Skocz do zawartości

Anomaly 1.5.2 - Dyskusja ogólna


Rekomendowane odpowiedzi

@wit_raf@o2.plW najlepszym razie część rzeczy będzie po polsku część po angielsku ale może być gorzej bo zamiast po angielsku mogą być różne napisy w stylu st_dialog1 itp w rozmowach. Opisy przedmiotów np st_description_ak74 czy coś w tym stylu.

W najgorszym razie dodatkowo wyloty.

Aż zerknę w changelog czy tam zadań i przedmiotów nie po dodawali, nie zmieniali dialogów itd. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@wit_raf@o2.pl @tom3kb Zainteresowałem się z nudów tą kwestią dziś, jeśli nałożymy spolszczenie z 1.5.0 na 1.5.1 to będzie działać i dobre 95% moda będzie po polsku, będzie brakować tłumaczenia kilku opcji w ustawieniach, a w samej grze będzie brakować trochę linijek z pliku dialog_manager ( to są chyba odpowiedzi na pytanie "Co nowego w Zonie" lub o pytanie do NPC czy nam coś opowiedzą, poza tym dodano 5 nowych plików, w których jest kilka linijek tekstu i będzie ich brakować, ale poza tym powinno chodzić i powinno obyć się bez wylotów ;)

  • Dodatnia 8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z racji, że wyszło Anomaly 1.5.1 to pobrałem, wyciągnąłem pliki tekstowe i porównałem z tymi ze spolszczenia do wersji 1.5.0. Doszło 5 nowych plików tekstowych i do 1 już istniejącego spora ilość nowego tekstu.

Potrzebne by było przetłumaczenie linijek tylko w tym jednym pliku i wtedy było by "mniej więcej" gotowe spolszczenie do 1.5.1 bo resztę (w tym nowe pliki bo kilka dodano) dostosowałem z nudów i poprawiłem błędy, które udało mi się znaleźć w istniejących (głównie ortograficzne i interpunkcyjne) z ostatniej wydanej wersji polonizacji do 1.5.0.

I pomyślałem, że zapytam autora o zgodę na publikację zaktualizowanej wersji u nas na forum, ale i tak i tak wszystko zależy od @Voldi ;) A jeśli Voldi nadal pracuje nad nową wersją polonizacji no to wtedy podeślę mu poprawione przeze mnie pliki i jak poskłada to w całość to wrzuci je na forum osobiście, aczkolwiek zaznaczam - nie mam pojęcia czy prace nad nową wersją spolszczenia są prowadzone przez Voldiego i resztę ekipy, więc na razie pytałem tylko wstępnie i na wypadek gdyby nie były prowadzone, a dostał bym zgodę to postaram się coś sklecić.

  • Super 1
  • Dodatnia 9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Anton Gorodecki No tak... 1716 linijek( licząc oczywiście całość czyli:

    <string id="dm_information_150">
        <text>Have you ever been to the northern regions near the power plant? I've heard they have anomaly fields that makes the ones we study look like a kid's science project. Think of all those artefacts that only the crazies can get at!</text>
    </string>

Więc jak odejmiesz <string id="konkretna_fraza"> i </string> i policzysz same <text> no to zostaje 858 linijek samego tekstu (w dialog_manager chyba są te odpowiedzi NPC, które się wyświetlają po spytaniu o nowości w Zonie lub opowiedzenie czegoś nowego). Niby pierdoła bo nie każdy używa tych opcji dialogowych, ale zawsze lepiej jak wszystko jest po polsku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Grimm z modelami postaci możesz zaryzykować ale i tak musisz się liczyć z wylotami.

Nawet twórcy moda ci napisali ;)

 

  • Older addons that are not updated to be compatible will very likely cause crashes or other problems
  • When new Anomaly updates are released, addons might break or cause crashes. It's the addon authors responsibility to update their addons.
  • Super 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W związku z tym, iż ciut zmęczyłem się  łażeniem za schowkami  Wolazara , Fenrira i im podobnych kreatur 😁 -dla oddechu zaistalowałem powyższe Anomaly . Graficznie to bajka ( w porównaniu z Op-kiem ) .Czy mi sie wydaje że ten modzik  zalatuje Mizerią i survivalem dla potłuczonych ( multum smieci w plecaku , smażenina nad ogniskiem ,  utrudnione rózne takie etc.... ? Mam nadzieje ze jakiś rys fabularny wystepuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@boberm Zgadza się - zalatuje Mizerią bo Anomaly opiera się na Call of Chernobyl i Last Day ( który swoją drogą jest chyba bazowany na Call of Misery, które... no wiadomo :P), także jest dużo rzeczy do zbierania, ale tu akurat te rzeczy mają zastosowanie bo można tworzyć różne rzeczy, można broń naprawiać samemu u techników przez wymianę konkretnych części, które z kolei jeśli znajdziemy uszkodzone też możemy naprawiać itd itd... No ogólnie nowych funkcji i bajerów jest multum, ale nie ma w tym żadnej czarnej magii ;) 

No a jeśli chodzi o fabułę to są 4 wątki fabularne - 3 następują kolejno po sobie, czwarty odblokowuje się dopiero po ukończeniu tych trzech, ale sama fabuła tych trzech wątków to jakieś 15-25 godzin gry bo jednak aspekt CoC'owy jest obecny - musisz robić różne zadania itd, żeby się dorobić sprzętu itd ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Szczepan9205 napisał:

 ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,to można wrzucić spolszczenie do 1.5.0 na 1.5.1 i też będzie dobrze tylko będzie brakować trochę tekstu 😛 

- i całkiem dobrze sie ono spisuje:-)

 

 

Edit: po kilku godzinach gry ..... wywaliłem z dysku.

Ładny graficznie to ten cud /miód może i jest , ale to mod dla Wyznawców  Stalkera . I na pewno wielu Kolegom się spodoba. W moim przypadku mechanika tego moda zabiła wszelką przyjemność z "dymisjonowania" różnych takich. Szmatki, widelce , kwiatki, zapałki , śmieci i inne duperele ....błeeeee :-)) Mam skojarzenia z survivalem na smietniku. To już wolę połazic po rurach i innych sprzetach w pogoni za skarbami  Op-ka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, boberm napisał:

- i całkiem dobrze sie ono spisuje:-)

 

 

Edit: po kilku godzinach gry ..... wywaliłem z dysku.

Ładny graficznie to ten cud /miód może i jest , ale to mod dla Wyznawców  Stalkera . I na pewno wielu Kolegom się spodoba. W moim przypadku mechanika tego moda zabiła wszelką przyjemność z "dymisjonowania" różnych takich. Szmatki, widelce , kwiatki, zapałki , śmieci i inne duperele ....błeeeee :-)) Mam skojarzenia z survivalem na smietniku. To już wolę połazic po rurach i innych sprzetach w pogoni za skarbami  Op-ka.

 

Nie musisz zbierać tych itemów, zawsze możesz je też sprzedawać. W prawdziwym życiu jak zwiedzasz opuszczone miejsca to też znajdujesz takie duperele. 

 

Anomaly to najlepszy mod do CoC i jak ktoś gra w niego pierwszy raz, to jest genialny, ale po pierwszym przejściu szybko się nudzi.

 

Problemem jest to, że twórcy skupiają się głównie na duperelach, typu grafika, jakieś interfejsy, nowe modele broni/NPC, shadery, animacje, ekwipunek itp a AI zostawiają zaniedbane i tak jest z każdym modem do CoC.

Mogliby wkońcu usprawnić NPC, nadać im ludzkich cech, żeby np stawali podczas strzelanin za jakimiś przedmiotami, a nie że wychodzą na otwarte pole i dają się zabijać jak kaczki. 

Fajnie jakby też frakcje toczyły ze sobą wojne, np robimy zakupy u Sidora a tu nagle wojskowi/bandyci zaatakowali obóz kotów, albo przemierzamy sobie zone a tu nagle powinność się napieprza z wolnością, albo przeszukujemy jakiś opuszczony dom i widzimy w oddali grupke najemników która rozłożyła obóz w miejscu gdzie byśmy się ich wgl nie spodziewali. 

Tryb warfare to żart, dlatego nie wspominam go tutaj. 

 

Myślę że gdyby Zona w CoC faktycznie żyła i by często zaskakiwała graczy, to można by było łupać w to kilka razy więcej godzin, niż zwykle

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.02.2021 o 18:00, Szczepan9205 napisał:

I pomyślałem, że zapytam autora o zgodę na publikację zaktualizowanej wersji u nas na forum [...] więc na razie pytałem tylko wstępnie i na wypadek gdyby nie były prowadzone, a dostał bym zgodę to postaram się coś sklecić.

Nie są prowadzone, masz zgodę. Działaj!

  • Dodatnia 3
  • Dzięki! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy - czy jest sposób aby podnieść "ładowność" naszego survivalowca ? Zmiana jak w Op-ku niestety nie działa , a że  muszę targac  różne takie , wypadałoby  przestawić się  na opcję ciężarową lub chociażby dostawczaka "-)).

I pytanie kontrolne - czy w tym modzie kradną?

@Monolithalian - faktycznie opcja walki jest ciut kulawa  i nie daje zbyt wiele przyjemności . Ot taka walka z kukiełkami . Tych róznych gadgetów jest nastawiane tyle że ciut nie ogarniam mechaniki - np jak /lub chyba bardziej czym/ rozbierać broń? Dedykowanym narzedziem , czy wynajmując stanowisko robocze .  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.