Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

@Fagot

Я загрузился с сохранки перед разговором с Ментом и проиграл тоже эту концовку. Так что знаю.

A это отзыв на твою просьбу с мода. 
По моему мнению, лучше бы было, чтобы за первом разом был только разговор о Сахарову и когда ГГ появится на Кордоне, его должен на помощ позвать Мент. И когда встречусь, второй диалог про наёмникам. По дороге с Кордона, какие то наёмники, должны Стрелку мешать проход. И раньше ролика, мог бы ты дать игроку возможность немножко повоевать с той группой наёмников.

 

TŁUMACZENIE:

Ja wczytałem zapis sprzed rozmowy z Gliną ( Gliniarzem ) i rozegrałem też tę końcówkę. Tak, że wiem.

A to jest odpowiedź na Twoją prośbę z moda.

Mam taki pogląd, że byłoby lepiej gdyby za pierwszym razem był dialog tylko o Sacharowie i kiedy GB znajdzie się na Kordonie, jego powinien wezwać Glina na pomoc. A kiedy się spotkają, drugi dialog o najemnikach. Po drodze z Kordonu, jacyś najemnicy powinni Striełkowi utrudniać przejście. I przed filmikiem, mógłbyś dać graczowi mozliwość trochę powalczyć z tą grupą najemników.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

В 22.02.2020 в 13:03, kondotier сказал:

По моему мнению, лучше бы было

Тогда, по-сути, получилась бы одна концовка - печальная. Мне нужна была ещё одна ( где все оставались живы), которая ставила многоточие, т.к. я планировал продолжение и окончание мода в будущем. 

Wtedy faktycznie skończyłoby się jedno zakończenie - smutne. Potrzebowałem jeszcze jednego (gdzie wszyscy pozostali przy życiu), który postawiłby elipsę, ponieważ Planowałem kontynuować i zakończyć mod w przyszłości
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Fagot Но когда играем концовку с наёмниками, кажется что все погибли. Понял это именно так.

Если ты планировал продолжение, она моим мнением, со всем не нужна. Во второй концовке, причина переноса ГГ с Янтаря на Кордон тоже непонятна. Но идея твоя, ты автор, сам решаешь.

TŁUMACZENIE.

Ale kiedy gramy końcówkę z najemnikami, wydaje się, że wszyscy zginęli. Tak to zrozumiałem.

Jeśli planowałeś przedłużenie moda, moim zdaniem, jest ona niepotrzebna. W drugiej końcówce, powód przeniesienia GB z Jantaru na Kordon też jest niezrozumiały.

Ale to Twój pomysł, Ty jesteś autorem, sam decydujesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 часов назад, kondotier сказал:

Ale kiedy gramy końcówkę z najemnikami, wydaje się, że wszyscy zginęli

Так и есть. Это один из двух вариантов. 

To prawda. To jedna z dwóch opcji. 

 

10 часов назад, kondotier сказал:

W drugiej końcówce, powód przeniesienia GB z Jantaru na Kordon też jest niezrozumiały.

Что же тут не понятного? Игра окончена, начинается «фриплей». Именно с Кордона, как и начинался Сталкер...  Эта концовка должна была дать начало Равновесию-3. 

Czego tu nie rozumieć? Koniec gry, zaczyna się "FreePlay". To z Кordonu, tak jak zaczął się Stalker...  To zakończenie miało dać początek Równowadze-3.

Edytowane przez Fаgot
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Fagot

Равновесие 3, пока только у тебя в голове. Игроки про этом могут не знать. Я примерно, не знал. И что?
И получилась непонятка. Я догадался фриплея, только кому он нужен, когда делать нет чего.


Tłumaczenie:

Równowaga 3, na razie tylko w Twojej głowie. Gracze o niej mogą nie wiedzieć. Na przykład ja, nie wiedziałem. Wyszło nieporozumienie.

Domyśliłem się, że to freeplay, tylko komu on jest potrzebny, skoro nie ma co robić.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

@Fagot

Привет. Как ты вновь появился, так напиши как дела с дополнительной концовкой мода. Будет или нет. И в каком виде. Отдельный мод или продолжение?

Tłumaczenie.

Cześć. Skoro się znów pojawiłeś, to napisz jak sprawa z uzupełniającą końcówką moda. Jak będzie wyglądać. Będzie oddzielnym modem czy przedłużeniem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postanowiłem przetłumaczyć wstawkę od Fagot. Jego oryginalna jest w całości zachowana i niczego tam nie dotykałem. 

Wyszło ( sami musicie ocenić ) jak wyszło i do profesjonalnego tłumaczenia jej daleko. Translator pokazuje takie głupoty, że głowa mała, ale gdzie mogłem, to poprawiałem, aby całość miała sens. 

  • Super 1
  • Dodatnia 3
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zo.jpg

Zakończyły się testy spolszczenia modyfikacji Równowaga-2. Podziękowania i ukłony za poświęcony czas i wnikliwość płyną do @mkk7 i @smoxa.

Ewentualnym graczom oprócz przyjemnej gry życzę wytrwałości, bo Równowaga nie należy do najłatwiejszych modów i momentami może być nieco kapryśna.

  • Super 3
  • Dodatnia 3
  • Za szczególną pomoc 2
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Agrael promował(a) i podpiął/eła ten temat

Po ukończeniu, mogę stwierdzić, że mod do szczególnie trudnych nie należy. Na początku przez pewien czas mamy wrażenie rozgrywki w podstawkę z upiększeniami, do mementu pojawienia się linii równowagi (ale to jakiś czas potrwa). Zaczynamy w wiosce kotów i jak zwykle jest biednie i goło 🙂, w miarę postępów w fabule dorabiamy się coraz lepszego sprzętu.  Broni i pancerzy jest dość sporo (egzo nie nadaje się do biegania i nie można tego usprawnić). Naprawy tylko u kilku postaci z ugrupowania Równowaga. 

Mod z cyklu "długodystansowych", dużo biegania tam i z powrotem, przy oryginalnych parametrach GG trochę czasu to zajmuje . Artefakty są widoczne do zebrania bez użycia detektora.

Jedna istotna uwaga z mojej strony (być może tylko w mojej rozgrywce miało to miejsce), nie należy zbyt szybko wybierać się pod anteny na radarze w celu ich wyłączenia zgodnie z linia fabularną podstawki, przy innym zdaniu na radarze  dla równowagi (u mnie bez logowy wylot i brak możliwości kontynuacji fabuły, pomogła łatka na switch_distance, zrobiona przez @gawron-a), lepiej kontynuować zadanie równowagi, a anteny wyłączyć później przy innej okazji. 

Mod dość przyjemny w rozgrywce, fabuła z nowym ugrupowaniem ciekawa (choć w końcówce trochę upolityczniona). Zakończenia są dwa, są to filmy bez możliwości naszej ingerencji.  

Należy dokładnie przeczytać porady i zalecenia w opisie moda.

  • Dodatnia 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@gawron byłbyś tak uprzejmy wrzucić łatkę z normalnym celownikiem ?

Ok. Jest. 

Mod nie trzyma ustawień grafiki. "Ustawienia fabryczne" są dla mnie za ciemnie. Podnoszę gamma, restartuję i jest znowu "fabrycznie". Muszę zmieniać za każdym razem. Ponad to, po cut scenkach znika celownik i trzeba restartować. Mam nadzieję, że nie ma ich dużo. I jeszcze pytanie. Jakim programem można rozpakować pliki .dbx. Unpacker ich nie widzi. 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@DaarMoo  Poszukaj w początkowych moich wpisach z gry po rus. Też miałem problem z tymi ustawieniami. Fagot wstawił na to fiksa do pobrania, ale miał też dać do moda. W każdym bądź razie, po zrobieniu ustawień wejdź do gry zapisz i wyjdź na pulpit. Uruchom grę, wtedy ustawienia u mnie się zachowywały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

59 minut temu, kondotier napisał:

@DaarMoo  Poszukaj w początkowych moich wpisach z gry po rus. Też miałem problem z tymi ustawieniami. Fagot wstawił na to fiksa do pobrania, ale miał też dać do moda. W każdym bądź razie, po zrobieniu ustawień wejdź do gry zapisz i wyjdź na pulpit. Uruchom grę, wtedy ustawienia u mnie się zachowywały.

Przez całą grę miałem problem z tymi ustawieniami i znikaniem celownika. Można się do tego przyzwyczaić.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotierze. Rozumiem dobre chęci i dzięki, ale ten patch dodaje transmutację artefaktów, z tym że do starszej wersji moda, w aktualnej zostało to już dodane. Możliwe, że patch przy okazji naprawia problem z ustawieniami, jednak osobiście nie ryzykowałbym instalacji. Nie sądzę, aby z tą poprawką wszystko zadziałało, na pewno część tekstu będzie w robalach, ale to najmniejszy problem, patch ingeruje w gameplay, skrypty itd. Poniżej link do posta autora poprawki, opis jest w spoilerze.

https://www.amk-team.ru/forum/topic/13179-ravnovesie-mod-v20/?do=findComment&comment=1263620

@DaarMoo. Aby nie kombinować z unpakerem, plikowi, który chcesz rozpakować, zmień całą nazwę na - zx_zona_patch_text.xdb2 

pack_unpack.7z

  • Dodatnia 2
  • Za szczególną pomoc 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@DaarMoo. Pierwsza sprawa, tradycyjna gamedata w tym modzie nie zadziała, aby gra czytała twoje zmiany musisz klikając распаковка rozpakować powyższym unpakerem plik spolszczenia, czyli zx_zona_patch_text.xdb2. Unpaker sam utworzy folder converter3, w którym dokonasz swoich zmian. Po wszystkim z folderu z unpakerem usuwasz plik spolszczenia, który rozpakowałeś, następnie klikasz запаковка i paker zapakuje wszystko do poprzedniego formatu. Otrzymany nowy  plik zx_zona_patch_text.xdb2 podmieniasz w głównym katalogu gry w folderze mods. W ten sam sposób należy postępować ze wszystkimi plikami z folderu mods, uwzględniając mój poprzedni post i pamiętając o kopii bezpieczeństwa.

Druga sprawa to rozpakowanie plików gamedata.dbx0, tutaj sprawa jest prosta. Dla bezpieczeństwa najlepiej jest utworzyć folder, skopiować do niego jeden z plików np. gamedata.dbx1 następnie zmienić nazwę całego pliku tak, aby z nazwy zniknął "x" czyli na gamedata.db1 i odpalić tradycyjny unpacker, np. ten poniżej. Analogicznie postępujemy z pozostałymi plikami. Mam nadzieję, że za bardzo nie na gmatwałem:)
  • Dodatnia 2
  • Za szczególną pomoc 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jeszcze taka informacja. @Fagot dał fixa na silniejszą latarkę. https://disk.yandex.ru/d/wQx4CATG6jypPw

Poprzednio dałem fixa na zmianę ustawień jasności. Jednak mod jest tak zrobiony, że w podziemiach ( np.Agropromu ) celowo jest blokada zmian i co byśmy nie robili, będziemy działać prawie po omacku. Po wyjściu, jasność wraca do naszych właściwych ustawień.

Jeśli po pierwszym uruchomieniu moda nie mamy HUDa, to @Fagot radzi nacisnąć "+" . Nie pamiętam czy zwykły, czy numeryczny. To samo jak HUD zniknie w czasie dalszej gry.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja z kolei mam pytanie trochę innego sortu :P Przypisałem sobie pod F5 i F8 szybki zapis i wczytywanie, ale zauważyłem, że te ustawienia nie zapisują się na stałe - po ponownym uruchomieniu gry mam puste pola zamiast przypisanych klawiszy - podobnie się dzieje z dźwiękami i muzyką - po ponownym uruchomieniu gry głośność wraca do domyślnych ustawień. Da się temu jakoś zaradzić?

No i druga sprawa - po zminimalizowaniu gry do paska lub zmianie ustawień po których ekran na chwilę robi się czarny świruje mi SweetFX/ReShade i mam coś takiego:

Spoiler

ss_szczepan_08-22-21_11-28-31_(l01_escape).jpg

Wiem, że napis Loading effect... No effect found! jest widoczny, ale to przez to, że myślałem, że usunięcie pliku Reshade.fx coś pomoże i już go przywróciłem - dobrze jest jedynie wtedy gdy po świeżym uruchomieniu gry i wczytaniu zapisu nie bawię się żadnymi ustawieniami i nie minimalizuję gry.

Dodatkowo znalazłem jeszcze coś takiego (wiadomość w krzaczkach, ale jaka jest jej rosyjska treść to nie mam pojęcia bo to chyba randomowa wiadomość):
ss_szczepan_08-22-21_11-31-06_(l01_escape).jpg

A po rozpoczęciu tego dialogu z Sidorem gra wylatuje do pulpitu z pustym logiem gdy zgadzamy się na sprawdzanie okolic trupiarki (powinna odpalić się cutscenka pokazująca trupiarkę, ale zamiast tego jest wylot):

ss_szczepan_08-22-21_11-33-34_(l01_escape).jpg

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@gawron Twoja instrukcja zadziałała. Co prawda plik config jest ubogi, ale zawsze coś można zrobić.

@Szczepan9205 w poście pierwszym jest info, że w pliku savedgames muszą być pliki cutscenkowe. Ich brak skutkuje problemami. Z ustawieniami graficznymi, dźwiękowymi i zapisywaniem daj sobie spokój. Zmiana ich i restart nic nie daje. Niestety trzeba to robić w kółko, albo machnąć ręką. Ustawienia "fabryczne" są zbyt mocne. 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.