Skocz do zawartości

Gość Diegtiariow

Rekomendowane odpowiedzi

32 minuty temu, kondotier napisał:

@smox  A te które ja pokazuję u siebie też? Łatka nałożona, nowa gra rozpoczęta.

@kondotier, jak zacząłem grać w tego moda, to były "krzaczki" w zapisach. Ponieważ mnie to wkurzało, to poprawiłem i do końca gry już "krzaczków" w grze nie miałem. 

Nie wiem, może masz jakąś inną wersję moda? Jak Ci to przeszkadza. to popraw, mamy podobne umiejętności:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier Hmm to ciekawe... Co do tych kartek no to w spolszczeniu OGSE nie były przetłumaczone, w OGSR wersja angielska i francuska też mają je nie przetłumaczone i korzystają z rosyjskich, ale jeśli w jakiejś wariacji OGS że tak to ujmę były przetłumaczone ( w sensie tekstury były edytowane i rosyjski tekst był zastąpiony polskim) choć myślałem, że jest tylko OGSE i OGSR do Cienia i OGSM do Czystego Nieba i żadnych innych wariacji OGS nie ma, to zawsze można te pliki wyciągnąć i dodać do spolszczenia tylko dobrze by było jakbyście mnie nakierowali, w którym modzie można je znaleźć. Bo jak jednak nie było moda w którym nie były przetłumaczone no to ja Ci @kondotier mogę wyciągnąć te teksutry/obrazki/pliki z OGSR tylko przerobienie tego będzie się wiązało z przerabianiem tych obrazków/tekstur, ja się tego nie podejmowałem bo raczej kiepsko się odnajduję w photoshopie itd :P 

A co do tych krzaczków to nie wiem o co tu kaman bo u mnie fix Smoxa też naprawił problem i kilka razy to sprawdzałem. Ogólnie winne były pliki dsh.script i news_manager.script i ja byłem świadomy tego, że są krzaczki przy autozapisie ( fakt te krzaczki się pojawiają tylko przez pierwsze 24 godziny w świecie gry... i potem te dopiski znikają), ale pic polegał na tym, że zainteresowałem się tym problemem jeszcze przed wypuszczeniem pierwszej wersji spolszczenia i znalazłem te linijki, które Smox zmodyfikował w fiksie tylko u mnie działo się coś takiego, że - znalazłem konkretne linijki, zmieniałem kodowanie z Win-1251 na 1250, żeby móc wpisać Dzień zamiast Dzien itd, po zmianie kodowania zmieniałem день na dzień, zapisywałem skrypt, a w grze miałem krzaczek w miejscu "ń" więc mówię - coś jest nie halo bo nie wyświetla mi znaków diaktrycznych no i po ponownym otwarciu skryptu się okazywało, że zmiana kodowania się nie zapisała, plik jest ciągle w 1251, a w tekście w miejscu "ń" mam krzaczek i tak za każdym razem jak próbowałem to zmieniać, nie wiem czemu mi się tak działo, ale jakimś cudem N++ w ogóle mi nie zapisuje zmian kodowania choć tylko przy modyfikacji skryptów od OGSR...

A żeby było ciekawiej to już całkiem niedawno edytowałem skrypty na rzecz polonizacji Misery+Gunslinger i tam już zmiany kodowania się zapisywały :062:Nie wiem o co kaman no, ale w każdym razie @smoxowi się udało to poprawić i poprawione pliki tu wstawiał, a ja ów pliki dorzuciłem do mini-łatki - zanim ją wstawiłem to był dostępny link od @smox.

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Szczepan9205  Jest tak, że w łatkach do spolszczenia pobranych tak z naszej pobieralni jak i z mega, pliki w kat script, te co podałeś wyżej, mają kodowanie 1251, tak samo jak w spolszczeniu. Ale jeśli po 24 godzinach czasu gry robaczki zniknęły, to poczekam, może u mnie też znikną.

A te tekstury do tłumaczenia to mi wyciągnij. Z tym, że mi będzie potrzebna pełna ścieżka katalogów gdzie się znajdują, abym mógł sprawdzić poprawność. Taka "teksturowa" gamedata. Bo mogą być w innym katalogu niż ui, albo w nim w jeszcze dodatkowym.

@Zwinny Czy tego arta z jamy udało Ci się wydostać? Zrobiłem to, ale musiałem pobiegać, bo miałem za mało przeciwradiacyjnych i chleba dla wojaka zabrakło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, tom3kb napisał:

@Zwinny a tam Kopacz Jura stoi i mówi bodajże ;) no i na interfejs podczas otwierania sejfu popatrz to szyfr odgadniesz.

 

Powiedział tyle żeby sejf otworzyć ale skąd mam zgadnąć jaki szyfr 

@kondotier Przed ukradzeniem artu trzeba wpierw pogadać z wojskowym potem go wziąć i uciec 

Edytowane przez Zwinny
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Hrothgar a ile tutaj waży?

Bo w OGSE 60kg, w sumie już teraz mam ze 150kg dzięki artom, a jak dorwę jeszcze egzo to nie powinienem mieć problemu, jeszcze w konfiguratorze można by trochę udźwig podnieść jakby co. Kwestia ile innych klamotów się z sobą nosi i czy chce się ich używać. Tylko w sumie na co mi tyle kasy by było :D

W OGSE miałem problem, a prawie nic nie nosiłem wtedy no i egoz brakowało ;)

midas.jpg

image.gifAle chyba nici ze sprzedaży?

W dniu 27.08.2016 o 14:52, Allen napisał:

I właśnie dlatego nikogo nie stać żeby go od Ciebie kupić, waży sporo, i nie ma żadnych właściwości więc jest bezużyteczny. Taki mały "easter egg".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem połowiczne rozwiązanie na te robale przy zapisach. To taka robota "na piechotę" i dla tych co choć trochę potrafią grzebać w plikach.

Jest taka sytuacja, że prawidłowo zakodowane 1250 pliki z rozszerzeniem scipt, po ich przekopiowaniu dostają pierwotne kodowanie 1251, czyli dla grażdanki i wyświetlają robaki.

Ale jak przekodowania dokonamy już w postawionej grze, to się zachowa i mamy prawidłowe wyświetlanie. Najwyższy zapis.

ss_fred_11-09-20_11-47-20_(l01_escape).thumb.jpg.15cb1ce6bb4926c5f956348561b30934.jpg

Ja to zrobiłem z pomocą NP++.

A Sidor ostrzegał "Następnym możesz być ty".                                                       Tym razem "muchołówka".

ss_fred_11-09-20_18-56-05_(l01_escape).thumb.jpg.d20ba3c1edd38b332dfe34d46938f535.jpg        ss_fred_11-09-20_18-56-06_(l01_escape).thumb.jpg.6a6115adfb5df3ddcc60a1fccf7fbbf2.jpg

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dotarłem do momentu kiedy trzeba było otworzyć sejf na Kordonie. Za cholerę go znaleźć nie mogłem, tylko napis OGSE. Mógłbym wklepać taki który podano tu na forum, albo podglądnięty w filmiku. Na filmikach kombinowano z podobieństwem liter i cyfr. Jednak nikt nie znalazł właściwej odpowiedzi bez posiadania Kiwaczka, choć i on mówi o jakimś "wydrapaniu", albo jest piekielnie ukryta.

Ja podpowiedź znalazłem, niestety, poza modem, na naszym forum. Oto ona:

405765583_Beztytuu.jpg.d8b03f336e13b6038f8ae7968472a0fb.jpg

Nr wersji OGSE.  Trochę to ukrycie kodu jest przewrotne. Bo co ma zrobić ten, co w OGSE nie grał, a może nawet nie wie, że taki mod istnieje.

Jeśli jednak ktoś na tym sejfie znalazł tę "wydrapkę", niech mnie uświadomi.

Dotarłem do momentu kiedy trzeba było otworzyć sejf na Kordonie. Za cholerę go znaleźć nie mogłem, tylko napis OGSE. Mógłbym wklepać taki który podano tu na forum, albo podglądnięty w filmiku. Na filmikach kombinowano z podobieństwem liter i cyfr. Jednak albo nikt nie znalazł właściwej odpowiedzi bez posiadania Kiwaczka, choć i on mówi o jakimś "wydrapaniu", A.

Ja podpowiedź znalazłem, niestety, poza modem, na naszym forum. Oto ona:

405765583_Beztytuu.jpg.d8b03f336e13b6038f8ae7968472a0fb.jpg

Nr wersji OGSE.  Trochę to ukrycie kodu jest przewrotne. Bo co ma zrobić ten, co w OGSE nie grał, a może nawet nie wie, że taki mod istnieje.

Jeśli jednak ktoś na tym sejfie znalazł tę "wydrapkę", niech mnie uświadomi.

 

ss_fred_11-10-20_16-41-42_(l01_escape).thumb.jpg.3717ef85cf1ab9a161b0f599c64c5eee.jpg

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier To jest właśnie chyba jedno z tych zepsutych zadań...Tzn częściowo zepsutych bo kod do sejfu ta znaleziona przez Ciebie podpowiedź :P I nie jest to żaden błąd spolszczenia itd tylko to zadanie jest po prostu przeniesione z OGSE stąd kod jest taki jaki jest, rosyjscy gracze też mieli z tym problem, ale Ci którzy ogrywali OGSE sobie z tym poradzili w mgnieniu oka :P 
Jedyne rozwiązanie moim zdaniem to ewentualnie przerobienie tekstury sejfu, która się wyświetla gdy przystępujemy do wpisywania kodu i dodanie ledwo widocznej "ryciny".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier to właśnie chodzi o ten napis OGSE i skojarzenie z numerem 0693. I masz rację, że teraz praktycznie nikt by na tą starą nazwę moda nie wpadł.

Nawet OGSE później miało w nazwie 2.0 Final.

Ja wpisałem go z pamięci, zaraz skojarzyłem bo pamiętsłem ze starej wersji, nawet nie zwróciłem uwagi, że na sejfie nie ma go wydrapanego tylko są literki także pomagając ostatnio @Zwinny mógł sobie pomyśleć "co on mi tu pitoli o cyferkach na sejfie" :)

Screenshot_20201110-164607~2.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.