PainChiller Opublikowano 3 Września 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Września 2020 @gawron Dzięki za odpowiedź W takiej sytuacji chyba odpuszczę sobie moda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woj_body Opublikowano 5 Września 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2020 Witam. Wrzuciłem do katalogu z grą pliki bin oraz gamedata, ale gra nie chce się uruchomić. Ktoś wie co z tym zrobic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 5 Września 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2020 7 godzin temu, woj_body napisał: Witam. Wrzuciłem do katalogu z grą pliki bin oraz gamedata, ale gra nie chce się uruchomić. Ktoś wie co z tym zrobic? Przydałby się log, jeśli grę wywala bez loga, na początek sprawdź, czy na pewno postawiłeś moda na Cień Czarnobyla v 1.0004. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 16 Września 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2020 Na stronie: klik pojawił się moim zdaniem ciekawy model MP 40 z równie ciekawą animacją. Spodobał mi się, więc postanowiłem zrobić mały dodatek do STALKER F.M. właśnie z tą bronią. Po zainstalowaniu MP 40 jest do kupienia u Sidorowicza. MP-40 dla STALKER F.M. 3 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artiem Diegtiariow Opublikowano 21 Września 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2020 Gdy zainstalowałem moda według instrukcji oraz oczywiście dodałem skrót na pulpicie z dopisem -nointro, to gra się włącza lecz podczas ekranu ładowania po wyborze nowej gry, gdzieś prawdopodobnie pod koniec ładowania gra wyrzuca mnie do pulpitu bez żadnego komunikatu. Wyślę loga na wszelki wypadek. Spoiler * Detected CPU: GenuineIntel P3 family, F6/M14/S9, 3409.00 mhz, 26-clk 'rdtsc' * CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2 Initializing File System... using fs-ltx fsgame.ltx FS: 33494 files cached, 5771Kb memory used. Init FileSystem 1.264685 sec 'xrCore' build 3116, Aug 15 2007 Initializing Engine... Executing config-script "user.ltx"... [c:\users\public\documents\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded. Starting INPUT device... Loading DLL: xrRender_R1.dll Loading DLL: xrGame.dll ! Unable to find InstallUserName entry in registry * [win32]: free[4041020 K], reserved[57984 K], committed[95236 K] * [ D3D ]: textures[0 K] * [x-ray]: crt heap[8536 K], process heap[2380 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K] * [x-ray]: economy: strings[1879 K], smem[0 K] Executing config-script "d:\stim\steamapps\common\stalker shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"... ! cant convert dik_name for dik[144], prop=[Poprzednia [d:\stim\steamapps\common\stalker shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded. Executing config-script "user.ltx"... Executing config-script "d:\stim\steamapps\common\stalker shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_default.ltx"... ! Unknown command: r__wallmark_ttl ! Unknown command: rs_skeleton_update [d:\stim\steamapps\common\stalker shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_default.ltx] successfully loaded. Executing config-script "d:\stim\steamapps\common\stalker shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"... [d:\stim\steamapps\common\stalker shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded. [c:\users\public\documents\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded. SOUND: OpenAL: enumerate devices... SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present devices Generic Hardware SOUND: OpenAL: system default SndDevice name is Generic Hardware SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software SOUND: OpenAL: All available devices: 1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) 2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is Generic Software 1.1 SOUND: OpenAL: Required device: Generic Software. Created device: Generic Software. * sound: EAX 2.0 extension: absent * sound: EAX 2.0 deferred: absent * sound : cache: 32773 kb, 3805 lines, 8820 bpl Starting RENDER device... * GPU [vendor:10DE]-[device:1C03]: NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB * GPU driver: 26.21.14.3200 * CREATE: DeviceREF: 1 * Vertex Processor: PURE HARDWARE * Texture memory: 4072 M * DDI-level: 9.0 * GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30) * GPU vertex cache: unrecognized, 16 * DVB created: 1536K * DIB created: 512K count of .thm files=186 load time=63 ms * distortion: used, dev(30),need(14) * SSample: 2048x2048 * SSample: enabled - r__tf_aniso 16 - r1_tf_mipbias 0. Starting engine... [16-9] get_xml_name for[ui_mp_icon_rank.xml] returns [ui_mp_icon_rank.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_icons_map.xml] returns [ui_icons_map.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_common.xml] returns [ui_common.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_old_textures.xml] returns [ui_old_textures.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_ingame.xml] returns [ui_ingame.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_map_description.xml] returns [ui_map_description.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_models_multiplayer.xml] returns [ui_models_multiplayer.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_team_logo.xml] returns [ui_team_logo.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_team_logo_small.xml] returns [ui_team_logo_small.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_mainmenu.xml] returns [ui_mainmenu.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_mp_main.xml] returns [ui_mp_main.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_statistics.xml] returns [ui_statistics.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_hud.xml] returns [ui_hud.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_numpad.xml] returns [ui_numpad.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_inventory.xml] returns [ui_inventory.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_inventory2.xml] returns [ui_inventory2.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_iconstotal.xml] returns [ui_iconstotal.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_pda.xml] returns [ui_pda.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_icons_npc.xml] returns [ui_icons_npc.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_npc_monster.xml] returns [ui_npc_monster.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_npc_unique.xml] returns [ui_npc_unique.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_buy_menu.xml] returns [ui_buy_menu.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_asus_intro.xml] returns [ui_asus_intro.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_cop_hud.xml] returns [ui_cop_hud.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_cop_loot.xml] returns [ui_cop_loot.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_cop_loot_other.xml] returns [ui_cop_loot_other.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_cop_trade.xml] returns [ui_cop_trade.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_cop_trade_other.xml] returns [ui_cop_trade_other.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_cop_talk.xml] returns [ui_cop_talk.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_cop_pda.xml] returns [ui_cop_pda.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_cop_char_info.xml] returns [ui_cop_char_info.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_faction.xml] returns [ui_faction.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_cop_radblood.xml] returns [ui_cop_radblood.xml] [16-9] get_xml_name for[color_defs.xml] returns [color_defs.xml] [16-9] get_xml_name for[hint_item.xml] returns [hint_item.xml] Loading DLL: xrGameSpy.dll [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_mm_main.xml] returns [ui_mm_main.xml] [16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml] ! Invalid ogg-comment version, file: d:\stim\steamapps\common\stalker shadow of chernobyl\gamedata\sounds\music\wasteland2_l.ogg ! Invalid ogg-comment version, file: d:\stim\steamapps\common\stalker shadow of chernobyl\gamedata\sounds\music\wasteland2_r.ogg [16-9] get_xml_name for[ui_mm_load_dlg.xml] returns [ui_mm_load_dlg.xml] [16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml] * DVB created: 1536K * DIB created: 512K - r__tf_aniso 16 - r1_tf_mipbias 0. * SSample: 2048x2048 * SSample: enabled * GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30) * GPU vertex cache: recognized, 24 *** RESET [46 ms] "d:\stim\steamapps\common\stalker shadow of chernobyl\bin\xr_3da.exe" -nointro * phase time: 0 ms * phase cmem: 88866 K Ładowanie obiektów... Loading objects... Loading models... * [prefetch] time: 23253 ms * [prefetch] memory: 135201Kb * phase time: 50842 ms * phase cmem: 214047 K SERWER: Rozpoczynanie... * phase time: 6614 ms * phase cmem: 199995 K SERWER: Wczytywanie symulatora Alife... * phase time: 3722 ms * phase cmem: 199995 K Tworzenie nowej gry... * Creating new game... * Loading spawn registry... * 8641 spawn points are successfully loaded * Saving spawns... * Saving objects... * 16773 objects are successfully saved * Game all.sav is successfully saved to file 'c:\users\public\documents\stalker-shoc\savedgames\all.sav' * New game is successfully created! * phase time: 5959 ms * phase cmem: 230373 K SERVER: Łączenie... MaxPlayers = 32 * phase time: 4108 ms * phase cmem: 230389 K KLIENT: Łączenie z localhost... Player not found * client : connection accepted - <> * phase time: 4187 ms * phase cmem: 230414 K Otwieranie strumienia... * phase time: 4210 ms * phase cmem: 230414 K Wczytywanie CFORM... * phase time: 5905 ms * phase cmem: 290268 K Wczytywanie shaderów... FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : CBlender_default_aref::Compile [error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrRender_R1\Blender_default_aref.cpp [error]Line : 75 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : Not enought textures for shader, base tex: prop\prop_barbwire3 stack trace: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 21 Września 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2020 @Artiem Diegtiariow Próbowałeś zmienić typ oświetlenia? FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : CBlender_default_aref::Compile [error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrRender_R1\Blender_default_aref.cpp [error]Line : 75 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : Not enought textures for shader, base tex: prop\prop_barbwire3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 21 Września 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2020 Godzinę temu, Artiem Diegtiariow napisał: [error]Arguments : Not enought textures for shader, base tex: prop\prop_barbwire3 Tekstury z paczki wrzuć do gamedata\textures\prop 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artiem Diegtiariow Opublikowano 21 Września 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2020 @Anton Gorodecki Od początku miałem ustawione oświetlenie domyślne Dzięki gawron za pomoc. W ogóle ten mod zapowiada się całkiem ciekawie, jestem już po misji z odzyskaniem pendrive dla Pustułki. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 22 Września 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2020 11 godzin temu, Artiem Diegtiariow napisał: W ogóle ten mod zapowiada się całkiem ciekawie, jestem już po misji z odzyskaniem pendrive dla Pustułki. W takim razie życzę przyjemnej gry. Jeśli mogę coś podpowiedzieć, wejście do Baru jako powinnościowiec zmienia fabułę moim zdaniem na nieco uboższą, Leczonego ominie kilka rozmów i kilka zadań, nie pojawi się też ciekawy personaż. Proponowałbym ot tak dla sprawdzenia dostać się do Baru w kombinezonie Powinności, załatwić co trzeba, a następnie cofnąć się do zapisu sprzed wyjścia z Agropromu i opuścić Wysypisko korzystając z pomocy Wujaszka z dziupli. Oczywiście to tylko moja sugestia, każdy gra po swojemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artiem Diegtiariow Opublikowano 23 Września 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2020 Właśnie zakończyłem wczoraj grę na barze. Dostałem się tam dzięki Wujaszkowi z dziupli. Ogólnie to szkoda że nie ma zleceń czasowych od Barmana bądź Sidorowicza. Podczas gry zdarzyło mi się parę wylotów bez komunikatu ale udało mi się je naprawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bacenty Opublikowano 29 Grudnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2020 @kondotier jest dokładnie tak, jak napisał @tom3kb. Po rozpakowaniu repacka z .7z, od razu był w takim folderze. Za to teraz mam kolejna zagwozdkę, a nawet hurtowo - dwie. Pierwsza dotyczy Kordonu i okolicy wykolejonej lokomotywy - nie mogę się tam zbliżyć, nawet do ogniska nie podejdę, bo od razu wywala z mocno zakrzaczonym logiem: olałem, nie chodziłem do lokówki odebrać dowodów wdzięczności Żwawego... Raz miałem taki: Expression : fatal error Function : CInifile::r_section File : E:\stalker\patch_1_0004\xrCore\Xr_ini.cpp Line : 342 Description : <no expression> Arguments : Can't open section 'F�ü‹Ç_^Â�' Innym razem: blah, blah, blah j/w Arguments : Can't open section 'M~®µŽ-�žĎ��‡Q�ÂJ�#ŮSÓpôx’AďaU×®.�ćµ7×µ��–„��Y��‚�©' Druga, na Agropromie, kiedy idę do Kancelisty po "miłej rozmowie" z Pyżem i mam iść do zejścia z deskami, mam natychmiastowy wylot z takim logiem: blah, blah, blah j/w Arguments : Can't open section '' Ciekawa zbieżność: ten sam plik, ta sama linia, tylko różne argumenty... na dwóch różnych lokacjach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 29 Grudnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2020 @bacenty Pierwszy błąd, to grażdanka w nazwach folderów lub plików. Drugi, to jakiś brak w sekcji w pliku. Wszystkie Twoje tarapaty z modem, są jakieś dziwne. Przed Tobą grało wielu, bez tych problemów. Na jaki wpis mi odpowiadasz i gdzie jest ten od @tom3kb ? Bo ja tu się w tym temacie nie widzę. Nie pomyliłeś tematów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 29 Grudnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2020 @kondotier a to nie będą te jakieś problemy, że system nie rozpoznaje opisów folderów w grażdance? Kiedyś ty miałeś problemy takie z jednym modem, jak zmieniłeś język to akurat tego jednego moda odpalałeś ale za to znowu inne mody ci się nie uruchamialy. Bo tak jak piszesz w tego moda grało dużo osób, w tym ja i takich problemów nie było. A @ do mnie te złe skopiowanie posta bo @bacenty pomyłkowo te błędy wpisał w innym temacie i kopiował tutaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 29 Grudnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2020 @bacenty @tom3kb Postawiłem tego moda, ale na razie tylko z Sidorem pogadałem. Życie wymusiło przerwę. Ale zajrzałem do plików moda i przynajmniej na razie, żadnych z grażdanką nie znalazłem. Ale to może być wewnątrz jakiegoś pliku, a błędu nie można wywnioskować. Ten błąd który kiedyś u mnie wystąpił, to jak przeszedłem na WIN10 i on nie widział grażdanki. Kiedy dodałem strefę czasową grażdanki, to WIN nie widział moich podstawek, które mam jako kopie. FM jest na razie jedynym modem na kompie, a już ganc nie pamiętam o co w nim biega, to sobie polatam i zobaczę czy też u mnie to wystąpi. Ale najlepiej, aby się włączył @gawron jako tłumacz i chyba to on zestawiał paczkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 29 Grudnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2020 @kondotierze, dla sprawdzenia postawiłem dzisiaj moda na rus podstawce. Wszystko śmiga po polsku, jak należy - Leczony może skakać po lokomotywie. Nie wiem, w czym problem, ale na pewno nie leży po stronie modyfikacji. Dziwne, że przyczyna wylotu wyświetla się w takim dziwnym kodzie, jeśli już to powinna być w "normalnych" robakach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 29 Grudnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2020 @bacenty jaki masz ustawiony język systemu Windows? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 29 Grudnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2020 @bacenty Ja moda mam na polskiej podstawce. I też przy lokomotywie nie miałem problemów. Część lokacji do torów przebiegana. Inne miejsca. Ładne kwiatki. psy też bardziej podwórzowe, tak jak powinno być daleko od centrum. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bacenty Opublikowano 29 Grudnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2020 (edytowane) @Anton Gorodecki standardowo - polski Na Agropromie, dodało literę N w arguments: blah, blah, blah j/w Arguments : Can't open section 'N' Edytowane 30 Grudnia 2020 przez bacenty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 30 Grudnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2020 @bacenty moim zdaniem masz ostro namieszane w gamedacie moda. Próbowałeś instalować moda jeszcze raz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bacenty Opublikowano 30 Grudnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2020 @Anton Gorodecki przecież tu się nic nie "instaluje" - to jest repack... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 30 Grudnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2020 @bacenty Jak to się nie instaluje? Musisz przecież mieć podstawkę w v.1.0004, na nią nałożyć moda i spolszczenie pobrane z naszej pobieralni. Skąd wziąłeś to, co nazywasz "repackiem" ? Jeśli dokonasz instalacji moda zgodnie z opisem z #1, to nie ma prawa być jakichkolwiek problemów. Wczoraj dotarłem już do Doliny Mroku i oddałem fleszkę Pustułce. Jakichkolwiek problemów z działaniem moda nie miałem. Jedynie mały problem fabularny, bo przy pierwszym podchodzenie do "Handlarza szafą", najpierw poszedłem pogadać enpecami w chlewni, a w tym czasie mutanty zabiły mi Pustułkę. Powtórka i najpierw Pustułka. Przeżył, aż do czasu powrotu z fleszką. Czyli, że @Anton Gorodecki ma rację. Schrzaniłeś instalację. Zrób ją na nowo, zgodnie z wymaganiami. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 30 Grudnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2020 Repack: https://gk-stalker.xyz/games/shadow-of-chernobyl/3297-fm.html https://stalkerportaal.ru/load/teni_chernobylja_repack/modifikacija_f_m_repack_ot_serega_lus/131-1-0-3194 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 30 Grudnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2020 Spolszczenie, które jest w naszej pobieralni, zawiera też moda. I jest przystosowane do stawiania na podstawkę. Jeśli pobierzemy jakiegokolwiek "obcego" repacka, zawierającego grę + moda i na to nałożymy spolszczenie, to gra z repacka i gra ze spolszczenia mogą być konfliktowe. Nie będę wchodził w szczegóły, ale dodatki do spolszczenia mogą nie pasować. Jak w instalacji nie ma nic o repackach, to nie używać. Stawiać na podstawkę. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bacenty Opublikowano 1 Stycznia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2021 Przepraszam @kondotier, masz rację, to nie był repack, o którym wspomniał vidkunsen... Za dużo pracy, za mało snu - pomyliłem mody. Oczywiście, że instalowałem na podstawkę 1.0004. Zmiany, jakich zwykle (i teraz też) dokonuję, to: zwiększenie udźwigu, lekko podkręcony skok i odporność na uderzenie, żeby skok z dużą ilością złomu mnie nie zabił. Chyba ściągnę jeszcze raz, postawię bez żadnych zmian "odręcznych" i zobaczę, czy będzie wywalało mimo wszystko. A tak w ogóle, to: Поздравляю с Рождеством и Новым 2021 годом! Желаю Вам счастья, здоровья, благополучия и успехов! 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 2 Stycznia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2021 Uruchomiłem moda, aby pomóc w problemach. A że całkiem zapomniałem o co w nim biega, pociągnąłem grę dalej. Również zachęciły mnie zmiany teksturowe, jakie dokonał @gawron . Mod już nie jest tak siermiężny, jak oryginalne. Ma kilka zakończeń, a ja już zrobiłem trzy, teraz robię czwarte. Więc mod jakby ukończony. Mogę więc śmiało stwierdzić, że wart jest zagrania. Mimo że osnową jest fabuła CCz, z niej zostało tak niewiele, że można powiedzieć, jest całkiem nowy. Na poparcie kilka zrzutów, a pozostałe w Klimatycznych. Nic tak nie cieszy, jak seria z pepeszy. Ładne kwiatki. Kto mam problem z wyborem moda, to mu polecam. @FilmisterPL Prosiłeś o podpowiedź moda. Temu modowi na pewno warto się przyjrzeć pod kątem nagrywania. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.