MikeMandalorian Opublikowano 21 Marca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca Moja zabawa z modem skończyła się dosyć wcześnie, chyba że ktoś tutaj może będzie w stanie pomóc mi w rozwiązaniu problemu. Gra crashuje kiedy otwieram kontener/kapsułę r1 na artefakty. Wyskakuje wtedy takie puste okienko i jak coś klikam to gra crashuje. Nowa gra, patch 0.18, tłumaczenie angielskie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FeRu Opublikowano 10 Kwietnia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia Świetna i szczegółowa recenzja OBT OLR 3.0. Najlepsza jaką dotąd znalazłem bo dała mi mnóstwo odpowiedzi na nurtujące mnie pytania bez spoilerów...i nie ukrywam, że już mnie korci by zagrać koniecznie jednak wolę poczekać na polonizację i kolejne poprawki bo zdecydowanie jest jeszcze wiele rzeczy do dopracowania. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 10 Kwietnia Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia Bardzo ciekawy materiał @FeRu. Czasami się zastanawiam, czy Stalker odniósłby sukces, gdyby został wydany w innej formie. I obawiam się, że na to pytanie nie znajdę odpowiedzi nawet po - ewentualnej - premierze S2. No i nie jestem jakimś zagorzałym fanem buildów/OLR lub pozostałych modów, które na siłę próbują przywrócić to, co zostało zapomniane, ale... Tak - zagrałbym po polsku w OLR 3.0 Na pewno @metek58 i @yellow działają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArNie Opublikowano 13 Kwietnia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia W dniu 10.04.2024 o 23:50, Agrael napisał(a): Czasami się zastanawiam, czy Stalker odniósłby sukces, gdyby został wydany w innej formie. I obawiam się, że na to pytanie nie znajdę odpowiedzi nawet po - ewentualnej - premierze S2. Szczerze jestem w stanie się kłócić, że nawet gdyby Stalker wyszedł w takiej formie jaka była planowana na lata 2003-2004, to historia potoczyła by się tak samo - sukces by był, ale nie na miarę gier z zachodu. Powiem więcej, gdyby wersja finalna była tą planowaną pierwotnie, a wersja 2003-2004 tą finalną, to część fanów tak samo by gadała, że to co było "kiedyś" było lepsze i próbowali by to odtworzyć. Nie wiem, taki jakby ludzki mechanizm, że czasami ciągnie nas do tego, co tak naprawdę nigdy nie istniało, i tylko jakiś dziwny głos w głowie nam mówi, że to było lepsze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Meta Opublikowano 13 Kwietnia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia @ArNie No przecie dialogi były lepsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marko6996 Opublikowano 13 Kwietnia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia (edytowane) 4 godziny temu, ArNie napisał(a): Powiem więcej, gdyby wersja finalna była tą planowaną pierwotnie, a wersja 2003-2004 tą finalną, to część fanów tak samo by gadała, że to co było "kiedyś" było lepsze i próbowali by to odtworzyć. Nie wiem, taki jakby ludzki mechanizm, że czasami ciągnie nas do tego, co tak naprawdę nigdy nie istniało, i tylko jakiś dziwny głos w głowie nam mówi, że to było lepsze... Jeżeli wydali by wersję z 2004r. (zakładając że jest tak samo skończona jak normalny Czarnobyl z 2007r.) to raczej było by dużo mniej fanów co uważają że wcześniejsze buildy są lepsze. Gdyż takie buildy by miały dużo mniej zawartości w porównaniu do tych buildów co istnieją. Edytowane 13 Kwietnia przez marko6996 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 14 Kwietnia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia Marko6996 - w 2004 roku to gsc dopiero wpadło na pomysł jak mała gierkę Oblivion Lost - kosmiczne walki na obcej planecie - przenieśc na ziemie w rejon Czernobyla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 14 Kwietnia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia @metek58 wyszedł nowy patch kumulatywny 3.0.19. Link dodany do pierwszego postu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marko6996 Opublikowano 14 Kwietnia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 9 godzin temu, vidkunsen napisał(a): Marko6996 - w 2004 roku to gsc dopiero wpadło na pomysł jak mała gierkę Oblivion Lost - kosmiczne walki na obcej planecie - przenieśc na ziemie w rejon Czernobyla. A nie w 2002 roku ? Bo na wiki stalkera to pisze ze w marcu 2002 GSC wybrali się do zony ,a zaplanowali raz na koniec 2003 ,a później na połowę 2004. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 14 Kwietnia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia marko6996 - oblivion lost jest z 2001 roku, podałem link na forum do tej gry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 24 Kwietnia Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia Kilka zrzutów z OLR 3.0, które zostały przerobione przez AI/sieć neuronową. Spoiler Źródło - KLIK 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FeRu Opublikowano 24 Kwietnia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia @Agrael Fajne, choć wszystkie przeróbki AI jak dla mnie mają ten creepy factor....na tyle creepy, że na pierwszym obrazku zombi się osrał🤣 No chyba, ze stoi na warcie i nie przyszedł nikt go zmienić....a sądząc po otoczeniu to stoi już tam dość długo😅 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 21 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja Czy u was w modzie też jest tak ponuro, jakby słonecznej pory nie było? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 22 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 10 godzin temu, metek58 napisał(a): Czy u was w modzie też jest tak ponuro, jakby słonecznej pory nie było? U mnie jest różnie, raz świeci słońce, raz jest szaro i pochmurnie. Swoją drogą, to chyba jestem za chudy w uszach do tego moda. Mam spore problemy z przeżyciem i to już na początku gry. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 22 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja Tak słonecznie chciałbym mieć u siebie, ale na stałe. Da się to zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 22 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja Próbowałem u siebie ale słaby komp i rozjaśnienie mało daje, więc gram i wiem, że to jest strefa bagien Prypeci a nie Las Palmas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 22 Maja Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja Po wrzuceniu najnowszej wersji spolszczenia wszystko działa, wylotu na starcie nie ma. No dobra, to wrzucam spolszczenie do pierwszego postu, temat przeniosę. A, no i wypada zrobić oddzielny temat na błędy, żeby można je było zgłaszać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 22 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja Jak wy to robicie, że macie tak piękną pogodę? U mnie za każdym razem szaro i do dupska. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 22 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 4 minuty temu, Agrael napisał(a): Po wrzuceniu najnowszej wersji spolszczenia wszystko działa, wylotu na starcie nie ma. Kuźwa to pewnie tylko ja nie pogram 😁 No nic jeszcze jutro wrzucę tą najnowszą wersję spolszczenia, a jak nic się nie zmieni to mod do kosza, a się naczekałem jak głupi. 🥴 2 minuty temu, metek58 napisał(a): Jak wy to robicie, że macie tak piękną pogodę? U mnie za każdym razem szaro i do dupska. @metek58 a nie grasz czasem na oświetleniu statycznym? Bo wtedy w modach często mam takie ponure pogody bez słońca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 22 Maja Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja @metek58 Ja gram na pełnym dynamicznym i może tak jak @tom3kb pisze - to od tego zależy? W każdym razie na początku ustawiłem wszystkie suwaki na maksa, a mod się zawieszał. Śmieszna sprawa, bo gra Cyberpunk 2077 chodzi mi praktycznie na najwyższych ustawieniach, a OLR już nie. @tom3kb A spróbuj postawić moda od nowa, to zajmie chwilę. Ja tak zrobiłem przed wrzuceniem najnowszej wersji spolszczenia. Temat do zgłaszania błędów - KLIK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 23 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja @Agrael i @metek58 Po wrzuceniu tego ostatniego spolszczenia z wczoraj mod wreszcie odpalił w PL. Co go wcześniej bolało nie mam zielonego pojęcia 😁 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 23 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja Tom3kb - może jakis krewny Palety dawał "czadu". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 23 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja Takie pytanko, z Kopaczem na Kordonie idziemy zabić Mięsacza, możemy też potem od niego wziąć zadanie "na gębę" żeby mu z poddasza przynieść detektor anomalii, on niby ma nam dać za niego pistolet. Jak znajdziemy detektor niby są smsy, że zrobiliśmy co chciał ale później w Wiosce Kotów nie mam z nim żadnej rozmowy o tym detektorze i broni. To jest pozostałość po jakimś starym queście? Można to zaliczyć? Może detektor musi być naładowany na 100%? Tego akurat nie sprawdzałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 23 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja A za dnia byłeś u gościa? Mi też nie chciał gadać, bo byłem u Ropuchy i trochę mi zeszło czasu w piwnicy (przeglądałem PDA) i załapała mnie noc, ale po wczytaniu zapisu i pójściu od razu do niego, gadał jak z nut. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 24 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 10 godzin temu, tom3kb napisał(a): z Kopaczem na Kordonie idziemy zabić Mięsacza, możemy też potem od niego wziąć zadanie "na gębę" żeby mu z poddasza przynieść detektor anomalii, Nie jest to zadanie "na gębę". Zapisuje się ono w PDA, tylko w innym miejscu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.