Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Do pierwszego postu zostały dodane łącza do pobierania spolszczenia DCSR mojego autorstwa w dwóch wersjach oraz łącze do pobierania czystej wersji modyfikacji Dead City Special Release z Google Drive [7 archiwów po ~0,97 GB + jedno archiwum 377 MB; łącznie: ~7,30 GB; pobrane archiwa rozpakowujemy poprzez otwarcie (programem 7-Zip) pliku S.T.A.L.K.E.R. Dead City SR.7z.001 i skopiowanie jego zawartości w dowolne miejsce na dysku, najlepiej poza partycję systemową i katalogi Program Files].  

Miłej gry i udanych łowów.

  • Dodatnia 8
  • Za szczególną pomoc 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Agrael promował(a) i podpiął/eła ten temat

Korzystając z okazji, chciałbym z tego miejsca bardzo podziękować Jurijowi (Policai, twórca moda) za wcześniejsze udostępnienie plików do spolszczenia, oraz przede wszystkim za ciekawą przygodę, z którą miło spędziłem czas.  

Edytowane przez Anton Gorodecki
do :)
  • Dodatnia 1
  • Negatywna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Süseł napisał:

@guccimucci5 Z tego co pamiętam, to na steamie była opcja że można było sobie dodać grę która nie jest w sklepie Steam. Więc wystarczy tego Dead City po prostu dodać do steama przez jakieś ustawienia. 

Tak wiem że takie coś jest ale chodzi mi o godziny w stalkerze. Po solyance 2k16 ładnie to wygląda hah.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ej, szanowni. Ale czy te sprawy ze Steamem pasują do tego tematu? Pozornie tak, ale nie dotyczą moda, lecz gier na Steamie.

@tom3kb @Agrael  Proponuję, aby te wpisy dotyczące moda na Steamie przenieść do oddzielnego tematu.

A tak ogólnie biorąc, nie rozumiem po co to. Czyżby na Steamie była jakaś premia za takie coś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, kondotier napisał:

Ej, szanowni. Ale czy te sprawy ze Steamem pasują do tego tematu? Pozornie tak, ale nie dotyczą moda, lecz gier na Steamie.

@tom3kb @Agrael  Proponuję, aby te wpisy dotyczące moda na Steamie przenieść do oddzielnego tematu.

A tak ogólnie biorąc, nie rozumiem po co to. Czyżby na Steamie była jakaś premia za takie coś?

Luzik chciałem się tylko zapytać i nie chciałem ciągnąc tematu na X pytań i odpowiedzi. Temat steama zakończony 😅

Edytowane przez guccimucci5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@guccimucci5 Życzę miłej gry :) bardzo fajny modzik

@kondotier
 

16 minut temu, kondotier napisał:

Ej, szanowni. Ale czy te sprawy ze Steamem pasują do tego tematu? Pozornie tak, ale nie dotyczą moda, lecz gier na Steamie.

 

Jak najbardziej dotyczy tego moda. Chodzi o to żeby wrzucić Dead City SR do biblioteki steam jako gra której nie można dostać ze sklepu Steam, tak jak wcześniej pisałem chodzi tylko o ten czas przegrany w modzie. 

  • Super 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Süseł Nie myl pojęć. Mod to nie gra. A bazę dla tego moda masz na Steamie. Nie zauważyłeś w #1 takiej informacji?

Nazwa oryginalna: Dead City Special Release
Platforma: Zew Prypeci | Patch 1.6.02

To że mod jest w formie zespolonej z podstawką, nie zmienia faktu. A gdyby był wydzielony w formie gamedaty, też byś uważał, ze pasuje do Steama?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier tylko teraz pytanie gdzie niby mają przenieść tamte wcześniejsze wpisy? 
Eh to jeszcze raz dokładniej wytłumaczę o co chodzi. Steam pozwala kupować i pobierać gry z Sklepu Steam które się przypisują do Biblioteki Steam. Steam ma też taką funkcję która pozwala wrzucić program, grę, moda itp. do tej biblioteki jako GRA, PROGRAM, MOD spoza platformy Steam, wystarczy podać lokalizację tej GRY, PROGRAMU, MODA i wtedy w tej bibliotece Steam pojawia się to jako gra która można odpalić ze Steama (mimo że nie znajduje się w sklepie Steam). Ludzie tak robią żeby potem zobaczyć ile godzin przegrali w jakimś modzie. 

No, albo można moda wrzucić do podstawki która jest ze sklepu Steam i w taki sposób też można sobie nabijać godziny, tylko że zamiast nazwy moda czy cokolwiek będzie nazwa podstawki. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytam spec ze zmian moda i nie ma słowa o dodaniu zadań, czy większym wykorzystaniu już istniejących lokacji do jakichś dodatkowych zadań.

Choć by ten ogromny lab z masą labiryntów(na późniejszej lokacji, przy rzece z monolitem w środku) pewnie go nie zagospodarowali nadal? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, MOS napisał:

i nie ma słowa o dodaniu zadań, czy większym wykorzystaniu już istniejących lokacji do jakichś dodatkowych zadań.

Lubię czytać twoje posty, ponieważ masz zawsze merytoryczne podejście do tematu, bez zbędnego wodolejstwa. To się ceni.
Wracając do meritum... Żeby zbytnio nie spoilerować, napiszę tak. Ogólnie mówiąc zadań w tym modzie jest mało. Na każdej z lokacji (poza ukrytymi schowkami i podziemiami) jest COŚ do zrobienia. Przeważnie to coś wiąże się albo z jakimś charakterystycznym obiektem na tej lokacji albo z zadaniem pobocznym. Każda podziemna i naziemna lokacja skrywa co najmniej jeden (przeważnie więcej) wartościowy "sekret", więc warto ją uważnie przeszukać.

Wieść gminna niesie, że jestem ślepy:P, a teraz doszła jeszcze skleroza:biggrin:, dlatego nie kojarzę miejscówki (ogromnego labu)

Godzinę temu, MOS napisał:

przy rzece z monolitem w środku

Ogólnie w tym modzie lokacje są słabo, jak to ładnie ująłeś - zagospodarowane. Mam tutaj na myśli dostępne zadania i obecność wrogów. 

  • Dodatnia 1
  • Negatywna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, @Mayer99

Jest dokładnie tak jak napisałeś, czyli najpierw należy zainstalować czystą wersję modyfikacji DCSR, a później dodać jedną z wersji spolszczenia, ze zgodą na nadpisanie plików.
 

8 godzin temu, vidkunsen napisał:

Przy rzece z monolitem w środku - Prypec płynie (widoczna w modach i podstawkach) wokół Czaes.

Opis się PRAWIE zgadza, ale... 

21 godzin temu, MOS napisał:

lab z masą labiryntów(na późniejszej lokacji, przy rzece z monolitem w środku)

Monolit znajduje się jedynie w Sarkofagu (pomijając fakt, że nie jest "labem z masą labiryntów"), a w laboratorium X-12, gdzie rzeczywiście jest plątanina korytarzy (pod CEA-2) zlokalizowana jest instalacja korzystająca z energii atmosferycznej:

Spoiler

HCqsxMp.jpg

XeTaQfG.jpg

 

 

Edytowane przez Anton Gorodecki
dodałem fotki:)
  • Negatywna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.