patrick1982 Opublikowano 2 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2016 Cześć! Mam problem ginę po wypiciu wódki. Czy można coś z tym zrobić? Zrobiłem spawn tabletek suworotki, ale nie pomagają. Chce pogadać z gościem pijemy po maluchy i już przychodzi mi sms, że za dużo wypiłem i padam na ziemię. Pomocy bez tego nie da się przejść gry bo w kilku momentach trzeba z postacią wypić, żeby dostać informację do kontynuacji misji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 2 Maja 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2016 Bo się pije jak trzeba tylko A jeśli nie masz anty-radów ze sobą to masz problem bo wódka ma swój okres "działania" w grze, więc za często nie wypijaj jej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberm Opublikowano 2 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2016 (edytowane) Miałem kiedyś dokładnie taką samą sytuację- kilkakrotnie po "użyciu" pojawiał się komunikat o smierci NN. Po badaniach "empirycznych"okazało się że - w/g założeń gry-można jak pamiętam - wypić pod rząd 5 lub 7 butelek - potem zgon."Przegryzanie" surowicą nie pomaga.Ot - modderzy kufajmani wprowadzili troche realizmu do gry. Nota bene - popijanie wódy ze stalkerami - tymi oznaczonymi na zielono - często skutkuje otrzymaniem informacji o schowkach , co jest o wiele tańszą - rzekłbym budżetową-formą pozyskiwania informacji, aczkolwiek obarczoną ryzykiem. Edytowane 2 Maja 2016 przez boberm 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrick1982 Opublikowano 2 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2016 Jak długo działa bo jestem teraz w czarnej dupie minęło już ze 12 godzin od ostatniej flachy u kucharza na magazynach, a tam ze trzy poszły I dalej nic, zrobiłem komara i dalej jedna flacha i trup. Da się to jakoś ominąć w dmx nie było tego problemu, antyrady mam nigdy nie używałem wódy do obniżenia promieniowania. Tak 5 flach pod rząd i zgon sprawdziłem na początku gry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
walec Opublikowano 3 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2016 Próbowałeś obwiesić się "superzdrowymi" artefaktami przed balangą? na logikę może pomóc- spróbować nie zaszkodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apg2312 Opublikowano 3 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2016 42 minuty temu, walec napisał: na logikę może pomóc Logika, to nieszczególnie jest to, czym autorzy OP-2 posługiwali się przy tworzeniu moda Bardziej bym przypuszczał, że korzystali z dużej ilości spirytusu + jakieś środki odurzające 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 3 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2016 Zależy co kto rozumie przez dużą ilość spirytusu.... u nich to musiała być cysterna a ten gość od schowków na antenach w Limańsku to LSD musiał chapnąć - na trzeźwo tam wejść... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrick1982 Opublikowano 3 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2016 Udało się zrobiłem inaczej. Wyrzuciłem wszystkie arty z plecaka do schowka, odczekałem 24h i znów mogę walnąć 5 flaszeczek . Sprawdzę jeszcze z artami w plecaku może któryś jest odpowiedzialny za to, albo po prosty trzeba odczekać 24h, żeby wytrzeźwieć Tak jak myślałem jeśli ten problem występuje trzeba odczekać ok. 24h i zeruje wypite flachy. Pozdrawiam wszystkich fanów ! 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
walec Opublikowano 19 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2016 Kolejna ciekawostka: Po oddaniu Czarnomorowi antyzombina pojawia się jego kopia która walczy z zombiakami i która ginie po spawnie chimery, gdy z dachu zabieramy anomalnego walthera. Sprawdziłem- właściwy Czarnomor siedzi przy ognisku w obozie stalkerów gdzie go przyprowadziłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ksantyp Opublikowano 9 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 Uwolnienie grupy Gila Sławika: Ja miałem taki problem, że wybijałem wszystkich monolitowców, a zadanie się nie zaliczało. Dlaczego? Ponieważ moja snajperka (Antykiller) nie "pokazywała" pozostałych monolitowców. Dopiero filmik z youtube uświadomił mi, że u mnie jest coś nie tak: na filmiku widać też grupę Gila na zielono, a ja w ogóle nic nie widziałem. Rozwiązanie jest trywialne: należy w opcjach ustawić na maxa zasięg widzenia dla postaci. Nie wiem dlaczego (pewnie ustawienia domyślne moda) ja miałem gdzieś na 60%. Po zmianie ustawień zadanie naprawdę staje się łatwiejsze. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 9 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 Pytanie do tych co grają i przede wszystkim do tych, co w OP-2 zagrali gdy tylko się pojawił. Dotyczy czita na pojawianie się się w mutantach ich części zawsze i w każdym. teraz linki do tego czita są nieaktywne. Ilość rąk zombich jakie się u mnie pojawiają, pozwoli mi chyba zadanie na zebranie 40 ukończyć pod koniec moda. Odporność zombiaków na hedszoty, uderzenie młotem jest porażająca. A rączki u mnie pojawiają się akurat w tych lekko przezroczystych, których nawet NPCe z dobrą bronią długo zabić nie mogą. Tak, że jeśli u kogoś ten czit się zachował, proszę o podrzucenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 9 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 Wgraj do odpowiedniego katalogu: config.rar 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 9 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 @kondotier Te przezroczyste zombiaki u mnie ładnie ginęły od granatów, inne odmiany też w sumie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 9 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 Wiem, tylko skąd nabrać tyle granatów? Autorzy nie przewidzieli wózeczka, który GG będzie za sobą ciągał, targając cały majdan. Zamieniając arty i części mutków na amunicję i wódkę, automatycznie odwlekamy wykonanie zadań na ich dostarczenie. Może za którymś razem nam się powiedzie. Ci co grali w Solianki, mają zadanie ułatwione, bo wiedzą co dla kogo zbierać. Ja tego nie wiem, wiem robię błędy. Na samym początku znalazłem Grozę z celownikiem laserowym. Sprzedałem, a teraz Woron jej chce do kompletu. Zadania nie wykonam, albo bóg wie kiedy znajdę drugą. Na razie z krótkim epizodem dla sprawdzenia teleportacji przez Fanata na MW, nie wyszedłem wyżej niż Jantar-Bar. Ale wyraźnie widać że zrobiono wszystko, aby gracz ganiał w kółeczko jak pies za własnym ogonem. To nie chodzi o posyłanie na zadanie kilka lokacji dalej, ale np. zadanie od Zimnego na Agropromie. Niby nic, ale teleportu powrotnego nie ma i gnać trzeba przez Wysypisko i Kordon. @kazik - wstawiłem te pliki gdzie należy, ale przynajmniej na razie, wielkiej różnicy nie widzę. Dalej mam całe stada psipsów bez ogonów. W innych przypadkach na stado jeden. Zombiacy też są oszczędni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 9 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 Wstaw sejwa jestem przy kompie i mogę sprawdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 9 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 Chciałem dać na PW, ale jesteś zablokowany. Wiesz coś o tym? Spoiler A tu zapis. Opis na screenie w spojlerze. Nowy folder.7z Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ksantyp Opublikowano 9 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 (edytowane) 10 godzin temu, kondotier napisał: Ilość rąk zombich jakie się u mnie pojawiają, pozwoli mi chyba zadanie na zebranie 40 ukończyć pod koniec moda. Odporność zombiaków na hedszoty, uderzenie młotem jest porażająca. A rączki u mnie pojawiają się akurat w tych lekko przezroczystych, których nawet NPCe z dobrą bronią długo zabić nie mogą Młot jest bardzo skuteczny - jedno uderzenie i po zombiaku (kwestia wprawy). Proponuję korzystać z godzin "grozy" np. na bazie Wolności, gdzie pomogą też inni. Dodatkowo podczas godziny grozy nie ma "wybuchowych" zombiaków i 'łapek" jest jakby więcej. Inne miejsce to lasek na wysypisku - stała obecność zombiaków. Edytowane 9 Marca 2017 przez ksantyp 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberm Opublikowano 9 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 (edytowane) @kondotier- jak pisałem wczesniej - jest gdzieś lecz nie wiadomo gdzie - spis w formie tekstowej w .pdf - ie na temat zawartości questów zbierackich. Mimo chęci - niestety nie znalazłem , ale znalazłem to:http://stalker-worlds.ru/forum/topic/2853-siuzhet-khomiachestvo/ - spis dla wszystkich postaci . Może będzie pomocny. Edit: możej eszcze to: Задания на принос хабара.doc Edytowane 9 Marca 2017 przez boberm 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 10 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2017 @Kondotier, nie stresuj się tak. Grozę z laserowym celownikiem zdobędziesz na lokacji ATP w bazie bandytów i to nie jedną. Wszystko znajdziesz z tokiem gry i to w ilościach hurtowych. Po prostu trochę luzu. Jeżeli czegoś ci brakuje to zapisz to sobie na kartce i rób coś innego. Jeżeli masz problem ze stadem zombiaków przy tunelu na Kordonie to zwyczajnie ucieknij. Jak wyjdziesz poza pole ich widzenia to po prostu staną w miejscu. Z tokiem gry zdobędziesz porządny sprzęt, miotacz ognia, karabin maszynowy Kord, anomalne granaty i kilkadziesiąt zombie nie będzie specjalnym problemem. Wymacaj co dają NPC za cykliczne zadania poboczne typu "przynieś coś tam" albo " zabij coś tam". Można dostać za to niezły towar. Na przykład dowódca posterunku przy wejściu do Baru daje cykliczne zadanie wybicia stada psów w okolicy. W nagrodę daje ammo i Złotego Kotleta. A Złote Kotlety z kolei można wymienić na przykład na zestawy remontowe albo jakąś broń u innego handlarza. A Łukasz daje chyba anomalne granaty za swoje zadania cykliczne. A jak naprawdę ci się śpieszy to zainstaluj sobie spawner. Poczytaj sobie ten temat, szczególnie ostatni post 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 10 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2017 Sorry ale poprawka którą Ci podałem działa jednak dopiero dzisiaj znalazłem info w necie że wymagana jest nowa gra :( Więc dla tych którzy zaczynają grać w Soljankę OP-2 100% выпадение частей монстров для 2.09-2.rar Sprawdziłem działa na 100 % Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 10 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2017 @kobal - Nie stresuję się, gram sobie na luzie. To coś, co może być traktowane jako sarkanie czy marudzenie, to są moje odczucia grając pierwszy raz w moda, nie mając doświadczenia z Solianek. Dowiedziałem się od gameplayowców, że w OP-2 zwielokrotniono odporność wrogich NPCów, mutantów, ilość itemów potrzebnych do wykonania zadania itp. itd. Ci co grali w Solianki powinni zrozumieć, że nie znając ich, można mieć niekomfortowe odczucia przy grze w OP-2. Dlatego szukam wszelkich czitów, które dla mnie ten mod uczynią spokojnie grywalnym. Najwyżej nie zrobię wszystkich dodatkowych zadań, albo jak wcześniej pojawi się jakiś nowy mod, dołączę do grona tych, co zaczęli a nie skończyli. A spawnera zainstaluję w ostateczności. Ale zanim to nastąpi jeszcze trochę wam potruję i posuszę głowy pytaniami . @kazik - też tak przypuszczałem. W tej grze nabrałem już trochę doświadczenia i poznałem pomysły autorów moda na "uprzyjemnienie" gry. Może jak za jakiś czas zdecyduję się na ponowną grę od początku, będzie jak znalazł. A rączek mam już ponad 30, więc jakoś pójdzie. I na koniec taka ciekawostka. Kupiłem "Rękawice mistrza", podobne do tych zmniejszających kopa od artefaktów, ale bez tej właściwości. Na bagnach, w cerkwi bez wyjętej broni zaatakował mnie ten misiowaty mutant (patrz screen ), na zabicie takiego poprzednio potrzebowałem sporo kulek. Nie mając wyjścia podjąłem walkę bokserską i o dziwo, po paru prostych i sierpowych mutant padł. To samo było z towarzyszącymi mu połamańcami. Może ta informacja też się komuś przyda. Rękawice to dobra broń, gdy blisko stojący wróg wytrąci nam karabin. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 21 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 PODBICIE TEMATU. Potrzebuję wyjaśnienia dotyczącego teleportu z ATP na MW Mam już dwa, to od Kalinina za arty na drodze i to od Adrenaliny na kamieniach. Ale że zdjęcie tych kamieni, które miałem w PDA jak je dawał Adrenalina, zniknęło, została tylko informacja, posłużyłem się poradnikiem. I w tym poradniku jest jeszcze 3.teleport na dachu ATP który na razie u mnie nie działa. Łaziłem po dachu, zeskakiwałem w kierunku celownika, do dziur w dachu, podskakiwałem w górę, bez skutku. Nie dostaję okienka do teleportacji. Co należy zrobić, aby go uruchomić? Będzie jak oddam dysk Adrenalinie, bo go mam? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
de Vries Opublikowano 21 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 Info o tym teleporcie daje Sacharow. Przenosi Cię do Prypeci na dach. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 21 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 Po wypełnieniu zadania na „Torbę lekarska Sacharowa” (należy ją przynieść z CEA-2) Sacharow mówi nam o przejściu ATP => Centralna Prypeć. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberm Opublikowano 21 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 (edytowane) Po oddaniu Adrenalinie dysku uaktywni się to przejście które masz na grafice .Uwaga - bedzie bez znacznika. Edytowane 21 Marca 2017 przez boberm 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.