Skocz do zawartości

True Stalker


Agrael
Wiadomość dodana przez Szczepan9205,

24.02.2024

Do postu #1 została dodana nowa wersja spolszczenia dostosowana do łatki 1.5 do samego moda. Nie należy wrzucać jej na stare spolszczenie (do wersji 1.4)!
Instrukcja jak poprawnie zainstalować nowe spolszczenie została dodana do postu #1.

25.02.2024

Do postu #1 dodano mini-łatkę do spolszczenia naprawiającą źle wyświetlające się imiona i ksywki NPCów, a także małe korekty w tekście. Zaleca się pobranie jej i wrzucenie na zainstalowane już spolszczenie.

@Szczepan9205

Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, LisKot napisał(a):

Ja to robiłem o tej godzinie.
tos.thumb.jpg.dff0abd469d164b95ebf0d5cfe74fe2c.jpg

Ja tam byłem o 13 i wypadły mi tylko kropelki…czekałem do 20 czasu gry : load/load/load i 2 art za nic się nie pojawia! Spróbuje jeszcze zrobić 1 podejście do tej anomalii nieco później - pod wieczór, tak żeby skrypt z poszukiwaczem artów sie odpalił…Nie mam pomysłów więcej …lipton

EDIT: dodaje plik save'a jak co.....

kordon roaming.scop

Edytowane przez Mayer99
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę pograłem w True Stalker i choć jestem w pierwszym rozdziale, to muszę przyznać, że w istocie, warto było tyle czasu czekać na premierę modziwa. Słusznie zauważyliście, że idzie w tej grze odczuć nowego rodzaju, powiew świeżości. Pozytywnie na mnie wrażenie zrobił nowy interfejs ekwipunku, w tym encyklopedii. Ciekawie wygląda okno ekwipunku, gdzie widać Naszą postać i jak się zmienia w miarę zmiany ubioru, czy założenia maski przeciwgazowej. W którymś z modów też był taki bajer, gdzie mieliśmy bezpośredni podgląd bohatera. 

Grafika, gdzie dało radę w moim przypadku, ustawić na dość wysokich ustawieniach w miarę możliwości, wydaje się mieć pozytywny odbiór na gracza. Dominują tutaj ciepłe, przyjemne kolory, w tym atmosfera Zony, a spodziewałem się dość posępnej, ponurej kolorystyki, gdzie się przyzwyczaiłem od dawien dawna. Nie oznacza to, że poprzez taką wręcz wiosenną, letnią tonację kolorów, mamy wrażenie, że ma to popsuć atmosferę gry. 

Fabuła jak na początek, w tym zadania, jest dość prosta do zrozumienia, do ogarnięcia i fajnie, że zaimplementowano jak w innych modach, gdzie mamy znaczące opcje do wyboru w kwestiach rozmów podczas wykonywania zadań. Zobaczymy, czy będą w przyszłości konsekwencje Naszych decyzji. Dobrze by było, gdyby tak się działo. Co do samego scenariusza, jestem ciekaw jak się potoczy, a przecież jestem zaledwie w pierwszym rozdziale gry. Zadania póki co, nie są skomplikowane, jeżeli chodzi o ich poziom trudności. Zobaczymy, jak będzie dalej w miarę rozwoju fabularnego. 

Kordon, bo jak na razie, jestem w danej chwili, są w nim widoczne zmiany na mapie, małe, ale są. Pozytywnie oceniam to, że drobiazgi w postaci zmian na mapie, potrafią cieszyć oczy. Zobaczymy jak będzie dalej, a raczej bardziej Nas i wszystkich zaskoczą zmiany na innych mapach, tym bardziej nowych lokacjach. 

Jeżeli chodzi o braki, minusy, to w danej chwili, brakuje mi immersji, jak animacja używania apteczek, żarcia, uruchamiania i podglądu PDA, czy też widok Naszych nóg :D . Nie wiem, wynika to z mojego przyzwyczajenia do modów jak Anomaly, czy Lost Alpha, gdzie mieliśmy taką możliwość, że wczuwaliśmy się w Naszą postać. 

Giereczkę, a raczej mod, oceniam jak najbardziej, na bardzo dobrą ocenę, gdyż twórcy moda odwalili kawał świetnej roboty, jeśli chodzi o ich całokształt. Jestem pewien, że z czasem będą wychodziły łatki, a może nuż dodatki do moda, gdzie będzie można pozmieniać parę, kilka rzeczy na swój sposób. Szkoda by było, gdyby tak ambitny projekt odszedłby w niepamięć. 

Edytowane przez Skryty
  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda że wyłączyli komendę na swobodną kamerę, można by było sprawdzić w jakim miejscu najbardziej przycina :P Mam nadzieję że moderzy/autorzy moda dadzą jakiś addon co zwiększa wytrzymałość broni albo to te pierwsze które dostajemy tylko takie kruchę.

Mogli też sobie darować wolniejszą kamerę podczas używanie strzelb (i pewnie innych broni).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, tom3kb napisał(a):

@LisKot @Mayer99Ja nie wydałem tego stalkera co w trupie zostawił pda Sidowi ale artefakt oddałem, też mi został trzeci punkt do sprawdzenia odnośnie artefaktów  ale to dopiero 26-27 będę mógł sprawdzić to dam znać.

 

Zacząłem od nowa i co prawda w inferno miałem tylko 1 art, ale tym razem skrypt zaskoczył! 💪 Tym razem nie rozmawiałem najpierw ze stalkerami w tartaku… Dziwne to było ./.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.