metek58 Opublikowano 25 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2014 Może i spory, ale jak duży poligon, to i doświadczenie można zdobyć duże... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 25 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2014 (edytowane) @smox A Na Przekór Śmierci cz2 (jest w dziale Nowe mody)? Poprzednie części (1 i 1.5) zostały przetłumaczone to może i tą by się udało. Taka cała "trylogia" po polsku :) Edytowane 25 Października 2014 przez tom3kb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 25 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2014 Na razie odpoczywamy. Wiesz, wszyscy mamy też inne obowiązki, dom, rodzina, praca, a tłumaczenia to tylko nasze hobby. No i chcemy też trochę pograć. Takie spolszczenie, to kilka tygodni spędzone przed komputerem kosztem wolnego czasu. xThePulse zaoferował pomoc w spolszczeniach, więc może ktoś przyłączy się i stworzycie następną ekipę tłumaczy. Wiem z własnego doświadczenia, że najlepiej pracuje się we 2-3 osoby. Służymy wszelką pomocą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 25 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2014 Nie chciałem was tłumaczy gonić do pracy od razu ;) Tylko napisałeś, że nie ma konkretnego moda do tłumaczenia, a ja to zrozumiałem "nie ma nic ciekawego" co by warto na razie tłumaczyć. :) Odpoczynek jak najbardziej wam się należy, za tyle świetnej roboty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xThePulse Opublikowano 25 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2014 Ja moge przetłumaczyć tekst ale potrzebuje kogoś kto zajął by się cześcią "softową" Chciałbym poznać nowych znajomych i razem z nimi pracować. Czekam na propozycje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 25 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2014 xThePulse - cieszę się, że jesteś pełen zapału. Ale jak napisał smox, trzeba zagrać choćby w to, co przetłumaczyliśmy. A aby wybrać mod do tłumaczenia, też trzeba w jakiegoś zagrać w wersji oryginalnej. Bo często opisy moda odbiegają od rzeczywistości. Dam Ci przykład trzech modów. Historia Zulusa, Heroina i Przestrzenna Anomalia. Mody już są grywalne, ale aby je tłumaczyć, trzeba będzie sporo poczekać, aż ich twórcy uporają się z wszystkimi niedoróbkami. Sporo modów to wersje beta w fazie testowej. I co miesiąc by trzeba było tłumaczyć na nowo.A cz.2 Na przekór śmierci, już się chyba przyglądano, no i jakoś się nie załapała.Przetłumaczenie plików tekstowych z dialogami, to mały pikuś. Główna część moda siedzi w w innych katalogach, a ostatnio jeszcze chowią wszystko do dbx-ów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fasolaks Opublikowano 28 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 I co? Żeby pograć, piecyk trzeba będzie zmienić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 28 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 Ciągle w razrabotkie... niech juz chociaz jakis beta lub alfa test kopsną może tak cos z rozwałka m onolitu bo na Projekt medeiros to na zatonie byli ci z molonitu ale nieśmiertelni ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irmin Opublikowano 14 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2015 Odkopuje, ponieważ jest informacja w związku z datą wyjścia:Na stalkermod zamieszczono informację, że modyfikacja prawdopodobnie wyjdzie jesienią tego roku Więc trzeba uzbroić się w cierpliwość (mam nadzieję, że wtedy nie przesuną daty produkcji). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacjent1972 Opublikowano 1 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 (edytowane) Po półrocznym braku wiadomości na temat moda nadszedł czas na odświerzenie informacji o jego tworzeniu. W listopadzie ubiegłego roku mod był gotowy w 60%.Zarządzono jego całkowita zmianę z powodu niedoskonałości starej koncepcji, mod nie zasługiwał na oznaczenie 3.0.Zmieniono skład zespołu, i opracowaniem moda zajmują się bardzo doświadczeni w swojej branży specjaliści - od twórców skryptów i redaktorów poziomów, do konfiguratorów i scenarzystów.Opracowanie prowadzi się przy wsparciu twórców moda "Na przekór śmierci 3". Łączy nas jeden cel: wypuścić mod jakościowo tak doskonały, że gracze sami powiedzą: "Tak, ten mod kosztował czas stracony na oczekiwaniu ".Nikołaj Bołotow (GeJorge): Zaiste długo ciągnęliśmy kota za namydlony ogon, i nareszcie - oto jest ona rzepka (przypis z wiersza o rzepce) . Chcę wam zakomunikować że prace nad modyfikacja maja sie ku końcowi.Dla wszystkichto był trudny czas. Każdy z nas twórców ma swoje życie ale każdy chce ujżeć Sigerousa oznaczonego nr. 3.Założenia i plany maja odzwierciedlenie i prace mają sie ku końcowi. Great_Scientist: Jak rozumię, nowy Sigerous zmienił nazwę?FantomISW: Tak,bedzie to chyba SGM 3.0: In Spite Of The DeathGlomar: GG Diagtieriow, lub nowy GG?FantomISW: Tak, nie Diegtiariow. Glomar: Fabuła będzie przedłużeniem ZP, czy nową fabyłą z freeplayem?FantomISW: Nowa fabuła z freeplayem. Staramy się by ten mod był "inny". O oryginalnym ZP można zapomnieć. Łokacje... Level-Pack, może coś jeszcze. Będą i te z oryginału.Glomar: Będą w SGM 3.0 lokacje z trylogii Stalkera? FantomISW: Tak.Glomar: Czy będzie oryginalny Kordon i inne lokacje moda podobnie do tych w Drodze we Mgle?FantomISW: Tak bedzie, mam nadzieję. Stalker77Alex: Najważniejsze pytanie. Kiedy? FantomISW: Tak, userzy w komentarzach podniesli alarm że modyfikacja odsunie sie w czasie. Otóż, drodzy państwo. Tego nie można uniknąć. W nazwie SGM 3.0 tytuł "In Srite Of The Death" pojawiła się stosunkowo niedawno. A nową fabułę zaczęto opracowywać nie dawno. Ze starej fabuły Nikołaj zrezygnował. Tak więc oczywiste jest że prace się odrobinę przeciagną.she707: Za parę tygodni bedą nowe informacje.Link do strony moda: http://sigerous.ru/forum/54-6022-1 Edytowane 29 Listopada 2015 przez pacjent1972 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 11 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2015 Garść świeżych screenów i video z prac nad MODem. Spoiler Spoiler 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacjent1972 Opublikowano 12 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 Więcej screenów z moda: Link: https://www.flickr.com/photos/137812764@N08/sets/72157660283212018/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacjent1972 Opublikowano 23 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2015 Tytuł: SGM 3.0: In Spite Of The Death Autor: Николай Болотов (Nikołaj Bołotow )"GeJorge" Podstawka: Zew Prypeci 1.6.02 Kategoria: Mod fabularny Data wyjścia: Rok 2016 Linki do strony z modem: http://ap-pro.ru/forum/59-10927-50#817201 http://stalkermod.ru/MODYI-Zov-Pripyati/sigerous-mod-3-0-krasnyi-oktyabr.html Zespół: Spoiler GeJorge - Lider SGM, skrypty, kwesty, zaludnienie lokacji i inne. Скат (Skat) - wygląd lokacji Destroy - główny scenarzysta che707 - kierowanie projektem, scenariusz Gaz1k - montaż dotychczasowego uzbrojenia FantomICW - kierowanie projektem, wszechstronna pomoc Wintoriez94 - wszechstronna pomoc Fabuła: Spoiler Sigerous 3.0, projekt który od swoich poprzedników zaczerpnął co najlepsze. Doświadczenie, rzemiosło i idee, pozostawiwszy to co nie było udane. Modyfikacja jest tworzona na pełnej solidnej fabule, której czasy sięgają zdarzeń Czystego Nieba. Utworzenie grupy Striełoka, początki znajomości z Duchem, Kłem, Przewodnikiem i Doktorem, jak również z wieloma innymi postaciami i zdarzeniami. Mamy świadomość tworzenia tej historii i zapewniamy że nasz pomysły nie rozczarują was. Doświadczenie tworzenia modów, ciekawa fabuła i atmosfera moda, to nad tym teraz pracujemy. Lokacje: Spoiler Naziemne: • Kordon • Dolina Mroku i Wysypisko • Agroprom i Jantar • Roztok • Magazyny Wojskowe • Czerwony Las i południowa cześć Limańska • CEA Podziemia i laby: • X 1 • X 2 • X 4 Spis lokacji nie jest pełny i będzie uzupełniany, lokacje będą miały nowy wygląd. Zmiany: Spoiler PDA GG. Handlarze SGM. Inwentarz mutantów. Generator pobocznych zadań. Sprzedaż unikatowych, rzadkich i innych przedmiotów. Przerobione hudy. Osobisty radiolokator. Osobisty inwentarz. Zmiany są realizowane przez Nikołaja w celu przeformatowania projektu moda. Z wielu zmian zrezygnowano zastąpiwszy je innymi w celu dostosowania i stylu modyfikacji. Broń w modzie: Spoiler Pistolety: 1. PMM 2. PB 3. Fort-12 4. MP – 443 Gracz – pistolet Jarygina 5. GS-18 6. Beretta 92FS 7. Walther P99 8. HK USP 9. Kimber Desert Warrior - unikat 10. SIG Sauer P220 11. Desert Eagle - unikat 12. Glock 19 13. FNP-45 Pistolety maszynowe: 1. PP-19 Bizon 2. MP5SD 3. UMP-45 Strzelby: 1. ТОZ-194 2. ТОZ-34 unikat 3. ТОZ-66 4. ТОZ-66 obrzyn 5. SPAS-12 6. Protecta 7. Saiga-12К Ręczne karabiny maszynowe: 1. PKM Karabiny snajperskie: 1. L96A1 2. Barrett M98B 3. SWD 4. SSW 5. WSS Wintorez Karabiny szturmowe: 1. 9А-91 2. АN-94 Abakan 3. АЕК-971 - unikat 4. АК-74М 5. АК-101 6. АК-103 7. АКМ 8. АКМS 9. АКS-74 10. АКS-74U 11. HK G36 12. OC-14 Groza 13. L85A2 14. LR-300ML 15. M4А1 - unikat 16. М4 17. SIG SG-550 18. АS Wał Od autorów moda: Gotowość moda i data wyjścia SGM 3.0 In Spite Of The Death: Po długiej informacyjnej ciszy o terminie wyjścia moda będzie informowani na bieżąco na stronach projektu. W chwili obecnej do prac nad realizacja moda przyłączyła się ekipa pracująca nad modem "Na przekór śmierci", projekt zmienił koncepcję fabuły jak już informowaliśmy. W związku z tym prace nad modem nie zakończa się wcześniej niż w 2016 roku. Temat będzie aktualizowany na bieżąco. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 27 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2016 Szef zespołu"SGM 3.0" przedstawił obszerną relację z prac nad nad nową wersją moda. Przedstawione zostały świeże zmiany w gameplayu i skryptach, których na dzisiaj sporo się zebrało. Na przykład, w PDA głównego bohatera został wprowadzony ranking dwudziestu najlepszych stalkerów w Zonie. Analogiczny top widzieliśmy już w oryginalnym Cieniu Czarnobyla, ale w "Sigerous 3.0" został znacznie rozszerzony. W trakcie gry GG otrzyma specjalny kwest, w którym będzie musiał wejść na szczyt rankingu. Przy czym nie obejdzie się bez rozlewu krwi i główny bohater będzie musiał iść po trupach swoich konkurentów. Zabijanie stalkerów z najlepszej dwudziestki będzie podnosiło jego rangę i doświadczenie. Otrzymane podczas gry doświadczenie potrzebne będzie graczom do wybrania jakiejkolwiek zdolności z tablicy perków. Ogółem będą dostępne przynajmniej trzy gałęzie z proponowanymi możliwościami, które otworzą nowe gemplayne możliwości. Zmiany dotyczyć będą również systemu handlu. Na przykład, czym wyższa ranga GG, tym większy asortyment towarów u handlarzy. Nowy będzie również handel ze zwykłymi stalkerami. Oprócz tego co powyżej, można jeszcze dodać realizację specjalnego modułu. Z jego pomocą można będzie samemu wytwarzać różne przedmioty z uwzględnieniem tego, czy gracz posiada potrzebne komponenty. Co prawda na razie wprowadzenie modułu do gry znajduje się jeszcze w stadium opracowywania. To samo dotyczy możliwego dodania zestawu technicznego, za pomocą którego gracze dostaną możliwość samodzielnej naprawy uzbrojenia. Dużo zmian dotyczy również fabuły moda. Na przykład, wiele zadań będzie miało swoje pod-zadnia, co ma na celu wielostopniową realizację kwestów. Został zrealizowany unikalny symulator zadań pobocznych. Praktycznie każdy NPC czy handlarz, może zaproponować graczowi pracę, będą to nie tylko unikalne zadania, ale również mnogie zadania powtarzalne. Oprócz nowych zmian w gameplayu, zmieniona została skryptowa baza modyfikacji. Zmiany dotyczą systemu stosunków GG ze stalkerami, schematy zachowań NPC, został również przerobiony system dialogów, a wiele schematów z oryginalnego Zewu Prypeci zostało zrealizowanych według nowego systemu. Więcej na stronie: LINK 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacjent1972 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2016 Właśnie nad tym pracowałem. Ubiegłeś mnie o 5 minut i wstawilibyśmy jednocześnie. Nowy SGM zapowiada się rewelacyjnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 27 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2016 To tak, jak Ty mnie z Przestrzenną Anomalią . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 27 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2016 W każdym bądź razie świetne info Panowie - wreszcie coś konkretnego . Gratulacje! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz638 Opublikowano 28 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2016 Hej Panowie. Na pierwszych trzech zrzutach w rankingu, postać gracza podpisana jest jako Strelok. Co najdziwniejsze zdjęcie przedstawia bohatera Zewu. O co chodzi ??? Staram się śledzić temat SGM3 regularnie ale info dotyczące zmiany bohatera chyba mi umknęło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 28 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2016 Obym się mylił, ale szumnie zapowiadane i długo oczekiwane mody, choćby Lost Alpha, nie spełniły moich oczekiwań. Może z tym modem będzie inaczej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 28 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2016 (edytowane) U mnie z tych dużych zapowiadanych modów rozczarował mnie tylko Lost Alpha, reszta bez zarzutu. Ale to jest SGM do Zewu tego się chyba nie da spier....popsuć Edytowane 28 Stycznia 2016 przez tom3kb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 28 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2016 Może i Lost Alpha jest nudnawa, ale lokacja Podziemia Prypeci mi wynagrodziła wszystko. Gdy błądziłem po tych korytarzach szukając wyjścia to poczułem się tak samo jak pierwszy raz grałem w stalkera. Taki klimat zagubienia i niepewności. Gdzie iść, co robić. Szkoda, że to działa tylko raz. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacjent1972 Opublikowano 28 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 Główny przedstawiciel opracowania modyfikacji «Sigerous 3.0» opublikował nowiutkie sprawozdanie, w którym poinformował o zmianach w planie anomalii i o innych technicznych innowacjach. Dla namacalnego przykładu przedstawionej informacji został także opublikowany materiał video. W ciągu 7 lat istnienia S.T.A.L.K.E.R.A przyzwyczailiśmy się do tego, jak on wygląda i jak się w niego gra, te dawne doświadczenie stalkerstwa w «SGM 3.0» już Wam chyba nie pomoże. Anomalie w modyfikacji zostały obdarzone nowymi możliwościami, które znacznie skomplikują życie poszukiwaczom przygód. Na przykład, są realizowane tak zwane ruchome anomalie. One swobodnie przenoszą się w przypadkowe miejsca lokacji, niektóre przemieszczają się swoją trasą, a w innych wypadkach mogą atakować gracza niepostrzeżenie. W rezultacie tego te ścieżki, które jeszcze minutę temu sprawdzone śrubą były bezpieczne, za chwilę okażą się śmiertelnie zabójcze. Jak wszystko to pracuje i wygląda w grze, pokazano na video kanale YT twórców moda. Tutaj: https://www.youtube.com/channel/UC0Hsx2LhgtXk6RUFOljlOjw Pojawi się w grze i nowy typ anomalii, umownie nazwany «Wirówka». Będzie ona efektownie żonglować różnymi fizycznymi obiektami a czasem przy pojawieniu się obok gracza może zachowac się agresywnie. Ta anomalia wygląda bardzo efektownie a dla moda to kolejny świetny dodatek. Teraz w SGM 3.0 łatwo oberwać latającą lodówką albo kuchenką.. Oprócz pracy z anomaliami są realizowane inne ciekawe zmiany. W szczególności są związane z systemem symulowania życia. Stalker może udać się w dowolną część lokacji, przy tym napotykać różne obiekty i niebezpieczeństwa, przy takim spotkaniu dodano rożne animacje. Są realizowane dźwiękowe dialogi między NPC-ami, nowy schemat skoku Snorka i kilka innych skryptowych zmian. Godne uwagi jest fakt że wszystkie te zmiany nie są tylko w formie tekstu i towarzyszącego video, lecz również w dodatkowym archiwum moda które które stanowi opcje do wyboru. Tu link do pobrania wymienionego archiwum. Post #835, kliknąć w tekst poniżej dwóch spoilerów. Źródło AP PRO, 2016 r. 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mnieciu Opublikowano 1 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 (edytowane) Czyżby stalker 1.5? Jak dla mnie to jeden z najbardziej wyczekiwanych modów. A tak to świetna robota z tłumaczeniem wiadomości. Edytowane 1 Marca 2016 przez Mnieciu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacjent1972 Opublikowano 1 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 Nie, to SGM 3.0. Kontynuacja doskonałej serii modyfikacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mnieciu Opublikowano 1 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 Wiem,, wiem, ale czuję powiew nowości i czegoś większego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.