Skocz do zawartości

Dyskusja ogólna


Vorenus

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem na etapie gdzie ma się pierwszy fabularny kontakt z autem, podczas ucieczki przed helikopterem z bazy monolitu. Mianowicie auto jest niesamowicie wywrotne wystarczy przy najmniejszej prędkości wcisnąć skręt i leże na boku. O trzymanie kulki z helikoptera kończy się tym samym nawet bez skręcania. Da się coś z tym zrobić?

 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz niestety, ale na początku, wyjeżdżając z tego miejsca gdzie pod zakładem stoi Łada, trochę pogłówkować i zapamiętać jaki jest czas nawrotu helikoptera. A przeczekać pierwszy nalot, możesz podjeżdżając nią do przodu i lekko w prawo, tak aby schować się pod budynkiem. Tylko za długo tam nie parkuj, bo też cię helikopter dorwie. A że nie jest to terenówka, musisz jechać drogą, wtedy jest tylko jeden zakręt w prawo, drugi w lewo i dalej jazda na wprost. Tylko pamiętaj, że to nie wyścigi. Jazdy po terenie i tych pagórkach nie zalecam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz zastosować mój sposób via razwiedka: wejdź i wyjdź z auta, by zaliczyć furę, następnie od drzewa do drzewa do wyjścia z lokacji - pod mostem zombiaki, jak jesteś w furze to jesteś większym celem, na piechotę wbrew pozorom lepiej i bezpieczniej.

Drugi szturmowik cię czeka w ciemnym parowie oraz trep z rpg więc jakbyś nie kombinował i tak idziesz na piechotę a dobra fura której nie wykorzystaleś może ci się potem przydać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Udało mi się ominąć te błędy, występują w Magazynach Wojskowych podczas emisji.

Expression    : xml_doc.NavigateToNode(path,index)Function      : CUIXmlInit::InitWindowFile          : uiUIXmlInit.cppLine          : 84Description   : XML node not foundArgument 0    : global_wndArgument 1    : uigame_tutorials_16.xml

i

[error]Expression    : xml_doc.NavigateToNode(path,index)[error]Function      : CUIXmlInit::InitWindow[error]File          : uiUIXmlInit.cpp[error]Line          : 84[error]Description   : XML node not found[error]Argument 0    : global_wnd[error]Argument 1    : uigame_tutorials.xml

Nie wiem na ile to działa, więc pamiętajcie aby zrobić kopie zapasową

Dołączona grafikapatch magazyny.rar

 

Udało mi się ominąć te błędy, występują w Magazynach Wojskowych podczas emisji.

Expression    : xml_doc.NavigateToNode(path,index)Function      : CUIXmlInit::InitWindowFile          : uiUIXmlInit.cppLine          : 84Description   : XML node not foundArgument 0    : global_wndArgument 1    : uigame_tutorials_16.xml

i

[error]Expression    : xml_doc.NavigateToNode(path,index)[error]Function      : CUIXmlInit::InitWindow[error]File          : uiUIXmlInit.cpp[error]Line          : 84[error]Description   : XML node not found[error]Argument 0    : global_wnd[error]Argument 1    : uigame_tutorials.xml

Nie wiem na ile to działa, więc pamiętajcie aby zrobić kopie zapasową

Dołączona grafikapatch magazyny.rar

a już chciałem kasować z dysku..to działa  :yes:  JESTES KOZAK,MASZ KOZAKA :thumbsup:  dzięki pozdrawiam Stalkerze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...

witam.

trochę odgrzebuję temat, ale gram od kilku dni, dopiero, i pojawił się wkurzający problem.

 

Mam problem z urządzeniem do tworzenia artefaktów, mianowicie nie kupiłem go od razu od profesorka tylko rozwiazywałem dalej misje,  myśląc że później też będę mógł zakupić to urządzenie, ale nie da sie bo profesorek go nie ma.

 

I tak: - profesorek już naprawił mi PDA(więc jestem kilkanaście godzin grania do przodu), a nie mam save by wrócić do momentu kiedy pierwszy raz rozmawialismy z profesorkiem, a urządzenia nie ma nadal, znikło.

 

Da się przywrócić możliwość kupna urządzeniem do tworzenia artefaktów u profesorka?

Albo dodać do posiadanych przedmiotów?

 

Jak ktoś umie to prosze o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałem o róźnych porach używajac śpiwora, niestety nie ma nadal urządzeniem do tworzenia artefaktów.

Prółbowałem też zapisywać grę i odczytywać przy profesorku ale nic nie dało.

 

Dialog z Saharowem do wyboru mam:

- czy masz jakies zadania dla mnie

- czy masz jakieś receptury do tworzenia artf

- do widzenia

 

- a w opcji HANDEL też nie ma tego urządzeniem do tworzenia artefaktów.

 

przepadło jak kamien w anomalie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Wystarczy zainstalować podstawową grę pobraną np. z tej strony : http://gameupdates.org/details.php?id=5770.

Następnie instalacja patcha 1.3003 : http://www.moddb.com/mods/lost-alpha/downloads/stalker-lost-alpha-v13003-patch.

Na koniec Opcjonalna polonizacja : http://www.mediafire.com/download/m9v3t0cppz47hde/Lost+Alpha_polonizacja_ver.13003.rar.

- można usunąć user.ltx, żeby uniknąć problemów z wyświetlaniem się polskich czcionek,

- po uruchomieniu gry w opcjach, zmieniamy w Language na Polish.

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Mam pytanie panowie, i z góry przepraszam, nie bijcie, jak już ktoś o tym mówił albo zadam pytanie-banał. Zatrzymałem się na misji gdzie mam porozmawiać z naukowcem, w bunkrze w lokacji opuszczona fabryka, znacznik wskazuje na bunkier a drzwi do niego są zamknięte. Czy to jakiś bug, czy nie odkryłem jakiegoś zawiłego pomysłu otwarcia drzwi? Z góry dzięki.

 

//

Ok, problem rozwiązany. Nie zadziałał po prostu skrypt.

Edytowane przez Puszkin86
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

@tom3kb Znajdź namiary na schowek w rurze w podziemiach agro to znajdziesz i Mosina :)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

To na pewno będzie lepsze miejsce dla takich porad niż "Klimatyczne screeny ze S.T.A.L.K.E.R.A" @Anton Gorodecki 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pograłem kilkanaście godzin w Lost Alpha DC + DLC (Kordon, Wysypisko i agroprom) to takie pierwsze moje wrażenia.

Zwykłe LA mnie strasznie zmęczyło i wynudziło, nudne to to było z kilkoma zadaniami na krzyż. Sypało się na pulpit co trochę. Jedyny plus to taki klimat stalkerski, ze szwendaniem się po dużych ale pustych mapach. Kolejny plus to mapy w tym modzie, są bardzo ładne (w tym klimatyczne podziemia). W ogóle grafika elegancka.

 

Teraz gram w tą nową wersję i wstyd się przyznać (nie bijcie za mocno) ale nawet przyjemnie mi się gra, szczególnie jak się nie robi za długich nasiadówek. Na podstawowe LA jechałem ostro, a teraz.... Graficznie ładniutkie nawet na średnich. Fajne zmiany gameplayowe. Naprawianie i modyfikowanie broni i pancerzy. Modyfikowanie detektorów anomalii. Jest też trochę więcej zadań. Nawet tych takich prostych w stylu przynieś mi jakiś konkretny kombinezon, jakąś modyfikowaną broń, czy jakieś artefakty co już dodaje nam jakis tam cel podczas łażenia po lokacji, no i oczywiście mamy te standardowe cykliczne. Dużo dodaje moim zdaniem dlc, poza bardzo ładną paczką broni z fajnymi dźwiękami dodano nowe kombinezony. Zrobiono tak jak w CoPie, że do kombinezonów mamy hełmy. Dodano też dodatkowy slot na broń, czyli mamy pistolet, i dwa sloty na broń długą. Zmieniono balans i wiele innych rzeczy, szczegóły to już w changelogu.

Nie wiem jak będzie dalej, może po połowie znowu mi się znudzi ale na razie w małych porcjach zamierzam grać dalej. Z minusów, straszne wymagania sprzętowe albo raczej gówniana optymalizacja, a może oba na raz :).

Wyloty na pulpit co jakiś czas. Mapy są wielkie i po kilku przebieżkach może to irytować ale teraz chociaż są przewodnicy to trochę podróżowanie powinno lepiej wyglądać.

Zobaczymy jak będzie dalej.

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z serii "Wędrowca przemyślenia o" (w języku angielskim, przełożę manualnie troszkę później)

"Ok, so here is the review which I will place on the main page of the mod as well. The game as it is is much more than playable relatively stable and true to it achieves its goal to bring back what had been lost in S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl's development, has an extremely absorbing story with lots of things to do in the main story. The addon truly improves the gameplay and all, yet also comes with the problems of its own due to the engine limitations. Of course as with all S.T.A.L.K.E.R. games if You can see the bigger picture and turn a blind eye on the glitches and bugs You'll be much more than satisfied. But except for a few technical issues, there is one problem, of course, solvable but I haven't seen the solution to this nor anyone hasn't pointed it out. The Freeplay aspect and general lack of 'Life' in the Zone. Despite having tons of hidden loot in them the Locations feel empty once cleared out. Enemies respawn in groups too small to make firefight as engaging as they were during the storyline. The solution is simple. Crank up the spawn rates for NPC's both humans and mutants. Make them spawn dynamically like the Misery mod did (Example: When You will clear out Waste Processing Plant in Zaton Merc's squads alongside with Bandits respawn in about the same amount as there was before the first "clearing"). Make the Zone more alive like when Military Assaults Dead City Mercenary base or the Army Wharehouse one Spawn some Mercs for them to try to take over this location again, or just constantly repopulate the area with both friendly and hostile NPC's. The second thing would be to add random encounters where the player could be approached by some bandits, loners, mercs who'd request some help (results in a random quest), try to rob You or try to assassinate You, You name it. And the last thing which I'd love to see would be dynamic quests like the ones from COC's addon. After finishing the Game Barkeep offers only one quest Voronin offers none and the Freedom folks and Petrenko does not offer any quests after the only ones are complete. Make them dynamically appear and disappear, so the Player feels that even after the end of the main story he/she is a part of the much bigger thing. The last thing is to make Player able to join some Factions after the end of the storyline to give him a purpose. I would personally love to join in Duty and help them reach peaceful relations with Sin or take part in ongoing Faction Wars (You get what I'm saying). Then the experience would feel complete. I, of course, understand that You as a developer had put the Ftons of effort into this mod, and I get it if You don't want to take my suggestions. I as so as You would Love to see lost alpha as something that carves its name in the hearth of the S.T.A.L.K.E.R. fans and becomes the true successor of the S.T.A.L.K.E.R. franchise. If You or someone knows about the addons/mods which can be used to help with these minor things then please PM me. Again to the mod and addon creator Sincerely Thank You in advance for listening to my feedback and responding to it. And again. Amazing work You've done there. Wędrowiec signing out. Peace!"

Póki co tłumaczenie GT:

"Ok, więc tutaj jest recenzja, którą zamieściłem na głównej stronie mod.
Gra taka, jak jest, jest o wiele bardziej niż grywalna względnie stabilna i zgodna z celem, jakim jest przywrócenie tego, co zostało utracone w S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl's development, ma niezwykle absorbującą historię z dużą ilością rzeczy do zrobienia w głównej opowieści. Dodatek naprawdę ulepsza rozgrywkę i wszystko, ale także rodzi problemy z powodu ograniczeń silnika. Oczywiście tak jak w przypadku wszystkich S.T.A.L.K.E.R. gry, jeśli możesz zobaczyć większy obraz i przymknąć oczy na usterki i błędy Będziesz bardziej niż zadowolony. Ale z wyjątkiem kilku problemów technicznych, istnieje jeden problem, oczywiście, rozwiązalny, ale nie widziałem rozwiązania tego, ani nikt nie wskazał tego. Aspekt Freeplay i ogólny brak "Życia" w Strefie. Pomimo posiadania w nich mnóstwa ukrytych łupów, lokacje czują się puste, gdy tylko zostaną oczyszczone. Wrogowie odradzają się w grupach zbyt małych, aby strzelanie było równie wciągające, jak podczas fabuły. Rozwiązanie jest proste. Podkręć współczynniki odrodzenia dla NPC zarówno ludzi, jak i mutantów. Spraw, aby odrodziły się dynamicznie, tak jak zrobił to mod Misery (Przykład: Kiedy wyczyścisz Zakłady Przetwarzania Odpadów w oddziałach Zatona Merc'a wraz z Oddziałami Odrodzenia w ilości mniej więcej takiej, jaka była przed pierwszym "oczyszczeniem"). Spraw, aby Strefa była bardziej żywa, tak jak podczas Ofensywy wojskowej Baza najemników na Dead City Mercenary lub w Army Wharehouse, aby zdobyć kilka Merków, aby spróbować ponownie przejąć tę lokację, lub po prostu stale odnawiać obszar dzięki przyjaznym i wrogim NPC. Drugą rzeczą byłoby dodanie przypadkowych spotkań, w których gracz mógł się zbliżyć do niektórych bandytów, samotników, najemników, którzy poprosiliby o pomoc (wyniki w losowej misji), próbowali cię okraść lub próbowali zamordować Ciebie, Ty to nazwij.
Ostatnią rzeczą, którą chciałbym zobaczyć były dynamiczne questy, takie jak te z dodatku COC. Po zakończeniu gry Barkeep oferuje tylko jedną misję, której Voronin nie oferuje, a ludzie Wolności i Petrenko nie oferują żadnych questów po tym, jak tylko te są kompletne. Spraw, aby pojawiały się dynamicznie i znikały, więc gracz czuje, że nawet po zakończeniu głównej historii jest częścią znacznie większej rzeczy. Ostatnią sprawą jest umożliwienie graczowi przyłączenia się do niektórych frakcji po zakończeniu fabuły, aby dać mu jakiś cel. Chciałbym osobiście uwielbiać dołączać jak Duty i pomagać im w osiągnięciu pokojowych stosunków z Sinem lub brać udział w trwających Frakcji wojennych (Dostajesz to, co mówię). Wtedy doświadczenie będzie pełne. Rozumiem oczywiście, że Ty jako programista włożył Ftons wysiłku w ten mod, i dostaję go, jeśli nie chcesz przyjąć moich sugestii. Ja tak, jak chciałbyś zobaczyć zgubioną alfa jako coś, co wyrzeźbi jej nazwę w sercu S.T.A.L.K.E.R. fanów i staje się prawdziwym następcą S.T.A.L.K.E.R. franczyzowa. Jeśli Ty lub ktoś wie o dodatkach / modach, które mogą być użyte do pomocy w tych drobnych rzeczach, proszę o PM. Znowu do twórcy modów i dodatków Z poważaniem dziękuję z góry za wysłuchanie moich opinii i udzielenie na nie odpowiedzi. I jeszcze raz. Niesamowita praca, którą już tam wykonałeś. Wędrowiec wypisuje się. Pokój!"

Po za tym chciałbym tylko dodać iż LA w każdej postaci poleciłbym każedmu w szczególności w DC i z GDLC. Według mnie LA to S.T.A.L.K.E.R. CC w takiej postaci w jakiej powinien był być od początku. Mimo swoich problemów i klasycznych problemów stalkera dałbym i dam 10/10. Dodam iż moim marzeniem jest zobaczenie takich remake'ów CN i ZP nawet nie tyle co będących zgodne fabularnie z LA co po prostu nowych historii. Ale gdyby współgrały z LA byłbym absolutnie wniebowzięty.

Edytowane przez Wędrowiec
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.