Skocz do zawartości

PROBLEMY FABULARNE w Reborn Duplikat 7.63


kondotier

Rekomendowane odpowiedzi

@mirzal  Jeśli ten Starikow, to uczony który na Agro przyszedł z bagien, to powinien przeżyć, bo otwiera bunkier na Jantarze.

A i Zarkę trzeba uratować, bo nie wiadomo czy to w czymś nie namiesza. W tej części moda, jak chyba zauważyłeś, ona przemieszcza się sama, bo jest symbolem ZONY. z'ONA to noosfera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mirzal  W tym modzie się jej nigdzie nie prowadzi. Jest chyba (????) z nią jeszcze dialog u Strażników Mapy. Ale tego to całkowicie nie jestem pewien - pamięć zawodzi, po grze w Źródło. Zadania się mieszają.

A jak zginął ten Starikow, ( przypomniałem sobie, to się dzieje na Jupiterze ) nie miałeś takiej informacji od moda o tym że zginął ważny NPC ? Bo on chyba jest do czegoś, oprócz napraw, potrzebny.

Trzeba robić wszystko, aby takie osoby jak Zarka czy Starikow nie ginęły. Jak on wpada Ci w anomalię, to trzeba było na nowo wejść na lokację, wtedy ona już się spawnuje gdzie indziej. No i trzeba prowadzić takich NPCów bez kontaktu wzrokowego. Kontrolować ich poruszanie tylko na minimapie. Wtedy nawet anomalie ich nie powstrzymują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten gościu, Starikow czy jakoś tak, nie jest do niczego potrzebny, oprócz napraw naszych klamotów.

A Zarka na Zatonie jest niemową - ale jak się chwilę postoi obok niej w jaskini, ona zaczyna iść, trzeba ją odprowadzić na most koło oczyszczalni, zniknie i usłyszymy grzmot. Nie ma tam żywej duszy, ani npc ani mutantów, więc to tylko spacerek. Nie wiem czy to potrzebne do fabuły czy też nie, ale warto poświęcić te parę minut i ją odprowadzić.

13 minut temu, kondotier napisał:

Jest chyba (????) z nią jeszcze dialog u Strażników Mapy

Nie, na Strażnicy nie spotkamy Zarki, ja jej tam nie widziałem.

U mnie to ona nawet nic nie miała do powiedzenia jak ją spotkałem w Szklanym tunelu, więc ją olałem uznając, że do niczego mi nie potrzebna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U strażników jak się jest na ziemi, to jej nie widać. Pojawia się jak wleziemy na dach tej przewiązki między lewym a prawym budynkiem. Jest chyba jednak jakaś kolejność zdarzeń na tej lokacji, aby się pojawiła. To jest dokładnie to samo miejsce, jak spotkanie z nią na początku moda, zanim wpadniemy do labu.

Dla własnej ciekawości można to sprawdzić. Zacząć moda i zamiast gadać z nią, zeskoczyć na ziemię. Na darmo jej tam ER w tym momencie moda nie umieścił.

Ale jest możliwe, że to spotkanie zapamiętałem z Zagadki Północnych Stron Zony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze pytanie odnośnie tych 3 mln rubli i 10 mózgów kontrolera, które zaniosłem Sacharowowi - czy to tylko po to aby dostać od niego kolejnego gallenitowego skoczka czy też jest w tym jakiś inny sens ?

Ok. mniejsza o powyższe. Powiedzcie ile jest Kordonów w tym modzie i na który Kordon trzeba iść i jak tam wejść aby spotkać tego Przewodnika, który otwiera przejście na Bagna.; brakuje mi już tylko 2 dokumentów Psi-Pięści własnie z bagien. Wisi mi jeszcze zadanie na Poligonie Świadomości-Z czyli uratowanie Kejt - czy to blokuje rozwój wydarzeń ?

Edytowane przez mirzal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mirzal  Kordony są dwa. Jeden lewej, drugi po prawej stronie mapy. Na ten po lewej stronie, oprócz teleportu na Wysypisku, można się dostać teleportem za zwalonym drzewem na Magazynach. Na ten po prawej, to z Martwego Baru. A do niego albo z podziemi, albo ze Starego Wysypiska. Którędy iść, to zależy co masz już otwarte, gdzie byłeś i co zrobiłeś.

Z dublowaniem Skoczków, to zabezpieczenie. Bo w zależności od gry, to może być jedyna możliwość.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W dniu 14.07.2016 o 20:35, Anton Gorodecki napisał:

Lista zleceń dla najemnika wraz z nagrodami za nie:

  Ukryj zawartość

Główną linię fabularną (ożywienie postaci, znalezienie dokumentów Psi-Pięści, otwarcie wszystkich przejść-teleportów) zrobiłem ale nie mam Striełoka w barze do finalnej rozmowy. Wykonałem tylko 10 zadań bo przestali mi dawać kolejne. I teraz mam zagwozdke - grać dalej od wykonanego ostatniego zadania czy biegać po Zonie i pytać o kolejne zadania ? Może pamiętacie kto daje zadanie na Imienny SWU albo przynajmniej powiedzcie na której lokacji szukać zleceniodawcy.

 

Edytowane przez mirzal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mirzal 
Dział z poradnikami to nie miejsce na zadawanie pytań. Inaczej robi się niepotrzebny bałagan. Przenoszę do tematu moda - tam na pewno uzyskasz pomoc, bo ja w tym modzie nie zaszedłem tak daleko co Ty. 

Wszystkie tematy z poradnikami ( z wyjątkiem Porady Graczy ) zostają zamknięte. Pytania proszę zadawać w odpowiednich tematach. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Agrael napisał:

Dział z poradnikami to nie miejsce na zadawanie pytań. Inaczej robi się niepotrzebny bałagan. Przenoszę do tematu moda - tam na pewno uzyskasz pomoc, bo ja w tym modzie nie zaszedłem tak daleko co Ty. 

I słusznie - sam bym to zrobił gdybym mógł (lub umiał); nim się spostrzegłem, że to nie ten dział było za późno.

Edytowane przez mirzal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, mirzal napisał:

Główną linię fabularną (ożywienie postaci, znalezienie dokumentów Psi-Pięści, otwarcie wszystkich przejść-teleportów) zrobiłem ale nie mam Striełoka w barze do finalnej rozmowy

Też miałem taki problem. Striełok w Barze pojawił mi się dopiero po wykonaniu misji na Topielach.

2 godziny temu, mirzal napisał:

Wykonałem tylko 10 zadań bo przestali mi dawać kolejne. I teraz mam zagwozdke - grać dalej od wykonanego ostatniego zadania czy biegać po Zonie i pytać o kolejne zadania ?

Biegaj dalej:) Jesteś praktycznie na finiszu moda więc nie ma sensu się cofać tak daleko.

2 godziny temu, mirzal napisał:

Może pamiętacie kto daje zadanie na Imienny SWU albo przynajmniej powiedzcie na której lokacji szukać zleceniodawcy.

Bez znaczenia. Każdy dowódca z jakiejkolwiek frakcji może Ci je dać. Ja wziąłem to zadanko od samotników na Kordonie, bo stamtąd najbliżej do lokalizacji tej broni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mirzal  Brak kolejnego zadania z tej listy co ją zrobił @Anton Gorodecki , najczęściej jest spowodowany nie rozliczeniem poprzednio wziętego. Czy takie masz, sprawdź otwierając mapę i w drugim wierszu od góry masz je wymienione. Z prawej strony masz takie kółeczko z ilością zadań. A z lewej ikonę kartki, którą otwierasz listę zadań.

Inna przyczyna to taka, że nie chcą dawać zadań ci NPCe, u których już zadanie brałeś. Poszukaj świeżego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zlecenia dla najemnika ruszyły ale kosztem powtórzenia ponad połowy już zrobionej fabuły. Zacząłem od wczytania zapisu na ostatnie udane zlecenia i dalej poszło jak po maśle - zlecanie jedno za drugim, często od tych samych postaci kwestowych.  Przy okazji wyrzuciłem z plecaka smartfony, arty i inne niepotrzebne badziewia aby czasem nie przyblokować zlecania na przedmiot, który akurat posiadam przy sobie.  

Natomiast zdarzył się problem z zadaniem z pendriva znalezionego na Przedmieściach (dach cerkwi) na odszukaniem schowka Monolitu w Tunelu Prypeć . Otóż po znalezieniu exo Monolitu na CEA zadanie na schowek się zaliczyło, a miałem nadzieję, że w schowku znajdę nieco więcej fantów. Dlatego jeśli ktoś pamięta miejsce położenia tego schowka w Tunelu bardzo proszę o dokładne namiary. Co ciekawe - znacznik położenia schowka już się nie pojawił nawet po ponownym załadowaniu/odświeżeniu tego zadania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mirzal  To nie tylko z tym znacznikiem. Obojętne, czy zginiesz, czy przerywasz grę, po wczytaniu znaczniki się już nie pojawiają. Tak, że dobrze jest robić sobie zrzuty mapy, jak ten znacznik jeszcze się wyświetla, aby np. następnego dnia zobaczyć gdzie on był.

Pędzę z modem, ale na sporej ilości lokacji jeszcze nie byłem, to sobie nie przypomniałem jak to trzeba rozegrać. Nie zawsze nam się udaje zrobić to, na co mamy ochotę, bo jednak tu rządzi z'ONA. Pozwoli lub nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem schowek i bez znacznika (sam znacznik wskazywał tylko wejście do Tunelu z Prypeci) i drugie  exo Monolitu. Potem za zadanie na art Generator dostałem trzecie exo Monolitu :) 

Mam natomiast pytanie związane chyba z wątkiem poszukiwania śladów Kła. Otóż na Radarze pokazały mi dwa koła oznaczające "przybliżony obszar poszukiwań" . Jedno koło większe znajduje się na końcu estakady tam gdzie znajdują się drzwi z zamkiem kodowym. Pamięta ktoś jak to otworzyć ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w notatkach od Kła, które naprowadzają na nie, nie ma? A tam gdzie jest to mniejsze kółeczko już byłeś? Bo jeśli nie, to jak znajdziesz wszystkie dokumenty psipięści, wejdziesz tam kodem z PDA najma. W tej grze jeszcze tam nie byłem, a z poprzednich nie pamiętam.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mirzal  Może ktoś ze świeżo grających, co tę sytuację przeszedł uściśli. Ja mam już zadanie sprawdzić te dwa kółka, ale na razie nie polazłem, bo mi brakuje dokumentów psi pięści z bagien, a bez nich nie chcę się tam pchać, aby nie chodzić dwa razy. Raz po informacje Kła, a drugi raz z tymi papierami. Mam długa przerwę od poprzedniej gry, a na dodatek granie w Źródło i mętlik z zadaniami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, mirzal napisał:

Otóż na Radarze pokazały mi dwa koła oznaczające "przybliżony obszar poszukiwań" . Jedno koło większe znajduje się na końcu estakady tam gdzie znajdują się drzwi z zamkiem kodowym. Pamięta ktoś jak to otworzyć ?

Najpierw musisz pójść do tego mniejszego kółeczka na mapie. Znajdziesz tam wejście do jaskini, a w niej plecak.

7 godzin temu, kondotier napisał:

wejdziesz tam kodem z PDA najma

Chodzi o kod z fleszki, którą znajdziesz w plecaku z jaskini.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie

Podpowie mi ktoś jak wykonać zadanie pt. ''Znaleźć wejście do budynku elektrowni''?

''Przez Przedmieście wchodzimy do Zachodniej Prypeci. Jeśli odnaleźliśmy na CEA-2 Torbenitowego Skoczka, kończymy zadanie "znaleźć wejście do budynku" na CEA-2 właśnie. Idziemy do bunkra sterowania, wyłączamy i włączamy zasilanie Monolitu, wychodzimy z dowolnego wejścia do Sarkofagu, zbieramy oczy z mutantów (gdyby mało wypadło wracamy tam ponownie po kilku dniach).'' ` LIQIDATOR

Zniszczyłem małe generatory w bunkrze sterowania Monolitu, ale nadal nie mam pojęcia jak go przywrócić do działania, tak jak zaleca LIQIDATOR. Nie wiem też jak zaliczyć zadanie znaleźć wejście do budynku elektrowni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Starika..  Wejście do budynku elektrowni jest na dachu. Można go zrobić na dwa sposoby. Z sarkofagu CEA2 po metalowych schodach i dachach, dotrzeć do pierwszej dziury na skraju dachu i po przerzuceniu wejść do drugiej dziury. Albo łatwiejszy. Stojąc w Prypeci na stadionie, użyć skoczka który  ma taką opcję teleportacji. Przenosi od razu na odpowiedni dach. Patrz film od początku. To drugie wejście od 10 min.

https://www.youtube.com/watch?v=uTTa9nmTzRw

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.