Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

@pekono A widzisz i tu jest psikus bo się da tylko trzeba iść do Sacharowa, a jak jesteś dopiero na Agropromie no to jeszcze trochę zanim będziesz mógł iść na Jantar - w tej chwili też byś mógł, ale to by było czyste samobójstwo bo musiałbyś przejść przez Bar i Dzicz.

Miałem identyczną sytuację podczas testów i też na początku nie poczaiłem się o co chodzi bo byłem pewien, że skrypt odpowiedzialny za efekt obecności kontrolera się zaciął stąd ciągłe dźwięki i sepia, dopiero jak wziąłem walizkę z INB i poszedłem do fabryki, żeby jakieś pierdoły w schowku zostawić to zauważyłem, że Samotnicy nagle zrobili się wrogo nastawieni bez powodu i dopiero wtedy spojrzałem w PDA i ogarnąłem co się stało :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Szczepan9205

Error wyglądający następująco;

FATAL ERROR

[error]Expression    : assertion failed
[error]Function      : CScriptStorage::do_file
[error]File          : c:\users\red\desktop\ogsr-engine-2.1.320\ogsr_engine\common_ai\script_storage.cpp
[error]Line          : 333
[error]Description   : false

Rozumiem, że to wersja beta ale to już lekka przesada co się w tej grze odbywa.

Edytowane przez Starika..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Starika.. :062:Pojęcia nie mam o co chodzi bo takiego description loga to jeszcze nigdy nie widziałem. Co nie zmienia faktu, że raczej musiałbyś wrzucić pełny log i musiałby spojrzeć na to ktoś bardziej obeznany z technikaliami Stalkera, albo ewentualnie spójrz czy na dsc R3 ktoś miał z podobnym errorem wylot.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wie ktoś może czy w obecnej wersji Śruba/Wkręt (zawsze zapominam jak się chłop nazywa) może otworzyć pojemnik najemników z posterunku na magazynach wojskowych? Bo z ciekawości oddałem mu pojemnik i zapłaciłem a potem walnąłem się spać, Trzy dni minęły i dalej nie ma żadnego dialogu o odbiorze pojemnika, tylko za samym Śrubą pojawił się na ziemi plecak w który lepiej nie strzelać.
Czy może lepiej pokierować się instrukcją z kartki która była z pojemnikiem i zabrać dziada do Prypeci?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

@Wielebny

Ten zombifikowany stalker na MW jest związany z wątkiem Złotej Kuli. Wypadałoby też porozmawiać z Kutwą i Maksem, a przy okazji znaleźć członków zagubionej ekspedycji Poszukiwaczy. Dzięki temu na Radarze trafisz na Kruka i pociągniesz wątek. 

Jeżeli chodzi o Tompsona, to sprawa wygląda inaczej - teoretycznie nie jest nam do niczego potrzebny, ale @Szczepan9205 mi wspominał, że da się z nim porozmawiać, ale tylko w przypadku gdy sami staniemy się zombiakiem. Chodzi o to, że Sacharow jest w stanie nas odzombifikować, ale trzeba znaleźć artefakt i pogadać z Tompsonem. 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Agrael Czy to znaczy że mogę wykonać zadanie dla Maksa na przyniesienie jego PDA, czy mam jednak się wstrzymać? Bo nie powiem, mam lęki że jeśli odstrzelę za wcześnie zamknę sobie wątek.

Z innej beczki, czy jest gdzieś jakiś poradnik na temat schowków Poszukiwaczy? Większość znalazłem ale ciekaw jestem co jest w pozostałych a niektóre mają takie opisy żeby człowiek ich przypadkiem nawet z demo_record nie znalazł 😕

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Wielebny
 Jeżeli wykonałeś wszystkie możliwe zadania przed Radarem, to raczej możesz zastrzelić tego zombifikowanego stalkera na MW i odnieść PDA Maksowi. Część Złotej Kuli zombifikowany powinien mieć przy sobie. 

Jeżeli chodzi o schowki Poszukiwaczy, to poradnik jest tutaj - KLIK

  • Za szczególną pomoc 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Süseł napisał:

@DeadMan
Dead Zone dla Radiophobia 3 to dodatek który zmienia tekstury trawy itp. tym samym zmienia klimat całej gry na mroczny, taki jak np. w Misery 2.2.1 mod jest. 

Ok. Dziękuję. To sobie go daruję. Bo po jego wgraniu wszystko wygląda gorzej, jakby postrzępione w 1080p. Dopiero jak ustawie rozdzielczość 4k to wygląda ślicznie. Ale klatek tylko 30. Pewnie tez zawiera textury o mega rozdzielczości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Festiwalu pytań ciąg dalszy. Zdobyłem już łącznie 6 pędraków z informacjami o schowku Wędrowca - jeden z trupa po wskazówkach Siniaka za dożywotni zapas wódy a pozostałe pięć ze schowków według wskazówek Kreta. Z tego co widzę, brakuje mi trzeciej części. Nie ruszałem jeszcze na radar, czy coś pominąłem czy po prostu mam grać dalej i węszyć? Chciałem wrócić do Kreta po wybraniu wszystkich jego schowków ale gość gdzieś przepadł, za nic nie mogę go znaleźć. Szaman też wziął się i zginął, znalazłem jego ciało w Barze - na szczęście dostałem od niego namiary na wszystkie schowki. Mam nadzieję że nie będzie potrzebny fabularnie.

EDIT

A i jeszcze jedno - czy znalezione w trupach zwykłe PDA sprzedawać Kablowi w Barze czy będą do czegoś potrzebne/można je opchnąć komuś innemu? Handlarze nic za nie nie dają.

Edytowane przez Wielebny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Wielebny 
Kto pyta nie błądzi ;) 

W sprawie ''pendraków" powinieneś mieć wpis w PDA. Łącznie jest ich 7, ale już nie pamiętam lokalizacji wszystkich. Na pewno jak wszystkie zbierzesz, to pojawi się ostatni wpis w PDA z szyfrem z namiarem na schowek, który jest na CEA-1. Podpowiem, że chodzi o "Żelazny most".

PDA można sprzedać Kablowi. I chyba tylko jemu, a tak, to nie są do niczego potrzebne. 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam

Ogrywam aktualnie tą modyfikacje  i zwracam się z prośbą czy może mi ktoś wytłumaczyć , pomóc  jak zmienić udźwig w tej oto modyfikacji próbowałem zmienić w plikach system.ltx  (gamedata\config)

[inventory]
take_dist = 2
max_weight = 500
max_ruck = 56
max_belt = 5 //16
slots = 11

oraz w pliku actor.Itx (gamedata\config\creatures)  

max_item_mass = 500

I nadal nie działa 

Edytowane przez KarolSTACH
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@KarolSTACH
Proponuję nie używać wspomnianych przez @vidkunsen-a "trainerów", bo to jedynie może prowadzić do kolejnych problemów. Na pewno po ukończeniu głównej fabuły będzie dodatkowy wątek i w nim trzeba skorzystać z chwilowej nieśmiertelności, aby przejść przez.. Więcej nie zdradzę :) W każdym razie, może autor R3 naprawi ten błąd. 

Taka ciekawostka. Niezidentyfikowany obiekt latający w R3:

Spoiler

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Modzik przyjemny, tylko mam pewien problem. Mianowicie mam wrażenie, że przeciwnicy są zbyt agresywni tzn. potrafią wyjść z Instytutu Agropromu i przejść spory kawałek drogi do mnie, by mnie odesłać do Hadesu. Jeszcze inna sytuacja to bandyci, którzy to również szarżują bezmyślnie a o perfekcyjnie rzucanych granatach nawet nie wspomnę! Może to takie założenia twórców moda, nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.