Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybaczcie, że piszę post pod swoim ostatnim, ale jedna rzecz nie dawała mi spokoju. Mianowicie jak opuścić most do Limańska. Początkowo sądziłem, że na 100% można to zrobić od strony Limańska, więc do miasta udałem się przez Prypeć. Zajrzałem po drodze do laboratorium i stwierdziłem, że wrócę przez Rudy Las, a tu takie jajo, bo mostu nie da się opuścić. Szukałem po obu stronach jakiegoś przełącznika i w końcu się udało. 

ss_daniel_06-30-22_21-58-38_(red_forest).jpg ss_daniel_06-30-22_22-00-23_(red_forest).jpg

Jeszcze taka drobna ''ciekawostka". Zwrócił ktoś z Was uwagę na zachowanie zombifikowanych, gdy jesteśmy w bąblu przestrzennym ? Są pokojowo nastawieni, ale gdy uda nam się już odnaleźć wyjście, to nagle się ''ożywiają". Zupełnie tak, jakby nie chciały, abyśmy opuszczali tego dziwnego miejsca. W sumie, to im się nawet nie dziwię :) 

ss_daniel_06-28-22_12-42-45_(bubble).jpg  ss_daniel_06-28-22_20-50-54_(bubble).jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Agrael Ogólnie to te napisy w "kwiatkach" postaram się poprawić i wydać jako mikro-łatkę do spolszczenia bo otrzymałem "błogosławieństwo" jeśli chodzi o poprawki od @Anton Gorodecki :P Ale to jak uporam się sam wiesz z czym ;)

A co do zombifikowanych to fajny bajer bo rzadko się coś takiego zdarza w modach, ale też zwróciłem na to uwagę, ale ja dla odmiany, żeby oszczędzić sobie amunicji po prostu pognałem tam gdzie trzeba i ich olałem, choć zwróciłem uwagę na to, że zmienili podejście do GG po zrobieniu tego czego na nas fabuła wymaga 😛 

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Szczepan9205
Samo spolszczenie jest moim zdaniem na medal - naprawdę nie ma się do czego przyczepić :) Akurat na taki kwiatek trafiłem, ale to dosłownie drobnostka, a przy ilości tekstu do tłumaczenia każdemu może się tak naprawdę zdarzyć. Wątpię, aby więcej tego było, ale w przyszłości można się pokusić o wypuszczenie niewielkiej łatki. Gdybym coś znalazł, to dam znać. 

Fakt, niby drobnostka na którą 60% graczy nie zwróci uwagi, ale bardzo klimatyczne zagranie. 

Powoli zbliżam się do końca i musze przyznać, że mod wart ogrania. Przede wszystkim jest bezstresowy i nastawiony na eksplorację. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ss_daniel_07-02-22_20-47-01_(stancia_2).jpg

DC:SR zaliczony :) 

Bardzo przyjemny, ale przede wszystkim niestresujący mod. A przynajmniej ja tak uważam, bo DC:SR nie ma skomplikowanych zadań - ot, głównie szukamy dokumentów i eksplorujemy Zonę. Z całą pewnością na uwagę zasługują lokacje. Szkoda tylko, że nie ma większej ilości zadań pobocznych, ale mówi się jutro. Pamiętam, że w DC: Breakthrough nie mogliśmy się dostać do laboratorium na lokacji Górska Dolina, a w SR już tak, więc może w przyszłej wersji moda pojawi się więcej zadań. Oczywiście pod warunkiem, że takowa kiedykolwiek się wyjdzie. 

Podczas mojej wędrówki po Zonie zebrałem mnóstwo szpeju, który chowałem w plecakach na terenie Baru - od unikalnych broni, przez artefakty, a kończąc na medykamentach:

Spoiler

ss_daniel_07-02-22_15-15-23_(bar).jpg

ss_daniel_07-02-22_15-15-40_(bar).jpg

Końcowe statystyki: 

Spoiler

ss_daniel_07-02-22_21-09-48_(stancia_2).jpg

Jeszcze się zastanawiam nad jedną sprawą, bo w laboratorium na CEA-2 mogliśmy się natknąć na pole anomalii i ciekaw jestem, czy za pomocą Kompasu dałoby się je przejść, bo jak wiemy, wspomniany artefakt pomaga nam przy wejściu na terytorium CEA. 

Dzięki @Anton Gorodecki za spolszczenie. Świetna robota. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Zmniejszyłem trochę opcje graficzne dla pewności, gdy uruchomiłem moda od nowa w trakcie ładowania wywala mnie w pulpit i takie coś, czy wczytuje z quicka czy z twardego to samo

! error:  common_functions.h(38,28): warning X3206: implicit truncation of vector type

Screenshot 2022-07-06 20-17-03.jpg

Edytowane przez cez137
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tom3kb GTX 1660 to akurat dobra grafika, nawet nowsza od mojej + @cez137 ma specyfikacje swojego PC podaną pod swoimi postami, ale mniejsza o to bo to mało istotne :P

W każdym razie, albo sterowniki nieaktualne, albo zasyfiony PC, lub jakiś dodatek powoduje wylot jeśli Cez gra na Edycji Polskiej ;) A jeżeli wylot występuje na standardowym DC:SR i zwykłym spolszczeniu to zalecam format, albo aktualizację sterowników. 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy zabicie Handlarzy bandytów w ciemnej dolinie ma jakies konsekwencje? Miałem jeden bardzo irytujący moment w rozgrywce, kiedy wychodząc z X18 pogoda zmeniła sie w mglistą i nic nie było widać, nie chciało mi sie zbytnio wracać do baru zeby sprzedac kilka rupieci bo planowałem od razu iść na Darkscape więc polazłem na baze bandytów bo tam łozko jest , lecz musiałem troche podedać i sobie nerwów powyrywać  bo NPC widzą Idealnie w Mgle, zabiłem paru i szybko do łózka i sie przespać żeby tą pogodę pominąć, jak sie npc powybijało to i handlarze byli neutralni tylko ze handlarza ktory sprzedawał drinki itp nie mogłem z nim gadać pomimo ze neutrał, zadzgałem go nożem bo też chciałem Detektora Velesa od niego, drugi był już wrogi, fanty które mnie obciązały zostawiłem w plecaku, sprzedam medykanty na zadanie z PDA. ( Z tą mgłą jest bardzo irytująco grać, będe musiał to zmienic na burzową/słoneczną)

W skrócie : Po wyjsciu z X18 pogoda mi sie zmieniła w tak mglistą ze nie było nic widać Niezbyt mi sie chciało wracać do Handlarza, wiec chciałem do łozka w bazie bandytów, potem tych handlarzy zabiłem, wejście do nich bez strzelania i tak sie kończy ze stają sie wrogami. może i pytanie takie se ale jest 3:20 w nocy, i chciałem tak na szybko zapytać, żebym potem nie wracał sie sejwami godzinami. pózniej jeszcze napisze czy na jakieś błędy sie natknąłem w czasie gry jak to skończe.

Edytowane przez Samotnik67
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137 To może być różnie, chociaż jedyne (moim zdaniem) co mogłoby obciążać PC to modele HD, no i niektóre lokacje - np. Górska Dolina - tam gdzie jest Oczyszczalnia - u mnie FPS-y tam mocno kulały. 

Ale podobne wyloty w necie wskazują na shadery. Spróbuj może usunąć foldery shaders_cache i plik user.ltx z tego folderu, w którym są też zapisy i screenshoty. Tylko nie usuń sobie przypadkiem zapisów :P Skasują Ci się co prawda wszystkie ustawienia graficzne, ale możliwe, że po tym uda Ci się wczytać zapis i ustawić sobie grafikę itd. od nowa.

Jak to nie pomoże to nie mam pomysłów. Jedyne rozwiązanie, które wtedy przychodzi mi do głowy do przesiąść się z Edycji Polskiej na zwykłe spolszczenie i może wtedy będziesz mógł grać bez problemu.

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Szczepan9205 

7 godzin temu, Szczepan9205 napisał:

Spróbuj może usunąć foldery shaders_cache i plik user.ltx z tego folderu, w którym są też zapisy i screenshoty

coś tam pomogło, gra chodzi w miare płynnie chociaż czasem laguje ale jest to do zaakceptowania, dzięki wielkie

Gdzie jest ten schowek strieloka? Nie jest do końca powiedziane czy na kordonie czy w podziemiach agro jak w podstawce, na kordonie pijawy wybiłem a kanał obok tego miejsca jest zablokowany 

 

 

 

 

 

 

 

 

Edytowane przez cez137
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze gram na "Edycji Polskiej". Po drugie dotarlem już na CEA, z wszystkimi dokumentami i wieloma rzeczami przy sobie, lecz wyrywałem sobie ogromną ilość nerwów i ponownych prób ładowania zapisów gry z "Końcowych" lokacji, Na samym pocżatku moda grało sie idealnie, nie było zadnych wylotów i ten teges, ale mod postanowił skazać mnie na męki tortur, Bardzo czeste wyloty do pulpitu przy jakiej kolwiek próbie przejscia do innych lokacji a nastąpiło to najczesciej na : (Rudy las -> Magazyny Wojskowe, limańsk -> Szpital, Prypeć -> CEA, CEA -> Prypeć CEA -> Sarkofag) Nie moge załadować ŻADNYCH sejwów, nawet Autosaveów, nazwałbym to jakąś "Korupcją Sejwów"  żeby przejść dalej musiałem ładować i ładować i modlic sie ze pojdzie, lecz Sejwow juz za cholere nie da sie ładować po przejsciu po moscie gdzie aktywujemy kompas, niewazne ile sejwow robiłem przez konsole Ciągłe wyloty i nagłe wyloty bez błedów w logach, Jesli jakimś cudem uda mi sie załadować sejw to po załadowaniu nie ma żadnych znaczników przejść na mapie w PDA, próba załadowania czy przejscia na nastepną lokacje konczy sie natychmiastowym wylotem, błedy które pojawiały sie najwiecej dam w spoilerze

Spoiler

*********************************************************************************
[print_output()] SCRIPT RUNTIME ERROR:
...k.e.r. dead city sr\gamedata\scripts\bind_stalker.script:522: attempt to concatenate a nil value
stack traceback:
    [C]: in function '__concat'
    ...k.e.r. dead city sr\gamedata\scripts\bind_stalker.script:522: in function <...k.e.r. dead city sr\gamedata\scripts\bind_stalker.script:516>
*********************************************************************************
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_pcall_failed
[error]File          : C:\xray\stcop_engine\src\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 213
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ...k.e.r. dead city sr\gamedata\scripts\bind_stalker.script:522: attempt to concatenate a nil value
 

stack trace:
0x00000000009AF912 xrCore.dll, timestamp + 2722 byte(s)
0x000000000099F579 xrCore.dll, xrDebug::backend + 329 byte(s)
0x000000000099F9CF xrCore.dll, xrDebug::fatal + 143 byte(s)
0x000000001663F20B xrGame.dll, CDialogHolder::operator= + 191243 byte(s)
0x000000006CE8286E lua51.dll
0x000000006CEA9F00 lua51.dll, lua_sethook + 2896 byte(s)
0x000000006CEA95D8 lua51.dll, lua_sethook + 552 byte(s)
0x000000006CEA9D28 lua51.dll, lua_sethook + 2424 byte(s)
0x000000006CEB7B8D lua51.dll, lua_loadx + 2957 byte(s)
0x000000006CE818E9 lua51.dll
0x000000006CE87F35 lua51.dll, lua_pcall + 117 byte(s)
0x00000000001DF8D5 luabind.dll, luabind::detail::pcall + 101 byte(s)
0x00000000171A435A xrGame.dll, CxImage::`copy constructor closure' + 210714 byte(s)
0x00000000171933EA xrGame.dll, CxImage::`copy constructor closure' + 141226 byte(s)
0x0000000016E9869A xrGame.dll, CDialogHolder::operator= + 8945562 byte(s)
0x00000000170FA9FC xrGame.dll, CDialogHolder::operator= + 11444988 byte(s)
0x0000000016E513C7 xrGame.dll, CDialogHolder::operator= + 8654023 byte(s)
0x0000000016E56568 xrGame.dll, CDialogHolder::operator= + 8674920 byte(s)
0x0000000016A9EF7C xrGame.dll, CDialogHolder::operator= + 4778108 byte(s)
0x000000001700FEB7 xrGame.dll, CDialogHolder::operator= + 10483639 byte(s)
0x0000000016FED788 xrGame.dll, CDialogHolder::operator= + 10342536 byte(s)
0x0000000016FEDC91 xrGame.dll, CDialogHolder::operator= + 10343825 byte(s)
0x0000000040028498 xrEngine.exe, CSecondVPParams::IsSVPFrame + 808 byte(s)
0x0000000040027C2C xrEngine.exe, CRenderDevice::FrameMove + 332 byte(s)
0x0000000040027053 xrEngine.exe, CRenderDevice::on_idle + 275 byte(s)
0x00000000400278BF xrEngine.exe, CRenderDevice::message_loop + 111 byte(s)
0x00000000400279FF xrEngine.exe, CRenderDevice::Run + 303 byte(s)
0x00000000400CBE22 xrEngine.exe, InitSound2 + 850 byte(s)
0x00000000400CD41C xrEngine.exe, InitSound2 + 6476 byte(s)
0x00000000400CD5B9 xrEngine.exe, InitSound2 + 6889 byte(s)
0x00000000400E343E xrEngine.exe, CApplication::load_draw_internal + 81470 byte(s)
0x000000008F2D7034 KERNEL32.DLL, BaseThreadInitThunk + 20 byte(s)
0x000000008F782651 ntdll.dll, RtlUserThreadStart + 33 byte(s)
 
xrEngine.exe caused an EXCEPTION_BREAKPOINT in module xrCore.dll at 000000000099F60A, xrDebug::backend()+0474 byte(s)

 

Spoiler

*********************************************************************************
[print_output()] SCRIPT RUNTIME ERROR:
...e.r. dead city sr\gamedata\scripts\level_weathers.script:461: bad argument #1 to 'find' (string expected, got nil)
stack traceback:
    [C]: at 0x7ffc16ccf180
    [C]: in function 'find'
    ...e.r. dead city sr\gamedata\scripts\level_weathers.script:461: in function 'set_state_as_string'
    ...e.r. dead city sr\gamedata\scripts\level_weathers.script:548: in function 'load'
    ...k.e.r. dead city sr\gamedata\scripts\bind_stalker.script:528: in function <...k.e.r. dead city sr\gamedata\scripts\bind_stalker.script:516>
*********************************************************************************
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_pcall_failed
[error]File          : C:\xray\stcop_engine\src\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 213
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ...e.r. dead city sr\gamedata\scripts\level_weathers.script:461: bad argument #1 to 'find' (string expected, got nil)
 

stack trace:
0x000000000099F912 xrCore.dll, timestamp + 2722 byte(s)
0x000000000098F579 xrCore.dll, xrDebug::backend + 329 byte(s)
0x000000000098F9CF xrCore.dll, xrDebug::fatal + 143 byte(s)
0x0000000016CCF20B xrGame.dll, CDialogHolder::operator= + 191243 byte(s)
0x0000000043FA286E lua51.dll
0x0000000043FC9F00 lua51.dll, lua_sethook + 2896 byte(s)
0x0000000043FC9A64 lua51.dll, lua_sethook + 1716 byte(s)
0x0000000043FC9563 lua51.dll, lua_sethook + 435 byte(s)
0x0000000043FC9965 lua51.dll, lua_sethook + 1461 byte(s)
0x0000000043FC9867 lua51.dll, lua_sethook + 1207 byte(s)
0x0000000043FD6483 lua51.dll, wscanf_s + 6115 byte(s)
0x0000000044001BE6 lua51.dll, luaopen_string + 2646 byte(s)
0x0000000043FA286E lua51.dll
0x0000000043FA7F35 lua51.dll, lua_pcall + 117 byte(s)
0x00000000001DF8D5 luabind.dll, luabind::detail::pcall + 101 byte(s)
0x000000001783435A xrGame.dll, CxImage::`copy constructor closure' + 210714 byte(s)
0x00000000178233EA xrGame.dll, CxImage::`copy constructor closure' + 141226 byte(s)
0x000000001752869A xrGame.dll, CDialogHolder::operator= + 8945562 byte(s)
0x000000001778A9FC xrGame.dll, CDialogHolder::operator= + 11444988 byte(s)
0x00000000174E13C7 xrGame.dll, CDialogHolder::operator= + 8654023 byte(s)
0x00000000174E6568 xrGame.dll, CDialogHolder::operator= + 8674920 byte(s)
0x000000001712EF7C xrGame.dll, CDialogHolder::operator= + 4778108 byte(s)
0x000000001769FEB7 xrGame.dll, CDialogHolder::operator= + 10483639 byte(s)
0x000000001767D788 xrGame.dll, CDialogHolder::operator= + 10342536 byte(s)
0x000000001767DC91 xrGame.dll, CDialogHolder::operator= + 10343825 byte(s)
0x0000000040028498 xrEngine.exe, CSecondVPParams::IsSVPFrame + 808 byte(s)
0x0000000040027C2C xrEngine.exe, CRenderDevice::FrameMove + 332 byte(s)
0x0000000040027053 xrEngine.exe, CRenderDevice::on_idle + 275 byte(s)
0x00000000400278BF xrEngine.exe, CRenderDevice::message_loop + 111 byte(s)
0x00000000400279FF xrEngine.exe, CRenderDevice::Run + 303 byte(s)
0x00000000400CBE22 xrEngine.exe, InitSound2 + 850 byte(s)
0x00000000400CD41C xrEngine.exe, InitSound2 + 6476 byte(s)
0x00000000400CD5B9 xrEngine.exe, InitSound2 + 6889 byte(s)
0x00000000400E343E xrEngine.exe, CApplication::load_draw_internal + 81470 byte(s)
0x000000008F2D7034 KERNEL32.DLL, BaseThreadInitThunk + 20 byte(s)
0x000000008F782651 ntdll.dll, RtlUserThreadStart + 33 byte(s)
 
xrEngine.exe caused an EXCEPTION_BREAKPOINT in module xrCore.dll at 000000000098F60A, xrDebug::backend()+0474 byte(s)

 

Spoiler

*********************************************************************************
[print_output()] SCRIPT RUNTIME ERROR:
...a.l.k.e.r. dead city sr\gamedata\scripts\xr_logic.script:1256: attempt to index local 'obj' (a nil value)
stack traceback:
    [C]: in function '__index'
    ...a.l.k.e.r. dead city sr\gamedata\scripts\xr_logic.script:1256: in function 'pstor_retrieve'
    ...k.e.r. dead city sr\gamedata\scripts\xr_statistic.script:633: in function <...k.e.r. dead city sr\gamedata\scripts\xr_statistic.script:628>
*********************************************************************************
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_pcall_failed
[error]File          : C:\xray\stcop_engine\src\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 213
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ...a.l.k.e.r. dead city sr\gamedata\scripts\xr_logic.script:1256: attempt to index local 'obj' (a nil value)
 

stack trace:
0x0000000000A0F912 xrCore.dll, timestamp + 2722 byte(s)
0x00000000009FF579 xrCore.dll, xrDebug::backend + 329 byte(s)
0x00000000009FF9CF xrCore.dll, xrDebug::fatal + 143 byte(s)
0x000000001634F20B xrGame.dll, CDialogHolder::operator= + 191243 byte(s)
0x000000005535286E lua51.dll
0x0000000055379F00 lua51.dll, lua_sethook + 2896 byte(s)
0x00000000553795D8 lua51.dll, lua_sethook + 552 byte(s)
0x0000000055379D14 lua51.dll, lua_sethook + 2404 byte(s)
0x00000000553883E9 lua51.dll, lua_loadx + 5097 byte(s)
0x0000000055352C92 lua51.dll
0x0000000055357F35 lua51.dll, lua_pcall + 117 byte(s)
0x00000000001DF8D5 luabind.dll, luabind::detail::pcall + 101 byte(s)
0x000000001713A85D xrGame.dll, CDialogHolder::IR_UIOnMouseMove + 242749 byte(s)
0x0000000017239A5C xrGame.dll, CDialogHolder::IR_UIOnMouseMove + 1287740 byte(s)
0x00000000171E47DB xrGame.dll, CDialogHolder::IR_UIOnMouseMove + 938939 byte(s)
0x00000000171E3453 xrGame.dll, CDialogHolder::IR_UIOnMouseMove + 933939 byte(s)
0x00000000171072E4 xrGame.dll, CDialogHolder::IR_UIOnMouseMove + 32452 byte(s)
0x000000001711C75E xrGame.dll, CDialogHolder::IR_UIOnMouseMove + 119614 byte(s)
0x0000000016CAFB5C xrGame.dll, CDialogHolder::operator= + 10024028 byte(s)
0x0000000040064801 xrEngine.exe, IGame_Level::OnFrame + 33 byte(s)
0x0000000016CFDD5E xrGame.dll, CDialogHolder::operator= + 10344030 byte(s)
0x0000000040028498 xrEngine.exe, CSecondVPParams::IsSVPFrame + 808 byte(s)
0x0000000040027C2C xrEngine.exe, CRenderDevice::FrameMove + 332 byte(s)
0x0000000040027053 xrEngine.exe, CRenderDevice::on_idle + 275 byte(s)
0x00000000400278BF xrEngine.exe, CRenderDevice::message_loop + 111 byte(s)
0x00000000400279FF xrEngine.exe, CRenderDevice::Run + 303 byte(s)
0x00000000400CBE22 xrEngine.exe, InitSound2 + 850 byte(s)
0x00000000400CD41C xrEngine.exe, InitSound2 + 6476 byte(s)
0x00000000400CD5B9 xrEngine.exe, InitSound2 + 6889 byte(s)
0x00000000400E343E xrEngine.exe, CApplication::load_draw_internal + 81470 byte(s)
0x000000008F2D7034 KERNEL32.DLL, BaseThreadInitThunk + 20 byte(s)
0x000000008F782651 ntdll.dll, RtlUserThreadStart + 33 byte(s)
 
xrEngine.exe caused an EXCEPTION_BREAKPOINT in module xrCore.dll at 00000000009FF60A, xrDebug::backend()+0474 byte(s)

 

Nie mam już siły z tym (przynajmniej na dzis), gdy w koncu do sarkofagu dotarłem to Autosave'a nie mogłem juz załadować , Sejw który zrobiłem przed mostem nadal mi działa, lecz reszte już nie.

Edytowane przez Samotnik67
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Samotnik67 Nie jestem za bardzo w temacie jeśli chodzi o moda, ale wygląda na to, że ewidentnie są jakieś problemy z autozapisami, również na oryginalnej wersji. Tutaj ktoś opisał, że z takim wylotem jak pierwszy podany poradził sobie usuwając autozapisy i tworząc własne, ale pewnie nie zawsze jest taka opcja.
---
Na taki wylot jak ten drugi na AP padła odpowiedź, że oznacza to, że zapis jest "martwy", polecono sprawdzić, czy do folderu z modem zostały przeniesione wszystkie biblioteki z archiwum i cofnąć się do ostatniego działającego zapisu.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Meta napisał:

@Samotnik67 Nie jestem za bardzo w temacie jeśli chodzi o moda, ale wygląda na to, że ewidentnie są jakieś problemy z autozapisami, również na oryginalnej wersji. Tutaj ktoś opisał, że z takim wylotem jak pierwszy podany poradził sobie usuwając autozapisy i tworząc własne, ale pewnie nie zawsze jest taka opcja.
---
Na taki wylot jak ten drugi na AP padła odpowiedź, że oznacza to, że zapis jest "martwy", polecono sprawdzić, czy do folderu z modem zostały przeniesione wszystkie biblioteki z archiwum i cofnąć się do ostatniego działającego zapisu.

@Meta @Agrael Chciałbym z przyjemnością poinformować że znalazłem powód dlaczego powstają wyloty z tworzeniem sejwów po przejsciu przez most jak powiedziałem znalazłem jeszcze troche chęci a zatem , wszystko to sie dzieje przez Skrypt Kompasu który otwiera droge przez anomalie, Kiedy nie uzywałem artefaktu i obeszłem inną drogą udało mi sie przejść bez zadnych martwych zapisów lub wylotów a zapis np w Sarkofagu (Autozapis) wczytuje sie bez problemowo i są znaczniki przejść

Jedynym wyjsciem na przejscie dalej w "Edycji Polskiej" jest wejscie na małe drzewo, rzucając sobie przedmioty które są duze np skrzynki remontowe i wejscie na dane drzewo i skoczenie na rure przez płot i obejście całej tej anomalii nie uzywając Kompasa, inaczej bedą cały czas wyloty

Czy ktoś z czytających mógłby zrobić jakąkolwiek poprawke do tego? Żeby przyszli grający nie wyrywali sobie włosów z głowy przy tym tak jak ja?

I jeszcze jedno chciałem wspomnieć że są wysokie szanse podczas wchodzenia do jakiegokolwiek laboratorium o wylot do pulpitu, lecz Włączenie ponownie gry i zaladowanie danego autozapisu daje dalej grać i nie ma żadnych problemów, a co do wylotów w czasie przejść to sie zdarzyły ale czasami musiałem sie troche cofać a niektóre dawały nawet po wylocie.

Kolejną rzecz którą sprawdziłem po podniesieniu artefaktu "Czyste Niebo" kiedy kładziemy odłamek monolitu każdy kolejny sejw staje sie "Martwy" lub nie zdatny do dalszego grania. Następny wylot który znalazłem dotyczy podniesienia Korali Córki z Sterowni monolitu, jeśli zniszczymy wszystkie mini generatory i podniesiemy dany artefakt a nastepnie zapiszemy gre lub przejdziemy na CEA-2 sejw staje sie martwy i nie zdatny do grania.

Edytowane przez Samotnik67
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przeszedłem moda na spolszczeniu podstawowym i nie miałem żadnego z tych problemów jakie u @Samotnik67 wystąpiły na "Edycji Polskiej". Z tego wniosek może być taki, że zmiany teksturowe jakie dodaje Edycja Polska gryzą się z modem. I dlatego radził bym wszystkim którzy dopiero będą grali, aby wstawiać spolszczenie podstawowe.

@cez137 Jeśli i Ty masz wstawioną Edycję Polską, to przeinstaluj moda na spolszczenie podstawowe. Zapisów raczej bym nie wykorzystywał, choć mogą działać, ale zacząłbym nową grę. Jesteś zaledwie na początku moda, więc niewiele czasu stracisz, a w dalszej części gry nie będzie nerwówki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier ale u mnie się nic nie dzieje, mod chodzi płynnie a po drugie w edycji polskiej jest ciekawszy, są inne ikonki i postacie, nie chce po staremu bo się zanudzę na śmierć, najwyżej jak się będzie chrzanić to trudno, miejmy nadzieję że nie, w łupie pantery mam zgoła odwrotnie, wylot za wylotem, nie wiem dlaczego, to chyba zależy od autora jak zrobi i zoptymalizuje moda, takie odnoszę wrażenie po tych wszystkich modach w które grałem, jak jest dobry moder to i mod się nie wysypuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier Edycja Polska jest w porządku bo m.in ja i @Agrael graliśmy na niej i nie mieliśmy, ani jednego wylotu, ani problemów z zapisami - wszystko działało stabilnie, więc jeśli inni grający mają problemy to wynikają one według mnie z kwestii sprzętowych, a nie samego moda. Gdyby z samą Edycją Polską było coś nie tak to czy ja czy @Agrael też mielibyśmy podobne problemy, a wątpię, żeby sam @Anton Gorodecki wydał bubla przed sprawdzeniem go...

@cez137 To też w sumie dziwne bo Łup Pantery jeśli gra się bez dodatku Dead Zone to za wyjątkiem paczki broni to jest "czysty" Zew Prypeci, więc to, że masz wylot za wylotem jest jeszcze bardziej dziwne :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, cez137 napisał:

@kondotier ale u mnie się nic nie dzieje, mod chodzi płynnie a po drugie w edycji polskiej jest ciekawszy, są inne ikonki i postacie, nie chce po staremu bo się zanudzę na śmierć, najwyżej jak się będzie chrzanić to trudno, miejmy nadzieję że nie, w łupie pantery mam zgoła odwrotnie, wylot za wylotem, nie wiem dlaczego, to chyba zależy od autora jak zrobi i zoptymalizuje moda, takie odnoszę wrażenie po tych wszystkich modach w które grałem, jak jest dobry moder to i mod się nie wysypuje

@cez137 Możesz przegrać całego tego moda bez problemowo, bez wylotów tak było u mnie grało sie idealnie i bez zarzutów na samym poczatku i w połowie i lekkiej koncowce moda lecz te wyloty mogą sie nasilic już na końcu, kiedy miałem tylko z 2 dokumenty do podniesienia to wyloty sie nasiliły ale niezbyt to przeszkadza w przejsciu dalej w modzie

Nię bedziesz mógł użyc kompasu w otworzeniu anomalii na CEA ani podnosić dwóch Unikatowych artefaktów z Sarkofagu i z Sterowni monolitu "Czyste Niebo" i "Korale Corki" więc zbytnio dużo nie stracisz, moim zdaniem mozesz elegancko smigać na edycji Polskiej, niezbyt warto jest smigac przez stare teksturki i ten teges tylko zeby naprawic dany błąd, tylko pamietaj ze musisz skoczyc na drzewo obok anomalii i przeskoczyc na rure przez plot a dalej sobie poradzisz.

@Szczepan9205 To dlaczego wystąpiły u mnie problemy z Kompasem, Czystym Niebem i koralami Córki? Jak nie uzyłem kompasu to od razu mogłem smigac dalej, tak samo jak z tymi dwoma artefaktami jak ich nie podnosiłem nie miałem wylotu, lecz od momentu jak ich podnosiłem to sejw stawał sie martwy od razu? sprawdzałem Quicksavem i widać było ze sejwy stawały sie martwe, nawet po zapisie w konsolce? Z tego co wiem nic mi nie brakuje z plików gry, wszystko mam, a wylot który powstawał z kompasem dawał taki log:

Spoiler

*********************************************************************************
[print_output()] SCRIPT RUNTIME ERROR:
...a.l.k.e.r. dead city sr\gamedata\scripts\xr_logic.script:1256: attempt to index local 'obj' (a nil value)
stack traceback:
    [C]: in function '__index'
    ...a.l.k.e.r. dead city sr\gamedata\scripts\xr_logic.script:1256: in function 'pstor_retrieve'
    ...k.e.r. dead city sr\gamedata\scripts\xr_statistic.script:633: in function <...k.e.r. dead city sr\gamedata\scripts\xr_statistic.script:628>
*********************************************************************************
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_pcall_failed
[error]File          : C:\xray\stcop_engine\src\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 213
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ...a.l.k.e.r. dead city sr\gamedata\scripts\xr_logic.script:1256: attempt to index local 'obj' (a nil value)
 

stack trace:
0x0000000000A0F912 xrCore.dll, timestamp + 2722 byte(s)
0x00000000009FF579 xrCore.dll, xrDebug::backend + 329 byte(s)
0x00000000009FF9CF xrCore.dll, xrDebug::fatal + 143 byte(s)
0x000000001634F20B xrGame.dll, CDialogHolder::operator= + 191243 byte(s)
0x000000005535286E lua51.dll
0x0000000055379F00 lua51.dll, lua_sethook + 2896 byte(s)
0x00000000553795D8 lua51.dll, lua_sethook + 552 byte(s)
0x0000000055379D14 lua51.dll, lua_sethook + 2404 byte(s)
0x00000000553883E9 lua51.dll, lua_loadx + 5097 byte(s)
0x0000000055352C92 lua51.dll
0x0000000055357F35 lua51.dll, lua_pcall + 117 byte(s)
0x00000000001DF8D5 luabind.dll, luabind::detail::pcall + 101 byte(s)
0x000000001713A85D xrGame.dll, CDialogHolder::IR_UIOnMouseMove + 242749 byte(s)
0x0000000017239A5C xrGame.dll, CDialogHolder::IR_UIOnMouseMove + 1287740 byte(s)
0x00000000171E47DB xrGame.dll, CDialogHolder::IR_UIOnMouseMove + 938939 byte(s)
0x00000000171E3453 xrGame.dll, CDialogHolder::IR_UIOnMouseMove + 933939 byte(s)
0x00000000171072E4 xrGame.dll, CDialogHolder::IR_UIOnMouseMove + 32452 byte(s)
0x000000001711C75E xrGame.dll, CDialogHolder::IR_UIOnMouseMove + 119614 byte(s)
0x0000000016CAFB5C xrGame.dll, CDialogHolder::operator= + 10024028 byte(s)
0x0000000040064801 xrEngine.exe, IGame_Level::OnFrame + 33 byte(s)
0x0000000016CFDD5E xrGame.dll, CDialogHolder::operator= + 10344030 byte(s)
0x0000000040028498 xrEngine.exe, CSecondVPParams::IsSVPFrame + 808 byte(s)
0x0000000040027C2C xrEngine.exe, CRenderDevice::FrameMove + 332 byte(s)
0x0000000040027053 xrEngine.exe, CRenderDevice::on_idle + 275 byte(s)
0x00000000400278BF xrEngine.exe, CRenderDevice::message_loop + 111 byte(s)
0x00000000400279FF xrEngine.exe, CRenderDevice::Run + 303 byte(s)
0x00000000400CBE22 xrEngine.exe, InitSound2 + 850 byte(s)
0x00000000400CD41C xrEngine.exe, InitSound2 + 6476 byte(s)
0x00000000400CD5B9 xrEngine.exe, InitSound2 + 6889 byte(s)
0x00000000400E343E xrEngine.exe, CApplication::load_draw_internal + 81470 byte(s)
0x000000008F2D7034 KERNEL32.DLL, BaseThreadInitThunk + 20 byte(s)
0x000000008F782651 ntdll.dll, RtlUserThreadStart + 33 byte(s)
 
xrEngine.exe caused an EXCEPTION_BREAKPOINT in module xrCore.dll at 00000000009FF60A, xrDebug::backend()+0474 byte(s)

 

Edytowane przez Samotnik67
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Szczepan9205 A skąd przyszło Ci do głowy, że zrobiłem zarzut bublowatej edycji polskiej? Napisałem, że zmiany tekstur mogą powodować problemy, sądząc, że każdy czytający wyciągnie wniosek, że nie każdy komputer to pociągnie.

A wybór spolszczenia i tak będzie należał do grającego. Ma opinię o obu spolszczeniach i możliwych skutkach. Wybierze które zechce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier Nie mówię, że Ty stwierdziłeś, że Edycja Polska to bubel tylko chodziło mi o to, że Anton raczej by nie zrobił takiego błędu, żeby jakiś plik spolszczenia mógł powodować wyloty, więc nie puściłby bubla w świat ;) Tekstury w teorii tak - jak ktoś ma naprawdę kiepski PC to tekstury wyloty powodować mogą, ale wtedy w logu raczej byłoby info o wylocie z powodu braku pamięci lub z naprowadzeniem na teksturę - tak myślę dlatego dziwne te problemy.

@Samotnik67 Nie wiem? Ja jestem tłumaczem, a nie technikiem. Ja je podniosłem i nie miałem żadnych problemów, ani wylotów, a PC nie mam jakiegoś wybitnego:062:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Samotnik67
Fakt, nie miałem problemów z Edycją Polską. Przez całą grę nie uświadczyłem żadnego wylotu. Ogólnie, to "EP" pobrało z naszego serwera 70 osób i z tego, co się orientuję, to tylko Ty miałeś problem z zapisami gry. Gdyby było więcej zgłoszeń, to wtedy moglibyśmy przypuszczać, że coś tu jest nie tak. Więc.. Poprawka raczej nie wchodzi w tym przypadku w rachubę. 

Trzeba grać jak Zona ''przykazała". Ewentualnie tak jak pisałem - miałeś wyjątkowego pecha. 

Pamiętam, że w DC:RS był jeden błąd związany z artefaktem Błona (chyba Błona - nie dam sobie ręki uciąć), bo wpadał w tekstury. Tak czy siak ten problem występuje w zwykłej wersji moda jak i Edycji Polskiej. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.