Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Ja zrobiłem to tak:

Zainstalowałem S.T.A.L.K.E.R. - ZW (Rosyjski dubbing + polskie napisy)

Potem instalowałem Patch 1.6.02

Skopiowałem folder bin i gamedata zaakceptowawszy wszystkie zmiany

Zmiana w localization.ltx z rus na pol

Potem utworzyłem folder pol i dodałem wszystko z rus

Zmiana w pol/st_dialogs.xml z rus na pol

Zmiana w pol/st_quests_general.xml  z rus na pol

 

I tyle, mod działa jak na razie na 5+ (jeśli chodzi o błędy)

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ Qwert - mam moda w najnowszej wersji z 30.05.2014, zainstalowałem tak jak Ty i miałem taki błąd:

FATAL ERROR [error]Expression    : file_handle_internal(file_name, *buffer_size, file_handle)[error]Function      : FileDownload[error]File          : D:prog_repositorysourcestrunkxrCoreFS.cpp[error]Line          : 169[error]Description   : can't open file : [error]Arguments     : c:program files (x86)gsc world publishings.t.a.l.k.e.r. - zew prypecigamedatatexturesitemitem_?4.thm

  Na zrusyfikowanej podstawce nie mam tego problemu. Zmiana w nazwie pliku na tę z loga nie wchodzi w grę bo nie można w nazwie pliku użyć znaku "?". Może masz link do innej wersji moda? Ja swój pobrałem z : http://ap-pro.ru/forum/36-10331-1 . Nie mam pojęcia jak zniwelować mój problem, na PL nie działa mi mod.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba by wiedzieć w jakim pliku jest dopisany ten plik z tekstem a następnie odszukana linię "item_?4.thm"  wykastrować znak zapytania po czym go utworzyć w brakuje miejsce.

 

Możesz też spróbować to obejść odpalając jakiegoś linuxa i z terminal'a utworzyć ten plik "touch item_?4.thm" wtedy powinien ale nie na 100% ten plik być lecz nie będzie się dało go edytować/skasować itd. W najgorszym wypadku w nazwie będą kwadraty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

vidkunsen - jak już znajdziesz ten katalog logs, to otwórz edytorem najwyższy w nim plik xray_user.log.

Zjedź na sam dół i tam powinien się znaleźć zapis Fatal Error. Wszystko co poniżej tego zapisu, to jest właśnie informacja o błędzie, który jest powodem wylotów i innych zdarzeń uniemożliwiających grę.

Przekopiuj to sobie do dokumentu tekstowego na pulpicie.

Następnie, dając odpowiedź w poście, kliknij w <> nad oknem odpowiedzi. Wyskoczy Ci nowe okienko i do niego wklej ten Fatal Error.  Okienko zamknij i posta wyślij.

Tak wygląda okienko z Fatal Error.

Akurat nie mam żadnego loga z fatal to właściwego przykładu nie pokażę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do posta kondotier #93

 

Przykładowy log :

FATAL ERROR [error]Expression    : fatal error[error]Function      : CInifile::r_section[error]File          : D:prog_repositorysourcestrunkxrCoreXr_ini.cpp[error]Line          : 502[error]Description   : <no expression>[error]Arguments     : Can't open section 'bar_a2_dolg_3_squad'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report

 

Przydało by się jakieś info dla nowych użytkowników i tych którzy jeszcze tego nie potrafią, aby koniecznie dołączali logi do swoich postów oraz info jak je wyciągnąć.  Tak jak np jest to na konkurencyjnej stronie.

 

 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mod ukończony wraz z polonizacją, bez żadnych wylotów do pulpitu. Jestem pełen podziwu działania tego moda. Tak jak pisałem wcześniej, mod jest w pełni grywalny na 5+

 

Dołączona grafika

Dołączona grafika

 

Polonizacja zostanie dodana jak tylko zgłoszenie zostanie przyjęte i zostanie dodane do pierwszego posta

 

Uwaga !

Aby mod zadziałał na polskiej podstawce należy usunąć folder item w

gamedata/textures/item ( właśnie ten folder item )

I zainstalować polonizację 

 

Sposób instalacji do wersji polskiej stalkera: ( do pierwszego posta )

1.Pobieramy wersję moda z 30.05.2014 wersji 1.05.

2.Instalujemy patch 1.6.02.

3.Kopiujemy całą zawartość folderu bin i gamedata do naszego Stalkera.

4.Potwierdzamy podmianę plików.

5.Zmiana w fsgame.ltx

$game_data$             = false| true|  $fs_root$|            gamedata

na

$game_data$             = true| true|  $fs_root$|            gamedata

6. Usuwamy folder item :/gamedata/textures/item.

7. Instalujemy polonizację, podmieniamy pliki.

8. Ewentualne fixy i dodatki.

9. Gotowe, życzę miłej gry.

 

Fix Oświetlenia Statycznego:

Poprawa dla słabych komputerów, naprawia błąd

podczas przechodzenia do Martwego Miasta i Lab. X14

Link:https://yadi.sk/d/-SO69scsTPKC5

 

Uwaga odnośnie encyklopedii;

Jest ona zbugowana, nie wywołuje wylotów do pulpitu. Rzecz w tym, że ona raz wyświetla informację raz nie, nie chciało mi się na tym siedzieć by to samemu naprawiać ( nie miałem nawet pomysłu jak to zrobić ). Brakuje tam kilku tłumaczeń, gdyż nie mogę znaleźć pliku w którym bym znalazł te kwestie. Postaram się przetłumaczyć to jak najszybciej i znaleźć sposób na poprawne działanie.

Edytowane przez qwert
  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpaliłem MODa z polonizacją . Na razie wszystko śmiga bez zarzutu . Zauważyłem drobną literówkę w pierwszej rozmowie z Wilkiem . Dla mnie to , żaden błąd . Zgłaszam to , bo domyślam się , że tłumaczący lubią  jak wszystko jest na tip top .

 

 

 

Autorowi polonizacji raz jeszcze dzięki .

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.