kondotier Opublikowano 22 Lutego 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2020 @Fagot Я загрузился с сохранки перед разговором с Ментом и проиграл тоже эту концовку. Так что знаю. A это отзыв на твою просьбу с мода. По моему мнению, лучше бы было, чтобы за первом разом был только разговор о Сахарову и когда ГГ появится на Кордоне, его должен на помощ позвать Мент. И когда встречусь, второй диалог про наёмникам. По дороге с Кордона, какие то наёмники, должны Стрелку мешать проход. И раньше ролика, мог бы ты дать игроку возможность немножко повоевать с той группой наёмников. TŁUMACZENIE: Ja wczytałem zapis sprzed rozmowy z Gliną ( Gliniarzem ) i rozegrałem też tę końcówkę. Tak, że wiem. A to jest odpowiedź na Twoją prośbę z moda. Mam taki pogląd, że byłoby lepiej gdyby za pierwszym razem był dialog tylko o Sacharowie i kiedy GB znajdzie się na Kordonie, jego powinien wezwać Glina na pomoc. A kiedy się spotkają, drugi dialog o najemnikach. Po drodze z Kordonu, jacyś najemnicy powinni Striełkowi utrudniać przejście. I przed filmikiem, mógłbyś dać graczowi mozliwość trochę powalczyć z tą grupą najemników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fаgot Opublikowano 26 Lutego 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2020 В 22.02.2020 в 13:03, kondotier сказал: По моему мнению, лучше бы было Тогда, по-сути, получилась бы одна концовка - печальная. Мне нужна была ещё одна ( где все оставались живы), которая ставила многоточие, т.к. я планировал продолжение и окончание мода в будущем. Wtedy faktycznie skończyłoby się jedno zakończenie - smutne. Potrzebowałem jeszcze jednego (gdzie wszyscy pozostali przy życiu), który postawiłby elipsę, ponieważ Planowałem kontynuować i zakończyć mod w przyszłości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 26 Lutego 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2020 @Fagot Но когда играем концовку с наёмниками, кажется что все погибли. Понял это именно так. Если ты планировал продолжение, она моим мнением, со всем не нужна. Во второй концовке, причина переноса ГГ с Янтаря на Кордон тоже непонятна. Но идея твоя, ты автор, сам решаешь. TŁUMACZENIE. Ale kiedy gramy końcówkę z najemnikami, wydaje się, że wszyscy zginęli. Tak to zrozumiałem. Jeśli planowałeś przedłużenie moda, moim zdaniem, jest ona niepotrzebna. W drugiej końcówce, powód przeniesienia GB z Jantaru na Kordon też jest niezrozumiały. Ale to Twój pomysł, Ty jesteś autorem, sam decydujesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fаgot Opublikowano 26 Lutego 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2020 (edytowane) 10 часов назад, kondotier сказал: Ale kiedy gramy końcówkę z najemnikami, wydaje się, że wszyscy zginęli Так и есть. Это один из двух вариантов. To prawda. To jedna z dwóch opcji. 10 часов назад, kondotier сказал: W drugiej końcówce, powód przeniesienia GB z Jantaru na Kordon też jest niezrozumiały. Что же тут не понятного? Игра окончена, начинается «фриплей». Именно с Кордона, как и начинался Сталкер... Эта концовка должна была дать начало Равновесию-3. Czego tu nie rozumieć? Koniec gry, zaczyna się "FreePlay". To z Кordonu, tak jak zaczął się Stalker... To zakończenie miało dać początek Równowadze-3. Edytowane 26 Lutego 2020 przez Fаgot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 26 Lutego 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2020 @Fagot Равновесие 3, пока только у тебя в голове. Игроки про этом могут не знать. Я примерно, не знал. И что? И получилась непонятка. Я догадался фриплея, только кому он нужен, когда делать нет чего. Tłumaczenie: Równowaga 3, na razie tylko w Twojej głowie. Gracze o niej mogą nie wiedzieć. Na przykład ja, nie wiedziałem. Wyszło nieporozumienie. Domyśliłem się, że to freeplay, tylko komu on jest potrzebny, skoro nie ma co robić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 8 Września 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Września 2020 @Fagot Привет. Как ты вновь появился, так напиши как дела с дополнительной концовкой мода. Будет или нет. И в каком виде. Отдельный мод или продолжение? Tłumaczenie. Cześć. Skoro się znów pojawiłeś, to napisz jak sprawa z uzupełniającą końcówką moda. Jak będzie wyglądać. Będzie oddzielnym modem czy przedłużeniem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 18 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2020 Postanowiłem przetłumaczyć wstawkę od Fagot. Jego oryginalna jest w całości zachowana i niczego tam nie dotykałem. Wyszło ( sami musicie ocenić ) jak wyszło i do profesjonalnego tłumaczenia jej daleko. Translator pokazuje takie głupoty, że głowa mała, ale gdzie mogłem, to poprawiałem, aby całość miała sens. 1 3 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 18 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2020 @Agrael - Z takimi umiejętnościami, śmiało można Ci kolorek zmienić na pomarańczowy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 19 Sierpnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2021 Zakończyły się testy spolszczenia modyfikacji Równowaga-2. Podziękowania i ukłony za poświęcony czas i wnikliwość płyną do @mkk7 i @smoxa. Ewentualnym graczom oprócz przyjemnej gry życzę wytrwałości, bo Równowaga nie należy do najłatwiejszych modów i momentami może być nieco kapryśna. 3 3 2 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 20 Sierpnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2021 @Agrael W #1 spoiler instalacja, nie ma punktu o dodania spolszczenia. Ja wiem, że doświadczeni itd. tego nie potrzebują, ale "niedoświadczeni" już tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 20 Sierpnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2021 @kondotier Jest informacja: 3. Po zakończonej instalacji do folderu mods kopia (ze zgodą na zamianę) pliku spolszczenia: zx_zona_patch_text.xdb2 Tym razem mamy spolszczenie w innej formie niż gamedata 4 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkk7 Opublikowano 21 Sierpnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2021 Po ukończeniu, mogę stwierdzić, że mod do szczególnie trudnych nie należy. Na początku przez pewien czas mamy wrażenie rozgrywki w podstawkę z upiększeniami, do mementu pojawienia się linii równowagi (ale to jakiś czas potrwa). Zaczynamy w wiosce kotów i jak zwykle jest biednie i goło 🙂, w miarę postępów w fabule dorabiamy się coraz lepszego sprzętu. Broni i pancerzy jest dość sporo (egzo nie nadaje się do biegania i nie można tego usprawnić). Naprawy tylko u kilku postaci z ugrupowania Równowaga. Mod z cyklu "długodystansowych", dużo biegania tam i z powrotem, przy oryginalnych parametrach GG trochę czasu to zajmuje . Artefakty są widoczne do zebrania bez użycia detektora. Jedna istotna uwaga z mojej strony (być może tylko w mojej rozgrywce miało to miejsce), nie należy zbyt szybko wybierać się pod anteny na radarze w celu ich wyłączenia zgodnie z linia fabularną podstawki, przy innym zdaniu na radarze dla równowagi (u mnie bez logowy wylot i brak możliwości kontynuacji fabuły, pomogła łatka na switch_distance, zrobiona przez @gawron-a), lepiej kontynuować zadanie równowagi, a anteny wyłączyć później przy innej okazji. Mod dość przyjemny w rozgrywce, fabuła z nowym ugrupowaniem ciekawa (choć w końcówce trochę upolityczniona). Zakończenia są dwa, są to filmy bez możliwości naszej ingerencji. Należy dokładnie przeczytać porady i zalecenia w opisie moda. 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anatolij Opublikowano 21 Sierpnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2021 Nie ma u mnie kropki celownika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 21 Sierpnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2021 @Anatolij Opcje - Rozgrywka - Pokaż Celownik. Po rozpoczęciu gry musiałem spędzić trochę czasu przy opcjach sterowania i zmienić skróty klawiszowe. Dopiero zacząłem przygodę z tym modem, a więc później podzielę się wrażeniami. Na razie jest ciekawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 21 Sierpnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2021 1 godzinę temu, Anatolij napisał: Nie ma u mnie kropki celownika. Podczas testowania spolszczenia nie bardzo grało mi się z tą kropką celownika. Poprosiłem @gawrona i zrobił normalny celownik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 21 Sierpnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2021 @gawron byłbyś tak uprzejmy wrzucić łatkę z normalnym celownikiem ? Ok. Jest. Mod nie trzyma ustawień grafiki. "Ustawienia fabryczne" są dla mnie za ciemnie. Podnoszę gamma, restartuję i jest znowu "fabrycznie". Muszę zmieniać za każdym razem. Ponad to, po cut scenkach znika celownik i trzeba restartować. Mam nadzieję, że nie ma ich dużo. I jeszcze pytanie. Jakim programem można rozpakować pliki .dbx. Unpacker ich nie widzi. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 21 Sierpnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2021 @DaarMoo Poszukaj w początkowych moich wpisach z gry po rus. Też miałem problem z tymi ustawieniami. Fagot wstawił na to fiksa do pobrania, ale miał też dać do moda. W każdym bądź razie, po zrobieniu ustawień wejdź do gry zapisz i wyjdź na pulpit. Uruchom grę, wtedy ustawienia u mnie się zachowywały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 21 Sierpnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2021 59 minut temu, kondotier napisał: @DaarMoo Poszukaj w początkowych moich wpisach z gry po rus. Też miałem problem z tymi ustawieniami. Fagot wstawił na to fiksa do pobrania, ale miał też dać do moda. W każdym bądź razie, po zrobieniu ustawień wejdź do gry zapisz i wyjdź na pulpit. Uruchom grę, wtedy ustawienia u mnie się zachowywały. Przez całą grę miałem problem z tymi ustawieniami i znikaniem celownika. Można się do tego przyzwyczaić. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 21 Sierpnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2021 @DaarMoo @smox Odnalazłem we wpisach łatkę od @Fagot, naprawiającą niemożność zmiany ustawień jasności. https://disk.yandex.ru/d/QqZBJc9RSpJc2w Dobrze by było umieścić ten odsyłacz w #1, aby się nie "zgubił". 2 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 21 Sierpnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2021 @kondotierze. Rozumiem dobre chęci i dzięki, ale ten patch dodaje transmutację artefaktów, z tym że do starszej wersji moda, w aktualnej zostało to już dodane. Możliwe, że patch przy okazji naprawia problem z ustawieniami, jednak osobiście nie ryzykowałbym instalacji. Nie sądzę, aby z tą poprawką wszystko zadziałało, na pewno część tekstu będzie w robalach, ale to najmniejszy problem, patch ingeruje w gameplay, skrypty itd. Poniżej link do posta autora poprawki, opis jest w spoilerze. https://www.amk-team.ru/forum/topic/13179-ravnovesie-mod-v20/?do=findComment&comment=1263620 @DaarMoo. Aby nie kombinować z unpakerem, plikowi, który chcesz rozpakować, zmień całą nazwę na - zx_zona_patch_text.xdb2 pack_unpack.7z 2 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 21 Sierpnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2021 @gawron chciałem "tradycyjnie" zrobić z plików .dbx, gamedatę. Plików jest 6. Jeżeli dobrze zrozumiałem, w co wątpię, każdemu plikowi gamedata.dbx, dbx1, itd. mam zmienić nazwę na : zx_zona_patch_text.xdb2 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 22 Sierpnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2021 @DaarMoo. Pierwsza sprawa, tradycyjna gamedata w tym modzie nie zadziała, aby gra czytała twoje zmiany musisz klikając распаковка rozpakować powyższym unpakerem plik spolszczenia, czyli zx_zona_patch_text.xdb2. Unpaker sam utworzy folder converter3, w którym dokonasz swoich zmian. Po wszystkim z folderu z unpakerem usuwasz plik spolszczenia, który rozpakowałeś, następnie klikasz запаковка i paker zapakuje wszystko do poprzedniego formatu. Otrzymany nowy plik zx_zona_patch_text.xdb2 podmieniasz w głównym katalogu gry w folderze mods. W ten sam sposób należy postępować ze wszystkimi plikami z folderu mods, uwzględniając mój poprzedni post i pamiętając o kopii bezpieczeństwa. Druga sprawa to rozpakowanie plików gamedata.dbx0, tutaj sprawa jest prosta. Dla bezpieczeństwa najlepiej jest utworzyć folder, skopiować do niego jeden z plików np. gamedata.dbx1 następnie zmienić nazwę całego pliku tak, aby z nazwy zniknął "x" czyli na gamedata.db1 i odpalić tradycyjny unpacker, np. ten poniżej. Analogicznie postępujemy z pozostałymi plikami. Mam nadzieję, że za bardzo nie na gmatwałem. STALKER_Data_Unpacker_RU.exe 2 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 22 Sierpnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2021 I jeszcze taka informacja. @Fagot dał fixa na silniejszą latarkę. https://disk.yandex.ru/d/wQx4CATG6jypPw Poprzednio dałem fixa na zmianę ustawień jasności. Jednak mod jest tak zrobiony, że w podziemiach ( np.Agropromu ) celowo jest blokada zmian i co byśmy nie robili, będziemy działać prawie po omacku. Po wyjściu, jasność wraca do naszych właściwych ustawień. Jeśli po pierwszym uruchomieniu moda nie mamy HUDa, to @Fagot radzi nacisnąć "+" . Nie pamiętam czy zwykły, czy numeryczny. To samo jak HUD zniknie w czasie dalszej gry. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 22 Sierpnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2021 To ja z kolei mam pytanie trochę innego sortu Przypisałem sobie pod F5 i F8 szybki zapis i wczytywanie, ale zauważyłem, że te ustawienia nie zapisują się na stałe - po ponownym uruchomieniu gry mam puste pola zamiast przypisanych klawiszy - podobnie się dzieje z dźwiękami i muzyką - po ponownym uruchomieniu gry głośność wraca do domyślnych ustawień. Da się temu jakoś zaradzić? No i druga sprawa - po zminimalizowaniu gry do paska lub zmianie ustawień po których ekran na chwilę robi się czarny świruje mi SweetFX/ReShade i mam coś takiego: Spoiler Wiem, że napis Loading effect... No effect found! jest widoczny, ale to przez to, że myślałem, że usunięcie pliku Reshade.fx coś pomoże i już go przywróciłem - dobrze jest jedynie wtedy gdy po świeżym uruchomieniu gry i wczytaniu zapisu nie bawię się żadnymi ustawieniami i nie minimalizuję gry. Dodatkowo znalazłem jeszcze coś takiego (wiadomość w krzaczkach, ale jaka jest jej rosyjska treść to nie mam pojęcia bo to chyba randomowa wiadomość): A po rozpoczęciu tego dialogu z Sidorem gra wylatuje do pulpitu z pustym logiem gdy zgadzamy się na sprawdzanie okolic trupiarki (powinna odpalić się cutscenka pokazująca trupiarkę, ale zamiast tego jest wylot): 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 22 Sierpnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2021 @gawron Twoja instrukcja zadziałała. Co prawda plik config jest ubogi, ale zawsze coś można zrobić. @Szczepan9205 w poście pierwszym jest info, że w pliku savedgames muszą być pliki cutscenkowe. Ich brak skutkuje problemami. Z ustawieniami graficznymi, dźwiękowymi i zapisywaniem daj sobie spokój. Zmiana ich i restart nic nie daje. Niestety trzeba to robić w kółko, albo machnąć ręką. Ustawienia "fabryczne" są zbyt mocne. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.