Skocz do zawartości

Oblivion Lost Remake 3.0 (OBT)


Agrael
Wiadomość dodana przez Meta,

Dyskusja dotycząca polonizacji została wydzielona tutaj, żeby był porządek.
Temat do zgłaszania braków/błędów w tłumaczeniu znajduje się tutaj.

Rekomendowane odpowiedzi

28 minut temu, smox napisał(a):

O co tu chodzi?

Kiedy podchodzimy wykonać 6 pomiar pola anomalnego, do Messera zbliża się nibypies. Nie wiadomo skąd (chyba stąd wrażenie, że stalker go śledził) zjawia się Samotny Wilk i zabija mutanta, to z nim trzeba porozmawiać.

Spoiler

sm.png

 

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@gawron a wiesz jak zwiększyć pojemność plecaka bez cheaterki, którą podpowiedział @metek58. No bo co z tego, że założę na siebie artefakt grawitacyjny +4kg jak plecak mam 20/20 i i tak więcej nie mogę nosić.

Czy lepsze kombinezony mają "większy" plecak? Bo ja ciągle ganiam w tym startowym.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, tom3kb napisał(a):

jak zwiększyć pojemność plecaka bez cheaterki, którą podpowiedział @metek58

Nie wiem, ale z tego co zrozumiałem, @metek58 podał sposób na zmiany dotyczące plecaka, z którego można założyć schowek.

2 godziny temu, tom3kb napisał(a):

Czy lepsze kombinezony mają "większy" plecak?

Niekoniecznie, dla przykładu średni kombinezon stalkera ma przenoszoną wagę 55 kg a litraż 45 a teoretycznie lepszy kombinezon naukowy EX, który dostajemy od Żaby 50 kg/40 l. Wychodzi na to, że każdy kombinezon w tej kwestii może być inny. Między innymi dlatego nic nie kombinuję i staram się grać po bożemu.

Na nieznane arty grawitacyjne lepiej uważać, mogą zwiększać głód i pragnienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwna sprawa, bo skrzynia na posterunku, o której wspominał dowódca, jest u mnie pusta. 

Spoiler

ss_daniel_05-31-24_16-22-01_(lvl1_escape).png

Może chodzi o to, że nie mogą nas zauważyć żołnierze? :063: Nie dość, że mnie zauważyli, to jeszcze przy tym domu z sejfem był martwy stalker, który jakimś cudem się tam dostał, choć żołnierze i tak go odstrzelili. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O jeszcze mnie naszło jedno pytanie na zapas 🤗

Czy w tym modzie są technicy od naprawy sprzętu, a może jakieś zestawy naprawcze do naprawy broni/pancerzy.

Ps. Z tym poznawaniem właściwości artefaktów to chyba jednak jest losowa sprawa przy przeszukiwaniu zwłok, ostatnio bandytę sprawdzałem i wyskoczyła wiadomość o właściwościach jednego artu i chyba druga o polach radiacji.

@gawron mój artefakt grawitacyjny miał głód -40% czyli jak rozumiem na minusie zmniejsza żarłoczność 😁 a jak będzie na plusie to będziemy musieli częściej jeść.

A cierpię na nową chorobę od promieniowania, leczenie zażywania antyradów lub wódeczka z tego co wytłumaczył mi Żaba.

 

Ps. Widzę jak tak gram na spokojnie i powoli przyzwyczajam się do mechanik to coraz bardziej podoba mi się ten mod.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tom3kb, przecież podałem w pierwszej poradzie sposób  na zwiększenie własnego plecaka i za drugim razem dałem poradę na zwiększenie pojemności kupionego plecaka i zwiększenie pojemności kapsuły na artefakty.

Właściwości artefaktów można poznać na terenie Baru, u takich dwóch naukowców, ale za dwie i pół stówki od każdego arta.

  • Ważne 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, metek58 napisał(a):

@tom3kb, przecież podałem w pierwszej poradzie sposób  na zwiększenie własnego plecaka...

Tak, ja ją znam ale nie chcę oszukiwać bo podejrzewam, że w grze jest to normalnie rozwiązane w mechanikach i chciałem się tylko upewnić na zaś, że normalnie grając wraz z postępami problem sam się rozwiąże. No i gawron też mi podpowiedział, a teraz mam misję na kombinezon to sam się przekonam.

@metek58 o z tymi artami to dobra wiadomość.

Ps. Może i pytania proste ale przydadzą się jako taki poradnik dla nowych bo trochę tych mechanik jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy odpalaniu moda mam takie coś

[31.05.24 18:57:47.057] FATAL ERROR
[31.05.24 18:57:47.057]  
[31.05.24 18:57:47.057] [error]Expression    : fatal error
[31.05.24 18:57:47.057] [error]Function      : CInifile::r_section
[31.05.24 18:57:47.057] [error]File          : Xr_ini.cpp
[31.05.24 18:57:47.057] [error]Line          : 342
[31.05.24 18:57:47.057] [error]Description   : <no expression>
[31.05.24 18:57:47.057] [error]Arguments     : Can't open section 'font_size'
[31.05.24 18:57:47.057]  
[31.05.24 18:57:47.057]
[31.05.24 18:57:47.057] DEBUG CONTEXT DUMP:

Dodam że mod na czysto się odpala bez patcha i spolszczenia ale po dodaniu ich mam ten error

xray_kitten.log


image.thumb.png.f9f71d1baaedc13f7ffe3cd9471cead4.png

Edytowane przez Szeregowy Killer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, Szeregowy Killer napisał(a):

przy odpalaniu moda mam takie coś

[31.05.24 18:57:47.057] FATAL ERROR
[31.05.24 18:57:47.057]  
[31.05.24 18:57:47.057] [error]Expression    : fatal error
[31.05.24 18:57:47.057] [error]Function      : CInifile::r_section
[31.05.24 18:57:47.057] [error]File          : Xr_ini.cpp
[31.05.24 18:57:47.057] [error]Line          : 342
[31.05.24 18:57:47.057] [error]Description   : <no expression>
[31.05.24 18:57:47.057] [error]Arguments     : Can't open section 'font_size'
[31.05.24 18:57:47.057]  
[31.05.24 18:57:47.057]
[31.05.24 18:57:47.057] DEBUG CONTEXT DUMP:

Dodam że mod na czysto się odpala bez patcha i spolszczenia ale po dodaniu ich mam ten error

xray_kitten.log


image.thumb.png.f9f71d1baaedc13f7ffe3cd9471cead4.png

Błąd rozwiązany po dodaniu 2 plików fontów brakujących w spolszczeniu
od @enter_login

Edytowane przez Szeregowy Killer
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czasem nie chodzi o te dwa pliki z fontami od @Szczepan9205? Jeśli tak, to trzeba to dodać obok wstawki polonizacji. Chociaż z drugiej strony, wstawiłem polonizacje z tymi fontami od @Szczepan9205... Chyba że jeszcze są jakieś dodatkowe pliki, gdzie trzeba zmienić rodzaj czcionki.

Na takie choroby można zapaść podczas gry:

Spoiler

image.png

 

  • Ważne 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@metek58 bo właśnie spojrzałem w to twoje najnowsze upatchowane spolszczenie i znowu w nim chyba nie ma tych plików czcionek. I mod się ludziom wywala jeśli teraz pobrali spolszczenie, a nie mieli poprzedniej którejś wersji do której je dodałeś.

No chyba, że mi coś padło na oczy i ich nie mogę zauważyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie działa taka forma polonizacji jak ta wstawiona do działu spolszczeń. Każdą poprawkę robię w swojej grze, uruchamiam, jak nie wywala, to całość poprawionych plików daję jako poprawka. Może lepiej te dwa pliki z fontami od @Szczepan9205 wstawić obok polonizacji i zalecić to dodać po pobraniu polonizacji. To by chyba zaradziło tej kołomyi.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@metek58 no to chyba trzeba tak będzie zrobić.

10 minut temu, metek58 napisał(a):

U mnie działa taka forma polonizacji jak ta wstawiona do działu spolszczeń.

Wiesz tylko zależy bo jak ty sobie wstawiłeś te pliki od @Szczepan9205 do moda wcześniej zanim puściłeś spolszczenie to nikt ich normalnie nie miał. I ty sobie robisz patche na wersji gry z tymi plikami, a reszta ma taką jak się pobiera 😏

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.