Skocz do zawartości

OP-2.2


Agrael

Rekomendowane odpowiedzi

No jak tam poziom trudności? bo czytam że ciężko? grubo się zastanawiam czy zacząć mam tylko jedno pytanie (jak na razie 😄) Czy błędy takie jak czegoś zapomną na początku i później nie da się tego zrobić zostały wyeliminowane? bo jak siebie znam to tak będzie, pamiętam że jak robiłem 2.1 to tak właśnie było i skończyło się granie w opka bo nie dało się fabuły pociągnąć dalej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko o schowek Kostii. Mam namiar na niego, ma być na Wysypisku, za lasem znajdującym się za bajorem. Byłem mniej więcej za tymi oczkami wodnymi, było tam dwóch bandytów i plecak, w którym były 3 Oka wrony. Po wzięciu nie było info na ekranie, że znalazłem schowek, jednak poszedłem do Kostii, ale od rżnie głupa i niby nie wie o co kaman. Czy może jest ten schowek gdzieś indziej, bo taki opis "za lasem" jakoś dziwnie brzmi. Podpowie mi ktoś, bo szarpie mnie nerwa i już o mało nie odgryzłem kabelka od myszki.

Chyba że to jakiś bug powstał...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dobrze kojarzę, to nóż kupiłem kupiłem w Hangarze u Kulinara, gdy była rozmowa o jakimś zadaniu, ale teraz nie jestem w stanie tego określić. Było to po powrocie z Agropromu. Zaznaczam, nie brałem żadnego zadania od Kuzniecowa, ani nie byłem w podziemiach Agropromu, ponieważ gram na czuja i chcę najpierw wybadać reakcje i potrzeby zleceniodawców, a potem można brać zadanko i je ze satysfakcją spełnić. Jak na początku nabierze się zadań, to potem może być tak, że nie będziemy w stanie ich wykonać, bo nie mamy czym lub jesteśmy za ciency w uszach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@marko6996 Niech Cię ręka nie świerzbi, aby pozbyć się Kuzniecowa. To bardzo ważny i potrzebny enpec. A zadania od niego brane, raz że są korzystne sprzętowo, to również pomocne w rozwiązywaniu zadań scenariuszowych. Tak było w NS i OP 2.1, to i na pewno w 2.2 tego nie zmienili.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, jurek48 napisał(a):

Znalazłem jakieś dodatki do OP-2.2.Może komuś się przydadzą.OP-2.2 dodatki.rar

Co to za dodatki?

Generalnie jak Ci padł Kuzniecow to zacznij grę przed jego śmiercią. Jego śmierć tak naprawdę uniemożliwi Ci normalną grę.

 

 I tradycyjnie abym czegoś nie popsuł :)

Wszystkie co potrzebuje jest zawarte w pierwszym poście tak?

Repack? Patch i spolszczenie najnowsze?

Jest potrzebny jakiś antycheat czy tym razem się tego pozbyli?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Zwinny napisał(a):

Przedmioty chowa się do schowków które się robi z plecaków ale rób je na odludziach bo npcty potrafią podkradać 

Tak, to prawda, jak zajumają rzeczy, to razem z plecakiem. Mam zamek kodowy (ala taka kłódka), włożyłem do plecaka, i chyba źle coś zrobiłem, bo pewien koleś go przytulił z rzeczami, a jak go dopadłem i zapytałem o moją własność, to bezczelnie rzekł, że to normalne w Zonie i jeśli chcę rzeczy z powrotem, to 50 kafli muszę mu kopsnąć. Nie dałem dziadowi zarobić i cofnąłem się w zapisie sprzed jumy i rzeczy wywlokłem w odludne miejsce. Tylko po co jest ten zamek, który niby jest nie do sforsowania? Czyżby firmy "zdiełano"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, metek58 napisał(a):

Tak, to prawda, jak zajumają rzeczy, to razem z plecakiem. Mam zamek kodowy (ala taka kłódka), włożyłem do plecaka, i chyba źle coś zrobiłem, bo pewien koleś go przytulił z rzeczami, a jak go dopadłem i zapytałem o moją własność, to bezczelnie rzekł, że to normalne w Zonie i jeśli chcę rzeczy z powrotem, to 50 kafli muszę mu kopsnąć. Nie dałem dziadowi zarobić i cofnąłem się w zapisie sprzed jumy i rzeczy wywlokłem w odludne miejsce. Tylko po co jest ten zamek, który niby jest nie do sforsowania? Czyżby firmy "zdiełano"?

Akurat piszę że te zamki to tylko do kufrów (np. ten blisko barmana) nie do plecaków. Jednak kufry mają zbyt małą pojemność.

Ewentualnie do kufrów tylko jakieś większe przedmioty np. broń, pancerze, a do plecaków mniejsze np. amunicja części mutantów itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten mod jest bardziej wkurzający niż 2.1, dodali jakieś pszczoły latające co gryzą i nie wyrabiasz z bandażami od nich, szczury co zarażają i trzeba brać surowice która kosztuje 10k u adrenaliny 

Poszedłem do krzyża do zapomnianego lasu i nie dało się z nim pogadać bo musiałem z godzinę odpierać ataki różnych dziadostwów

A to pewnie początek niespodzianek 

Edytowane przez Zwinny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.