kobal Opublikowano 30 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 Skrypty, które wywalają ci błędy nie należą do modyfikacji. To pliki z podstawki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 31 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 (edytowane) Ale podstawka 1.0004 chodzi bez zarzutu. Po odpatchowaniu przeszedłem ją całą be z najmniejszego problemu. Sugerujesz ponowną instalację, łącznie z podstawką? Spróbuję zrobić to, co zrobiłem przy konflikcie na Jantarze. Wgram na nowo gamedatę, może się pogodzi z podstawką. Będą jeszcze inne propozycje od tych co już ją przeszli? Dodano. Zamiana gamedaty nie pomogla. kobal - piszesz, że skrypty nie są z moda. Ale przecież ścieżka wskazująca błąd, tam prowadzi. Wszedłem do script i znalazłem skrypty zaczynające się od "gulag". Ale ostatni dotyczył Jantaru. Czyżby mi brakowało tych z Fatal? Edytowane 31 Października 2012 przez kondotier Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 31 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 Sprawdziłem u siebie na dysku i w ani Apokalipsie full PL i Apokalisa + Spadek Kolekcjonera full PL nie mam w gamedatascripts xr_gulag. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 31 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 Nie, nic ci nie brakuje. To są pliki z podstawki. Jak rozpakujesz pliki db to też w finale otrzymasz gamedatę. Dlatego też ścieżka będzie do gamedata/scripts. Czysta gra po kolei wczytuje pliki db i tworzy taką "wirtualną" gamedatę. Teraz na to jest nakładana gamedata modyfikacji, czyli pewne pliki zostają nadpisane. To, że ci czysty Cień Czarnobyla chodził to nic nie znaczy. To są skrypty, które zapewne mają się uruchomic przy jednej jedynej sytuacji. Na przykład jeden z tych twoich błędów dotyczy nowego lidera Wolnosci po śmierci Łukasza. Piszesz o odpatchowaniu. Powiedz jak to robiłeś i jaką wersję gry miałes wcześniej. Poza tym chciałbym wiedziec dlaczego u ciebie ścieżka do gamedaty zaczyna się od apokalipsa-modgamedata a nie Cień Czarnobyla/gamedata.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 31 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 Pisząc że, czysta gra chodzi bez problemu, pisałem już o spatchowanej do 1.0004. Odpowiedzi na Twoje pytania, trochę od tyłu, ale tak będzie logiczniej. 1. Gra oryginalna - THQ extra klasyka 1.0006. 2. Odpatchowanie do 1.0004 Twoją metodą. Pisałem Ci już o tym, pytając skąd wziąłeś bin do podmiany. 3. Ta odpatchowana gra jest w oddzielnym folderze, innym od folderu gry oryginalnej. Chodzi na swoim skrócie. Lewy dolny róg w meni 1.0004. 4. Stawiając moda, robię kolejny oddzielny katalog z jego nazwą ( tu Apocalipsa-mod ) i do niego kopiuję całą zawartość katalogu z grą spatchowaną lub nie, w zależności od wymagań moda. 5. Dopiero do takiego katalogu z grą, wgrywam to co należy do moda. W razie błędu przy instalacji, mogę wywalić wszystko, bez utraty podstawki. I każdy kolejny mod, jest na czystej, nie modowanej podstawce. 6. Skrót do moda robię na końcu, od silnika z binu. Dodaję tylko nointro i no shadows. 7. Dodatkowe patche na zmiany, jeśli instalowałem, to te z forum. Ale to działało bez problemów. Tak poszedł Szrama. Problemy miałem tylko fabularne , plus wyloty tam gdzie wszyscy ( Bagna, Wilcze Legowisko ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 31 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 W takim razie tu nie powinno być problemów. Cóż, jedyne wyjście to cofać się aż gra zaskoczy i mieć nadzieję, że za drugim podejściem skrypty będą działać tak jak powinny. Mimo wszystko ja sugerowałbym grać na normalnym katalogu gry, nie na kopiach ze zmienioną nazwą. Chcąc zainstalować inną modyfikację wystarczy usunąć lub zmienić nazwę gamedaty poprzedniej, wrzucić nową i po sprawie. Robiłem tak ze setkę razy. Lepsze jest wrogiem dobrego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 31 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 Instalując wanilię na D: i tak musiałem zrobić dla niej folder o innej niż oryginalna nazwa. A dlatego robię oddzielne foldery, bo stosuję fsgame.ltx od trurl3, zapisującym w folderze gry ( znasz to, bo byłeś zadowolony z tego rozwiązania - post trurl3 ). Było na forum już kilka wypowiedzi o problemach przy kilku modach na tej samej podstawce. Masz doświadczenie, jak daleko się cofnąć. Czy wejście z Rostoka na Magazyny wystarczy? Czy tylko jakiś wcześniejszy niż z przejścia z MW na Radar? Bo na mapie nie miałem zaznaczonego przejścia. Wszedłem na nie na pamięć z wanilii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 31 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 Jeden błąd skryptu odnosił się do Łukasza, dlatego ja cofnąłbym się przed Magazyny Wojskowe. Wszystko zależy ile czasu jesteś gotów na to poświęcić. Można cofać się kilka razy po małym kawałku, można raz a porządnie. Przejście z MW na Radar nie jest zaznaczone na mapie. Taki urok moda. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 1 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2012 kobal - miałeś racje z tymi skryptami. To one powodowały te problemy. Wstawiłem na nowo bin z 1.0004, na nowo gamedata.dbr ( czyli nowa podstawka ) i było to samo i w tym samym miejscu zwiecha. Więc nie bawiąc się w detale, wgrałem ostatni zapis z Rostoka, na MW zajrzałem do Łukasza, bo pisałeś, że zginął. Ale jeszcze żyje. No i na Radar. Tym razem poszło bez problemu. Dzięki i +. Już idę na Agroprom. Sztylet zrobił swoje :thumbsup: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 5 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 5 listopada. Dobrnąłem w końcu do końca moda. Jeszcze raz miałem problem z wylotami z powodu skryptów. Nie mogłem zaliczyć zadania z Behemotem. Już miałem dać se spokój, kiedy zaskoczyło. Musiałem też odpuścić sprzątanie zony na sam koniec, bo na Jantarze, dokładniutko w tym samym punkcie mapy, co wcześnie przy zadaniu z Duchem, wylot. A już nie miałem siły z tym się borykać. Z baru poszedłem do Doktora w Agropromie i na Kordon do Niemca. W nagrodę scena końcowa. Czy w pozostałych dwu częściach, też są ( przecież moje wyloty skryptowe nie były odosobnione ) takie skrypto-problemy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 5 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 Nie, są bardzo stabilne. Ale też nie ma tam miejsca na łażenie samopas. To czysta fabuła bez żadnych zadań pobocznych. Idziesz tak jak cię prowadzi gra a nie będzie kłopotów. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tencochcemody Opublikowano 15 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 Witam mam problem z kasą na Sztylety. Zrobiłem zadanie Jemioła i drugiego co mamy znaleźć ciało w dziczy i byłem u Sida. Ale nadal mam tylko 3 miliony muszę jeszcze zarobić dwa. A za wszystko co mogłem sprzedać nawet tyś nie dostałem. i tu rodzi się pytanie jak wyczaić pozostałem 2 miliony ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 15 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 Czyli pozostało ci jedynie zbieranie dosłownie wszystkiego co nadaje się na handel. Miałem podobny problem, nawet dwa razy gdy przechodziłem owego moda. Ja zbierałem bronie po apsach oraz sprawdzałem każde kryjówki. Czasem trafił się jakiś pancerz który można było opylić za niezłą sumkę. Po jakimś czasie na pewno nazbierasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markusen2 Opublikowano 16 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 Trzeba zbierać cały złom jaki się znajdzie i sprzedawać. Dużo biegania ale innego sposobu nie ma. Ja zawsze jak gram, staram się jak najwięcej rupieci sprzedawać aby mieć kasę na nieprzewidziane wydatki (taki mój nawyk) a w tym przypadku bardzo mi pomógł. Mod jest bardzo stabilny, miałem tylko jeden problem ze skryptem- rozmowa z Niemcem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noisy Opublikowano 19 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 Mam problem nie ma przejścia na CEA z Prypeci??? Właśnie wracam od Doktora z Agropromu i ma byc finalny szturm na CEA i nie ma wejścia na tę lokację. Literówki. cichy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 19 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 Jeśli nie zrobiłeś literówki i szukasz przejścia a nie jakiegoś przejęcia to: Rozmawiając z Doktorem w kryjówce Striełoka, ten informuje Cię że, z Kordonu odlatuje śmigłowiec. W trakcie tego dialogu masz radio-informację od Jarosławkina "Gdzieś ty się podział" czy coś takiego. Idziesz na posterunek w Kordonie, a nie do Prypeci :no: . A coś się nabiegał, to Twoje . Wgraj sava sprzed rozmowy z Doktorem i przeprowadź właściwą rozmowę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suharex Opublikowano 13 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 Jeśli chcecie szybko zarobić sprzedawajcie u Arniego przy arenie w Barze. Mam ponad 6mln a Barman nie daje mi tych sztyletów i nawet nie ma z nim dialogu o tym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 13 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 Pytanie: robiłeś zadania dla Budułaja i Jermoła? Do nich wcześniej odsyła Barman. Może to Ci blokuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suharex Opublikowano 15 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2013 (edytowane) Tak, znalazłem tego ziomka w dziczy i dla Jermoła tez to zrobiłem. I nic . Nie mogę kontynuować gry ;/ Regulamin punkt 2.2. LD Pomoże ktoś? Edytowane 14 Stycznia 2013 przez LordDino Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 15 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2013 A masz kwest, który uruchamia tą procedurę i w PDA zadanie uzbrojenia w Sztylety, grupy która ma Cię wspomagać? O ile dobrze pamiętam, uruchamia ją kwestowy NPC ( Woronin ), stojący w pomieszczeniu za barem. Po tym musisz pogadać z ich przywódcą, włóczącym się przed barem. A następnie Barman wyznaczy cenę. Bez tego ostatniego, sama kasa nie wystarczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suharex Opublikowano 16 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2013 (edytowane) Zostało mi porozmawiaj z Charonem i Przygotuj sie do wyprawy . Edytowane 16 Stycznia 2013 przez suharex Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 16 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2013 No to rozmawiaj, bo teraz to ( chyba ) on Ci da opcję uruchamiającą Barmana. Jak masz odpowiednią ilość pieniędzy, powinno ruszyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suharex Opublikowano 16 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2013 Mam iść do niego do Prypeci?! Jestem w tym miejscu gdzie znacznik i nie ma Charona ;/// Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Liar Opublikowano 16 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2013 Spokojnie, to niedaleko. Kondycję poprawisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 16 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2013 (edytowane) W tym modzie, trochę się trzeba nabiegać po lokacjach tam i z powrotem. Masz połączyć wszystkie ugrupowania, a Charon jest przywódca jednego z nich. Zajrzyj do poradnika "Główna linia fabularna" i tam masz kolejność biegania. Z Charonem mogłeś porozmawiać przy okazji pobytu w X10 i uzyskać jego zdanie w sprawie połączenia ugrupowań. Masz już pierwszą rozmowę z nim? Bez tego nie będzie właściwej rozmowy z Woroninem. Edytowane 16 Stycznia 2013 przez kondotier Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.