tom3kb Opublikowano 26 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2018 Tytuł oryginalny: Kонтракт на плохую жизнь: Эффект бабочки Platforma: Zew Prypeci 1.6.02 Data premiery: 26.03.2018 r. Autorzy: V.I.V.I.E.N.T. Team Autor spolszczenia: @gawron Śr. długość rozgrywki: (ok. 3 godzin) OPIS: Spoiler Mod jest niewielkim dopełnieniem historii, którą poznaliśmy w Kontrakcie na dobre życie. Najemnik Karp - postać drugoplanowa w poprzedniego moda od V.I.V.I.E.N.T. Team w tajemniczych okolicznościach przepada bez wieści w kopalni Czerwonego Lasu podczas zwiadu, który przeprowadzał z Ponurym. Co właściwie spotkało pechowego najemnika i czy w ogóle udało mu się przeżyć? Tego dowiecie się sami, przechodząc Efekt Motyla. Cechy moda: nowa fabuła i lokacja; poprawiona grafika; cutscenki. Zachęcamy również do zapoznania się z pozostałymi projektami od V.I.V.I.E.N.T. Team: Bóg z nami - krótka historia Ponurego, która została wydana przed KNDŻ; Kontrakt na dobre życie - modyfikacja rozpoczynająca główną historię Ponurego; Kontrakt na nowe życie - bezpośrednia kontynuacja przygód Ponurego; Biały oddział - pierwszy projekt ekipy Vivent Team, który został wydany w 2015 roku; Inkubator - nowy projekt, który nie jest powiązany z poprzednimi. Wymagania: Spoiler Procesor: Intel Core 2 Duo E7400 / AMD 64 X2 5600+ Karta Graficzna: nVIDIA® GeForce™ 9800 GTX / ATI Radeon® HD 4850 Pamięć: 2GB Podziękowania: Spoiler Aleksander Czystiakow «sanhizz» i Saniok «Razdolbay146», 4ECTOR - zarządca projektu, "Wowa Sjeleznjow aka Grez" (SZA Team) - za nową lokację, r_populik - za paczkę broni, @Cromm Cruac - za AtmosFear 3, makdm oraz dlastalk15 - za nowe funkcje skryptowe, dlaMoskir oraz Rilack - za opracowanie powyższych funkcji, Azetrix - za modele rąk. GALERIA: Spoiler Początek rozgrywki: INSTALACJA: Spoiler Zalecana kolejność instalacji: 1. Zew Prypeci 1.6.02. 2. Pobrane i wypakowane archiwum moda (gamedata) umieszczamy w głównym katalogu gry. 3. Kopia plików folderu bin z dodatku XRay do głównego katalogu gry (należy pamiętać o kopii bezpieczeństwa). 4. Identyczną metodą instalujemy fix, spolszczenie oraz ewentualne dodatki, które zawierają nowe modele NPC i broń. LINKI DO POBRANIA: Spoiler Mod: Yandex - [KLIK] Google Drive - [KLIK] Nasz serwer - [KLIK] Fix: Nasz serwer - [КНПЖЭФ - Fix #1.7z] Spolszczenie: Nasz serwer - [KLIK] Cloud Mail (link zapasowy) - [KLIK] Dodatki: Spoiler Możliwość pobrania dwóch paczek z nowymi modelami stalkerów oraz bronią (Weapon Replacer 1.0). Obie mogą być instalowane równocześnie lub każda z osobna - pobrane archiwa wystarczy umieścić w głównym katalogu gry ze zgodą na zamianę plików. Nowe modele NPC - [KLIK] Paczka broni - [KLIK] Źródło: 13 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 26 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2018 Ech Tomeczku... Pełna nazwa moda to: Контракт на плохую жизнь: Эффект бабочки version 1.0 (Kontrakt na złe życie: Efekt motyla, wersja 1.0). Autorzy dodatków: Spoiler Aleksandry Czystiakow «sanhizz» i Saniok «Razdolbay146» 4ECTOR - Założyciel projektu. (fabuła, rozgrywka, skrypty, idea realizacji) Nowa lokacja: "Wowa Sjeleznjow aka Grez" ("SZA Team") Paczka broni (OGR) Autor: r_populik ATMOSFEAR 3. Autor: CrommCruac Podziękowania dla makdm za nowe funkcje skryptowe. Podziękowania dla stalk15 za nowe funkcje skryptowe. Podziękowania dla Moskir i Rilack za opracowanie powyższych funkcji. Podziękowania dla Azetrix za piękne modele rąk. Modyfikacja rozgrywa się (prawdopodobnie - przejdę to napisze dokładnie) na jednej lokacji, którą miałem przyjemność ostatnio zwiedzać: Kilka zrzutów ekranu z mojej gry: Spoiler 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 26 Marca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2018 5 minut temu, Anton Gorodecki napisał: Ech Tomeczku... Pełna nazwa moda to: Контракт на плохую жизнь: Эффект бабочки version 1.0 (Kontrakt na złe życie: Efekt motyla, wersja 1.0). Spoko, poprawia się jak zaczynałem robić temat jeszcze tego nie było. Autorzy też tworzą/uzupełniają tematy na bieżąco. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EGZOdaw Opublikowano 26 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2018 Oj tak... Ostatnio przeszedłem Kontrakt na Dobre Życie - najlepszy mod w jaki dotychczas grałem (oprócz CoC'a). I najlepszy mod fabularny. Nie skomplikowany, zero główkowania i 10-godzinnego szukania igły w stogu siana. Jedyne co mi się niezbyt podobało to mało akcji... Ale cała reszta była wyśmienita Jak jest krótki to przejdę nawet po rosyjsku 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 26 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2018 Pobrałem, odpaliłem i jest fajny mod. Zaczynasz w tunelu, zbierasz złom z trupów , potem drabinka i budzisz się na nowej lokacji, masz się udać na pogadankę do Marka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 26 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2018 Nie znam jeszcze fabuły tego moda, ale wiem, że warto go odpalić, chociażby dla samej lokacji. Robi wrażenie, na mnie zrobiła ogromne. 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3OM6AKAH Opublikowano 27 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2018 (edytowane) Właśnie ukończyłem grę. Cóż... Mod mnie nie zachwycił, a mówiąc wprost - znudził. Fabuła szczątkowa. Pierwsza część sprowadza się do ciułania kasy na zadaniach (zabij, wybij, odprowadź, znajdź, przynieś itd.). Przerywnik i część druga. Rozmowa z "duchem" i rozstawianie skanerów (liczyłem na jakieś "przygody" po drodze, ale nic z tego). Przerywnik, krótka rozmowa, scena finałowa. I tyle... Jedyny (jak dla mnie) plus to nowa, dość ciekawa lokacja. Niestety, nie udało mi się znaleźć nic interesującego - może dlatego, że nie szukałem zbyt gorliwie. Podsumowując: bardzo lubię krótkie mody, ale ten mnie rozczarował. Nie polecam, ale i nie zniechęcam, bo jak wiadomo, gusta są różne - jeden lubi pomidorową, a drugi jak go wszy gryzą... Edytowane 27 Marca 2018 przez A6AKAH 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 27 Marca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2018 @A6AKAH Twoja ocena może być całkiem trafna Sam autor już jakiś czas temu pisał, żeby nie nastawiać się nie wiadomo na co. Fabuła miała być szczątkowa, a zadania taki standardowy zestaw. Mod powstawał trochę jako taka odskocznia od głównego projektu czyli Sectora 11 i był raczej robiony na zasadzie "żeby nie znudzić się robiąc ciągle jedno ale też nie wyjść z wprawy". Tak z ciekawości ile zajęło ci ukończenie tego mini modzika? Obejrzałem też screeny z lokacji od Antona, mapka faktycznie wygląda fajnie. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3OM6AKAH Opublikowano 27 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2018 @tom3kb - trudno mi określić dokładnie, ile zajęło przejście tego moda, ale na pewno nie więcej niż 4 godziny (wliczając przerwy "na zupę"). Myślę, że wprawnym graczom zajmie to znacznie mniej. I jeszcze jedno: nie nazwałbym tego moda złym - jest po prostu mało ciekawy. Nic nowego, ale można sobie postrzelać do mutantów i innej "swołoczy", a z nudów pozwiedzać okolicę i pozbierać artefakty. No i zakończenie historii - z nóg nie zwala, ale pomysł całkiem niezły... 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 27 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2018 Jakby kogoś znudził "śmiertelnie" ten mod to można odpalić spawner i nie tak jak w/w Abakan łazić za jakąś kasą i bambetlami po lokacji tylko sobie pozwiedzać: 1/ https://modsfire.com/HSYv7L66jr9fAIc 2/ https://cloud.mail.ru/public/NGwd/kqdFGPtLY p.s. co do lokacji to mi przypomina mini mod w którym się łaziło od budynku do budynku podziwiając faunę, florę i inne atrakcje strefy, mod był chyba z 2015 lub 2016 roku(nie pamiętam tytułu ale był prezentowany na forum). 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3OM6AKAH Opublikowano 27 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2018 54 minutes ago, vidkunsen said: Jakby kogoś znudził "śmiertelnie" ten mod to można odpalić spawner i nie tak jak w/w Abakan łazić za jakąś kasą i bambetlami po lokacji tylko sobie pozwiedzać Za "jakąś kasą i bambetlami", drogi @vidkunsenie, niestety trzeba będzie połazić, bo tego wymaga fabuła, a i tak nie ma nic innego do roboty. Pozwiedzać można przy okazji, ale jak komuś nie chce się łazić, to wystarczy wklepać w konsoli demo_record - i to bez spawnera. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 27 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2018 A tego to nie znałem 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 27 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2018 @tom3kb - Możesz zmienić polski tytuł moda, bo jest niezgodny z rosyjskim? "плохая жизнь" to niekoniecznie "złe życie", ale może być "niecne życie", lub "fatalne życie". 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 27 Marca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2018 @kondotier Dobrze wyłapane Ja z automatu skojarzyłem, że skoro to kontynuacja "Kontraktu na dobre życie" to i ten mod ma podobną nazwę "Kontrakt na dobre życie: Efekt motyla" A tu zmiana. Tylko nie wiem co zostawić "złe" czy "niecne" czy "fatalne". Moda nie ograłem to nie wiem do czego się odnosi. Czy do losu jaki spotkał stalkera, czy do tego, że byli najemnikami? Chyba wezmę złe na razie, zawsze można zmienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3OM6AKAH Opublikowano 27 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2018 Tytuł odnosi się raczej do losu bohatera, a propozycja @kondotiera - "fatalne" - pasuje jak ulał. Może też być po prostu "złe". 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 27 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2018 Może jak w dialogu: (fonetycznie) " kak czustwujetsia? oczień płocho - jak się czujecie? bardzo źle(niedobrze)". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 28 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2018 Nie wie ktoś ile się czeka na znaczniki na/w PDA dotyczące 5 detektorów?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3OM6AKAH Opublikowano 28 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2018 (edytowane) Ok. 3 godzin ("w grze", rzecz jasna). Edytowane 28 Marca 2018 przez A6AKAH Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 28 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2018 Więc coś jest nie tak! nawet gadałem z tzw. duchem w bazie, odprowadziłem naukowca i nic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3OM6AKAH Opublikowano 28 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2018 Hmm, rzeczywiście dziwne. Odpaliłem moda i sprawdziłem, było tak: rozmowa z przewodnikiem, rozmowa z Markiem i wojakiem, rozmowa z naukowcem (daje skanery), wezwanie od "ducha" i rozmowa z nim, 3 godziny snu (lub do rana) i znaczniki już były. Spróbuj może od początku 2 części (jest autosave). A naukowca (tego wcześniejszego) odprowadzałem do wioski jeszcze w trakcie 1 części - może tu coś się skiepściło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 28 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2018 Naukowiec chyba jest kluczem, ten od spaceru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3OM6AKAH Opublikowano 28 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2018 To może tak: zacznij od początku 2 części, pogadaj z kim trzeba, a naukowca od spaceru olej i pośpij do rana - może się uda. Ewentualnie mogę wrzucić sejwa z aktywowanymi już znacznikami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 29 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2018 Właśnie skończyłem Efekt motyla. Moim zdaniem mod wcale nie najgorszy, odrobina mistyki, niedopowiedzenia... Niedopowiedzeniem kończy się również cała historia. Modyfikacja w całej rozciągłości odnosi się do Kontraktu na dobre życie, w końcu nasz główny bohater to Karp, ten sam, który w Kontrakcie zaginął w sztolni. Ci, którzy grali, od razu będą wiedzieli, o co chodzi. W pewnym momencie, żeby pchnąć fabułę, trzeba uzbierać 100000 ru, najlepiej od razu zainwestować w Swaroga i przeczesać wszystkie skupiska anomalii. Nasze konto mogą również zasilić nagrody za zlikwidowanie skupisk mutantów i wybicie trzech wrogich oddziałów, zwykłe stalkerskie zarobkowanie. Mimo pewnych niedociągnięć grało mi się szybko i przyjemnie. Szkoda tylko, że autorzy nie pokusili się o jakąś nową paczkę broni i nie pokazali nam lokacji w pełnej krasie, i wcale nie chodzi mi o brak tego, co lokacja kryje pod ziemią. 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 29 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2018 (edytowane) Naukowiec! jak w/w, teraz mod działa jak należy, mistyka to taki fajny przerywnik, Karp ma szansę naprawić swoje i nie tylko, życie. Paradoks - czy chciałbyś wrócić i naprawić swoje życiowe błędy? Nie! bo naprawiając jedno, zepsuję drugie!. Edytowane 29 Marca 2018 przez vidkunsen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Cześć. Postawiłem moda na polskiej podstawce i mam braki w opisach i dialogach. Widać, że trzeba zrobić localization.ltx i kopię rus na pol. DODANO: I tak zrobiłem. Mam czytelnĄ grażdankę i polskie bez ogonków. Tu potrzebny plik: localization.ltx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.