Skocz do zawartości

Gość Diegtiariow

Rekomendowane odpowiedzi

7 godzin temu, woj_body napisał:

Witam. Wrzuciłem do katalogu z grą pliki bin oraz gamedata, ale gra nie chce się uruchomić. Ktoś wie co z tym zrobic?

Przydałby się log, jeśli grę wywala bez loga, na początek sprawdź, czy na pewno postawiłeś moda na Cień Czarnobyla v 1.0004.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Na stronie: klik pojawił się moim zdaniem ciekawy model MP 40 z równie ciekawą animacją. Spodobał mi się, więc postanowiłem zrobić mały dodatek do STALKER F.M. właśnie z tą bronią. Po zainstalowaniu MP 40 jest do kupienia u Sidorowicza.

MP-40 dla STALKER F.M.

iRvwIx2W2KU.jpg

  • Dodatnia 3
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdy zainstalowałem moda według instrukcji oraz oczywiście dodałem skrót na pulpicie z dopisem -nointro, to gra się włącza lecz podczas ekranu ładowania po wyborze nowej gry, gdzieś prawdopodobnie pod koniec ładowania gra wyrzuca mnie do pulpitu bez żadnego komunikatu. Wyślę loga na wszelki wypadek. 

Spoiler

* Detected CPU: GenuineIntel P3 family, F6/M14/S9, 3409.00 mhz, 26-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 33494 files cached, 5771Kb memory used.
Init FileSystem 1.264685 sec
'xrCore' build 3116, Aug 15 2007

Initializing Engine...
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\users\public\documents\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
! Unable to find InstallUserName entry in registry
* [win32]: free[4041020 K], reserved[57984 K], committed[95236 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[8536 K], process heap[2380 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[1879 K], smem[0 K]
Executing config-script "d:\stim\steamapps\common\stalker shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
! cant convert dik_name for dik[144], prop=[Poprzednia 
[d:\stim\steamapps\common\stalker shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "d:\stim\steamapps\common\stalker shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_default.ltx"...
! Unknown command:  r__wallmark_ttl
! Unknown command:  rs_skeleton_update
[d:\stim\steamapps\common\stalker shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_default.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "d:\stim\steamapps\common\stalker shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[d:\stim\steamapps\common\stalker shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
[c:\users\public\documents\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is Generic Software 1.1
SOUND: OpenAL: Required device: Generic Software. Created device: Generic Software.
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 32773 kb, 3805 lines, 8820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:1C03]: NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB
* GPU driver: 26.21.14.3200
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 4072 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
count of .thm files=186
load time=63 ms
* distortion: used, dev(30),need(14)
* SSample: 2048x2048
* SSample: enabled
- r__tf_aniso 16
- r1_tf_mipbias 0.
Starting engine...
[16-9] get_xml_name for[ui_mp_icon_rank.xml] returns [ui_mp_icon_rank.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_icons_map.xml] returns [ui_icons_map.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_common.xml] returns [ui_common.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_old_textures.xml] returns [ui_old_textures.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_ingame.xml] returns [ui_ingame.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_map_description.xml] returns [ui_map_description.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_models_multiplayer.xml] returns [ui_models_multiplayer.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_team_logo.xml] returns [ui_team_logo.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_team_logo_small.xml] returns [ui_team_logo_small.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mainmenu.xml] returns [ui_mainmenu.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mp_main.xml] returns [ui_mp_main.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_statistics.xml] returns [ui_statistics.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_hud.xml] returns [ui_hud.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_numpad.xml] returns [ui_numpad.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_inventory.xml] returns [ui_inventory.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_inventory2.xml] returns [ui_inventory2.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_iconstotal.xml] returns [ui_iconstotal.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_pda.xml] returns [ui_pda.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_icons_npc.xml] returns [ui_icons_npc.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_npc_monster.xml] returns [ui_npc_monster.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_npc_unique.xml] returns [ui_npc_unique.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_buy_menu.xml] returns [ui_buy_menu.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_asus_intro.xml] returns [ui_asus_intro.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_cop_hud.xml] returns [ui_cop_hud.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_cop_loot.xml] returns [ui_cop_loot.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_cop_loot_other.xml] returns [ui_cop_loot_other.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_cop_trade.xml] returns [ui_cop_trade.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_cop_trade_other.xml] returns [ui_cop_trade_other.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_cop_talk.xml] returns [ui_cop_talk.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_cop_pda.xml] returns [ui_cop_pda.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_cop_char_info.xml] returns [ui_cop_char_info.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_faction.xml] returns [ui_faction.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_cop_radblood.xml] returns [ui_cop_radblood.xml]
[16-9] get_xml_name for[color_defs.xml] returns [color_defs.xml]
[16-9] get_xml_name for[hint_item.xml] returns [hint_item.xml]
Loading DLL: xrGameSpy.dll
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mm_main.xml] returns [ui_mm_main.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\stim\steamapps\common\stalker shadow of chernobyl\gamedata\sounds\music\wasteland2_l.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\stim\steamapps\common\stalker shadow of chernobyl\gamedata\sounds\music\wasteland2_r.ogg
[16-9] get_xml_name for[ui_mm_load_dlg.xml] returns [ui_mm_load_dlg.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 16
- r1_tf_mipbias 0.
* SSample: 2048x2048
* SSample: enabled
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
*** RESET [46 ms]
"d:\stim\steamapps\common\stalker shadow of chernobyl\bin\xr_3da.exe" -nointro
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 88866 K
Ładowanie obiektów...
Loading objects...
Loading models...
* [prefetch] time:    23253 ms
* [prefetch] memory:  135201Kb
* phase time: 50842 ms
* phase cmem: 214047 K
SERWER: Rozpoczynanie...
* phase time: 6614 ms
* phase cmem: 199995 K
SERWER: Wczytywanie symulatora Alife...
* phase time: 3722 ms
* phase cmem: 199995 K
Tworzenie nowej gry...
* Creating new game...
* Loading spawn registry...
* 8641 spawn points are successfully loaded
* Saving spawns...
* Saving objects...
* 16773 objects are successfully saved
* Game all.sav is successfully saved to file 'c:\users\public\documents\stalker-shoc\savedgames\all.sav'
* New game is successfully created!
* phase time: 5959 ms
* phase cmem: 230373 K
SERVER: Łączenie...
MaxPlayers = 32
* phase time: 4108 ms
* phase cmem: 230389 K
KLIENT: Łączenie z localhost...
Player not found
* client : connection accepted - <>
* phase time: 4187 ms
* phase cmem: 230414 K
Otwieranie strumienia...
* phase time: 4210 ms
* phase cmem: 230414 K
Wczytywanie CFORM...
* phase time: 5905 ms
* phase cmem: 290268 K
Wczytywanie shaderów...
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CBlender_default_aref::Compile
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrRender_R1\Blender_default_aref.cpp
[error]Line          : 75
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Not enought textures for shader, base tex: prop\prop_barbwire3
 

stack trace:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Artiem Diegtiariow Próbowałeś zmienić typ oświetlenia?

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CBlender_default_aref::Compile
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrRender_R1\Blender_default_aref.cpp
[error]Line          : 75
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Not enought textures for shader, base tex: prop\prop_barbwire3

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Artiem Diegtiariow napisał:

W ogóle ten mod zapowiada się całkiem ciekawie, jestem już po misji z odzyskaniem pendrive dla Pustułki.

W takim razie życzę przyjemnej gry.

Jeśli mogę coś podpowiedzieć, wejście do Baru jako powinnościowiec zmienia fabułę moim zdaniem na nieco uboższą, Leczonego ominie kilka rozmów i kilka zadań, nie pojawi się też ciekawy personaż. Proponowałbym ot tak dla sprawdzenia dostać się do Baru w kombinezonie Powinności, załatwić co trzeba, a następnie cofnąć się do zapisu sprzed wyjścia z Agropromu i opuścić Wysypisko korzystając z pomocy Wujaszka z dziupli. Oczywiście to tylko moja sugestia, każdy gra po swojemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

@kondotier jest dokładnie tak, jak napisał @tom3kb. Po rozpakowaniu repacka z .7z, od razu był w takim folderze.

Za to teraz mam kolejna zagwozdkę, a nawet hurtowo - dwie.

Pierwsza dotyczy Kordonu i okolicy wykolejonej lokomotywy - nie mogę się  tam zbliżyć, nawet do ogniska nie podejdę, bo od razu wywala z mocno zakrzaczonym logiem: olałem, nie chodziłem do lokówki odebrać dowodów wdzięczności Żwawego...

Raz miałem taki:
Expression    : fatal error
Function      : CInifile::r_section
File          : E:\stalker\patch_1_0004\xrCore\Xr_ini.cpp
Line          : 342
Description   : <no expression>
Arguments     : Can't open section 'F�ü‹Ç_^Â�'

Innym razem:
blah, blah, blah j/w
Arguments     : Can't open section 'M~®µŽ-�žĎ��‡Q�ÂJ�#ŮSÓpôx’AďaU×®.�ćµ7×µ��–„��Y��‚�©'

Druga, na Agropromie, kiedy idę do Kancelisty po "miłej rozmowie" z Pyżem i mam iść do zejścia z deskami, mam natychmiastowy wylot z takim logiem:

blah, blah, blah j/w
Arguments     : Can't open section ''

Ciekawa zbieżność: ten sam plik, ta sama linia, tylko różne argumenty... na dwóch różnych lokacjach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bacenty  Pierwszy błąd, to grażdanka w nazwach folderów lub plików.

Drugi, to jakiś brak w sekcji w pliku.

Wszystkie Twoje tarapaty z modem, są jakieś dziwne. Przed Tobą grało wielu, bez tych problemów.

 

Na jaki wpis mi odpowiadasz i gdzie jest ten od @tom3kb ? Bo ja tu się w tym temacie nie widzę. Nie pomyliłeś tematów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier a to nie będą te jakieś problemy, że system nie rozpoznaje opisów folderów w grażdance? Kiedyś ty miałeś problemy takie z jednym modem, jak zmieniłeś język to akurat tego jednego moda odpalałeś ale za to znowu inne mody ci się nie uruchamialy.

Bo tak jak piszesz w tego moda grało dużo osób, w tym ja i takich problemów nie było.

A @ do mnie te złe skopiowanie posta bo @bacenty pomyłkowo te błędy wpisał w innym temacie i kopiował tutaj ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bacenty  @tom3kb  Postawiłem tego moda, ale na razie tylko z Sidorem pogadałem. Życie wymusiło przerwę.

Ale zajrzałem do plików moda i przynajmniej na razie, żadnych z grażdanką nie znalazłem. Ale to może być wewnątrz jakiegoś pliku, a błędu nie można wywnioskować. Ten błąd który kiedyś u mnie wystąpił, to jak przeszedłem na WIN10 i on nie widział grażdanki. Kiedy dodałem strefę czasową grażdanki, to WIN nie widział moich podstawek, które mam jako kopie.

FM jest na razie jedynym modem na kompie, a już ganc nie pamiętam o co w nim biega, to sobie polatam i zobaczę czy też u mnie to wystąpi. Ale najlepiej, aby się włączył @gawron jako tłumacz i chyba to on zestawiał paczkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotierze, dla sprawdzenia postawiłem dzisiaj moda na rus podstawce. Wszystko śmiga po polsku, jak należy - Leczony może skakać po lokomotywie. Nie wiem, w czym problem, ale na pewno nie leży po stronie modyfikacji. Dziwne, że przyczyna wylotu wyświetla się w takim dziwnym kodzie, jeśli już to powinna być w "normalnych" robakach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bacenty Ja moda mam na polskiej podstawce. I też przy lokomotywie nie miałem problemów. Część lokacji do torów przebiegana.

ss_fred_12-29-20_17-06-01_(l01_escape).thumb.jpg.fc0dd06b073f58f1a970557540e61566.jpg                     ss_fred_12-29-20_17-08-15_(l01_escape).thumb.jpg.bd974dd50618fd97ef35d723efce05f4.jpg

Inne miejsca.         Ładne kwiatki.                                                                   psy też bardziej podwórzowe, tak jak powinno być daleko od centrum.                   

ss_fred_12-29-20_16-19-45_(l01_escape).thumb.jpg.8d3c96dcdcd1f841719c2eb577dfab3b.jpg                   ss_fred_12-29-20_17-13-25_(l01_escape).thumb.jpg.f86023018da57b23a8cfc941a1dcc367.jpg

 

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bacenty Jak to się nie instaluje? Musisz przecież mieć podstawkę w v.1.0004, na nią nałożyć moda i spolszczenie pobrane z naszej pobieralni.

Skąd wziąłeś to, co nazywasz "repackiem" ?

Jeśli dokonasz instalacji moda zgodnie z opisem z #1, to nie ma prawa być jakichkolwiek problemów. Wczoraj dotarłem już do Doliny Mroku i oddałem fleszkę Pustułce. Jakichkolwiek problemów z działaniem moda nie miałem. Jedynie mały problem fabularny, bo przy pierwszym podchodzenie do "Handlarza szafą", najpierw poszedłem pogadać enpecami w chlewni, a w tym czasie mutanty zabiły mi Pustułkę. Powtórka i najpierw Pustułka. Przeżył, aż do czasu powrotu z fleszką.

Czyli, że @Anton Gorodecki ma rację. Schrzaniłeś instalację. Zrób ją na nowo, zgodnie z wymaganiami.

 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Agrael przestał(a) promować temat

Spolszczenie, które jest w naszej pobieralni, zawiera też moda. I jest przystosowane do stawiania na podstawkę. Jeśli pobierzemy jakiegokolwiek "obcego" repacka, zawierającego grę + moda i na to nałożymy spolszczenie, to gra z repacka i gra ze spolszczenia mogą być konfliktowe. Nie będę wchodził w szczegóły, ale dodatki do spolszczenia mogą nie pasować.

Jak w instalacji nie ma nic o repackach, to nie używać. Stawiać na podstawkę.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam  @kondotier, masz rację, to nie był repack, o którym wspomniał vidkunsen...

Za dużo pracy, za mało snu - pomyliłem mody. Oczywiście, że instalowałem na podstawkę 1.0004.

Zmiany, jakich zwykle (i teraz też) dokonuję, to: zwiększenie udźwigu, lekko podkręcony skok i odporność na uderzenie, żeby skok z dużą ilością złomu mnie nie zabił.

Chyba ściągnę jeszcze raz, postawię bez żadnych zmian "odręcznych" i zobaczę, czy będzie wywalało mimo wszystko.

A tak w ogóle, to: Поздравляю с Рождеством и Новым 2021 годом! Желаю Вам счастья, здоровья, благополучия и успехов!

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uruchomiłem moda, aby pomóc w problemach. A że całkiem zapomniałem o co w nim biega, pociągnąłem grę dalej. Również zachęciły mnie zmiany teksturowe, jakie dokonał @gawron . Mod już nie jest tak siermiężny, jak oryginalne. Ma kilka zakończeń, a ja już zrobiłem trzy, teraz robię czwarte. Więc mod jakby ukończony.

Mogę więc śmiało stwierdzić, że wart jest zagrania. Mimo że osnową jest fabuła CCz, z niej zostało tak niewiele, że można powiedzieć, jest całkiem nowy.

Na poparcie kilka zrzutów, a pozostałe w Klimatycznych.

Nic tak nie cieszy, jak seria z pepeszy.

ss_fred_01-01-21_13-29-11_(l08_yantar).thumb.jpg.eeb1289d84b3f05b04d059f9d1620ef6.jpg       ss_fred_01-01-21_12-37-11_(l06_rostok).thumb.jpg.ccdae4a28d3d00b4f2c64df5db20fed8.jpg

  ss_fred_01-01-21_13-30-11_(l08_yantar).thumb.jpg.9c49206949a4627c0c3f33135e67eb48.jpg  ss_fred_12-31-20_14-39-59_(l04_darkvalley).thumb.jpg.6e5ad96413ba5047e418f4aee80daa41.jpg

                                              Ładne kwiatki.

ss_fred_12-31-20_16-08-15_(l02_garbage).thumb.jpg.ada7e8339d48bc4636e53a5b92e5f54f.jpg

 

Kto mam problem z wyborem moda, to mu polecam.

@FilmisterPL Prosiłeś o podpowiedź moda. Temu modowi na pewno warto się przyjrzeć pod kątem nagrywania.

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.