ciutnies Opublikowano 23 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2012 No to zrobiłem mniej więcej to co pisałeś, ale nie działa. Nie jestem pewien co się dzieje, ale dzieje się tylko przy wczytywaniu sejwa sprzed śmierci. Może to jakiś błąd loga i gry jednocześnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 23 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2012 @ ciutnies Nie ma takiej opcji... Błąd "out of memory" to błąd tylko i wyłącznie związany z pamięcią. Na forum temat był już wałkowany wielokrotnie. Wystarczy poszukać, bo są gotowe sposoby na jego rozwiazanie. Na pocieszenie powiem Ci tylko, że jest to mój najczęstszy błąd jaki mam zawsze grając w STALKERa, nie ważne co bym nie zrobił i jaką poradę zastosował ;) Ja się po prostu do niego przyzwyczaiłem i traktuję jako kolejną przypadłość Zony :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 23 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2012 Zostaje jeszcze ostatni sposób, ale ostrzegam, to trudna i bolesna droga, wymagająca wielu wyrzeczeń od gracza. Trzeba iść do sklepu i dokupić sobie Ramu. :thumbsup: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 23 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2012 @ Kobal Taaak... Tylko jeszcze komp musi być na tyle "młody" żeby płyta główna pozwoliła na rozbudowę pamięci RAM :whistling: Moja niestety już nie pozwala :wallbash: 2GB to jej maksymalne możliwości :sweat: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciutnies Opublikowano 23 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2012 Ja mam starego, ale ciągle "poprawianego" i 3GB ramu na stanie. Dla tego sądzę, że taki modzik mi pochodzi, szczególnie, że Crysis chodzi bez problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radioaktywny Opublikowano 23 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2012 Skoro Crysis Ci chodzi to jakim cudem SGM 2.2 nie może?? Ja gram w SGM'a na słabych ustawieniach na moim lapku - 3 GB RAM'u, karta graficzna Chipsetowa acer'a z pamięcią 256 mb.... I nigdy nie miałem problemu z wywaleniem z powodu braku dostępnej pamięci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apg2312 Opublikowano 23 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2012 No to zrobiłem mniej więcej to co pisałeś, ale nie działa. (...) Sorry, że się zapytam, ale mniej czy więcej ? Jakie optymalizacje z porady Kobala zastosowałeś, a jakie nie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciutnies Opublikowano 24 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 Nie robiłem defragmentacji, bo niedawno miałem reinstal systemu i to by była strata czasu. @apg czepiasz się i tyle ;P (To tak samo jak z żydem, który mniej więcej jeździł na nartach. Mniej na nartach, a więcej na d.. czterech literach) @Radioaktywny mi często mody do Cop-a nie działają, Misery (to chyba tak się nazywało) też mi ciągle wywalało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jamesblomb Opublikowano 24 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 Witam, czy jest możliwość załadowania moda do SGM 2.2 - Absolute Nature 3 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 24 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 Kompatybilność 'Nature 3' jest niekompatybilne z modami zmieniającymi plik all.spawn. http://stalkerteam.pl/topic/2114-absolute-texture-packs/ Czyli raczej nie ma takiej możliwości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radioaktywny Opublikowano 24 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 A nie wiesz @kobal czy nie zostanie wydany jakiś fix do połączenia Absolutów z SGM 2.2? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 24 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 Nie wiem, ja tam ( z całym szacunkiem dla Cromma ) od modyfikacji graficznych trzymam się z daleka. I tak komputer mi ledwo dyszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radioaktywny Opublikowano 24 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 No ja też, jak wiesz mam problem z wydajnością, ale na przyszłość przydałby się SGM z Absolutami i Atmosferem, byłby to cud, miód. Kompa też trzeba by było cud, miód, aby to pociągnął. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cromm Cruac Opublikowano 24 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 Adaptacja AF3 już jest (link na poprzedniej stronie). Trzeba ją tylko potestować. Można zainstalować AN3 lite. Jest kompatybilny prawie ze wszystkimi modami i nie trzeba zaczynać nowej gry bo nie zmienia siatki AI i all.spawna. Na razie dostępne tylko lokacje znane z vanilli ale już pracuję nad lokacjami dodanymi do 2.2. Połowa już zrekompilowana więc jak dobrze pójdzie to pod koniec przyszłego tygodnia powinna wyjść wersja specjalna AN3 - SGM addon 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radioaktywny Opublikowano 25 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 Kolejna świetna robota odwalona przez Cromm'a, dzięki, że jesteś ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 28 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2012 Zakończyłem prace nad finalną wersją polonizacji moda SGM 2.2. Poprawiłem wszystkie znalezione przeze mnie podczas gry błędy i dodatkowo te zgłoszone przez sedoro i LordDino (dzięki Wam chłopaki !!) Nowa wersja (finalna) polonizacji została uploadowana na nasz serwer i teraz tylko trzeba poczekać aż Portals załaduje go do Pobieralni i zalinkuje w temacie. Uwaga dla tych, którzy aktualnie grają w SGM 2.2 - wersję finalną polonizacji można nałożyć bez konieczności rozpoczynania Nowej Gry !! 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cromm Cruac Opublikowano 30 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 Absolute Nature 3 Lite (SGM addon) Specjalna wersja Absolute Nature 3 zawierająca wszystkie lokacje dodane w SGM 2.2. Wszystkie levele zostały zrekompilowane z wykorzystaniem nowych drzew. Tak jak poprzednio - 6 stylów do wyboru osobno dla każdej z 9 lokacji. Nie wymaga rozpoczynania nowej gry. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radioaktywny Opublikowano 30 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 OO! Super Cromm. Tekstury są świetne, tylko nie byłem w Czerwonym Lesie jeszcze - nadal jest czerwony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cromm Cruac Opublikowano 30 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 Zależy od wybranego stylu ale w wiekszości stylów jest. Czasem nawet bardziej on vanilli :) Polecam pozmieniać style i wybrać te, które najbardziej Ci odpowiadają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radioaktywny Opublikowano 30 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 Ja wiem, AF3 i Absoluty to moje ulubione mody bez których nie mógłbym grać... A z Czerwonym Lasem poprostu chodziło mi o to czy któraś z wersji otoczenia z rdzawych liści robi zielone, bo ta lokacja jest moją ulubioną i na to zwracam największą uwagę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
portals Opublikowano 30 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 Z tego co wiem AF3 do SGM 2.2 dalej nie ma działającego? Kombinowałem z tym Rosyjskim fixem ale zawsze były problemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 30 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 @ Portals A skąd masz rosyjskiego fixa AF3 do SGM 2.2 ? Dotychczas było mi wiadomo tylko o fixie do SGM 2.2 wersji Jenota, którego adaptację do wersji PL już zrobiłem ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
portals Opublikowano 30 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 Cromm Cruac wysłał mi coś kiedyś. Sam nie jestem pewien do której wersji normalnej czy Jenota ale nie chciało to działać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 30 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 @ Portals Jak od Cromma, to do wersji Jenota. Na czystym SGM 2.2 nie ma mowy żeby poszło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz638 Opublikowano 30 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 (edytowane) Witam wszystkich. Czy ktoś z was mógłby podesłać mi sejwy z lokacją Zaton lub Jupiter ? Ewentualnie proszę o podanie jakiegoś linku. Edytowane 30 Czerwca 2012 przez lukasz638 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.