Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Tyle pamiętam, że gdy zacząłem grać, to był to jakby podstawowy mod. Następnie Fagot wrzucił do moda swój indywidualny fix utrudniający rozgrywkę, dodający stałe, niskie promieniowanie na wszystkich lokacjach poczynając od Wysypiska. Jednocześnie tym fixem dodał to "zaciemnienie" podziemi. Ten fix na stałe został dodany do wersji moda dostępnej do pobrania. Ale żadne łatki nie naprawiły tych problemów z ustawieniami jasności.

Moda doprowadziłem do końca, ale taka ilość zmian jaką autor wprowadził podczas mojej gry, a na dodatek informacja, że mod nie jest dokończony i planuje zmienić zakończenie i dodać dalszy ciąg, pozwala mi ocenić go jako BT. A finalizacji jakoś nie widać.

No i ja grałem na pobraniu z odsyłacza do wersji Fagota, tej ze zrzutu.

Bez tytułu.jpg

No i mocno mnie dziwi brak jego obecności na naszym forum, a wiadomość o przetłumaczeniu moda na pewno do niego dotarła. Nawet @LENA_D mu ją przekazała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, DaarMoo napisał:

jestem po X10, ale nie mogę z niego wyjść. Wylot z zerowym logiem. Najlepsze jest to, że jak wchodzę do X10 to mogę zaraz wyjść. Jak oblecę całość, nie ma szans. 

Nie miałem tego problemu, natomiast miał go @mkk7. Jedyne co pomogło, to zmiana w pliku alife na switch_distance = 10. Niestety przy każdym podejściu do anten, musiał zamieniać plik.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Szeregowy Killer napisał:

nie moge uruchomic moda pisze ze fsgame.ltx brakuje ktos wie co jest?

1. Tworzymy folder o dowolnej nazwie. Ten mod to repack i nie potrzebuje podstawki.

2. Uruchamiamy instalator i jako miejsce instalacji wskazujemy mu właśnie ten folder, żaden inny.

3. Gdy instalator zrobi swoje, wszystko, co jest potrzebne mamy w jednym miejscu: pliki gry, pliki moda, bin, plik rozruchowy i rzeczny fsgame.ltx.

4. Grę odpalamy plikiem - ! НАЧАЛО ИГРЫ.

Spoiler

r-2.PNG

Jeśli masz inaczej, to znaczy, że coś skopałeś, a jeśli masz tak samo, to nie potrafię Ci pomóc.

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tom3kb I pomyśleć, ale z rozgrywki tego moda niewiele mi zostało w pamięci. Pamiętam tylko to sytuacje, które wywoływały problemy i końcówkę moda w Prypeci. Więc precyzyjnie nie odpowiem na Twoje pytanie. Ale skoro w moich sarkaniach przy grze, nic nie pisałem o braku takich możliwości, to chyba są. Sidor nie miał w sprzedaży śpiwora, lub ktoś nie dawał go za jakieś zadanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tom3kb Pisałem o tym. Poprzednia strona tematu :) 

Taka '' ciekawostka ". Na Wysypisku i na Agropromie można spotkać stalkerów, którzy należą do Równowagi. Oboje zlecają po jednym ( prostym ) zadaniu, ale najważniejsze jest to, że jeden z nich sprzedaje śpiwór. Sidor ma zbyt wysokie ceny, a więc lepiej kupić go u stalkera: 

Spoiler

ss_daniel_08-26-21_11-47-30_(l03_agroprom).jpg.80c6dfee9024ed234fd7157ce8818781.jpg

Warto również zbierać pieniądze. Później bardzo się przydadzą. 

  • Dodatnia 2
  • Za szczególną pomoc 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, tom3kb napisał:

Tak z ciekawości, czy w tym modzie da się spać? Jakieś łóżka, śpiwory?

Na większości lokacji jest materac, na którym można się przespać, tylko kosztuje to 500 rubli. Tyle wynosi opłata za ochronę podczas snu. W spoilerze przykłady z Kordonu i Dziczy.

Spoiler

s1.jpg

s2.jpg

 

17 minut temu, kondotier napisał:

stalkerzy z Równowagi ( nowe ugrupowanie ) również naprawiają broń i pancerze.

Zgadza się, tylko oni remontują. Pierwszego, który zajmuje się naprawami spotykamy na Agropromie, ale jest ich niewielu.

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@gawron Sądziłem, że można korzystać tylko ze śpiwora. Łatwo przeoczyć takie drobnostki. 

Stalker należący do Równowagi, którego znajdziemy w Prypeci, opowie nam o dziwnie zachowującym się kontrolerze. I.. Faktycznie: 

Spoiler

ss_daniel_08-31-21_14-12-09_(l11_pripyat).jpg

ss_daniel_08-31-21_14-04-11_(l11_pripyat).jpg

Trzeba przyznać, że dość inteligentny okaz. Aż żal zabijać. 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tom3kb Już pisałem o tym wiele razy. Te egipskie ciemności są celowo wprowadzone. Będą we wszystkich podziemiach. Nic się z rozjaśnieniem nie da zrobić. Jest tylko autorski fix na silniejszą latarkę. https://disk.yandex.ru/d/wQx4CATG6jypPw

A tu jeszcze raz daję autorską łatkę, naprawiającą (?) problem z ustanowieniami jasności. https://disk.yandex.ru/d/QqZBJc9RSpJc2w 

Kiedy ją zastosowałem grając, zadziałała.

Obie poprawki są tutaj:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier Ja się zgadzam z @tom3kb Dotarłem do podziemi i jak sobie odpalimy latarkę + noktowizor to jak najbardziej da się grać (możliwe, że na statyce i tym drugim renderze + z ReShade jest ciemniej), ale egipskimi ciemnościami bym tego nie nazwał choć jest ciemniej niż w podstawce. Dodatkowo (aczkolwiek jeszcze nie mam 100% pewności) wydaje mi się, że po tym jak odwiedzimy Podziemia Agropromu i wrócimy na powierzchnię to chyba problem z niezapisującymi się ustawieniami znika bo pograłem ostatnio trochę i dotarłem do Doliny Mroku i gra zapamiętywała mi (nawet jak zginąłem) klawiszologię i inne ustawienia tylko nie jestem pewien czy ustawienia dźwięku mi się nie resetowały, ale dam jeszcze znać jak dziś trochę pogram. 

Aczkolwiek nie wiem też czy to nie dzięki temu, że w fsgame.ltx zmieniłem ścieżkę, w każdym razie nie zmieniałem tego już po Agropromie także nie wiem czy po prostu po podziemiach wszystko jest jak być powinno czy ta zmiana załatwiła sprawę. 

$app_data_root$=true|false| STALKER-USER\

na

$app_data_root$=true|false| _appdata_\

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Szczepan9205  Weź pod uwagę to, że ja grałem w moda wtedy kiedy jeszcze nie było tych łatek na latarkę i niegubienie ustawień jasności. Dodawałem je w trakcie gry. Co do moda później dodał @Fagot i jaka wersja jest przetłumaczona nie mam pojęcia. Ale przecież nadal z jasnością występują problemy. Mod w założeniu miał samoczynnie ściemniać podziemia, a po wyjściu z nich wracać do powierzchniowych ustawień. Było to proporcjonalne. Jeśli na powierzchni były zmienione ustawienia na najjaśniejsze, to i w podziemiach było jaśniej. Dałem nawet taki zrzut z jasnymi podziemiami. Ale bez tej silniejszej latarki i z niemożnością rozjaśnienia na powierzchni, po podziemiach chodziłem "na pamięć". A gdzie na Agropromie w podziemiach stoją bandyci, dowiadywałem się z błysków wystrzałów.

Aktualnie grającym, gdy @Fagot pozmieniał niektóre upierdliwości jest grać łatwiej. Ale też pojęcie ciemności jest względne. Każdy ciemność "widzi" inaczej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier Biorę to oczywiście pod uwagę, aczkolwiek ja ustawienia jasności ustawione mam od samego początku gry na standardowe - czyli idealnie na środek suwaka i tak jak pisałem - u mnie i bandytów było widać i po ścianach lub na oślep nie musiałem chodzić - wyrzuciłem ReShade co prawda bo te "duchy" tekstur mnie wkurzały, ale z ReShade nie jest w modzie dużo ciemniej - bardziej ReShade dodaje efekt sepii. Także możliwe, że kiedyś jak Ty jeszcze mod ogrywałeś to może był taki problem z egipskimi ciemnościami, ale teraz nie powiedziałbym, żeby takowe były ;) W każdym razie chyba to samoczynne ściemnianie i rozjaśnianie działa bo na pewno w podziemiach miałem ciemniej niż normalnie, ale spokojnie dało się je przejść i możliwe, że do tego momentu ogólnie ustawienia się nie zapisują, a potem wszystko już wraca do normy, kto wie :062:

Nadal występują? Możliwe, że nie zwróciłem uwagi bo wyrywkowo śledzę temat, ale narzekał ktoś na to, że w Podziemiach Agro lub w całej grze jest ciemno?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.