Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, zacząłem właśnie grać w tego moda i na początek kilka pytań

1. Czy da się coś zrobić z latarką? bo jest tragiczna, foto jest za dnia i już wyobrażam sobie co będzie w nocy:mercy:

2. Dlaczego nie widać mnie na minimapce?

3. Co zrobić jak jestem napromieniowany do 8000 mSv? tabletki anty radiacyjne nie pomagają, narkotyki i herbatki też nie

"Powyżej 3000 mZw jest krytycznie. Zdrowie będzie szybko spadać." ale jakoś nie doczytałem co z tym zrobić bo rozumiem że można coś z tym zrobić?

pozdro

ss_windows7_10-30-19_10-06-27_(escape).jpg

ss_windows7_10-30-19_10-36-38_(escape).jpg

ss_windows7_10-30-19_10-38-55_(escape).jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137  Przecież już kiedyś dałem Ci taką super latarkę pasującą do modów na wszystkich podstawkach, a robiącą z nocy dzień. Chyba ją jeszcze gdzieś masz. A jest też ona wstawiona na forum przez chyba Mniecia.

A przede wszystkim w ustawieniach wszystko co związane z oświetleniem i ogólną jasnością daj na maksa.

A z minimapą, to przecież zawsze jesteś na jej środku, czy znacznik jest, czy go nie ma. Autor moda tym razem znacznika nie przewidział.

Tego z radiacją nie pamiętam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137 to lataj sobie z włączonym noktowizorem, nawet w dzień lepiej widać :)

A co do napromieniowania to ja miałem zupełnie inne odczucia ;)

z mojej oceny moda na 6 stronie tematu:

"Promieniowanie jest jakoś strasznie słabe, niby wchodzimy w strefę promieniowania, miga czerwona ikonka, łazimy i łazimy i później okazuje się, że dawkę dostaliśmy całkiem średnią. A jak już założymy jakiś art zbijający promieniowanie to możemy olać całkowicie sprawdzanie napromieniowania i zażywanie leków popromiennych (ja całą grę przechodziłem z Koralami Mamy v3.0 i 3 skórami dodającymi więcej kilogramów do noszenia)"

Ps. To jest jeden z moich ulubionych modów, żadna wielka intryga, którą musimy rozwiązać bo tylko my jesteśmy "wybrańcem" tylko takie proste stalkerskie życie w Zonie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier wiem, pamiętam że dawałeś latarkę, ale nie pamiętam w którym to było modzie a tym bardziej gdzie mam ten plik, jutro poszukam

Ze znacznikiem było jakoś inaczej, przyzwyczaiłem się po prostu że jest, to wszystko.

@tom3kb na tym etapie gry nie mam jeszcze noktowizora po drugie bolą mnie oczy jak mam cały czas rozjaśniony ekran jednak, także dla mnie to może niekoniecznie.

No nie wiem, dostałem taką dawkę pod mostem w kordonie bo tam trochę grzebałem w poszukiwaniu jakiś fantów, nic nie znalazłem za to dostałem siwerty, ehh czyli muszę się chyba cofnąć w zapisach, dobrze że to sam początek moda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137  A tak trudno zrobić sobie katalog z takimi ulepszeniami? Ktoś daje Ci uniwersalne ulepszenie, albo do wszystkich modów na danej podstawce, to sobie do tego katalogu wstawiasz i masz na zawsze. A jak potrzebujesz, to kopiujesz do moda i już.

Masz ją jeszcze raz, a jak zgubisz, to drugiej nie dam :007: .

light_night.ltx 

Nie mnie dziękuj, a temu co ją dał na forum.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki panowie, latarka daje radę aż za bardzo, po zamianie plików pojawiają się niewielkie lagi ale bez tragedii natomiast tragedią jest to że mod nie chce przejść mi na Agroprom, ekran ładowania i tyle, z ciekawości wcisnąłem spację i wyleciałem bez loga, fajny mod, podoba mi się, szkoda żebym go nie zrobił

ss_windows7_11-01-19_17-12-30_(escape).jpg

ss_windows7_11-01-19_17-13-45_(escape).jpg

ss_windows7_11-01-19_17-15-52_(escape).jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@vidkunsen mnie przy ogniskach nie wywala, natomiast wywala przy przejściu na nowa lokację, dzieje się to za każdym razem gdy idę na nowa lokacja ale jak już z niej wracam tą samą drogą nie wywala hehe ciekawe zjawisko, gdy wywala to wczytują grę z autozapisu i hula

@kondotier 

11 godzin temu, kondotier napisał:

Zwiększenie siły świecenia latarki GG, przenosi się też na latarki NPCów

aaahaaa i to dlatego na bazach jest tak jasno, właśnie miałem o to zapytać dlaczego tak się dzieje pomimo tego że ja mam wyłączoną latarkę

Jeszcze mam pytanko, o co chodzi z tym zadaniem na wykopanie łopatą z tunelu na agro jakiejś teczki czy co tam mamy wykopać, tam gdzie tyle tych snorków sie wysypuje i musimy tą bombe gazową uruchomić? wszystko zrobiłem ale nie mogę znaleźć miejsca gdzie mam kopać

ss_windows7_11-01-19_20-54-19_(agroprom).jpg

ss_windows7_11-01-19_21-00-01_(agroprom).jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Witam, mam dokładnie takim sam problem z dropem jak @Mnieciu ale niestety nie mogę znaleźć fix'a mógłby ktoś podesłać?

Edit 1. Znalazłem rozwiązanie, po przeszukaniu rosyjskiego forum z włączonym tłumaczem udało mi się znaleźć fix https://yadi.sk/d/RJt2fkhCyYsj5

Edit 2. Podsyłam jeszcze dodatek z ruskiej stronki na zwiększenie fps - zmniejsza jakość tekstur asfaltu, różnica niezauważalna https://yadi.sk/d/ieRKCSGmyK9YW

PS. Nie ma za co ;P

Edytowane przez DiaZ
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Agrael przestał(a) promować temat
  • 2 tygodnie później...

Bardzo przyjemny mod do grania. Nie ma akcji typu: podnosisz przedmiot z zadania i masz spawn wrogów! Lub jesteś okradany i masz przetrwać, uciec lub co tam autor wymyśli. Ogólnie nie ma rozwiązać które chcą ci dokopać. Choć akurat wrogowie się parę razy spawnują, ale nie nam na plecach w małym pomieszczeniu.

Szkoda że ostatnia lokacja to są 2 zadania i koniec... WTF? Na innych lokacjach mamy parę/naście ciekawych zadań a tu taka lipa. No i miałem wyloty po zabiciu NPC, tak jak i przy przechodzeniu pomiędzy lokacjami. Fajny mod.

 

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Agrael zmienił(a) tytuł na Another Zone Mod

ss_daniel_11-17-22_19-12-08_(agroprom).jpg

AZM chyba już powoli można zaliczać do klasyków, bo ma jakieś 5 lat na karku. Nigdy w niego nie grałem, to nadrobiłem zaległości.

Najpierw przeszedłem AZM Prolog, o którym za bardzo nie ma sensu się rozpisywać. Ot, krótka, ale fajna historia pewnego żołnierza bez szczęśliwego zakończenia. 

AZM oferuje mniej więcej 10 godzin zabawy, choć pomysł na historię jest raczej "oklepany" - naszym priorytetem jest uratowanie siostry, a jedyna nadzieja w pewnym artefakcie. Muszę przyznać, że zdziwiło mnie to, jak mod ładnie wygląda. Zadebiutował w 2016 roku, a grafika naprawdę daje radę. Jest też trochę zadań pobocznych, ale spora ich część polega na "przynieś, podaj, pozamiataj". Znalazło się także miejsce na transmutacje artefaktów (nie w ''standardowy" sposób, czyli po wrzuceniu artefaktu do anomalii) lub pozyskiwanie części ciał mutantów. Zaskoczyło mnie samo zakończenie moda, bo Grigorij okazał się ciekawą postacią i chciał osiągnąć swój cel za wszelką cenę. Kierowały nim dość szlachetne pobudki, ale nie będę spoilerował. 

Do minusów zaliczyłbym sporadyczne wyloty, brak znikania ciał mutantów i bardzo mało zadań na Magazynach Wojskowych. 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Pobieranie tego moda jest tragiczne. Pobierze 2 - 3MB i stoi, choć ponoć pobiera się 3.5Mb/s. Jeśli to samo jest z fiksami, to ja dziękuję. A nie pamiętam, czy wcześniej też miałem taki problem.

@Agrael  @tom3kb Jeśli macie tego moda zachowanego, to czy tak jak Prolog, możecie go umieścić w naszej pobieralni? Ma niecałe 3GB, to się chyba zmieści.

DODANO

 W końcu mod się pobrał. To co miało się pobrać za 11min. , pobierało się ponad godzinę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Agrael W końcu się pobrał, ale mimo sygnalizacji 11 min. pobierania i tego znikomego rozmiaru, ściągał się ponad godzinę. A internet mam dobry.

Ciekaw jestem, jak będzie u Ciebie.

Inna sprawa, że mod nie ma większego wzięcia. Może o nim zapomniano? Te wpisy powinny go ożywić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PODBICIE TEMATU.

Mod uruchomiony i pierwsza lokacja prawie ukończona. Tak jak i w Prologu gnębi mnie pogoda. Mgły i deszcz, a nawet w ciągu dnia takie ciemności.

ss_fred_01-20-23_16-29-05_(escape).jpg   ss_fred_01-20-23_16-37-35_(escape).jpg

Choć i "światłe" sytuacje też się trafiają.

Możemy jeść części mutantów których nie brakuje po ich usmażeniu, ale w sprzedaży nie znalazłem tabletek bezpieczeństwa przed skażeniem radioaktywnym, niezbędnych do jedzenia części.

ss_fred_01-20-23_14-46-14_(escape).jpg

Trochę jeszcze pamiętam z poprzedniej gry, choć niewiele i jakoś idzie.

Tym, którzy mają cierpliwość i przeczekają to bardzzzzo długie pobieranie, polecam dobrą zabawę.

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ZNOWU PODBICIE TEMATU.

Tym razem z powodu ukończenia moda. Był to kolejny raz, a że jego fabuła całkowicie mi z głowy wyleciała, to grałem jak w świeżaka.

Szkoda, że nie cieszy się powodzeniem, choć naprawdę za nową nietuzinkową fabułę, sposób transmutacji artefaktów i żywienia się częściami mutantów, jest wart zagrania.

Jest to mod mglisty, deszczowy i mroczny. A szkoda, bo ta wieczna - z małymi, krótkimi wyjątkami - wg. mnie trochę szkodzi. Za całą grę miałem jeden wylot po dłuższej grze bez przerwy. Wczytanie bezproblemowe.

A tu kilka zrzutów z tych momentów modzie bez mgły i burz, oraz tych z nimi.

ss_fred_01-22-23_16-39-03_(darkvalley).jpg    ss_fred_01-23-23_12-24-15_(escape).jpg 

ss_fred_01-24-23_13-13-33_(agroprom).jpg    ss_fred_01-24-23_16-03-36_(agroprom).jpg

A ten widok wywołał u mnie nostalgiczne wspomnienie. Kto jeszcze pamięta, że taka nakłada na DOSa była czymś wspaniałym, pozwalającym bez ręcznego wklepywania komend, pracować z plikami.

ss_fred_01-22-23_13-12-16_(escape).jpg

Jest jeden problem przy ściąganiu moda. Trwa to całą wieczność. Więc jeśli by się znalazł ktoś, kto moda ściągnie i ma możliwość wstawienia go na inny chosting, niech to zrobi. Mod niewielki, w formie spakowanej tylko 2.94 GB. Może administracja wtedy wrzuci go do naszej pobieralni.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.