vidkunsen Opublikowano 5 Lutego 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2021 Dzięki, dałem radę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amergon Opublikowano 5 Lutego 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2021 W dniu 2.02.2021 o 11:00, kamil190 napisał: Nazwa: S.T.A.L.K.E.R. Anomaly 1.5.1 Platforma: Call of Chernobyl + Last Day 1.3 Twórcy: Anomaly Developers Data premiery: 02.02.2021r. Autor spolszczenia: OPIS: Ukryj zawartość S.T.A.L.K.E.R. Anomaly - fabularno-freeplay'owy mod oparty na 64-bitowej silniku Monolith Engine. Mod jest dosyć wymagający dla systemu, ponieważ używa ulepszonego 64-bitowego silnika, ale w tym czasie gra może używać więcej pamięci RAM niż stary 32-bitowy silnik. Mod wciąż się rozwija i dodawane są do niego różne, nowe funkcje, zachowując przy tym wysoki poziom jakości i grywalności. Spis zmian: Pokaż ukrytą zawartość Cechy: 3D PDA; Koło komend dla towarzyszy, nowa ikonka dostępu do ich inwentarza przy naprowadzeniu na nich kamery; Zmieniony interfejs użytkownika okna handlu z towarzyszami dla zgodności ze zwykłym oknem inwentarza, przy wsparciu «wziąć wszystko» / «oddać wszystko»; Ulepszono różnorodność modeli naukowców. Najemnicy i samotnicy, wchodzący w skład naukowych ekspedycji, teraz noszą wyposażenie, odzwierciedlającą ich przynależność do naukowców w Zonie zamiast wyposażenia ich oryginalnych frakcji (efekt będzie obowiązywał tylko dla nowych oddziałów); Gracze teraz mogą wkładać baterie w urządzenia, kiedy są w swoich slotach. Nie trzeba więcej przenosić przedmiotów do inwentarza; Podświetlenie przedmiotów w inwentarzu teraz działa we wszystkich menu i oknach (np, naprowadzenie kursowa na broń pokazuje odpowiednie części, moduły i narzędzia); Ulepszony widok rozszerzonych ustawień wideo; Zoptymalizowane i wyczyszczone pliki danych, głównie poprzez usunięcie niewykorzystywanych zasobów - powinno to zmniejszyć wagę; Silnikowy inwentarz przerobiony na języku LUA dla pełnej kontroli nad jego funkcjonalnością; Interfejs użytkownika w 3D dla odbiornika RF i detektora anomalii. Shadery Ulepszono oświetlenie, także wodę dla trybu DX8; Poprawka «skyburn» dla pozostałych trybów; Dodano podstawowe rozpraszanie podpowierzchniowe (SSS); Ulepszono wygładzanie FXAA; Zmieniono pętlę SSDO dla lepszej wydajności; Zaktualizowano shader, odpowiadający za odbicia w przyłbicach. Rozgrywka Dodano nową opcję dla ustawień ekonomii: «Zdjęcie wyposażenia z trupów» - pozwoli graczowi ustawić warunki wypadania wyposażenia z trupów (wył. / progresywne / pełne): «Progresywne» oznacza, że wyposażenie z zabitych będzie zdejmowane w zależności od rodzaju pancerza i postępu gracza: im wyższa jego ranga, tym łatwiej zdjąć lepszy pancerz z trupa. Zrobiono po to, aby uniknąć otrzymania bardzo dobrego pancerza na początku gry; Teraz, dostarczając medykowi zestaw do robienia medykamentów, tenże zestaw stanie się dostępny dla gracza i na stole warsztatowym najbliższego mechanika; Zmieniono funkcjonalność rzadkich schowków. Nie pojawiają się już więcej w specjalnie wyznaczonych lokacjach. Gracz ma szansę otrzymać wskazówkę po pomyślnym wykonaniu szeregu zadań. Nagroda zawiera w sobie i zestaw narzędzi. Złe rodzaje nabojów zostały usunięte z puli przedmiotów (ale nadal pozostały w plikach gry), istniejące elementy zostaną zastąpione wersjami bezużytecznymi; Obniżono grzywny do nagrody za dostarczenie broni w opłakanym stanie w zadaniach na poszukiwanie broni; Ekran PDA zaczyna się bugować w czasie emisji i psi-burzy; Możecie przeglądać zawartość kontenerów zdecydowanie szybciej trzymając klawisz «LSHIFT», co jest wygodne w przypadku dużego inwentarza; Możecie badać przedmioty szczegółowo, nawet jeśli należą do NPC; Eksperymentalna mechanika: ciche zabójstwa; Ulepszono modele PDA, Dozymetru i odbiornika RF + ulepszony GUI w 3D; Zintegrowano poprawki broni od Yim. Dodano klawisz swobodnego przeglądu; Dodano tło dla skali zdrowia; Dodano konsolę 4K i małe czcionki HUD; Dodano suwak czułości myszy podczas celowania; Można odłączać moduły od broni w trybie przeszukiwania, zarówno dla okna gracza, jak i dla okna inwentarza NPC; Można rozmontowywać rzeczy w trybie przeszukiwania, zarówno dla okna gracza, jak i dla okna inwentarza NPC; Anomalie nie aktywują się z powodu zabitych w nich mutantów/NPC; Zmienione zoom-wartości (użyjcie "g_ironsights_zoom_factor 1" w konsoli dla wyłączenia zooma bez celownika). SCREENY: Ukryj zawartość WIDEO: Pokaż ukrytą zawartość LINK DO POBRANIA: Pokaż ukrytą zawartość Mod: Moddb: [KLIK] Torrent: [KLIK] Magnet-link: INSTRUKCJA INSTALACJI: Pokaż ukrytą zawartość Pobierz modyfikację w dowolny z podanych sposobów. Utwórz folder dla modyfikacji, na przykład w: D:\Gry\Anomaly i rozpakuj go w nim. Sprawdź, czy są jakieś poprawki i jeśli tak, to je zainstaluj. Uruchom launcher, wybierz render, włącz obsługę instrukcji AVX, jeśli masz dobry komputer. Uruchom i ciesz się grą! Może ktoś podać linka do prawidłowego i aktualnego spolszczenia anomaly 1.5.0? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 5 Lutego 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2021 @Amergon na razie możesz sobie zarzucić to do 1.5.0 poczytaj poprzednią stronę tematu. Bo do 1.5.1 nie ma jeszcze takiego finalnie dostosowanego. No chyba, że ci chodzi o tamtą wersję moda to w jego temacie masz przecież. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 5 Lutego 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2021 Tak to u mnie wygląda, mod taki sobie, ot tak sobie z nudów pykam zwiedzając melino szałasy różnych takich miejscowych sztajmesów. 😏 😃 p.s. podkopsałem sobie mini mapę cobym widział więcej. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberm Opublikowano 5 Lutego 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2021 No @vidkunsen - lekki szacunek . Ja jeszcze kręcę się w okolicach Kordonu i Wysypu coby uciułać kilka groszy.:-))..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sin member Opublikowano 6 Lutego 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2021 (edytowane) 6 godzin temu, boberm napisał: No @vidkunsen - lekki szacunek . Ja jeszcze kręcę się w okolicach Kordonu i Wysypu coby uciułać kilka groszy.:-))..... Przecież on pewnie z konsoli debug mode to sobie wszystko zapewnił, nie możliwe aby w tak krotkim czasie, dorobić się takich rzeczy A co do FOV i HUD @vidkunsen to ustaw sobie jedno na 45 a drugie na 75, tylko nie pamiętam która wartość do FOV a która do HUD Edytowane 6 Lutego 2021 przez Monolithalian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 6 Lutego 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2021 Zanim trafiłem na jantar sporo zwiedzałem, handlowałem i oszczędzałem a pancerz i dodatki można kupić dopiero na Jantarze. Sporo się nachodziłem, schowki są nie oznaczone więc odwiedzam każdy "podejrzany" zakątek, napuszczam mutanty na wrogie mi ekipy i daję radę. Teraz jestem tu: p.s. a jak się uruchamia konsole, co wpisać? i co mi to da? mod jest prosty i nie trzeba kombinować tylko spokojnie jak człowiek pierwotny - zbierać i handlować. p.s. 2 - mini mapę wziąłem z jakiejś starej wersji Anomaly i daje radę, dużo kasy można dostać za dodatki dla rusznikarzy. p.s. 3 dużo można zarobić na różnicy kursu - części są droższe jak sprzedajesz komu trzeba - n.p. resztki mutantów naukowcom a w/w mechaniczne do broni rusznikarzom, wadliwe lub uszkodzone napotkanym stalkerom . Powodzenia w zbieractwie! 😄 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 6 Lutego 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2021 (edytowane) 12 godzin temu, Monolithalian napisał: Przecież on pewnie z konsoli debug mode to sobie wszystko zapewnił, nie możliwe aby w tak krotkim czasie, dorobić się takich rzeczy Wstyd przyznać, ale początkowo też tak samo pomyślałem Wiem jednak, że V jest już dużym chłopcem i raczej nie ma podstaw aby kłamać. Dorobił się tego szpeju to fajnie, a jak sobie go zespałnował to też dobrze. Gra ma sprawiać przyjemność, a nie być udręką do której siadasz z przymusu. Edytowane 6 Lutego 2021 przez Anton Gorodecki literówki 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 6 Lutego 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2021 Prypeć wschodnia - lokacja z mieszkaniem jest trochę rozbudowana i są schody na dół! Więcej zabawy mam ze zwiedzania niż z zadań. Bambetle/szmelc itd/itp leżą wszędzie, trzeba się uzbroić w cierpliwość i zbierać a potem sprzedawać - pralnia. W szpitalu spotkałem wesołą ekipę - IIG - fajne chłopaki, dali się zabić i mieli sporo bambetli przy sobie. Spoiler Mod może być, nie ma w nim debilnych zagrywek z krainy wróżek i czarnej magii, jak w/w zbieractwo, zwiedzanie, bez nerwów, zadania można wykonać na spokojnie i bez pośpiechu. p.s. Monolithalian - to jest tylko gra, nie zamierzam się denerwować, że mi coś tam nie wyszło, najpierw spokojnie, metodycznie zwiedzam, zbieram informacje a dopiero potem jak już mam plan wykonuję dane zadanie - stare powiedzonko - ciszej jedziesz, dalej zajedziesz. Wykorzystuję wady i zalety danej lokacji do zdobycia tego co potrzebuję, do gładkolufowej tez jest tłumik! 😄 Spoiler Widok z dachu - schody prowadzą w górę i na dół - oraz parter, zwiedzam dalej, zrobiło się ciekawie: 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimm Opublikowano 6 Lutego 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2021 Zna ktoś przyczynę rozmazywania się ekranu? Co kilka sekund ekran na chwile się rozmazuje, widać to szczególne bardzo kiedy trzyma się pda lub patrzy na jakiś obiekt z dystansu. W poprzednich wersjach tak nie miałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 6 Lutego 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2021 Mi się rozmazuje od gazów prochowych po każdym strzale. tak chyba ma być i trzeba się dostosować albo nie grać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimm Opublikowano 6 Lutego 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2021 To na pewno nie jest to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 6 Lutego 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2021 Może GG chce spać lub nie pił wody. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 6 Lutego 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2021 Grimm - może to ci w czymś pomoże, sen, miska, napoje, promieniowanie, nadbagaż, sprawdź w : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimm Opublikowano 6 Lutego 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2021 Ooo super dzięki bardzo panowie Mój charakter był niewyspany widocznie, ale ikonka łóżka mi się nie wyświetlała, no trudno, najważniejsze że juz jest dobrze. Dzięki wielkie jeszcze raz! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 6 Lutego 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2021 Zrobiło się dziwnie, mod niby wolna gra ale daje jakieś tam zadania w ciągu od "Ajdara do Wardara", przynieś, wynieś, pozamiataj, st sierżant Gromow z Baru - rusznikarz itd/itp. Są przewodnicy, kasa leży dosłownie co metr na ziemi, podnieść, sprzedać i dalej by wykonać kolejne zadanie z w/w. Można u sprzedawców zblatować trepów, część najmusów czy rozbójników, na dłuższą metę jak już masz kasę te zadania są nudne. Pojawiła się druga linia fabularna w stylu - odszukać Striełoka, ciągnę te dwa wątki, kasę mam bo jak sidor skierował mnie do Baru do gromowa to sobie pozwiedzałem lokację i diengi są w kiermanie. W podziemiach Agropromu jest nowy/stary mutant - psi pijawka: p.s. ciekawi mnie tylko gdzie mnie zaprowadzi linia fabularna dotycząca Striełoka? Teraz, vidkunsen napisał: Zrobiło się dziwnie, mod niby wolna gra ale daje jakieś tam zadania w ciągu od "Ajdara do Wardara", przynieś, wynieś, pozamiataj, st sierżant Gromow z Baru - rusznikarz itd/itp. Są przewodnicy, kasa leży dosłownie co metr na ziemi, podnieść, sprzedać i dalej by wykonać kolejne zadanie z w/w. Można u sprzedawców zblatować trepów, część najmusów czy rozbójników, na dłuższą metę jak już masz kasę te zadania są nudne. Pojawiła się druga linia fabularna w stylu - odszukać Striełoka, ciągnę te dwa wątki, kasę mam bo jak sidor skierował mnie do Baru do gromowa to sobie pozwiedzałem lokację i diengi są w kiermanie. W podziemiach Agropromu jest nowy/stary mutant - psi pijawka, oprócz pijawki pojawia się jej zjawa i atakują cie razem: p.s. ciekawi mnie tylko gdzie mnie zaprowadzi linia fabularna dotycząca Striełoka? Godzinę temu, vidkunsen napisał: Zrobiło się dziwnie, mod niby wolna gra ale daje jakieś tam zadania w ciągu od "Ajdara do Wardara", przynieś, wynieś, pozamiataj, st sierżant Gromow z Baru - rusznikarz itd/itp. Są przewodnicy, kasa leży dosłownie co metr na ziemi, podnieść, sprzedać i dalej by wykonać kolejne zadanie z w/w. Można u sprzedawców zblatować trepów, część najmusów czy rozbójników, na dłuższą metę jak już masz kasę te zadania są nudne. Pojawiła się druga linia fabularna w stylu - odszukać Striełoka, ciągnę te dwa wątki, kasę mam bo jak sidor skierował mnie do Baru do gromowa to sobie pozwiedzałem lokację i diengi są w kiermanie. W podziemiach Agropromu jest nowy/stary mutant - psi pijawka: p.s. ciekawi mnie tylko gdzie mnie zaprowadzi linia fabularna dotycząca Striełoka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 7 Lutego 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2021 W mordę, ale jazda - kwest na poszukiwanie Striełoka. Sidor - Kordon - Bar - Barman - Skadowsk - Barman i mój przyboczny (naparnik) Brodiaga (uwaga, ważne - Brodiaga naprawia sprzęt i pancerz cały czas)- Jupiter - podziemny tunel - cały czas Brodiaga przy tobie - Prypeć wschodnia - Pralnia i !on ci w całej krasie!. p.s. co brak kobiety, rodziny, wódka robi z ludzi: 1 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 7 Lutego 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2021 @vidkunsen To dopiero początek fabuły jak znalazłeś Striełoka Przed tobą jeszcze całe 2 linie fabularne jak ukończysz tą, i potem jeszcze jedna się odblokowuje więc jeszcze dużo przed Tobą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziomkowsky Opublikowano 7 Lutego 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2021 Akurat pierwsza fabuła jest najdłuższa, jak się przejdzie ją to można spokojnie powiedzieć że jest się w połowie drogi, każda kolejna fabuła jest krótsza od poprzedniej z Operation Afterglow już w ogóle będącą żartem która się dzieje tylko na dwóch czy trzech lokacjach. Dla tych co grają w czystego Anomaly bardzo polecam zainstalować sobie addony, np. Boomsticks & Sharpsticks który dodaje dużo nowego uzbrojenia, ja osobiście polecam dość nowy mod na animacje używania przedmiotów, bardzo dodaje imersji. Z innych jeszcze poleciłbym nowy HUD broni od ЦЕМЕНТ ale nie wiem czy ten ostatni jest zaktualizowany. 4 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberm Opublikowano 7 Lutego 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2021 W nawiązaniu do @Ziomkowsky poniżej link z addonami do Anomaly ( także 1.5.1) :https://www.moddb.com/mods/stalker-anomaly/addons 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 7 Lutego 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2021 Nie kumam tego cementu od Ziomkowsky,ego, zajarzyłem, że grałem w poprzednie wersje jak spotkałem (nawiasem mówiąc fajną) blondynę Hil w wiosce z sidorem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberm Opublikowano 7 Lutego 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2021 @vidkunsen - Hip - faktycznie jest wizualnie OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziomkowsky Opublikowano 7 Lutego 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2021 @vidkunsen Chodzi mi o ten dodatek. Sprawia on że pozycja broni w rękach jest bardziej realistyczna i podobna do tego co można zaobserwować w dzisiejszych strzelankach. Dwa filmy pokazowe: Spoiler Autor nigdzie nie dał znać że działa pod najnowszą wersję, chociaż biorąc pod uwagę że to tylko zmiana położenia broni na ekranie to możliwe że nie będzie żadnych konfliktów. 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 7 Lutego 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2021 Widzę, że nie tylko ja miałem pretensje do nieprawidłowej animacji broni w stosunku do celownika ekranowego. Animacji, gdzie broń bez celowania patrzyła nie tam gdzie należało. Przez to nie raz zdarzyło mi się zginąć, bo celując "po lufie", strzelałem obok celu. @Ziomkowsky Nie wgrywaj dodatku " w ciemno". Otwórz jego katalogi, zobacz jakie w nich są pliki. Następnie odszukaj te pliki w modzie, zrób ich kopie, ale pojedynczo. Wklej odpowiednik z dodatku i uruchom grę. I tak po kolei z wszystkimi. Jeśli jednak dodatek jest spakowany tak, że nie widać plików, bo są w .db, to kopia tego .db, wklejenie .db dodatku. A jak wyskoczy problem, przywrócenie oryginałów i po sprawie. Ale sądzę, że te zmiany teksturowe nie powinny wywalić moda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziomkowsky Opublikowano 7 Lutego 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2021 Dosłownie pół godziny temu pojawił się nowy addon ze zmienionymi animacjami wszystkich broni. Dla zainteresowanych tutaj link. Filmik pokazowy: Spoiler 6 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.