Skocz do zawartości

Call of Misery - DYSKUSJA OGÓLNA


Junx
Wiadomość dodana przez Agrael,

Call of Misery - OPIS I INSTRUKCJA INSTALACJI

 

Rekomendowane odpowiedzi

Chyba nie zrozumiałeś.. Chodzi o zwykły mod full upgrades. Czyli taki, który pozwala zainstalować wszystkie ulepszenia, a nie tylko jedno.

Np. zainstaluję szybkostrzelność, to nie mogę już zainstalować celności. Rozumiesz? Instalujesz wszystko, jak leci.

To, że muszę ogarnąć mamonę i narzędzia, to jest oczywiste.

Zresztą.. Mówisz, że full upgrades, to psucie gry, a linijkę niżej piszesz o spawnerze.. Właśnie on psuje grę, bo nie trzeba szukać żadnej broni. A jak chcę trochę rubli, to respię kilka PKM i sprzedaję. Z modem na full upgrades muszę więcej kasy zdobyć, by to wszystko poinstalować. ;)

Wnioskuję, że myślałeś, iż full upgrades eliminuje potrzebę znalezienia narzędzi. xD Tak to ja odebrałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Włóczykij i Urdur - mam dla was propozycje tzw. ruskim targiem - mod połączony do którego można różne inne małe mody dodawać:

strona moda: http://stalkermod.ru/MODYI-Zov-Pripyati/mod-kataklizm-sgm-22-misery.html

Mod kataklizm (SGM 2.1/2.2 + Misery), zew 1602.

Mod:

https://yadi.sk/d/NxDCCnC53PXfMK

http://www.unibytes.com/IWbtf.2np9kLqw-Us4P3UgBB

Fiksy:

1/ (grafika) https://yadi.sk/d/5waUWEZ73PXe4y

2/ https://yadi.sk/d/7eT_D-bx3PXe6T

Sporo zmian, nowy scenariusz, dodano nowe lokacje, postacie, złom etc. Język Rosyjski.

Cataklizm_300.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spasiba, bratan. Rosyjskiego będę się dopiero uczył, więc pobiorę, ale zagram dopiero, gdy ogarnę przynajmniej podstawy. Przyjemne z pożytecznym. Wiesz może, czy jest full upgrades do CoM 1.0c, albo które linijki pozmieniać w plikach?

Znalazłem coś takiego:

https://www.moddb.com/mods/stalker-com/addons/com-unlocked-gear-upgrades-stcom-10d

Będzie dobre? Niby pod 1.0d, ale w opisie jest napisane, że działa z innymi wersjami.

Na prawdę dobrze mi się gra w CoM 1.0c mimo braku pełnego spolszczenia, ale polski lektor też robi swoje. :) Brakuje mi tylko full upgrade'ów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...
20 godzin temu, anatol napisał:

Jeżeli ma ktoś na dysku Call 0f Mysery to prosiłbym o podrzucenie folderu text/eng.

Z tego co widzę zangielszczenie jest oddzielnym archiwum do ściągnięca

https://www.moddb.com/mods/stalker-com/addons/call-of-misery-english-translation

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Pomagijcie! o co chodzi?

Dane loga:

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : dx10BufferUtils::CreateVertexBuffer (&V.p_rm_Vertices, dstOriginal, V.vCount*vStride)
[error]Function      : CSkeletonX_ext::_Load_hw
[error]File          : ..\xrRender\FSkinned.cpp
[error]Line          : 583
[error]Description   : Ran out of memory
 

stack trace:

0023:02656AA1 xrCore.dll, xrDebug::error()
0023:064FF628 xrRender_R4.dll
0023:06506FD1 xrRender_R4.dll

 

Czasami jeszcze wyskakuje coś innego, przykłady w załącznikach, ale bywają też problemy ze wstawką "memory handler", czy jakoś tak..

Nagle przestały działać dodatki, jak full upgrade i outfit addon.

dx1.png

QtWebengineProcess.exe - błąd aplikacji.png

Edytowane przez Włóczykij
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Jak wygląda centrum Zony w Call of Misery w porównaniu do podstawki? Tam samo jak w podstawowym Call of Chernobyl, z hordą top-levelowych mutantów, zombie i monoliciarzy biegających po całym Zatonie?

Czy jednak pół na pół: że zdarzają się chwile, kiedy monolit coś próbuje (jakaś mała dywersja. A on sam nie jest tą samą potęgą [w aspekcie strategicznym, bo taktycznie nadal są bardzo dobrze wyposażeni i wyszkoleni] co w Cieniu - po akcji Striełoka monolit osłabł, inaczej stalkerzy nie założyliby stabilnych obozów na Skadowsku i Janowie w ZP), kiedy mutanty są aktywniejsze i natarczywe do tego stopnia że trzeba pomocy myśliwych (zarówno pospolite, jak i te które budzą strach na samą myśl o nich [ale nibyolbrzymy/chimery/kontrolerzy/poltergeisty/pijawki nie biegają w tę i wewtę jak smród po gaciach w stadach tak liczebnych jak watahy ślepych psów]), ale ogólnie Zaton/Jupiter jakoś żyje (jak w vanilli) i nie jest tak wyludniony jak w podstawowym CoC? Trochę głupio że jedyna populacja Zatonu to zombie i monolit. Mając wspomnienia z Zewu Prypeci (gdzie Zaton/Jupiter całkiem tętni swoim życiem, stalkerzy szukają artefaktów w anomaliach - czyli robią to po co przyszli do centrum), jak wejdziemy do Zatonu w CoC, to człowiek ma wrażenie że nie ma po co ani do kogo tu przychodzić, że już lepiej dalej bawić się z kotami w Kordonie.

Stalkerzy (nawet samotnicy) to nie dzieci, żeby nie umiały oczyścić i wybronić Skadowska i okolicznych terenów przed zombie i mutantami. A centrum Zony w Cieniu wygląda jak wygląda, bo Mózgozwęglacz bronił przejścia, a nie dlatego że Stalkerzy sobie nie radzili. Po prostu ich tam nie było.

Jak czytam dyskusje o zwykłym Misery i o, na przykład, niespodziance jaka czeka w fabryce Jupiter, albo tamtejszej ekonomii, albo "użyteczności" artefaktów i całego wymaganego osprzętu do nich, albo o sztucznie przesadzonym poziomie trudności (my w egzoszkielecie giniemy od oddechu bandyty, on ubrany w skórzaną kurtkę przyjmuje tuzin magazynków w różne części ciała [sami twórcy chyba przyznali że ten mod jest nastawiony na survival, i ma wyglądać realistycznie ale nie ma być realistyczny - zamiast tego ma być nierealistycznie trudny, żeby był ciężkim wyzwaniem]), to aż odechciewa się myśleć o tym modzie. Ale przynajmniej Zaton/Jupiter wyglądały jak w podstawce, to znaczy widać że rzeczywiście stalkerom udało się dotrzeć i utrzymać w centrum Zony. W CoC to wygląda jakby jedni zginęli a drudzy wrócili na południe bo się im odechciało.

Prawie w ogóle nigdzie w Misery nie zaszedłem, ale bardzo podobał mi się tak system statystyk: radiacja w siwertach, odżywienie w kaloriach, życie w mililitrach krwi, klasy pancerza, itd. Przyjemnie było popatrzeć i poczytać jak to działa. Z tego co widziałem na gameplay'ach CoM, te rodzaje statystyk są pomieszane - fajki zbijają ileś siwertów radiacji i dają parę kalorii, ale już apteczki dają już jakiś procent życia zamiast regeneracji w mililitrach krwi, a pancerze mają zwykłe paski w statystykach zamiast określonej klasy pancerza. Nie wiem co o tym myśleć, zwłaszcza że gameplaye'rzy nie zatrzymują myszki nad przedmiotem żeby pokazać widzom staty; brakuje takich screenów pokazujących możliwości mechaniki moda i czym on się różni od pozostałych modów tego typu. Zwłaszcza że lubię te elementy Misery które są realistyczne, ale nie lubię tego sztucznego podkręcania trudności kosztem realizmu; jak realistycznie to realistycznie, bez sztucznych udziwnień dla masochistów, bo oni lubią żeby było trudno.

No i trochę też jestem ciekaw amunicji do broni, bo o ile kałach i SKS rzeczywiście chodzą na amunicję pośrednią 7,62x39, to ponoć bez moda TAZ to tetetka i pepesza chodzą na 9x18 Makarowa zamiast na 7,62x25 TT, a StG44 też na kałachowego 7,62x39 zamiast na 7,92x33.

Jeszcze jedna kwestia jaka mnie ciekawi, to tryb fabularny. Jeśli go WYŁĄCZĘ, nieśli nie chcę "story mode'a" tylko czysty freeplay, to Mózglzwęglacz jest wyłączony, co nie? W sumie powinien, bo inaczej nie poszedłbym z Kordonu do Zatonu przez Czerwony Las kiedy ostatnim razem grałem w CoC. A poszedłem w tę i nazad dwa razy, żeby poprzenosić niemal całą zawartość mojej skrytki do Zatonu, bo chciałem się tam się "osiedlić" i grać trochę jak czysty ZP z elementami Misery i rozszerzony o lokacje z Cienia. Ale wymarły Zaton niemile mnie zaskoczył.

Edytowane przez Nightwolf_Starlight
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
  • 9 miesięcy temu...
2 minuty temu, Dr_Sztychowka napisał:

Witam.

Ma ktoś jeszcze link do TAZ 2.0 dla COM? Zwykły taz nie chce wejść na obroty bo wywala grę i pisze duplicate section "steel_wool" a grzebanie za tym to zapewne syzyfowe prace. 

Nie lepiej jak pograsz w Anomaly? Jest bardziej rozbudowane, więcej broni, strojów, misji, mechanik itp no i też dużo dużo większa ilość addonów. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Dr_Sztychowka napisał:

Witam.

Ma ktoś jeszcze link do TAZ 2.0 dla COM? Zwykły taz nie chce wejść na obroty bo wywala grę i pisze duplicate section "steel_wool" a grzebanie za tym to zapewne syzyfowe prace. 

Niestety będziesz musiał grzebać w tym sam bo TAZ 2.0 wyszedł w czasie, gdy CoM ustąpił miejsca nowszym projektom.

To albo instalacja Drogi na Północ, który jest na bazie CoM i posiada paczkę TAZ.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.