smox Opublikowano 10 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 To bardzo dziwne. Kilka osób ukończyło moda i nikt takiego błędu nie zgłaszał. Tak na szybko, to zmieniając nazwę w pliku skopiuj ją z errora - svd-ñ_draw.ogg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
de Vries Opublikowano 10 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 To nic nie daje,dalej ten sam wylot. Gram od początku, zobaczymy co wyjdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hobby Opublikowano 10 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 @de VriesZkus tam dát tohle: http://ulozto.cz/xwGDoZ7K/gamedata-zip Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trikster Opublikowano 10 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Dwie drobne uwagi:1) nazwa moda to nie OGSM, ale OGSE, czyli Old Good Stalker Evolution. OGSM (Old Good Stalker Mod) to mod to CS;2) formułka dot. polonizacji jest do poprawy/ujednolicenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apg2312 Opublikowano 10 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 (edytowane) apg2312 - to wiem, ale rozchodziło mi się o związane z tym zmiany w innych opcjach. Samo podniesienie udźwigu, to połowa roboty, skutkująca zmiejszeniem innych możliwości GG. W tym krwawienia z powodu "uszkodzeń" spowodowanych ciężarem większym niz startowy moda. GG szybciej sie męczy, robi głodny itp. i to trzeba zmienić w pliku actors. Co i jak się zmienia jest w dziale poradnikowym. Ja widocznie za mało podniosłem ten parametr, albo jest jeszcze jakiś inny, o którym nie wiem, aby biegnący GG nie doznawał obrażeń skutkujących krwawieniem i utratą sił do biegu.Poczekaj, bo ja czegoś nie rozumiem. Jeżeli chcesz TYLKO zwiększyć sobie udźwig, to zmieniasz parametry standardowo w plikach system.ltx i actor.ltx - a w tym akurat modzie w plikach actor.ltx i ogse_config.ltx, tak, jak napisałem w poprzednim poście. Nie musisz zmieniać ŻADNYCH INNYCH parametrów, bo nie mają już związku z podniesionym udźwigiem. Proporcjonalnie, przy max weight 100 i ładunku 50 kg czy max weight 1000 i ładunku 500 kg GG będzie się męczył tak samo.Oczywiście pomijam tu wszelkie pułapki tworzone przez autorów, typu wylatywanie przedmiotów powyżej jakiejś wagi czy ilości, czy przeniesienie parametrów GG do innych plików niż system.ltx i actor.ltx. Zresztą w modach, które chcą jak najbardziej przybliżyć rzeczywistość, to trudno raczej żeby GG miał udźwig jak ciężarówka ;)Pozostałe parametry GG zmienia się we wpisach:odporność[actor_immunities_gd_novice][actor_immunities_gd_stalker][actor_immunities_gd_veteran][actor_immunities_gd_master]oraz stan organizmu[actor_condition]wszystko w pliku actor.ltx Edytowane 10 Lutego 2014 przez apg2312 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
de Vries Opublikowano 10 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Dzięki @Hobby za pliki. Po podmianie plików na twoje w Barze jest wylot z tym samym logiem. Identycznym jak przed podmianą.Gram od nowa na twoich plikach, zobaczymy co wyjdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apg2312 Opublikowano 10 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 (edytowane) A ja wrzucę jeszcze jeden błąd. Przypuszczam, że przy tłumaczeniu została "zjedzona" lub może źle oznakowana linijka wiersza ? Usunięty lub dodany jakiś średnik, przecinek czy inny nawias ? Bo jest ewidentny błąd w dialogach - zamieniony tekst Naznaczonego i Denara (szefa Najemników w Prypeci). Skrypt jakby nieszczególnie chce zaskoczyć, ale całą scenę niby idzie przejść intensywnie klikając. Błąd występuje w obu ścieżkach dialogowych, kiedy bierzemy pieniądze i kiedy zabijamy Najemników. Dodatkowo załączam sejwa przed samą sytuacją odbioru nagrody, można samemu sprawdzić : save 2.rarOczywiście, udźwig na 2000 kg :P Edytowane 10 Lutego 2014 przez apg2312 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 11 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Brawo i dzięki, bo rzeczywiście coś tu nie gra, bo wychodzi na to, że jakby oni sprzedawali ten kontener, a tak nie ma być. Jak by nie było, to w końcowej fazie, Naznaczony dostaje 700 patoli. Sprawdzę i postaram się poprawić. Porównałem zawartość polonizowanego pliku i oryginału i nie ma błędu z naszej strony. Niestety, pomimo wielokrotnych prób, nie udało mi się poprawić dialogów. :wallbash: Jest to plik tekstowy z text/pol o nazwie stable_dialogs_pripyat. Mam prośbę do mających stalowe nerwy, o podjęcie próby naprawy tego dialogu. Próbowałem dopisać tekst - nie pomogło, zamieniałem kolejność dialogu - nie pomogło. Sądzę, że to głębsza sprawa, albo miałem pecha i nie ustawiłem poprawnej kolejności tak jak trzeba. Szczerze, to brakło mi nerwów. :mad: 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apg2312 Opublikowano 11 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Jeśli komuś zależy na tych 700 tyś. rubli, to jakoś to musi "przeklikać" - da się na pewno. W innym wypadku po szturmie bazy Monolitu i odebraniu nagrody można po prostu bez gadania zastrzelić wszystkich trzech najemników i zabrać Denarowi klucz - kontener zostaje otwarty i dostajemy 5 pocisków do granatnika z ładunkiem nuklearnym :DPrzyznaję, fajnie wygląda eksplozja nuklearna :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The Emperor Opublikowano 11 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 @de Vries,dźwięk stanowiący przyczynę błędu znaleźć można w pliku: j_w_svd.ltx [gamedataconfigweapons] w sekcji opisanej jako "O.G.S.E. sound remake". Jest to szereg wpisów:;çâóęčsnd_draw = AazŃÂÄ-Ńsvd-ń_draw ; dźwięk powodujący błądsnd_holster = AazŃÂÄ-Ńsvd-ń_holstersnd_shoot = AazŃÂÄ-Ńsvd-ń_shot snd_empty = AazŃÂÄ-Ńsvd-ń_empty, 0.5snd_reload = AazŃÂÄ-Ńsvd-ń_reloadbyć może problemem jest występująca w nazwie dźwięku litera ń, która w twoim logu ma postać ñ - podobną, jednakże nie taką samą. Proponuję dla wszystkich tych dźwięków przypisać defaultowe wartości z SVD - występujące w Shoc'u, czyli w/w sekcję zmienić na:;çâóęčsnd_draw = weaponssvd_drawsnd_holster = weaponsgeneric_holstersnd_shoot = weaponsrc_svd_shot ;svd_shootsnd_empty = weaponsgen_empty, 0.5snd_reload = weaponssvd_reloadna chwilę obecną nie znalazłem innych odniesień do tego dźwięku. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apg2312 Opublikowano 11 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 @metek58 - na rosyjskiej wersji językowej występuje dokładnie ten sam błąd, więc NA PEWNO nie jest to wina tłumaczenia i tłumaczy :) Trzeba by napisać na rosyjskim forum, najlepiej zapytać się autora moda. No chyba, że jakiś magik u nas byłby w stanie tego buga naprawić :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
de Vries Opublikowano 12 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 Super, działa jak dotychczas. Wielkie dzięki i plus. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 12 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 Dzięki, @apg2312. Więc ponawiam prośbę do naszych klubowiczów, o podjęcie próby naprawy tego problemu. Może znajdzie się ktoś, kto podoła temu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The Emperor Opublikowano 12 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 Fix od wujka magika: download.Zmieniłem kolejność występowania fraz w dialogu, teraz dialogi powinny być właściwie przyporządkowane - trzeba to jednak sprawdzić, ponieważ nie miałem okazji przetestować tego na modzie. Plik należy umieścić w gamedataconfiggameplay, oczywiście robiąc kopię pliku nadpisywanego. Jeśli ktoś to przetestuje - niech da znać w temacie. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 12 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 Dzięki, działa bezbłędnie. Jesteś jak zwykle - skuteczny. Mogą ruscy się uczyć od ciebie robić poprawki do modów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apg2312 Opublikowano 12 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 To se funguje :DEfekt wygląda teraz tak : Trzeba kilka-kilkanaście razy kliknąć, żeby zaskoczyło, ale ścieżki dialogowe są już OK :) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 12 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 Zona to mój drugi dom.To czy w dialogach jest -ę, ą , czy ich nie ma , dla mnie bez tego da się żyć .Rozumię też tumaczących modyfikacje w dążeniu do doskonałości. Jakie to ma znaczenie czy na plecach mamy dwie,czy trzy tony? .Myślałem , że 150kg to "olimpiada" .Po co to wszystko kiedy z "pm" da się zrobić armatę . Jle można. To tylko moja opinia ,skromnego gracza i obserwatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 13 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 Jest do pobrania nowy kumulatywny patch 0.2 w pierwszym poście. Da się grać dalej, ale wszystkich zmiany mogą być niewidoczne. Przyjemnej gry. Trzeba kilka-kilkanaście razy kliknąć, żeby zaskoczyło, ale ścieżki dialogowe są już OK :)Masz za duży... kursor! Ale tak poważnie, to trzeba jakby wycentrować na danym dialogu i powinno zaskoczyć.Sądzę, że po fixsie @The Emperor (dialog z Maksem), taka mała niedogodność dla prawdziwego twardziela, to mały pikuś. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andre Woz Opublikowano 13 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 Jest do pobrania nowy kumulatywny patch 0.2 w pierwszym poście. Da się grać dalej, ale wszystkich zmiany mogą być niewidoczne. Przyjemnej gry. Masz za duży... kursor! Ale tak poważnie, to trzeba jakby wycentrować na danym dialogu i powinno zaskoczyć.Sądzę, że po fixsie @The Emperor (dialog z Maksem), taka mała niedogodność dla prawdziwego twardziela, to mały pikuś.Witam.Coś chyba nie zaskoczyło bo w pierwszym poście jest do pobrania patch 0.2 i opis w linku się zgadza ale pobiera v.0.1.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 13 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 Dzięki za info, poprawiłem link, choć sam nie wiem, jaki czort wodę mącił. Teraz nie powinno być niespodzianek. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The Emperor Opublikowano 13 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 Z tą koniecznością wielokrotnego klikania dialogów - u mnie ten problem nie występuje. Sprawdźcie w pliku talk.xml [gamedataconfigui] czy macie ustawione takie parametry w wierszu:<questions_list x="30" y="100" width="547" height="120" right_ident="0" always_show_scroll="0"/>pobrałem savegame od @apg2312 i żadnego problemu z "przeklikiwaniem" nie uświadczyłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 13 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 U mnie było trochę inaczej. <questions_list x="30" y="100" width="547" height="240" right_ident="5" always_show_scroll="0"/> Czy to miało duży wpływ na te wymuszone wielokrotne klikanie? Zmieniłem na te podane wyżej i efektu polepszającego - zero. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apg2312 Opublikowano 13 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 A u mnie dla odmiany jest : <questions_list x="30" y="100" width="547" height="170" right_ident="5" always_show_scroll="0"/>Nie rozumiem...gra sama sobie ustawia parametry w tym pliku w zależności od rozdzielczości monitora ? Czy kie licho ? Bo trzy te same mody (przypuszczam wszystko z jednego źródła zassane), i trzy różne parametry ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The Emperor Opublikowano 13 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 Podejrzewam, że @Metek ma config dostosowany pod menu do gry w kości w barze, które trzeba było przerobić, u siebie zaś testowałem ok. miesiąca temu zmiany menu na potrzeby wydania fix'a - być może zostawiłem bez przywrócenia oryginalnego pliku? Nie gram akurat w tego moda, więc uwagi nie zwróciłem na tę ewentualność i stąd różnice. U mnie sprawdzając nie ma problemu z klikaniem, ale nie będę przecież filmiku robił żeby to udowodnić. Proponuję porównać ten plik z oryginałem z Shoc, obojętnie czy z wersji 1.0004/1.0005, konkretyzując - sprawdzić ten wiersz i ustawić parametry domyślnie. Lepszej rady niestety nie mogę udzielić... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apg2312 Opublikowano 13 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 Raczej nie będę już nic zmieniał, bo problem wystąpił tylko przy tym jednym dialogu.Wcześniej i później takie objawy nie wystąpiły...więc może po prostu u mnie ten typ tak ma ? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.