wit_raf@o2.pl Opublikowano 2 Lutego 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2021 Jest Gdzieś jakieś spolszczenie do tego??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 2 Lutego 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2021 @wit_raf@o2.pl Człowieku ogarnij się mod dopiero co miał premierę a ty już byś spolszczenie chciał Aż tak szybko tłumacze nie działają. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wit_raf@o2.pl Opublikowano 2 Lutego 2021 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2021 Ok A jak np. dam to spolszczenie co mam w Anomaly 1.5.0 ? Nic się nie stanie z grą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 2 Lutego 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2021 @wit_raf@o2.plW najlepszym razie część rzeczy będzie po polsku część po angielsku ale może być gorzej bo zamiast po angielsku mogą być różne napisy w stylu st_dialog1 itp w rozmowach. Opisy przedmiotów np st_description_ak74 czy coś w tym stylu. W najgorszym razie dodatkowo wyloty. Aż zerknę w changelog czy tam zadań i przedmiotów nie po dodawali, nie zmieniali dialogów itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 2 Lutego 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2021 @wit_raf@o2.pl @tom3kb Zainteresowałem się z nudów tą kwestią dziś, jeśli nałożymy spolszczenie z 1.5.0 na 1.5.1 to będzie działać i dobre 95% moda będzie po polsku, będzie brakować tłumaczenia kilku opcji w ustawieniach, a w samej grze będzie brakować trochę linijek z pliku dialog_manager ( to są chyba odpowiedzi na pytanie "Co nowego w Zonie" lub o pytanie do NPC czy nam coś opowiedzą, poza tym dodano 5 nowych plików, w których jest kilka linijek tekstu i będzie ich brakować, ale poza tym powinno chodzić i powinno obyć się bez wylotów 7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wit_raf@o2.pl Opublikowano 2 Lutego 2021 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2021 Dziękuję Pięknie za odpowiedzi! Zatem, do Zony.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 3 Lutego 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2021 Twórcy jak obiecali wcześniej, udostępnili kod źródłowy silnika Monolith, własnej modyfikacji silnika X-Ray, na którym opiera się Anomaly 1.5.1. Link do kodu źródłowego: https://bitbucket.org/anomalymod/xray-monolith/src/master/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 3 Lutego 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2021 Z racji, że wyszło Anomaly 1.5.1 to pobrałem, wyciągnąłem pliki tekstowe i porównałem z tymi ze spolszczenia do wersji 1.5.0. Doszło 5 nowych plików tekstowych i do 1 już istniejącego spora ilość nowego tekstu. Potrzebne by było przetłumaczenie linijek tylko w tym jednym pliku i wtedy było by "mniej więcej" gotowe spolszczenie do 1.5.1 bo resztę (w tym nowe pliki bo kilka dodano) dostosowałem z nudów i poprawiłem błędy, które udało mi się znaleźć w istniejących (głównie ortograficzne i interpunkcyjne) z ostatniej wydanej wersji polonizacji do 1.5.0. I pomyślałem, że zapytam autora o zgodę na publikację zaktualizowanej wersji u nas na forum, ale i tak i tak wszystko zależy od @Voldi A jeśli Voldi nadal pracuje nad nową wersją polonizacji no to wtedy podeślę mu poprawione przeze mnie pliki i jak poskłada to w całość to wrzuci je na forum osobiście, aczkolwiek zaznaczam - nie mam pojęcia czy prace nad nową wersją spolszczenia są prowadzone przez Voldiego i resztę ekipy, więc na razie pytałem tylko wstępnie i na wypadek gdyby nie były prowadzone, a dostał bym zgodę to postaram się coś sklecić. 1 8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 3 Lutego 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2021 3 godziny temu, Szczepan9205 napisał: Potrzebne jest przetłumaczenie linijek tylko w tym jednym pliku Tak z ciekawości - ile jest tych linijek do przetłumaczenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 4 Lutego 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2021 @Anton Gorodecki No tak... 1716 linijek( licząc oczywiście całość czyli: <string id="dm_information_150"> <text>Have you ever been to the northern regions near the power plant? I've heard they have anomaly fields that makes the ones we study look like a kid's science project. Think of all those artefacts that only the crazies can get at!</text> </string> Więc jak odejmiesz <string id="konkretna_fraza"> i </string> i policzysz same <text> no to zostaje 858 linijek samego tekstu (w dialog_manager chyba są te odpowiedzi NPC, które się wyświetlają po spytaniu o nowości w Zonie lub opowiedzenie czegoś nowego). Niby pierdoła bo nie każdy używa tych opcji dialogowych, ale zawsze lepiej jak wszystko jest po polsku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimm Opublikowano 4 Lutego 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2021 Orientuje się ktoś, czy addony na modele postaci z poprzednich wersji, będą działały na tej? Np hd models itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 4 Lutego 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2021 @Grimm z modelami postaci możesz zaryzykować ale i tak musisz się liczyć z wylotami. Nawet twórcy moda ci napisali Older addons that are not updated to be compatible will very likely cause crashes or other problems When new Anomaly updates are released, addons might break or cause crashes. It's the addon authors responsibility to update their addons. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberm Opublikowano 4 Lutego 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2021 W związku z tym, iż ciut zmęczyłem się łażeniem za schowkami Wolazara , Fenrira i im podobnych kreatur 😁 -dla oddechu zaistalowałem powyższe Anomaly . Graficznie to bajka ( w porównaniu z Op-kiem ) .Czy mi sie wydaje że ten modzik zalatuje Mizerią i survivalem dla potłuczonych ( multum smieci w plecaku , smażenina nad ogniskiem , utrudnione rózne takie etc.... ? Mam nadzieje ze jakiś rys fabularny wystepuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 4 Lutego 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2021 @boberm Zgadza się - zalatuje Mizerią bo Anomaly opiera się na Call of Chernobyl i Last Day ( który swoją drogą jest chyba bazowany na Call of Misery, które... no wiadomo ), także jest dużo rzeczy do zbierania, ale tu akurat te rzeczy mają zastosowanie bo można tworzyć różne rzeczy, można broń naprawiać samemu u techników przez wymianę konkretnych części, które z kolei jeśli znajdziemy uszkodzone też możemy naprawiać itd itd... No ogólnie nowych funkcji i bajerów jest multum, ale nie ma w tym żadnej czarnej magii No a jeśli chodzi o fabułę to są 4 wątki fabularne - 3 następują kolejno po sobie, czwarty odblokowuje się dopiero po ukończeniu tych trzech, ale sama fabuła tych trzech wątków to jakieś 15-25 godzin gry bo jednak aspekt CoC'owy jest obecny - musisz robić różne zadania itd, żeby się dorobić sprzętu itd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwinny Opublikowano 4 Lutego 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2021 Zaciekawiło mnie to modziwo, czekam na dostosowane spolszczenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 4 Lutego 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2021 Zawsze można wrzucić spolszczenie do 1.5.0 na 1.5.1 i też będzie dobrze tylko będzie brakować trochę tekstu 😛 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberm Opublikowano 4 Lutego 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2021 6 godzin temu, Szczepan9205 napisał: ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,to można wrzucić spolszczenie do 1.5.0 na 1.5.1 i też będzie dobrze tylko będzie brakować trochę tekstu 😛 - i całkiem dobrze sie ono spisuje:-) Edit: po kilku godzinach gry ..... wywaliłem z dysku. Ładny graficznie to ten cud /miód może i jest , ale to mod dla Wyznawców Stalkera . I na pewno wielu Kolegom się spodoba. W moim przypadku mechanika tego moda zabiła wszelką przyjemność z "dymisjonowania" różnych takich. Szmatki, widelce , kwiatki, zapałki , śmieci i inne duperele ....błeeeee :-)) Mam skojarzenia z survivalem na smietniku. To już wolę połazic po rurach i innych sprzetach w pogoni za skarbami Op-ka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sin member Opublikowano 4 Lutego 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2021 7 godzin temu, boberm napisał: - i całkiem dobrze sie ono spisuje:-) Edit: po kilku godzinach gry ..... wywaliłem z dysku. Ładny graficznie to ten cud /miód może i jest , ale to mod dla Wyznawców Stalkera . I na pewno wielu Kolegom się spodoba. W moim przypadku mechanika tego moda zabiła wszelką przyjemność z "dymisjonowania" różnych takich. Szmatki, widelce , kwiatki, zapałki , śmieci i inne duperele ....błeeeee :-)) Mam skojarzenia z survivalem na smietniku. To już wolę połazic po rurach i innych sprzetach w pogoni za skarbami Op-ka. Nie musisz zbierać tych itemów, zawsze możesz je też sprzedawać. W prawdziwym życiu jak zwiedzasz opuszczone miejsca to też znajdujesz takie duperele. Anomaly to najlepszy mod do CoC i jak ktoś gra w niego pierwszy raz, to jest genialny, ale po pierwszym przejściu szybko się nudzi. Problemem jest to, że twórcy skupiają się głównie na duperelach, typu grafika, jakieś interfejsy, nowe modele broni/NPC, shadery, animacje, ekwipunek itp a AI zostawiają zaniedbane i tak jest z każdym modem do CoC. Mogliby wkońcu usprawnić NPC, nadać im ludzkich cech, żeby np stawali podczas strzelanin za jakimiś przedmiotami, a nie że wychodzą na otwarte pole i dają się zabijać jak kaczki. Fajnie jakby też frakcje toczyły ze sobą wojne, np robimy zakupy u Sidora a tu nagle wojskowi/bandyci zaatakowali obóz kotów, albo przemierzamy sobie zone a tu nagle powinność się napieprza z wolnością, albo przeszukujemy jakiś opuszczony dom i widzimy w oddali grupke najemników która rozłożyła obóz w miejscu gdzie byśmy się ich wgl nie spodziewali. Tryb warfare to żart, dlatego nie wspominam go tutaj. Myślę że gdyby Zona w CoC faktycznie żyła i by często zaskakiwała graczy, to można by było łupać w to kilka razy więcej godzin, niż zwykle 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Voldi Opublikowano 5 Lutego 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2021 W dniu 3.02.2021 o 18:00, Szczepan9205 napisał: I pomyślałem, że zapytam autora o zgodę na publikację zaktualizowanej wersji u nas na forum [...] więc na razie pytałem tylko wstępnie i na wypadek gdyby nie były prowadzone, a dostał bym zgodę to postaram się coś sklecić. Nie są prowadzone, masz zgodę. Działaj! 2 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 5 Lutego 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2021 Na razie gram. Taka sobie wersja Demosfena. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberm Opublikowano 5 Lutego 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2021 Koledzy - czy jest sposób aby podnieść "ładowność" naszego survivalowca ? Zmiana jak w Op-ku niestety nie działa , a że muszę targac różne takie , wypadałoby przestawić się na opcję ciężarową lub chociażby dostawczaka "-)). I pytanie kontrolne - czy w tym modzie kradną? @Monolithalian - faktycznie opcja walki jest ciut kulawa i nie daje zbyt wiele przyjemności . Ot taka walka z kukiełkami . Tych róznych gadgetów jest nastawiane tyle że ciut nie ogarniam mechaniki - np jak /lub chyba bardziej czym/ rozbierać broń? Dedykowanym narzedziem , czy wynajmując stanowisko robocze . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 5 Lutego 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2021 @boberm chyba stelaże zwiększają dopuszczalny udźwig postaci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberm Opublikowano 5 Lutego 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2021 Teraz, tom3kb napisał: @boberm chyba stelaże zwiększają dopuszczalny udźwig postaci. Akurat to wiem jeszcze z Mizerii . Blizszy mi jest aspekt permanentny udzwigu postaci:-)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 5 Lutego 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2021 Demosfen - udźwig - plecaki i artefakty. p.s. co zmienić w ustawieniach gry - fonetycznie nastrojki - by mieć normalne widzenie otoczenia, jak do tej pory czuje się jak jednooki/cyklop, brakuje mi głębi obrazu i źle oceniam dystans do postaci i obiektów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberm Opublikowano 5 Lutego 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2021 @vidkunsen - zbyt biegły w te "klocki" nie jestem , ale spróbuj - o ile masz taka mozliwośc zmienić FOV .... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.