kondotier Opublikowano 3 Marca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2021 Tam gdzie należy wsadziłem pliki system.ltx i actor.ltx ( pobrany stąd). Ale nie uzyskałem zwiększonego udźwigu. Inne parametry zmienione w actor zaskoczyły. Czy mod ma blokadę zmiany udźwigu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Voldi Opublikowano 3 Marca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2021 @Agrael dzięki za ogarnięcie sprawy z kontem ❤️ Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby @Szczepan9205 popuścił wodze fantazji i w następnej wersji spolszczenia przerzucił ten sporny fragment do jakiegoś AK Planów na easter eggi związane z bronią miałem dość sporo, ale finalnie uznałem, że lepiej pozostawić zbieżność z wersją angielską w celu łatwiejszej weryfikacji w przypadku kolejnej dużej aktualizacji moda. Tak jak pisałem przy publikacji spolszczenia jeszcze do 1.5.0, smaczków ukryliśmy (wydaje mi się) dosyć dużo, aczkolwiek wiele z nich jest bardzo subtelnych i mogą być dość łatwo pominięte. Jak to się mówi - szukajcie, a znajdziecie Nie będę ukrywał, że sam czekam na screeny takie jak ten Agraela. To bardzo fajne uczucie, kiedy ktoś przychodzi na forum ze zrzutem twojego easter egga i mówi "patrzcie, co znalazłem!" 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ronnie1910 Opublikowano 3 Marca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2021 Hehe, jak spolszczałem sobie addona Dialogue expanded to jako jedną z odpowiedzi na atak mutanta dodałem od siebie "O nie, jesteśmy zgubieni!" 😁 Franz mógłby używać np. AK-74N ze zintegrowanym EOTechem. A Desert Eagle? Pasowałby do Jose Arcadio Moralesa, pułkownika UNISG 🤣 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Voldi Opublikowano 3 Marca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2021 6 minut temu, Ronnie1910 napisał: Hehe, jak spolszczałem sobie addona Dialogue expanded to jako jedną z odpowiedzi na atak mutanta dodałem od siebie "O nie, jesteśmy zgubieni!" 😁 Jestem pewien, że w naszym spolszczeniu też znajdziesz podobne kwiatki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 4 Marca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2021 No i jak specjaliści od Anomaly, da mi ktoś odpowiedź na pytanie ( 4. wpis wyżej ), jak zwiększyć udźwig w modzie, skoro tradycyjny sposób nie zaskoczył. Z tego co pisano wcześniej, ponoć się da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 4 Marca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2021 6 minut temu, kondotier napisał: da mi ktoś odpowiedź na pytanie ( 4. wpis wyżej ), jak zwiększyć udźwig w modzie, skoro tradycyjny sposób nie zaskoczył. A jakby zastosować inżynierię wsteczną z tego https://www.moddb.com/mods/stalker-anomaly/addons/max-weight-changer-100-working lub z tego? https://www.moddb.com/mods/stalker-anomaly/addons/max-carry-weight-set-to-500 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 4 Marca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2021 @tom3kb Dziękuję. Trochę to dziwne, bo zmiana jest wykonywana w różnych plikach, zależnie od pobrania. Spróbuję dodać zamiennie jeden i drugi, zobaczymy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberm Opublikowano 4 Marca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2021 Drodzy Koledzy - zmianę mozliwości udzwigu Bohatera możemy zmienic poprzez edycję "nośnosci" kombinezonów . Plik za powyższe odpowiedzialny można znależć w gamedata/configs/items/outfits. Gdyby ktos nie posiadał stosownego katalogu :outfits.7z Edytujemy linijkę: additional inventory weight i additional inventory weight2 1 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 4 Marca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2021 Ale jak będę miał egzę, to już mi czit udźwigu nie będzie potrzebny. Potrzebny jest na początek moda, kiedy GB jest "na dorobku". Potrzebny by był jeszcze plik, w którym są te początkowe płaszcze i kombinezony stalkera. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 4 Marca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2021 Z tym udźwigiem to też się miałem swoje. Teraz jest znacznie lepiej, chociaż ciągle o sobie przypomina: Jak widać jeszcze trochę towaru i osiągnę maksymalne obciążenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Suseł Opublikowano 4 Marca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2021 A to przypadkiem nie da się normalnie w ustawieniach zmienić udźwigu? bo z tego co pamiętam to się dało. Wiem też że są tam ustawienia które zmieniają cenę sprzedaży rzeczy u handlarzy itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 4 Marca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2021 Suseł: nie ma plików system i actor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Suseł Opublikowano 4 Marca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2021 @vidkunsen To mogło mi się najwyraźniej z jakimś innym modem pomylić. Przepraszam za błąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberm Opublikowano 4 Marca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2021 2 godziny temu, vidkunsen napisał: Suseł: nie ma plików system i actor. Oj tam @vidkunsen- są . Ale blokada jest gdzieś w skryptach. actor.ltx system.ltx 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 5 Marca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2021 Panowie tak zacząłem sobie grać w to Anomaly i wiadomo jak na początku to się zbiera wszystko, rozkłada na części i sprzedaje. Ale po chwili do mnie doszło, że to chyba bez sensu wszystko kosztuje grosze, a za wykonanie zadań dostajemy konkretną kasę, po kilka kilkanaście tysięcy. Jest sens w ogóle coś zbierać rozkładać i sprzedawać? Czy opłaca się np zbierać tylko te części do modernizacji broni i pancerzy no i ewentualnie artefakty, a te podzespoły z rozkładanych broni i pancerzy to olać? No i nie wiem jeszcze czy jest sens bawić się w crafting szczególnie na początku gry. Wytwarzanie amunicji albo modyfikacji do broni/pancerzy czy to już raczej tylko jak będziemy zmuszeni zmodernizować sobie konkretnie jakiś pancerz bo tak to chyba też niezbyt opłacalne zajecie.. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Suseł Opublikowano 5 Marca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2021 Ja zawsze te części wywalałem i nigdy nic z nich nie scraftowałem . Ja robię tak że od razu na początku lecę na jakąś bazę wroga i ich wszystkich rozwalam a rzeczy z nich sprzedaje albo sobie zostawiam, nawet nieźle można na tym zarobić a najlepiej na Monolitach, bo oni często noszą jakieś artefakty albo jakieś rzadkie przedmioty. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 5 Marca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2021 Boberm - u mnie w pobranej wersji 1.5.1.2 - jest tak: gamedata - configs - creatures - i tam nie ma system oraz actor. 😄 Nie bawię się w robienie amunicji i poprawianie sprzętu, od tego mam mechaników i dlatego zbieram kasę. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberm Opublikowano 5 Marca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2021 @vidkunsen - sa , ale po rozpakowaniu plików 😁. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 5 Marca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2021 p.s. zbieram od poległych nawet monety, a tak wygląda prawdziwa kasa - schowki - zwartość lubią się "spałnować": Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ronnie1910 Opublikowano 5 Marca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2021 Wszystko zależy od tego jak chcecie grać i jaki sobie w opcjach ustawicie mnożnik cen. Jeśli podniesiecie ceny za naprawę i ulepszanie przedmiotów wtedy cały system craftingu ma sens. Ja zawsze wolę zbudować sobie samemu lepszy detektor/nokto/PDA niż wydać na to 100 tysięcy rubli albo i więcej. To samo z bronią, przyjemnie jest naprawić części i sobie je samemu wymienić w pukawce niż po prostu podejść do technika i kliknąć "napraw". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 5 Marca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2021 @Ronnie1910 ma rację, bo wszystko zależy od tego, jak mamy ustawione opcje. Grając w wersję beta Anomaly, skupiłem się raczej na fabule i '' delikatnie " zwiększyłem wysokość wynagrodzenia za wykonane zadania. Dzięki temu mogłem pozwolić sobie na ulepszenie wyposażenia u mechaników oraz samą naprawę sprzętu. Natomiast teraz gram na ustawieniach domyślnych + zwiększony poziom trudności. Ciężko jest sobie pozwolić na wymaksowanie takiego egzoszkieletu, bo mechanicy strasznie się cenią. Dlatego warto zbierać różne duperele i samemu wszystko robić. Trochę już tych rzeczy nazbierałem i mam 11 schowków - w każdym coś innego: Spoiler Samodzielny system ulepszania wyposażenia nie jest skomplikowany, ale trzeba mieć odpowiedni zestaw narzędzi i oczywiście schematy: Spoiler Z tworzeniem przedmiotów jest podobnie. Tak czy siak - taki tryb gry zdecydowanie wydłuża rozgrywkę. Jeżeli ktoś nie jest zainteresowany craftingiem a samą fabułą, to powinien go olać i skupić się na głównym wątku. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 5 Marca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2021 Przy zabawie w tak rozbudowane naprawianie i robienie przedmiotów, to to coś - bo nie mod, zamienia się w symulator przetrwania w Strefie. Fabuła schodzi na drugi plan, a nawet staje się zbędną. Bo zajrzeć na każdą lokację, to możemy i bez niej. A tak w ogóle, to ten system napraw jest postawiony na głowie. Rozbiera się jeden typ broni, a z jego części robi inny. Były mody z naprawianiem częściami, ale realnie wymagały takiej samej do rozbiórki. A naprawa amunicji to już kuriozum. No i asortyment u handlarzy. Niech mi ktoś kupi w Rostoku kombinezon stalkera. Jego brak wymaga zrezygnowania z ustawienia za "przebierańca". Co z tego że mam kombinezon Powinności z mocno podniesionym udźwigiem, jak w nim do Łukasza nie dotrę. A na dźwiganie dwóch kombinezonów brakuje udźwigu. A takich wzajemnie wykluczających się absurdów, mimo krótkiej gry znalazłem więcej. Wiem, że jest sporo forumowiczów, którym odpowiada takie luzackie łażenie po Strefie, więc o tych absurdach rozpisywał się nie będę. Przypomnę tylko powiedzenie: "Jedni lubią zapach sera szwajcarskiego, a innym wystarczy, że im nogi śmierdzą". Tak więc tym zadowolonym z rozwiązań, życzę przyjemnej gry. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 5 Marca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2021 @kondotier to jest naprawianie amunicji? Ja myślałem, że wytwarzanie. Kupilem sobie teraz kombinezon co dodaje +65kg, tylko nie mozna nosić plecaka no ale z 90kg udźwigu to już w miarę można łazić, plus ma 5 slotów na arty to jeszcze się zwiększy. Dlaczego moja postać non stop jest napromieniowana? Nie mam żadnych artów, nawet kontener z artem schowalem do skrzynki. Niby art Meduza 7msV promieniowania, kontener na pas zabezpiecza do 12 i coś jest nie tak. Zbijam promieniowanie do zera, za chwile znowu mi zaczyna rosnąć. Coś się zrypało? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberm Opublikowano 5 Marca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2021 Godzinę temu, kondotier napisał: .......zrezygnowania z ustawienia za "przebierańca". @kondotier - o ile mnie pamięć nie myli , to podczas zamiany kombinezonu/pancerza winienes dostac info - luzno cytując ... "ale wszyscy wiedzą że jesteś z grupy Samotników"....... U mnie wystepował taki tekst podczas zamiany "ubranek". BTW: akurat ta "przypadłość" moda jest w moim rozumieniu identyfikacji NPC całkiem OK. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 5 Marca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2021 Tak się robi przy pierwszym zadaniu dla Fanata, nawet jak art jest w zwykłym ołowianym kontenerze i wrzucę go do skrzyni to nie mogę zlikwidować promieniowania. @edit. Chyba rozwiązałem problem, tam był też radioaktywny chleb, wziąłem go też i nie widzę w inwentarzu, więc może go zjadłem 😁 Wczytałem zapis, nie ruszyłem chleba i wygląda, że wszystko jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.