DaimeneX Opublikowano 26 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 (edytowane) Uf. To dobrze, ale nie usunę całego UI bo mam tam textury na stary kursor (animowany kursor z stalkera :)) Tak dokładnie zrobilem to: skopiowałem oryginalną czcionkę z ShoC. ZADZIAŁAŁO! Ale gra wywalała jak nie znalazła jakiejś części czcionki.Dokładnie, w menu czcionka nie działała (oryginalna z LA)W opcjach, Ekranie wczytywania, oraz w ekranie ładowania gry działała.Ale wywaliło mnie gdy chciałem wyjść z gry, więc lipa odrobinę. Edytowane 26 Maja 2014 przez litosns Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trikster Opublikowano 26 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 Mi całkiem dobrze nowe (stare, bo z SoC) czcionki działają, ale po pierwsze nie wgrałem wszystkich, a po drugie musiałem ręcznie dostosowywać wielkość czcionek w fonts.ltx, żeby ładnie wyglądało.Wszystko to znajdzie się w następnym patchu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaimeneX Opublikowano 26 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 Świetnie :DTak po zatym dlaczego spolszczenie... Inaczej dlaczego Lost Alpha ma takie porozrzucane napisy po wszystkich plikach?? To nie ma sensu, czemu nie dodać tych napisów do jakiegoś pliku w text.To dało by większą kompatybilność z modami takimi jak SLAM bugfixes. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trikster Opublikowano 26 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 Cóż, to nie pytanie do mnie. Ale faktycznie, w plikach jest nieziemski bałagan, który najpewniej wynika stąd, że przez LA przewinęło się multum osób, które nie dokończyły swoich prac, po czym ich obowiązki były przejmowane przez inne osoby, które nie do końca się orientowały, co zostało wpisane do którego pliku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaimeneX Opublikowano 26 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 Hmmm. Nie no kompatybilność z SLAM jest prosta ale za nic nie mogę połączyć plików z gameplay... Cóż pogram w czystego LA z moimi tweakami do broni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlopapa Opublikowano 26 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 Lost Alpha ukończona i powiem szczerze, że cieszę się że nie czekałem na tą grę bo rozczarował bym się i jeśli tak miał wyglądać początkowo stalker to cieszę się, że stało się inaczej bo owszem grafika jest piękna, ale fabuła jakaś chaotyczna nie spójna, nie narzekam wcale bo fajnie nawet się grało ale zdecydowanie wolę oryginał czyli SHOC-a. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaimeneX Opublikowano 26 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 Właśnie złapałem nietypowego buga.FATAL ERROR [error]Expression : assertion failed[error]Function : CLensFlare::OnFrame[error]File : xr_efflensflare.cpp[error]Line : 330[error]Description : _valid(vecX) stack trace: 0023:6CB84743 xrCore.dll, xrDebug::fail()0023:001028DB XR_3DA.exe, CLensFlare::OnFrame()0023:000FB5F1 XR_3DA.exe, CEnvironment::OnFrame()0023:000DDC3D XR_3DA.exe, CEvent::operator=()0023:00123273 XR_3DA.exe, CRenderDevice::FrameMove()0023:001233BA XR_3DA.exe, CRenderDevice::on_idle()0023:0012330A XR_3DA.exe, CRenderDevice::message_loop()0023:00123E3E XR_3DA.exe, CRenderDevice::Run()0023:000F1E0A XR_3DA.exe, CApplication::CApplication() Trochę dziwne co nie?? Użarł mnie chomik (nogi wyłączone) ekran nagle zrobił się cały żółty, a potym crash. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 27 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 (edytowane) Lost Alfa - możesz spróbować na : http://www.moddb.com/mods/lost-alpha http://kickass.to/s-...l-t9046729.html http://torrentz-prox...8b0ba405cfec939 ;)Itsons : Właśnie złapałem nietypowego buga.Spoiler Trochę dziwne co nie?? Użarł mnie chomik (nogi wyłączone) ekran nagle zrobił się cały żółty, a potym crash. Może dopadła cię zaraza z Upadłej Gwiazdy - Honoru Najemnika. ;) Edytowane 27 Maja 2014 przez vidkunsen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 27 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 Od pewnego czasu, zauważyłem ( przy tłumaczeniu modów, lub próbie tłumaczenia ), że wiele z ważnych opcji moda jest celowo poprzenoszone do różnych plików, lub robiona jest ich kompensacja ( vide Wariant Omega ), w celu uniemożliwienia łatwych zmian w modzie poprzez ingerencje w pliki, czy też nakładanie minimodów.Autorzy modów, chcą zachowania ich w niezmienionej wersji grania wg ich założeń.W jednym z modów, do których ostatnio się przymierzałem, w pliku actors znajdziemy tylko wpis: "Nie, nie, gramy bez czitów!". A jednak można dokonać zmiany jak gdyby jego zawartości, bo została ukryta w plikach o innej nazwie - na domiar tego - zdublowanych w różnych folderach. Tylko zmiany we wszystkich, dają efekt.Jest to - niestety - zbójeckie prawo twórców. I należy je uszanować. Jeśli jednak mimo to, dokonać chcemy własnych "ulepszeń", musimy się trochę natrudzić, bo tworzymy w ten sposób jakby nowy mod.Pomijając niedopracowanie wypuszczonej wersji, nie inaczej jest w LA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 27 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 Popieram brata najemnika kondotiera, powinno być wiecej opcji ingerencji niz tylko jedna jedyna alternatywa - albo moje, albo wcale.Mile widziane np. 3-y lub więcej opcji gry, jeden lubi bagna drugi kobity a inny macane party ze zdechlakami lub więcej anomalii artefaktów czy zagadek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaimeneX Opublikowano 27 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 Odkryłem jak wziąć wszystko z ciała w grze :D Klikacie shifta i wtedy wszystko przenosi się do naszego plecaka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 27 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 Mam problem fabularny. Nie mam walizki pod blachą w Sarkofagu.Mam znaleźć kody do laboratorium generatorów i drugie zadanie pójść za głosem Mololitu.Kiedy nie było walizki ( na pewno nie przeoczyłem, porównywałem swoją grę ze screenem z rus poradnika ), poszedłem na górę i był koniec gry. Dostałem zakończenie "Chcę byc bogatym".Alę że to mnie nie zadowala, co może być przyczyną braku walizki, no gdzie szukać tych kodów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlopapa Opublikowano 28 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 Walizka z kodami jest w tym poieszczeniu co w Tajnych Ścieżkach 2 stoi charon leży ona na półce w biurku bodajrze nad PDA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 28 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 Walizka z kodami jest w tym poieszczeniu co w Tajnych Ścieżkach 2 stoi charon leży ona na półce w biurku bodajrze nad PDA.Gdzieś tu albo na Stalkerunuverse podałem opis i fotki/skriny z gry oraz polecam solucję cichego - posiada obrazki, na blacie jakiegoś biurka tam gdzie rzeczywiście w NS5 TT2 stał charon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 28 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 Tylko że, nie wszyscy grali w Soliankę czy TT2. Wg poradnika na rus forum, ma walizka być pod blachą, poniżej drabiny do Monolitu. Dają screeny, a ja grałem na pomniejszonym ekranie, z włączonym screenem..Wejdę jeszcze raz do Sarkofagu, może będzie inny spawn. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 28 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 Wchodzisz do sarkofagu, potem korytarzami aż do drzwi z po,ieszczeniem laboratoryjnym, po drodze zdechlaki/zombie, potem filmiki i polecenia włączenia x 3 patrz na miejsca w pda - komuter i 2 x jakies wajchy potem znowu komputer.Następnie filmiki, zdechlaki wychodzisz przeciwnym do wejścia korytarzem, filmik i do góry po klatce schodowej.nwy poziom, wychodzisz i kierujesz si.ę do wnęki/drzwi trochę na lewo od ciebie potem na prawo to jest ta pakamera w której są min. kody, ignoruj "miłość" Monolitu do ciebie, kody są a po inicjacji/wejściu i kopiowaniu danych z kompa wychodzisz wejściem którym wszedłeś i jesteś na tzw czausie dwa.Potem trzymająć się lewej strony biegiem do nowego portalu/wejścia, po drodze anomalie i mutanty ale jak to zrobisz szybko to bez bólu jesteś na generatorach i spotkanie z Duchem. ;) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 28 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 (edytowane) He, he, he. Przyczyną problemu była cziterka . W spawnerze są dwa rodzaje baterii. Nie wiedząc które są do latarki, zespawnowałem oba rodzaje. Drugi rodzaj, taka cylindryczna i nie dało się jej pozbyć z inwentarza . Widocznie to ona jest tą z walizki. Dlatego walizka się nie zespawnowała. I gdy pierwszy raz działałem przy kompie, ona od razu zadziałała, miałem cut scenkę z naukowcami, po której można pobrać dane z komputera. Moja wycieczka pod Monolit, była w tym momencie już zbędna.I tu kłania się brak tłumaczenia kwestii dźwiękowych zadań. Tera już jestem mądry i chcę ostrzec kolejnych grających, że pojawienie się w inwentarzu ( przy cziterce) innego rodzaju baterii niż te do latarki, będzie skutkowało taką rozgrywką jak u mnie.W spawnerze, baterie do latarki, maja opis "baterie alkaliczne". Innych nie brać !!! Ale jak widać, nie jest to problemem, bo dostaje się kolejne zadanie i można grać dalej. DODANO 28-05-14 GODZ. 20:54 Uff! No i dołączyłem do grona tych, którzy ukończyli LA. Znowu obudziłem się w "Hotelu" u Sidorowicza.I teraz wypadałoby gnać do CEA, wleźć w sarkofag i zobaczyć, czy Monolit dalej zwie.Bo innego celu nie widzę.A na poważnie, to trzeba czekać na dobrego patcha do gry, który usunie niedoróbki, oraz spolszczenia cut scenek. Albo dorobienia tłumaczonych napisów.I z powodu właśnie tego co w ostatnim zdaniu, nie dam żadnego komentarza dla oceny gry. Edytowane 28 Maja 2014 przez kondotier 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 29 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 (edytowane) Witaj w klubie, mi na przykład pasuje swobodna rozgrywka bez w/w nerwicy natręctw, nie muszę juz trzymać się fabuły, teraz mogę wykonać swoje zadanie, w końcu bycie "psem Lokiego" zobowiązuje - "...i spuścił Loki swoje psy wojny.. " fragment "Bárðar saga Snæfellsáss" dostępne w : Oslo oraz Reykjavik. ;) Edytowane 29 Maja 2014 przez vidkunsen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chrome Koran Opublikowano 31 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2014 (edytowane) :) Odynista, jak mniemam? Względnie - Ásatrú, skoro mowa o Islandii? Niezbyt popularne zajęcie, i owszem, ale, jak najbardziej, doceniam.My, Słowianie, nawiasem mówiąc, też niczego sobie, wystarczy zwrócić uwagę na zbieżność symboliki młota.Zaś co do Lokiego i Thora, dość podobna historia toczy się między Perunem i Welesem, nad którymi stał Schwerin (nasz Swarog) - łatwy do zinterpretowania, odpowiednik Odina. Ale, to już tak, poza tematem. Edytowane 31 Maja 2014 przez Chrome Koran Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo7 Opublikowano 31 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2014 Podpowiecie, kto i gdzie naprawia i modyfikuje bronie takie jak SPAS, czy Abakan? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 31 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2014 Pietrenko i Wilk. Jeżeli jest to broń unikatowa - najpierw nałóż fix na naprawę broni unikatowych - jest gdzieś w postach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szkieletor Opublikowano 4 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 witam na bagnach gdzie mam przyniesc naukowcom jakis szprzej jest sie filmik robi sie czerwono i gra ...wczytuje sie lecz podczas wczytywania tekstur wywala Expression : fatal errorFunction : CTexture::LoadFile : ..xrRenderSH_Texture.cppLine : 216Description : <no expression>Arguments : Can't open video streamwczesniej tez czasem wywalalo ale teraz nie chce ruszyc dalej nawet na minimum i ekranie 800 na 600 jakies rady jeszcze jedno wlaczam gre uruchamia sie kiedy chce wejsc do opcie robi sie takExpression : xml_doc.NavigateToNode(path,index)Function : CUIXmlInit::InitStaticFile : uiUIXmlInit.cppLine : 169Description : XML node not foundArgument 0 : tab_sound:cap_snd_deviceArgument 1 : uiui_mm_opt.xml czy powtorna instalacjia pomozeczy sejf beda dzialac jesli je zachowamnie dziala tylko w miejscu z doktorem moge poruszac sie w inne czesci zony bez problemow wczytuje bez problemow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo Opublikowano 5 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2014 Witam, Panowie mam taki oto problem: mam rozmawiać z sierż. Nosaniem o drugiej części kodu, ja go nigdzie nie umiem znaleźć, mam opcje dialogową na ten temat z por. Woroncowem. Niestety obojętnie, którą opcję wybiorę kończy się to walką. Chodzi mi o post. przy wejściu do Opuszczonej Fabryki, czy jest może jeszcze jeden post. czy mam jakiegoś buga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 5 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2014 bolo, skorzystaj z solucji cichego albo z mojego tłumaczenia, w solucji masz obrazki. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 5 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2014 (edytowane) Bolo - nie pomyliłeś Opuszczonej Fabryki z Rostokiem ( nie z Wielką Odlewnią Metali )?Bo na Roztoku są takie dialogi, a w Opuszczonej Fabryce sobie nie przypominam. Edytowane 5 Czerwca 2014 przez kondotier Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.