Skocz do zawartości

Dead Air - Dyskusja ogólna


Rekomendowane odpowiedzi

 :sos: Rozwinąłem śpiwór do spania, przespałem się, ale teraz nie mam opcji podniesienia go. Którymi klawiszami, albo jak go do plecaka wsadzić.

No i jak przetrzeć szybki w podstawowej masce. Ta podwójna opcja z ustawień nie działa. Z inwentarza usunąłem przedmiot drugiej opcji. W niej się nie da przetrzeć?

 

@Urdur  Na PW dałem plik po przekodowaniu z ogonkami. Sprawdź u siebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Mayer99  - Aby określić rozwiązania w tym modzie, musiałbym użyć wielce niecenzuralnych słów. Bo momentami jest to robienie gracza w konia.

A pod klawisz R mam przypisane co innego. A skoro jest to sparowane z przeładowaniem, a to u mnie działa, to i czyszczenie maski też powinno.

A tak ogólnie, to pomijając te popieprzone rozwiązania, mod cieniutki. Kolejna baza dla jakiejś fabuły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Urdur Masz w opcjach 2 typy FOV chyba, że ten nowy patch to zmienił. FOV czyli ten zwykły oraz HUD FOV czyli właśnie to jak widzisz broń. w rękach. 

@kondotier Rozwiązania są debilne w sporej części przypadków, gameplayowo to jest jeszcze bardziej upośledzone misery. Ilość chłamu jaki można zebrać jest przerażająca. 

Swoja drogą ma ktoś linka do "tego nowego" patcha?

Całe to skradanie działa jak chce. Raz mnie widzą z kilometra, innym razem w ogóle jak stoję metr od nich. Czytałem iż w tym nowym można wstrzymać oddech celując, może coś jeszcze ciekawego dodali.

Nobla temu co ogarnie jak działają uszkodzenia broni. Plik items_condition.script oraz linijka w configach broni condition_avail = 2021654515 (liczby oczywiście różne zależnie od configa)

Daruję sobie obecnie modowanie tego, muszę opracować balistykę, im lepiej chce tym trudniej jest. Perfekcyjnie nie będzie, ale staram się osiągnąć "prawdziwość".

Edytowane przez dragon von chimera
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i kończę przygodę z tym "wytworem". Nie jest to nic do grania, ale znowu baza do tworzenia modów fabularnych. Podobnie jak bazą był CoC.

Dotarłem na MW i po zabiciu iluś zombiaków, 2 pijawek i 3 snorków wlazłem na wieżę ciśnień. I oto mój ostatni widok w tym modzie.

ss_administrator_07-10-18_18-49-01_(new_military).thumb.jpg.d8f73b5ad39e1bb21d393f8be73b99cd.jpg

Po opuszczeniu Kordonu na którym jeszcze było co nieco do roboty, na Wysypisku brak zadań, w Barze tyle co kot napłakał, a na MW brak żywego ducha.

Na Wysypisku może by i było u kogo wziąć zadania, ale nie wolno brać i wykonywać zadania Sidora na eliminację bandytów na ATP.

Jak się komuś nudzi, a lubi łazić po strefie bez konkretnych zadań, to ma okazję. Tyle tylko, że przez bardzo i to bardzo - delikatnie mówiąc - dziwne rozwiązania, mod staje się uciążliwy. Daję przykład, aby broń przy celowaniu nie goniła nam po całym ekranie, trzeba zapalić papierosa. Fakt, jest ich nawet w nadmiarze. Ale kto takie dziwactwo wymyślił, aby zamiast łapać za broń i strzelać, to siadamy jak w parku i zapalamy papierosa.

I choćby użycie apteczki. Nie dość że jest mało skuteczna, to jeszcze czas potrzebny jej do pełnego zadziałania niemiłosiernie długi, a na dodatek efekty poczernienia ekranu na dłuższy czas.

Może ja miałem pecha i nie znalazłem źródeł zasilania, na skutek czego wszystkie posiadane przyrządy i noktowizor, przestały działać.

W każdym bądź razie trzeba czekać na ukończenie tego moda. Bo na razie jest niestrawny. Tak samo jak mięso mutantów do jedzenia w nim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Nie jest to nic do grania, ale znowu baza do tworzenia modów fabularnych.

Bez przesady, wiele osób gra w tego moda. Ja też gram, zdarza się, że zmęczy mnie ten mod, wtedy odpuszczam i wracam po jakimś czasie. Pewnie po którymś razie nie wrócę, ale na pewno zostanie mi po nim parę miłych wspomnień.

Cytat

ale nie wolno brać i wykonywać zadania Sidora na eliminację bandytów na ATP.

Ja przez nieuwagę zepsułem sobie relacje z bandytami już na początku gry, nie żałuję, mam z kogo zbierać towar. :P

Cytat

Może ja miałem pecha i nie znalazłem źródeł zasilania, na skutek czego wszystkie posiadane przyrządy i noktowizor, przestały działać.

Baterie czasami wypadają przy trupach, poza tym większość handlarzy ma je w swojej ofercie. Można wyłączyć pobór energii, tyle że nie działa to na starszych wersjach, chyba zostało to naprawione w najnowszym patchu.

Cytat

W każdym bądź razie trzeba czekać na ukończenie tego moda. Bo na razie jest niestrawny.

Autor jest ten sam co od Call of Misery, podejrzewam, że z każdą wersją będzie coraz ciężej, tak jak to było właśnie z CoM.

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oceny moda są zawsze subiektywne. Jedni lubią zapach sera szwajcarskiego, a innym wystarcza, że im nogi śmierdzą.

Są zwolennicy grać jako Jaś Wędrownik i ten mod jest akurat dla nich. Bo faktycznie zmiany teksturowe na niektórych lokacjach które przeszedłem, były ciekawe.

Ale nie dla mnie. Potrzebuję akcji, konkretnych zadań i ich efektów. A tych całkowicie brak. Za wyjątkiem zadania na hotel w Prypeci od Doktora. A kto o nim nie wie, nie będzie go szukał.

Pobawiłem się trochę w przygotowanie posiłków, zmajstrowałem śpiwór, ale po jednej czynności kolejne nudzą.

Byłem u 5. handlarzy, żaden nie miał baterii. Dwie, mocno wyeksploatowane zdjąłem z trupów.

Tak że nie oceniajcie mojej wypowiedzi jako odstręczanie od moda, ale jako informację z czym się w nim można spotkać, a czego mieć nie będziemy.

W CoC była przynajmniej ta wersja fabularna i jako tako uatrakcyjniała grę. Tu czegoś takiego brak.

A tym co jednak się zdecydują zagrać, życzę miłego zwiedzania Strefy.

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwny error po ściągnięciu repacka wersji 0.98b.

Pojawia się przy zapisywaniu zmienionych ustawień grafiki, bez zmian kliknięcie przycisku od zapisywania ustawień też powoduje ten wylot


 

Expression    : 
Function      : invalid_parameter_handler
File          : xrDebugNew.cpp
Line          : 987
Description   : invalid parameter

stack trace:

0023:005641DE xrCore.dll, xrDebug::fatal()
0023:005495F1 xrCore.dll, CTimer::CTimer()
0023:00567679 xrCore.dll, CInifile::save_as()
0023:052EEEA0 xrGame.dll, CDialogHolder::operator=()
0023:052F24CA xrGame.dll, CDialogHolder::operator=()

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zainteresowany Waszymi wypowiedziami na temat tego moda pozwoliłem sobie go postawić. I poczułem sie jakbym grał w Misery,  tyle że obszar eksploracji jest ogromny. Graficznie na ustawieniach "prawie max:020:"- wygląda świetnie. BTW - jest jakas opcja aby zmienić kolorystyke tego Big Misery na zielone lato? 

Edytowane przez boberm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gram jako Ostatni Ocalały, przeszedłem szmat drogi i do dzisiaj myślałem, że mój GG to jedyna żywa dusza w całej Zonie. Jakież było moje zdziwienie, gdy na Zatonie przeczytałem SMS-a, którego wysłał Noe:). Pomogłem mu odeprzeć atak pijawek, mimo to Noe nie był za bardzo rozmowny, ale dobrze wiedzieć, że jeszcze ktoś oddycha na tym opuszczonym przez Boga zakątku, niestety pijawka zabiła Lassie:mellow:.

Noe.thumb.jpg.c3167f0c5b79f8b6d6eeac1fd948e0cf.jpg

Spoiler

sms.thumb.jpg.72428d516491ad651a03c5c1afbe9119.jpg

Wreszcie znalazłem zestaw do przygotowania narkotyków:)

zest.thumb.jpg.535fca7624658cd1dec7e39c59aaa14b.jpg

 

  • Dodatnia 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.