Skocz do zawartości

OP-2.2 - Dyskusja ogólna


vidkunsen
Wiadomość dodana przez Agrael,

W tym temacie prowadzimy wszelkie rozmowy na temat OP-2.2.

Rekomendowane odpowiedzi

13 godzin temu, boberm napisał(a):

A tych kart nie powinno byc 34 sztuki?

Jest ich totalnie 36, wiec spokojnie 6 można ominąc lecz traci sie możliwość dostania Bardzo specjalnego zadania od niego na "Legende Rycerza" i Osiągniecia, i ponoć duzej ilosci gotówki, zadanie głownie polega na wyciągniecie miecza z średniowiecza który jest na kamieniu za pomocą artefaktu "Grzyb"

17 godzin temu, Ignachinio napisał(a):

Zero dialogu u Kuzniecowa. Ale jeszcze na Czerwony Las przejścia nie mam więc pewnie dlatego nie mogę gadać.

A co do rozkminy piętro wyżej. No właśnie niestety autorzy zrobili to tak,  że większość fajnych broni dostajemy w momencie kiedy tak naprawdę mamy już gotowy skład do strzelania i nie jest on nam już totalnie potrzebny. Zresztą przy dobrym zestawie artów to bycie trupem od strzałów to tylko jak Gauss strzela mi się zdarza. Nawet PKP nie daje rady.

Z tego co ja czytam, ma Specyficzne "Wymagania" żeby gadał. Po pierwsze trzeba ukonczyć jego wszystkie questy związane z nim wraz z "baileys". Po drugie Potrzebna jest notatka z Czerwonego Lasu, z tym plecakiem co jest ponoć pod mostem z artefaktem "Pioro", w mojej rozgrywce tam poszperałem i lukałem na tych belkach to co na filmikach jest ale plecaka nie było, może dlatego że miałem z 25 kart

W modzie 90% moich smierci było od tak zwanych "fagasów" z M60, PKM-ów, Pechengów, FN Falów, HK Sniper, Gaussów i G3 z kalibru 7.62, moim zdaniem owszem dana broń powinna być poteżna ale na niektórych lokacjach naspamili tych idiotów w masywnej ilości powodując niepotrzebną irytacje grającego, nie wspominając o zbyt celnej celnosci NPC w niektórych przypadkach i tego że można strzelić np Amerykańca w klatke piersiową z Gaussa to z jakiegoś powodu przeżyje dany strzał i trzeba ponownie go strzelić żeby w koncu zdechł. Głowny trybik który owo powoduje take uczucia jest z tego że gracz pada od jednej kulki, nieważne ile masz ochrony czy także % w stosunku kulodporności. W grze miałem z 70% od pancerza i 60% max od Artefaktów, a żadnej kuli nie mogłem przetrwać, zawsze padałem na jeden strzał, co gorsza niektóre lokacje mają problemy że mogą cie przez sciany widziec i zabić przez obiekty, taki przykład najbardziej pasuje do Placówki naukowej tam gdzie Lucenko siedzi, dosłownie msciciele "jak jeden Słynny kapitan okrzykiwał" nawalali mnie Vogami przez sciany lub nabojami i mnie trafiały, a ja byłęm w tunelach. co do "Fajnych" broni to ze 100% zgadzam sie ze niektóre egzemplarze powinny być zdobyte za trud gracza, ale jest kilka przypadków gdzie nie ma to sensu, wymienie tutaj 3 najbardziej sensowne przykłady "VSSM" wintorez i Kostka rubika,"annihilator anomalii". Jeśli mam zbierać jakieś badziewie na wszystkich lokacjach w schowkach z podstawki to podziękuje, niedość ze przetestowałem owy egzemplarz to jestem zdania że FN 2000 "paratrooper" od Kuzniecowa jest 1000% lepszy niz od tego, niedość ze roboty z tym mniej, to i też inne egzemplarze broni np grozy czy inne snajpki czy owe rzeczy robią robote tak samo jak ten "Unikatowy Wintorez" wygląda ładnie ale tyle moge o nim powiedzieć. Kostka rubika jest poprostu bezsensowna, bo po co? w grze istnieją rzeczy jak KORD, Miotacze ognia czy też antymaterialistyczne snajperki, czy Ciezkie karabiny maszynowe, niedość ze jest dawana po zebraniu wszystkich czipow i zrobienia całej wątki fabularnej, gdzie takze dostaje sie Annihiliator anomalii, gdzie gracz nie bedzie miał juz zadnego sensu grania i wogóle zadnej mozliwośći skorzystania z tego.

Dzisiaj, dobrnąłem do ultymatywnego "Końca" całego owego moda, "Końca" wszystkich końców i moge stwierdzić ze moge w końcu odpocząc, zebrałem wszystkie schowki końcowe "Weskera" i byłem swiadkiem ostatniego dialogu i czegoś naprawde "Fajnego" no ale pozostają niektóre sprawy które nie dają mi spokoju, czy w ogóle fabuła szachisty jest opłacalna? I czy ktokolwiek ją robił mogłby dodać swoich przemyśleń? Czy w ógóle fabuła z Czipami jest warta do zrobienia? moim zdaniem Fabuła z interpolem to najgorsza częsc tej paczki, za kazdym razem jak robiłem tego moda nigdy mi sie nie chciało robić tej fabuły bo praktycznie spałem przy tym, niedość ze nagroda jest opłakalnie słaba. Końcowa rozgrywka w tym modzie wygląda tak że teleportujesz sie na jedną lokacje zabierasz jeden item czy pogadaj z jednym npc a ten cie wysyła na inną lokacje i tak dalej, i tak dalej, więcej spedzałem czasu nad patrzeniem sie nad ekranem ładowania który zajmował z przynajmniej 30 sekund żeby znowu to zrobic za minute, ale zresztą screenami sie jak znowu pochwale. Moim zdaniem bardzo miło spędziłem czas grając w tego moda, krótko mowiąc przygoda warta przebycia w 200%!

Spoiler

2.thumb.jpg.9a705368b975708217ca87a7c81673e6.jpg3.thumb.jpg.901265f30a34656c65ec4a5199d3c592.jpg1.thumb.jpg.36ec17f444b9117f0a85d7d6e8c7fa39.jpg

 

Edytowane przez Samotnik67
  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Samotnik67 a dałeś radę grać samemu czy nie obyło się bez korzystania z jakiś filmików na yt czy poradników żeby wykonać zadania?

Tak czy siak jeden z niewielu u nas chyba, który ukończył tego moda, no i chyba całkiem szybko ci to poszło patrząc, że spolszczenie wyszło na początku grudnia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, tom3kb napisał(a):

@Samotnik67 a dałeś radę grać samemu czy nie obyło się bez korzystania z jakiś filmików na yt czy poradników żeby wykonać zadania?

Tak czy siak jeden z niewielu u nas chyba, który ukończył tego moda, no i chyba całkiem szybko ci to poszło patrząc, że spolszczenie wyszło na początku grudnia.

Wiekszość tych zadań robiłem samemu, leciałem po kolei każde zadanie jak leci nawet z tymi schowkami bo sie domyślalem o co twórcą chodzi lub gdzie to leży, praktycznie w tych samych miejscach te schowki były co w 2.1, tylko ze niektóre miejsca lekko było zmienione, nie miałem z nimi trudnośći, to tak bym powiedział ze 90% robiłem samemu a np zadania na Volazara wspomagałem sie troche juz filmikami bo jego zadań strasznie nie chciało mi sie robić, juz Wyspy były o wiele fajniesze do robienia, w tych laboratoriach to łatwo było sie domyślić ale jego zadania na te wieksze obszerne lokacje były zmudne i męczące, a skoro że moda chciałem już skończyc to tak i zrobiłem ponieważ jego cała fabuła i zadanie od sidora na złe kontakty, wątek z Fenrirem i solianki jest absolutnie wymagany żeby otrzymac dany koniec. Wątek z interpolem, Czipami, Pistoletem Gaussa, Doliny Szeptów, Szachisty czy krwawym końcem jest nie wymagane i traktowane jako "bonusowe" wątki i niewiem czy moge je potraktować jako dobrze spedzony czas z robieniem tych działek, ponieważ nagrody z nich nie są zbyt dobre i owe fabuły skłaniają troche do przymruzenia oka i przespania, przynajmniej ja mam taką opinie

Tak naprawde mówiąc to danego moda moge se przyblizyć do ukończonych ponad 2 razy, bo grałem wcześniej dolazłem do generatów ale potem nie chciało mi sie grać, bo chciałem se po-100% inne gierki i wtedy odinstalowałem moda i zająłem sie innymi rzeczami, to było kiedy jeszcze spolszczenia do tego nie było i musiałem walić na angielskim, czy też na ucinkach rosyjskiego, ale teraz skoro że nie miałem zbytnio dużo rzeczy do zrobienia obleciałęm moda jeszcze raz, ale tym razem zrobiłem "wszystko" a tutaj moje statystyki z gry,

Spoiler

ss_kamil_04-28-23_11-31-21_(zaton).thumb.jpg.6acd076e5cf733165bcd827789a479e4.jpgss_kamil_04-28-23_00-23-02_(zaton).thumb.jpg.cdee90aa514f4fcc0b21fe467fed7309.jpg

 

Edytowane przez Samotnik67
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.04.2023 o 20:52, Zwinny napisał(a):

W misji dla dana trzeba iść najpierw do x18 i szukać ukrytego pomieszczenia czy od razu do parowu do najemników po te dane? Byłem w jednym i drugim miejscu i nic nie znalazłem

W parowie powinieneś znaleźć najemnika w zielonym egzoszkielecie który będzie miał pendrive albo coś w tym stylu, w x18 nic nie znajdziesz bo ci najemnicy właśnie stamtąd zgarneli ten pendrive, o ile dobrze pamiętam. 

Edytowane przez Mruwneike
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Samotnik67 Wow, kozacki ekwipunek. 😃Mam pytanie co do pancerza, można go legitnie zdobyć czy 'przyzwałeś' go sobie? Mówię o pancerzu który jest noszony przez monolit z PKM. Z tego co pamiętam to nie był on dostępny w wersji 2.1.

Co do gamedaty to dziękuję ale póki co dobrze mi się gra 😁 jednak takie odpały faktycznie czasami wkurzają. Ale tak samo w drugą stronę, niektóre dobre rzeczy dość szybko się dostaje, np. gram dość długo i do tej pory nie znalazłem lepszego karabinu szturmowego niż taki F2000 Kat. PTRD i Miotacz Ognia też niezłą robotę robią w porównaniu do tego jak wcześnie się dostaje te zabawki. Bardzo fajny jest też Tajfun, stawiasz i ci czyści całe levele. 😗

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Ziomkowsky napisał(a):

@Samotnik67 Wow, kozacki ekwipunek. 😃Mam pytanie co do pancerza, można go legitnie zdobyć czy 'przyzwałeś' go sobie? Mówię o pancerzu który jest noszony przez monolit z PKM. Z tego co pamiętam to nie był on dostępny w wersji 2.1.

Co do gamedaty to dziękuję ale póki co dobrze mi się gra 😁 jednak takie odpały faktycznie czasami wkurzają. Ale tak samo w drugą stronę, niektóre dobre rzeczy dość szybko się dostaje, np. gram dość długo i do tej pory nie znalazłem lepszego karabinu szturmowego niż taki F2000 Kat. PTRD i Miotacz Ognia też niezłą robotę robią w porównaniu do tego jak wcześnie się dostaje te zabawki. Bardzo fajny jest też Tajfun, stawiasz i ci czyści całe levele. 😗

Owy pancerz jest jedynie dostępny jeśli masz Dodatek od Anticitizena, bo naturalnie w grze "nie występuje" dla gracza. wtedy możesz kupić pancerz od Dimaka za "Bardzo kosztowną" cene. gdzieś z 1 million rubli jak sie nie myle, z 1000000 rubli to pójdzie od reki, bo wziąłem sobie wersje "medium" żeby mi nic nie dawano na srebrnej tacy bo tak fajnie sie grało, a co do gamedaty to gram se na swoich zasadach, w tą serie modów już sie obegrałem wiele razy wiec mi sie zbytnio nie chce niektórego barachła zdobywać przez 3 dni czy ileś, bo niektóre naprawde zajmują długo. A z wątkiem pieniędzy to zawsze praktycznie byłem bogaczem, bo wiedziałem jak najlepiej zarabiać pieniążki w modzie, wiec nigdy mi nie brakowało i nawet na pancerz dorobiłem i kupiłem za te million rubli, tak samo miałem mozliwosc poszpanowania sobie na inne przedmioty w modzie. Moim zdaniem turetka była dla mnie bezuzyteczna, juz wolalem miec Sztucera, czy też KORDA z duzym zapasem ammunicji, czy też miotacza ognia od kolekcjonera.

Edytowane przez Samotnik67
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 30.04.2023 o 22:45, Mruwneike napisał(a):

W parowie powinieneś znaleźć najemnika w zielonym egzoszkielecie który będzie miał pendrive albo coś w tym stylu, w x18 nic nie znajdziesz bo ci najemnicy właśnie stamtąd zgarneli ten pendrive, o ile dobrze pamiętam. 

Nie ma u mnie takiego, obiegłem parów kilka razy

Kojarzysz w którym miejscu był mniej więcej? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam podpowie ktoś kiedy otworzą się przejścia na te nowe lokacje np. Przeklęty las albo Moczary, te lokacje za rzeką, bo jakoś gram ale nie mogę się tam dostać, jak linia otwiera ścieżki na owe lokacje. Jestem po wskrzeszeniu Fenrira, główna linia Soljanki przed D6, a tam za rzekę dalej nie mogę się dostać hymmmmm?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, suchy1280 napisał(a):

Witam podpowie ktoś kiedy otworzą się przejścia na te nowe lokacje np. Przeklęty las albo Moczary, te lokacje za rzeką, bo jakoś gram ale nie mogę się tam dostać, jak linia otwiera ścieżki na owe lokacje. Jestem po wskrzeszeniu Fenrira, główna linia Soljanki przed D6, a tam za rzekę dalej nie mogę się dostać hymmmmm?

W OP 2.1 mogłeś się tam przenieść teleportem. Ale jeśli dobrze wyczytałem to co koledzy pisali to tam nic nie ma. Od tylko NPC i zero zadań.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.05.2023 o 16:55, suchy1280 napisał(a):

Witam podpowie ktoś kiedy otworzą się przejścia na te nowe lokacje np. Przeklęty las albo Moczary, te lokacje za rzeką, bo jakoś gram ale nie mogę się tam dostać, jak linia otwiera ścieżki na owe lokacje. Jestem po wskrzeszeniu Fenrira, główna linia Soljanki przed D6, a tam za rzekę dalej nie mogę się dostać hymmmmm?

Wszystkie te lokacje co widzisz na PDA, jak bańka, moczary, Stacja pociągów, wschodni kordon, czy to wymieniłes powyżej, poprostu nie dostaniesz sie na te lokacje, ani w jednym momencie gry, aż do samego końca OP 2.2, (ponieważ gre zakończysz na ZATONIE) Dlaczego developerzy tak zrobili? bo te lokacje mają ponoć być jakoś tam testowane dla tych zwanych modderów, którzy pracowali przy tym modzie i nadal (pracują?) do ewentualnego OP 2.3 czy OP 3.0

Przeszłem całego moda, a do jedynych lokacji których odblokowałem to były Kurczatów 37, laboratorium w tym miescie, placówka badawcza która jest w pełni pusta i tylko serwuje jako spacer do Lucenka po zadania, tak samo jak kurczatów, lokacje z Zewu Prypeci, Czystego nieba i Czernobyla, Generatory, "Katakumby" (które tepasz sie teleportem z szewczenki, Lokacja jest bardzo niedokończona i niewiem po jaki ciul wstawiały tą lokacje, tam nic nie ma poza tłumikiem do hostela), Plac budowy, Zakład metalurgiczny, Ciemna dolina ATP, Martwe Miasto

Wszystkie te lokacje napewno "Bardzo dobrze" znasz ale jednak je wymieniłem, i takich lokacji tylko doznasz do SAMEGO KOŃCA, no chyba że weżmiesz dodatkową linie fabularną od Sowy która oblokowuje ci Doline Szeptów i ścieki "KOLEKTOR", ale to ogólnie wszystko co mod oferuje, te lokacje które mozna zobaczeć na PDA to taki troche "Troll" że niby wiecej lokacji jest do zwiedzenia i ten teges a tak naprawde mowiąc nie można do nich dostać w ógóle. KAŁAŃCZA na bagnach właśnie wspomina o tych lokacjach, jeśli pamietasz owy dialog, niestety ale stety wszystkie te fajnawe lokacje można zobaczeć dodawając sobie ręczne teleporty do ekwipunku, ale na tych lokacjach zupełnie NIC NIE MA, są kompletnie puste, można to samo porównać do tych nowych lokacji co developerzy dodali do tego moda, najwyżej dodali jakieś tam 2 dodatkowe zadania na całej lokacji i to jest koniec, nic innego sie nie dzieje, ale w wiekszosci jest 0 zadań i lokacja tylko serwuje dania graczowi pospacerowania sobie po ukończeniu specyficznego zadania czy pogadania z jakims npc i to jest tylko tyle

Edytowane przez Samotnik67
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.05.2023 o 15:08, Zwinny napisał(a):

Nie ma u mnie takiego, obiegłem parów kilka razy

Kojarzysz w którym miejscu był mniej więcej? 

Hmm dziwne.

Z tego co pamiętam i według wikipedii powinien być w północnej wiosce, z innymi najemnikami (5 zwykłych, 5 "opancerzonych"), Najemnik z fleszką ma M60 i zielony egzoszkielet. Spróbuj wczytać auto zapis przy pierwszym wejściu na lokacje ((kiedy ten quest jest aktywny oczywiście).

Edytowane przez Mruwneike
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Czy mógłby ktoś podpowiedzieć ? mam taki problem że nie mogę zaliczyć zadania Akima na wszystkie części mutantów. Mam już wszystko za wyjątkiem jednego zamieszczonego na poniższym skrinie. Według znalezionych poradników brakuje mi czegoś co nazywa się "śledziona szczura zarazy" , a przynajmniej tak mówi mi translator ponieważ opisy są po rosyjsku. Problem w tym że wybiłem już chyba wszystkie możliwe szczury od kordonu po elektrownię wliczając w to podziemia i laby a nic podobnego nie znalazłem. Ze szczurów (także tych które wyłażą z zabitej wiedźmy) wypadają jedynie te przypominające steki mięsa. Sprawdzałem także w spawnerze ale nie znalazłem takiego itema. Pomóżcie proszę.

 

image.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Agrael właśnie mam proble w tym że jakieś z zadań mnie trzymają w pchnięciu fabuły do przodu i nie wiem które , dla tego próbuje po najniższej lini oporu od takich w których wiem w czym problem. Jestem na etapie rozmowy z Sidorem o wstąpienie do monolitu (sejf z labiryntu dla górnika) ale mimo występowania danej opcji dialogowej to bez względu co bym nie kliknął rozmowa z sidorem się przerywa a przynależność się nie zmienia. Dodam że na CEA2 już byłem i wytłukłem wszystko co tam było. Podobny problem mam ze schowkiem Striełoka w sarkofagu. Schowek znalazłem w szybie po reaktorze ale gdy idę do Docka z wieścią że schowek znalazłem ten mówi coś "że to nie wszystko i że coś jeszcze powinno być", ale nie wiem tak naprawdę co i gdzie. Rzecz jasna i to zadanie się nie zalicza. Może wiecie jak to ugryźć ? 

@Zwinny te kobiety zombi ze szczurami występują pod nazwą "wiedźma" i tak - wpadłem już i na to , tak jak pisałem powyżej ale te szczury mają te same schaboszczaki co i zwykłe szczury a nie tą śledzionę co na skrinie. A pamiętacie jak to było u Was z tym zadaniem ?

Edytowane przez ramirez12
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.