Skocz do zawartości

Dyskusja ogólna


Vorenus

Rekomendowane odpowiedzi

https://drive.google.com/file/d/0B2IUe5MgSdC2OVNKUUtWQzRaVFE/preview https://drive.google.com/file/d/0B2IUe5MgSdC2OXhmcmxSMnVSUmc/preview Drugi link, to fix na zwiększenie ilości ustawień graficznych i FOV.

Pobieramy kombinacją klawiszy ctrl+s.

Edytowane przez bolo7
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam z kolei pytanie o opcje zapisu i ładowania. Dlaczego to tak długo trwa? Sama rozgrywka bardzo płynna ale taki zapis gry trwa od paru sekund do nawet minuty, ładowanie to samo, przejscie z kordonu na Wysypisko trwało u mnie 15 minut. Przecież to tragedia jest. Nawet jak chcę nacisnąć Escape to muszę czekać czasem nawet minutę zanim pokażą się opcje menu. Co tu jest grane? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no są 4 sejwy na krzyż. Korzystam właściwie tylko z quicksave'a więc to na pewno nie to.

Doszedłem do wniosku że mój problem wynika wyłącznie z faktu że gra uruchamia się w trybie zgodnosci z win xp i dlatego czasami tak muli. A ja mam win 7. Najlepsze że nie mogę jej uruchomić w żaden inny sposób niż w trybie zgodnosci  z XP. Inaczej od razu wywala. 

 

Oto log po próbie uruchomienia gry ze zgodnościa pod win 7.

* Detected CPU: AMD Athlon(tm) X4 760K Quad Core Processor [AuthenticAMD], F15/M3/S1, 3846.00 mhz, 56-clk 'rdtsc'* CPU features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2, SSE3, SSSE3, SSE4.1, SSE4.2* CPU threads: 4Initializing File System...using fs-ltx fsgame.ltxFS: 53280 files cached, 7924Kb memory used.Init FileSystem 1.607120 secLost Alpha 'xrCore' build 5565, May  1 2014EH: E52F6BF982292D12899856B86928CEA3Initializing Engine...Starting INPUT device...Loading DLL: xrRender_R2.dllLoading DLL: xrRender_R3.dllrefCount:m_pAdapter 1Executing config-script "user.ltx"...[d:s.t.a.l.k.e.r. - lost alphaappdatauser.ltx] successfully loaded.Loading DLL: xrRender_R2.dllLoading DLL: xrGame.dll! Unable to find SoftwareGSC Game WorldSTALKER-SHOC in registry* [win32]: free[4055520 K], reserved[53568 K], committed[85152 K]* [ D3D ]: textures[0 K]* [x-ray]: crt heap[17130 K], process heap[17130 K], game lua[0 K], render[0 K]* [x-ray]: economy: strings[7368 K], smem[0 K]SOUND: OpenAL: enumerate devices...SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Presentdevices Generic HardwareSOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Głośniki (2 — SB Audigy)SOUND: OpenAL: All available devices:1. Generic Software, Spec Version 1.1  eax[2] efx[no] xram[no]2. Generic Software, Spec Version 1.1  eax[2] efx[no] xram[no]3. Głośniki (2 — SB Audigy), Spec Version 1.1 (default) eax[4] efx[no] xram[no]4. Cyfrowy interfejs audio (2 — SB Audigy), Spec Version 1.1  eax[4] efx[no] xram[no]Executing config-script "d:s.t.a.l.k.e.r. - lost alphagamedataconfigdefault_controls.ltx"...[d:s.t.a.l.k.e.r. - lost alphagamedataconfigdefault_controls.ltx] successfully loaded.Executing config-script "user.ltx"...Executing config-script "d:s.t.a.l.k.e.r. - lost alphagamedataconfigrspec_default.ltx"...! Unknown command:  ;please! Unknown command:  ;aa[d:s.t.a.l.k.e.r. - lost alphagamedatacon] successfully loaded.Executing config-script "d:s.t.a.l.k.e.r. - lost alphagamedataconfigdefault_controls.ltx"...[d:s.t.a.l.k.e.r. - lost alphagamedataconfigdefault_controls.ltx] successfully loaded.~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_break'~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_weight'~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000][d:s.t.a.l.k.e.r. - lost alphaappdatauser.ltx] successfully loaded.SOUND: Selected device is Generic Software* sound: EAX 2.0 extension: present* sound: EAX 2.0 deferred: present* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bplStarting RENDER device...* GPU [vendor:1002]-[device:9440]: ATI Radeon HD 4800 Series* GPU driver: 8.17.10.1129* CREATE: DeviceREF: 1* Vertex Processor: PURE HARDWARE*	 Texture memory: 2767 M*		  DDI-level: 9.0* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)* GPU vertex cache: unrecognized, 16* NVAPI is missing.* Starting rendering as 2-GPU.* DVB created: 1536K* DIB created: 512K! Version conflict in shader 'def_shadersdef_aref'! Version conflict in shader 'def_shadersdef_aref_v'! Version conflict in shader 'def_shadersdef_trans'! Version conflict in shader 'def_shadersdef_trans_v'! Version conflict in shader 'def_shadersdef_trans_v_tuchi'! Version conflict in shader 'def_shadersdef_vertex'! Version conflict in shader 'def_shaderslod_old'! Version conflict in shader 'default'! Version conflict in shader 'effectslightplanes'! Renderer doesn't support blender 'effectsshadow_world'! Version conflict in shader 'effectswatertest-1'! Version conflict in shader 'la_shadersufp_blend'! Version conflict in shader 'particlesadd'! Version conflict in shader 'particlesalpha_add'! Version conflict in shader 'particlesblend'! Version conflict in shader 'particlesblend_hard'! Version conflict in shader 'particlesdark'! Version conflict in shader 'particlesset'! Version conflict in shader 'selflight'count of .thm files=1034* NULLRT supported* ...and used* HWDST/PCF supported and usedcompiling shader dumbcompiling shader dumbcompiling shader accum_maskcompiling shader accum_sun_maskcompiling shader copy_pcompiling shader accum_volumecompiling shader copycompiling shader accum_sun_nearcompiling shader accum_suncompiling shader accum_sun_cascadecompiling shader accum_sun_cascade_farcompiling shader accum_volumetric_suncompiling shader accum_volumetric_sun_cascadecompiling shader accum_omni_unshadowedcompiling shader accum_omni_normalcompiling shader accum_omni_transluentcompiling shader accum_spot_unshadowedcompiling shader accum_spot_normalcompiling shader accum_spot_fullsizecompiling shader accum_volumetriccompiling shader accum_volumetriccompiling shader accum_indirectcompiling shader bloom_buildcompiling shader bloom_filtercompiling shader bloom_filter_fcompiling shader ssao_calccompiling shader combine_1compiling shader depth_downscompiling shader bloom_luminance_1compiling shader bloom_luminance_2compiling shader bloom_luminance_3compiling shader combine_1stack trace:0023:72F38D99 MMDevAPI.DLL, Ordinal2()0023:72F34C6A MMDevAPI.DLL, Ordinal3()0023:72F31674 MMDevAPI.DLL, Ordinal15()0023:72F3191B MMDevAPI.DLL, Ordinal15()0023:772D64F5 ntdll.dll, RtlTestBit()0023:772B54F4 ntdll.dll, TpCallbackIndependent()0023:74CA33CA kernel32.dll, BaseThreadInitThunk()0023:772A9ED2 ntdll.dll, RtlInitializeExceptionChain()0023:772A9EA5 ntdll.dll, RtlInitializeExceptionChain()

Edytowane przez Allen
Logi tagujemy w code, duższe wartości logów zamieszczamy w spoilerze.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem mistrzem świata . Dlatego mogę napisać co ja zrobiłbym w takiej sytuacji . Od nowa zainstalowałbym grę , jeśli dalej byłaby lipa , pobrałbym grę , patcha i polonizację z innego źródła niż poprzednio . Pamiętając aby , wszystko rozpakować właściwymi programami . Wszystko pobierałem z  : http://www.stalkeruniverse.home.pl/index.php?board=35.0 i wszystko śmiga jak złoto .

Edytowane przez gawron
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało się w końcu. Nie uwierzycie jaka to była pierdółka. Chodziło o opcje dźwiękowe. W samym windowsie miałem ustawione jako urządzenie domyślne głośniki. Przestawiłem na cyfrowy interfejs audigy i gra odpaliła w domyslnym trybie zgodności. Wszystko działa pieknie i ślicznie.   

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Przerobione Statyczne Oświetlenie (R1) wygląda miodzio :D bardzo klimatycznie.

Zmiany w Patchu 1.3002

Co zostało sprawdzone

 

Stalker Re-Animation Project Lost Alpha

 

H&K MP5

Dołączona grafika

 

AK74u

Dołączona grafika

 

AKM Streloka

Dołączona grafika

Teraz wygląda lepiej

 

PM

Dołączona grafika

2 Rewolwery

https://www.dropbox.com/s/bx3cnccpt9rvujw/Magnum_2.png

https://www.dropbox.com/s/vv7h71dt705h8fn/Magnum_4.png

Z jakiejś przyczyny nie chcą działać...

 

Re-Animation Project zapowiada się świetnie :D

Edytowane przez litosns
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Litosns! AKM Striełoka - teraz wygląda lepiej to fajnie skompilowaleś, To jest Moskwa i skrin przypomina mi fajna gierkę "Ty Jestes Pusty" - "You Are Empty".

Widok po przekroczeniu Bramy oraz "ojciec" Bagiennego Doktora"... ;)

 

https://www.google.pl/search?q=you+are+empty&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=xvSnU4rLCMiG4gTl5oHICw&sqi=2&ved=0CB4QsAQ&biw=1035&bih=849

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hobby i Gawron, to wg. mnie tez fajny projekt, buldog(ak z krótkim ryjem) sie fajnie prezentuje, artefakty też, jest Niegrobow, Duszyński a za sceny walki odpowiada ktoś z Riazania - Tarmaszew.

Sa niebieski wilki ;), ciekawe co autor tego projektu brał?, fajna fotka wintara, jednym słowem niech im sie uda dokończyc projekt.

 

p.s. do tej pory nie wiem czy to kamaz, ził czy kraz??? - ten długi opancerzony.

 

;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.