kondotier Opublikowano 18 Sierpnia 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2018 Pytanie do tych którzy pamiętają, gdzie w Dolinie Mroku jest bezpośredni teleport na Magazyny. Że być musi, wynika z jakiejś informacji. Miejsce gdzie lądujemy po teleportacji z MW, nie jest teleportem powrotnym. Obleciałem wzdłuż płotu, ale nie natrafiłem. I pytanie drugie, ale to już do mechaników. W jakim pliku ( katalogu ) dokonać zmiany i konkretnie jakiej, aby na bioradarze ślad wykrywania poruszał się sporo szybciej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 18 Sierpnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2018 Solucja może być pomocna: http://stalkermod.ru/forum/67-put-cheloveka/112617-prohozhdenie-moda-put-cheloveka-shag-v-neizvestnost-dezhavyu/Page-51.html http://stalker-worlds.ru/forum/topic/3310-gid-put-chelovekashag-v-neizvestnost-dezhaviu/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 19 Sierpnia 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2018 @vidkunsen . Szukanie igły w stogu siana, a ja krową, aby to siano zjeść nie jestem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 19 Sierpnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2018 Hey, Nie grałem w tego moda ale mogę postawić i sprawdzić tylko musiałbyś podać jakiegoś sejwa gdzie już masz bioradar. Chyba, że jest od początku. Przejrzałem pliki moda i moim zdaniem chodzi o plik biodetector.script (ścieżka \gamedata\scripts) Jest tam wiersz local step_angle = 3/180 -- шаг за апдейт (скорость поворота) I ten parametr można by sprawdzić ale musiałbym mieć sejwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 20 Sierpnia 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2018 @OldMan - Nie chciałbym tak mocno Cię angażować, abyś musiał aż stawiać moda. Ale jest takie coś, że skoro w niego nie grałeś, to warto zagrać. Naprawdę. 735 u mnicha.dds 735 u mnicha.sav Ale musisz poprawić udźwig maksymalny , na 150kg, bo mam sporo w inwentarzu. To efekt nałożenia się dwóch zadań na CEA, a Gauss trochę waży. Przy okazji sprawdź proszę, czy przy kończeniu rozmowy z Czarnym Mnichem też wylecisz. W międzyczasie ja sprawdzę czy to nie za dużo maneli go powoduje, bo od Mnicha dostałem po pysku, a takie coś jest w modzie jak nosimy za dużo i chcemy sprzedać. DODANO. To nie nadwaga, ale coś ze skryptem. Wylot jest z takim logiem. Expression : fatal error Function : CInifile::r_section File : E:\stalker\patch_1_0004\xrCore\Xr_ini.cpp Line : 342 Description : <no expression> Arguments : Can't open section 'exo_aaz_damage' A to dziwne, bo mam na sobie to samo egzo z jakim gram od dłuższego czasu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 20 Sierpnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2018 @kondotier jest tak jak myślałem. W pliku biodetector.script (ścieżka \gamedata\scripts)Jest wiersz 75-tylocal step_angle = 3/180 -- шаг за апдейт (скорость поворота)inijce Cyfra 3 oznacza jak szybko "omiatane" jest pole przez promień biodetektora. I wyższa jest ta cyfra tym obieg promienia jest szybszy. Co do wylotu ja przy próbie rozmowy z Mnichem mam inny błąd. Jak coś wymyślę dam znać. p.s. Podeślij mi swój plik all.spawn (ścieżka gamedata\spawns) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 20 Sierpnia 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2018 @OldMan - Ponieważ miałem jeszcze inne zadania, czasowo odpuściłem Mnicha i gram dalej. Nie mam najmniejszych problemów z dalszą grą. Tu al spawn all.spawn Tak że w razie rozwiązania problemu z wylotem, dam nowy zapis jak do tego będzie potrzebny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 4 Grudnia 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2018 Odświeżam sobie deja vu o tym modzie. Wstawiłem screeny do klimatycznych i @Sierioża stwierdził, że narobiłem mu smaka. No to aby jeszcze bardziej mu zaostrzyć apetyt, a przy okazji jeszcze i innym też, daję kilka kolejnych screenów. Na sporej ilości screenów widać nadlufkę. Dlatego, że w połączeniu z grubym śrutem, to naprawdę zabójcza broń. Kto jeszcze nie miał do czynienia z tym modem, a szczególnie ci co w stalkerce raczkują, powinni się z nim spotkać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cez137 Opublikowano 10 Lipca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2019 Ludzie co zrobiłem źle że te krzaki mam? mod chodzi, wszystko ok ale te krzaki, no i jak widać menu lipa i grafiki w ekwipunku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 10 Lipca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2019 Krzaki to niepoprawna instalacja ze spolszczeniem. Błędy w grafice to granie na oświetleniu statycznym i lub dodatkowo za nisko ustawiona grafika, podbij na średnie. Dodatkowo za niska rozdzielczość, miałem takie coś na 800x600. Więc podbij swoją rozdziałkę w górę i zobacz czy pomogło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 10 Lipca 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2019 @cez137 A przed nałożeniem spolszczenia, nie uruchomiłeś moda, zrobiłeś zapis i zacząłeś spolszczoną grę z tego zapisu? Bo jeśli tak, to musisz zacząć nową grę. Te robaczywe tytuły zadań, niektóre nicki, mod zapamiętuje w pliku który sam robi przy nowej grze. I żadne spolszczenie tego nie jest w stanie zmienić. A rada @tom3kb, jak najbardziej na miejscu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cez137 Opublikowano 10 Lipca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2019 (edytowane) @tom3kb gram na statyce i na średnich, wiecie że ja na moim tosterze to nie poszaleje, rozdzielczość 1024x968, trawy, textury i szczegóły na minimum @kondotier 8 minut temu, kondotier napisał: A przed nałożeniem spolszczenia, nie uruchomiłeś moda nie, uruchomiłem tylko po to żeby zrobił się plik gdzie gra zapisy robi, no bo przecież trzeba było gdzieś wrzucić user.ltx a bez uruchomienia nowej gry on się nie zrobi, ale to już PO nałożeniu spolszczenie, gdy nałożyłem nowego user.ltx trochę sie poprawiło, ikonki w ekwipunku znormalniały natomiast menu i krzaki w tekście zostały Edytowane 10 Lipca 2019 przez cez137 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 10 Lipca 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2019 @cez137 I to uruchomienie mogło nastąpić tylko opcją nowa gra, więc mod zapamiętał. Usuń istniejące zapisy w ich katalogu - wszystkie. Uruchom moda ze spolszczeniem, zrób nowe ustawienia i zacznij nową grę. Mod w user.ltx wybierze grafikę stosowną dla twojego komputera. Oczywiście, że możesz ją zmienić. A spolszczenie powinno być prawidłowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cez137 Opublikowano 10 Lipca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2019 (edytowane) @kondotier w sumie mogę zacząć od nowa, nic jeszcze nie zrobiłem, a tak jeszcze o co tu chodzi z tymi ikonkami w ekwipunku, one są jakieś dziwne żeby nie powiedzieć śmieszne, rozumiem że jak zacznę od nowa to to się unormuje, wódka to groza i 2 arty, chleb to skrzynka na ammo hehe dobre, niektóre dialogi też się krzaczą, zrobiłem screeny Niestety nic to nie dało, dalej krzaczy, a może od nowa nałożyć tego usera i wtedy nową grę Edytowane 10 Lipca 2019 przez cez137 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 10 Lipca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2019 Musisz grać na dynamicznym oświetleniu, pisałem przecież, że na statyce są takie właśnie kwiatki w wyświetlaniu menu i zrypane ikony w ekwipunku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cez137 Opublikowano 10 Lipca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2019 @tom3kb ale ja nie mogę na dynamicznym, laguje mi grę i nie da się grać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 10 Lipca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2019 17 minut temu, cez137 napisał: @tom3kb ale ja nie mogę na dynamicznym, laguje mi grę i nie da się grać No to tak czy siak nie pograsz w tego moda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 10 Lipca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2019 W czasach gdy miałem kiepskiego kompa też miałem takie problemy z wyświetlaniem ikon ekwipunku i innych w niektórych modach. Pomagało otwarcie źle wyświetlających się plików np. ui_icon_equipment w programie Paint.net i jakaś drobna zmiana i zapisanie pliku. Nie wiem dlaczego, ale to pomagało i w grze już było ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cez137 Opublikowano 10 Lipca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2019 (edytowane) @tom3kb proszę bardzo, dynamiczne, nawet nie myślałem że mi to pójdzie na dynamicznym, gra płynnie chodzi, nie laguje, a problem nadal występuje, porobiłem screeny @smox jaka zmiana? które pliki? możesz coś więcej powiedzieć? może i tu pomoże, jak poznać te pliki? gdzie one są? Gdzie jest ten zegarek dla tego koleszki co stoi obok bunkra Sidora? w miejscu w którym jest na gameplayu od Cinemana go nie ma, byłem, sprawdziłem to, wpadł w tekstury? hmm? możliwe, ale sprawdzałem to miejsce dosyć dokładnie i nie "mignął" mi, a @kondotier pisał że najpierw trzeba zrobić zegarek Edytowane 10 Lipca 2019 przez cez137 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 10 Lipca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2019 26 minut temu, cez137 napisał: jaka zmiana? które pliki? możesz coś więcej powiedzieć? może i tu pomoże, jak poznać te pliki? gdzie one są? Dowolna - możesz np. wyostrzyć o kilka procent i powinno wystarczyć. Ścieżka to gamedata\textures\ui. Oprócz tego pliku który podał @smox możesz zastosować to do wszystkich z którymi jest problem, np. ui_mainmenu.dds. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 10 Lipca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2019 @cez137, zrób tak jak opisał to @Sierioża. Pobierz i zainstaluj Paint.net. Będziesz mógł otwierać nim pliki z rozszerzeniem dds i je edytować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cez137 Opublikowano 10 Lipca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2019 @Sierioża 20 minut temu, Sierioża napisał: możesz zastosować to do wszystkich z którymi jest problem no ale ja nie wiem z którymi jest problem i co tam mam zmieniać w tych plikach, no bo cóż z tego że je z edytuje jak nie wiem co tam mam poprawiać w nich? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 10 Lipca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2019 Właśnie przez takie wypowiedzi niechętnie Ci pomagam. Trochę pomyślunku, chłopie 1 minutę temu, cez137 napisał: no ale ja nie wiem z którymi jest problem Wiesz. Przecież widzisz co się źle wyświetla. Na jednym screenie masz "rozjechane" menu, więc szukasz pliku w folderze ui gdzie jest tekstura menu, w tym przypadku to ui_mainmenu.dds o którym mówiłem wcześniej. Gdyby rozjeżdżał Ci się HUD, to ui_hud.dds i tak dalej i tak dalej. 5 minut temu, cez137 napisał: co tam mam zmieniać w tych plikach, no bo cóż z tego że je z edytuje jak nie wiem co tam mam poprawiać w nich? Przecież napisałem, że wystarczy wyostrzyć o kilka procent i powinno działać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cez137 Opublikowano 10 Lipca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2019 (edytowane) @Sierioża łatwo się mówi komuś kto ma to w małym palcu, nie, nie wiem bo nie wiem że za menu odpowiedzialny jest plik 20 minut temu, Sierioża napisał: ui_mainmenu.dds to samo nie wiem że plik 20 minut temu, Sierioża napisał: ui_hud.dds odpowiedzialny jest za HUD, a to dopiero początek bo jeszcze nie zainstalowałem programu nie wiem także co tam będę musiał zmieniać żeby zainstalować ten program muszę zainstalować biblioteki framework i zrobić update windowsa, których nie da się u mnie zrobić bo są jakieś błędy, wyskakują jakieś errory, nie znam się na tym, to tak poza tematem także program u mnie się nie odpali i wracamy do punktu wyjścia ps: kiedy następny filmik na YT? Edytowane 10 Lipca 2019 przez cez137 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 10 Lipca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2019 .dds to pliki graficzne. Jak ustawisz folder na wyświetlanie miniatur, to mniej więcej widzisz co dany plik zawiera. Jak nie widzisz, to wrzucasz do paint.net i oglądasz w pełnym rozmiarze. Porównać wygląd menu z plikiem odpowiedzialnym za jego wyświetlanie już raczej potrafisz, więc szybko załapiesz co za co odpowiada, bo w innych modach pod względem nazewnictwa i lokalizacji mało lub wręcz nic się nie zmienia. Analogicznie do wszystkich innych plików. Pomijam już to, że skoro w nazwie masz jak wół "mainmenu" czy "hud" to nawet ktoś z zerową znajomością języka innego niż polski załapie 7 minut temu, cez137 napisał: nie wiem także co tam będę musiał zmieniać Do trzech razy sztuka... Wystarczy wyostrzyć o kilka procent... 7 minut temu, cez137 napisał: ps: kiedy następny filmik na YT? Niedługo, mam ostatnio dużo spraw innej natury i zwyczajnie nie miałem siły na YT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.