesiąc temu...

Szef zespołu"SGM 3.0" przedstawił obszerną relację z prac nad nad nową wersją moda. Przedstawione zostały świeże zmiany w gameplayu i skryptach, których na dzisiaj sporo się zebrało.

Na przykład, w PDA głównego bohatera został wprowadzony ranking dwudziestu najlepszych stalkerów w Zonie. Analogiczny top widzieliśmy już w oryginalnym Cieniu Czarnobyla, ale w "Sigerous 3.0" został znacznie rozszerzony. W trakcie gry GG otrzyma specjalny kwest, w którym będzie musiał wejść na szczyt rankingu. Przy czym nie obejdzie się bez rozlewu krwi i główny bohater będzie musiał iść po trupach swoich konkurentów. Zabijanie stalkerów z najlepszej dwudziestki będzie podnosiło jego rangę i doświadczenie.

41064867.jpg   23125052.jpg   23777068.jpg

Otrzymane podczas gry doświadczenie potrzebne będzie graczom do wybrania jakiejkolwiek zdolności z tablicy perków. Ogółem będą dostępne przynajmniej trzy gałęzie z proponowanymi możliwościami, które otworzą nowe gemplayne możliwości.

13495861.jpg   42944370.jpg

Zmiany dotyczyć będą również systemu handlu. Na przykład, czym wyższa ranga GG, tym większy asortyment towarów u handlarzy. Nowy będzie również handel ze zwykłymi stalkerami.

Oprócz tego co powyżej, można jeszcze dodać realizację specjalnego modułu. Z jego pomocą można będzie samemu wytwarzać różne przedmioty z uwzględnieniem tego, czy gracz posiada potrzebne komponenty. Co prawda na razie wprowadzenie modułu do gry znajduje się jeszcze w stadium opracowywania. To samo dotyczy możliwego dodania zestawu technicznego, za pomocą którego gracze dostaną możliwość samodzielnej naprawy uzbrojenia.

32968773.jpg   35124384.jpg   10203190.jpg

58961148.jpg   81508866.jpg   31485738.jpg

Dużo zmian dotyczy również fabuły moda. Na przykład, wiele zadań będzie miało swoje pod-zadnia, co ma na celu wielostopniową realizację kwestów. Został zrealizowany unikalny symulator zadań pobocznych. Praktycznie każdy NPC czy handlarz, może zaproponować graczowi pracę, będą to nie tylko unikalne zadania, ale również mnogie zadania powtarzalne.

22656969.jpg   00748919.jpg   06078399.jpg

Oprócz nowych zmian w gameplayu, zmieniona została skryptowa baza modyfikacji. Zmiany dotyczą systemu stosunków GG ze stalkerami, schematy zachowań NPC, został również przerobiony system dialogów, a wiele schematów z oryginalnego Zewu Prypeci zostało zrealizowanych według nowego systemu.

34441478.jpg   02708515.jpg   58710586.jpg

Więcej na stronie: LINK

  • Dodatnia 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może i Lost Alpha jest nudnawa, ale lokacja Podziemia Prypeci mi wynagrodziła wszystko. Gdy błądziłem po tych korytarzach szukając wyjścia to poczułem się tak samo jak pierwszy raz grałem w stalkera. Taki klimat zagubienia i niepewności. Gdzie iść, co robić. Szkoda, że to działa tylko raz.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Główny przedstawiciel opracowania modyfikacji  «Sigerous 3.0» opublikował nowiutkie sprawozdanie, w którym poinformował o zmianach w planie anomalii i o innych technicznych innowacjach. Dla namacalnego przykładu przedstawionej informacji został także opublikowany materiał video.

W ciągu 7 lat istnienia S.T.A.L.K.E.R.A przyzwyczailiśmy się do tego, jak on wygląda i jak się w niego gra, te dawne doświadczenie stalkerstwa w «SGM 3.0» już Wam chyba nie pomoże. Anomalie w modyfikacji zostały obdarzone nowymi możliwościami, które znacznie skomplikują życie poszukiwaczom przygód. Na przykład, są realizowane tak zwane ruchome anomalie. One swobodnie przenoszą się w przypadkowe miejsca lokacji, niektóre przemieszczają się swoją trasą, a w innych wypadkach mogą atakować gracza niepostrzeżenie. W rezultacie tego te ścieżki, które jeszcze minutę temu sprawdzone śrubą były bezpieczne, za chwilę okażą się śmiertelnie zabójcze. Jak wszystko to pracuje i wygląda w grze, pokazano na video kanale YT twórców moda. 

Tutaj:  https://www.youtube.com/channel/UC0Hsx2LhgtXk6RUFOljlOjw

Pojawi się w grze i nowy typ anomalii, umownie nazwany «Wirówka». Będzie ona efektownie  żonglować różnymi fizycznymi obiektami a czasem przy pojawieniu się obok gracza może zachowac się agresywnie. Ta anomalia wygląda bardzo efektownie a dla moda to kolejny świetny dodatek. Teraz w SGM 3.0 łatwo oberwać latającą lodówką albo kuchenką.. :)

Oprócz pracy z anomaliami są realizowane inne ciekawe zmiany. W szczególności są związane z systemem symulowania życia.  Stalker może udać się w dowolną część lokacji, przy tym napotykać różne obiekty i niebezpieczeństwa, przy takim spotkaniu dodano rożne animacje. Są realizowane dźwiękowe dialogi między NPC-ami, nowy schemat skoku Snorka i kilka innych skryptowych zmian. Godne uwagi jest fakt że wszystkie te zmiany nie są tylko w formie tekstu i towarzyszącego video, lecz również w dodatkowym archiwum moda które które stanowi opcje do wyboru. Tu link do pobrania wymienionego archiwum. Post #835, kliknąć w tekst poniżej dwóch spoilerów.

Źródło  AP PRO, 2016 r.

 

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.