cichy Opublikowano 18 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 Kuzniecowa możesz z czystm sumieniem trzasnąć . Podczas pacyfikacji posterunku wojskowych w zadaniu specjanym (tym na walizkę z podstawki) zwróć uwagę , że dowódca posterunku jest na żółto - nie zabij go przypadkiem - będzie potrzebny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 18 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 Mnie akurat ta "muchówka" pomogła. Wlazł w nią wojskowy z patrolu ,który mnie atakował , udało mi podejść na tyle blisko , że mogłem go przeszukać i zdobyłem AK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 18 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 Jeśli ten dziwny stalker zamienił Ci się w połamańca, to w miejscu przeistoczenia będzie leżeć gitara. W trupie Muzykanta dysk cd. Połamańca można zabić, ale nie jest to konieczne. On raczej nie atakuje, tylko ucieka.Z Lisem pogadałeś, czy Ci zginął. Lepiej aby przeżył, bo dostaniesz fajne zadanie, a za nie kasę.Byłeś w przepuście z elektrami pod torami? Jeśli nie, idź koniecznie. W środku ważny truposz. I przekonasz się, że przejść tam jest łatwo.Kuzniecow jest tyko dla wymuszenia przejścia przez ten przepust. Bierze tylko 500, a to nic w porównaniu z tym, co musiałem zapłacić Praporowi za wejście do Baru. Ale nie wiem, czy wojsko nie obsadzi znów tego posterunku. Są aktywni. No i jak masz mało amunicji, to się za tych pod mostem nie bierz. Mocno żywotni.Po rozmowie z Lisem i znalezieniem trupa Muzyka ( połamańca i gitary ), idź do tunelu kolejowego. Potrzebna śrutówka i sporo amunicji na mutanty. Nawet jakbyś poszedł tam później, tyko dla tego zadania. Przy zwalonym drzewie zażyj ten środek na zapobieżenie napromieniowaniu. I skorzystaj z podpowiedzi z notatki.A dopiero po tym, wróć do kociarni.Czy przy pierwszej rozmowie z Tolikiem, przeprowadziłeś rozmowę o bimbrze w wiosce? Ta rozmowa musi być zrobiona przy baraku. Później jej nie ma. Jak Ci ucieknie strzelać do psów ( tak miałem ), trzeba powtórzyć ratunek. Ciąg dalszy tej rozmowy, ułatwi dalszą grę. Nie trzeba się niepotrzebnie nabiegać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 18 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 Kuźniecow nie jest potrzebny. Co do amunicji, to masz spawner i możesz śmiało z niego korzystać. Nawet jeżeli weźmiesz sobie od razu egzoszkielet i dobrą broń, to rozgrywka na tym nie straci. Będziesz ginął tak jak dawniej. Dopiero arty czwartej kategorii i transmutanty od Sacharowa pozwolą trochę odetchnąć. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 18 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 Zadanie dla Tolika z bimbrem zrobiłem bezproblemowo, po wzięciu kwesta na szczęście idzie od razu do wioski kotów. Znalazłem też notes Fiedki, porozmawiałem z Sidorowiczem i każe znaleźć jakiegoś bandytę w Dolinie Mroku ale to pewnie później się trzeba będzie tym zająć. Kuzniecowa i wojaków pod mostem zabiłem i idę odnieść gitarę Muzyka. Zgodnie z radą byłem także w tunelu z eletrami znalazłem naszego kolegę smoka :D 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 18 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 Agrael. W Twoim inwentarzu nie widzę gitary i płyty CD. Masz je? Bez nich nie wracaj.A co z wycieczką do tunelu kolejowego? Znalazłeś Siwego? Jak jesteś u Lisa, łatwo się tam dostać. Od ATP nie przejdziesz.Radzę też Ci, kupuj śpiwór. Jest wiele momentów gdy słyszymy "poczekaj, aż cię zawołam" i wtedy najlepiej pospać. A do czasu kupna latarki, jest nieoceniony. I jeszcze taka porada. Kiedy wejdziemy na Wysypisko, mamy dwa zadania. Jedno na Agro - dokumenty, a drugie w Dolinie Mroku - towar Sidora. Nie należy pod żadnym względem zaczynać od Doliny Mroku. Mod na to pozwoli, ale za karę stracimy jedno ciekawe zadanie od Mamaja z Baru. Można natomiast iść od razu do Baru na zakupy, pomijając Agroprom, ale przejście kosztuje ogromną kasę. Ja zapłaciłem za tę przyjemność aż 100 000.Lepiej więc po zrobieniu zadań na Wysypisku, na samym końcu dopiero wejść do hangaru ( choćbyśmy wcześniej słyszeli wołanie o pomoc) , udzielić pomocy i od razu na Agro. Nie mamy latarki, więc będzie tak, jak to niektórzy lubią, klimatycznie mroczno.Na Agro są te automatyczne kaemy. Trochę trzeba pogłówkować i można je załatwić bez draśnięcia.Ale do Baru pójdziemy darmo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 18 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 Screena robiłem przed pójściem do ciała Muzyka, już wykonałem tego kwesta i w końcu mam latarkę ;)Siwego znalazłem, w swoim notatniku opisał swój schowek pod sosną niedaleko ATP, rzeczywiście był schowek, nie było w nim może najlepszych rzeczy ale na start mogą być.Zaś od Lisa dostałem zadanie na odzyskanie walizki, która jest w bazie wojaków w wychodku z tego co zrozumiałem, mam zamiar się tam od razu udać. Na sam śpiwór mnie na razie nie stać ale jak tylko będę miał kasę to go kupuję. Co do Doliny Mroku to nie zamierzam tam iść przed wykonaniem głównego zadania na Agro, dopiero po Barze, tak planowałem. Ale czytałem że można zadania w tym modzie robić na różne sposoby, jest możliwe np. zbratać się z bandytami ? ;) Czyli np. zamiast oddać walizkę Sidowi to można jakoś dogadać się z bandytami ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 18 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 Ta walizka nie jest w bazie a koło niej. Idź koło siatki - by nie wpaść na miny i dalej koło zwalonego drzewa przeskocz. Dalej do zwałowiska płyt pod płotem - tam gdzie wychodek. Leży koło tych płyt walizka - zabierasz i dyla . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 19 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 (edytowane) Nie polecam ani zmiany adresata, ani nie trzymania się kolejności zadań.Ja tak zrobiłem grając po rus i tym sposobem straciłem kupę zadań. W pewnym momencie nawet myślałem, że zawaliłem moda. Ale mogłem grać łącznie z freeplayem, w mocno okrojoną wersję.Z bandytami się nie zbratasz. Raz tylko możesz kupić ich przychylność. Ale nie u bandytów, tylko od kogoś innego. Na razie nie mówię od kogo. Ale za to dla wszystkich informacja. Były problemy ze znalezieniem schowka Uszatego z Wysypiska. W końcu go znalazłem.Oto screeny naprowadzające.http://www.sendspace.pl/file/pic/a7f79f72ed026b37c040639/1http://www.sendspace.pl/file/pic/e547c8f69a94d1064f098c6/1http://www.sendspace.pl/file/pic/7338010bde25a5130c61ff9/1 Ale za to nie powiem o innych niespodziankach, aby nie było za łatwo, jakie przy szukaniu go czekają.Gram bez liści, więc niech to innych grających nie zmyli. Przynajmniej go jakoś widać. Dodano:Proszę administratorów o utrwalenie linków do screenów, bo staną się za jakiś czas nie aktywne. Edytowane 18 Stycznia 2014 przez kondotier 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfiat Opublikowano 19 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 Można się jakoś pozbyć tego durnego czarnego artefaktu? Chodzi mi o modyfikację plików bym mógł go wyrzucić jak należy. Nie podoba mi się akurat to utrudnienie i chciałbym to zmienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober322 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 Witam, jak zwykle chciałbym pochwalić i podziękować ekipie tłumaczy, za kolejny kawałek dobrej roboty! Mam takie pytanie, czy ktoś może jest w stanie mi podać tytuł utworu, który występuje w plikach gry pod nazwą "rus rock1" ? Z góry dziękuję za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The Emperor Opublikowano 19 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 @kfiatjeśli chodzi o artefakt "Czarny Magnes" - jego konfigurację znajdziesz w pliku items.ltx [gamedataconfigmisc]. ID przedmiotu: [black_magnetto]. W linijce 1309 masz wpis:quest_item = truezakomentuj ten wiersz dodając średnik przed wpisem, tj.;quest_item = trueGeneralnie w/w wpis czyni przedmiot questowym, aby nie można było go wyrzucić czy przypadkowo sprzedać. Sprawa druga - w tej samej sekcji przedmiotu w linijce 1299 jest wpis odpowiedzialny za model przedmiotu:visual = equipmentsitem_zapiska.ogfniestety nie znalazłem go ani w modzie, ani w swoich plikach Shoc. Jeśli przedmiot nie ma właściwego modelu, ponieważ nie był przeznaczony do wyrzucenia, wówczas może powstać błąd związany z brakiem modelu. Na wszelki wypadek zmień wpis (z wiersza 1299) na:visual = physicsanomalyartefact_rusty_hairs.ogftym samym artefaktowi Czarny Magnes przypiszesz model Kulebiaka. Zrób kopię pliku items.ltx przed wprowadzeniem zmian. 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfiat Opublikowano 19 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 (edytowane) Dzięki Emperor za odpowiedź. Twój post naprowadził mnie nieco na rozwiązanie. zamiast parametru " ; " przed "quest item" wpisałem po prostu "false" nie wiem czy to ma jakieś znaczenie, kiedyś też tak usuwałem nieusuwalny quest item w innym modzie :) a co do visual... zrobiłem jak kazałeś i miałem wylot z logiem "can't find object artefact_rusty_hairs" tak więc zamieniłem ten artefakt na item questowy: "item_guitar" z tego samego pliku items.ltx. Po wyrzuceniu tego durnego artefaktu mam jakiś liścik, ale wszystko działa jak należy :) Najważniejsze że znalazłeś mi config dla tego itemu bo błądziłem po gamedacie ze 30 min.... Edytowane 19 Stycznia 2014 przez kfiat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 20 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2014 @kfiat, czy ten "liścik" jest po polsku? Jeżeli nie, to podeślij mi go proszę. Przyznam się, że nie miałem problemu z tym Czarnym Magnesem, bo wiedząc co mogę znaleźć, nie brałem artów z trupów. Przy okazji dodam, że ten mod plasuje się w ścisłej czołówce najlepszych modów (wg. mnie) w jakie grałem. Jest niesamowicie stabilny, dopracowany zarówno od strony technicznej jak i fabularnej. Dodaje dwie nowe linie zadań: "Śladem grupy nieznanych" i "Poszukiwanie zaginionej ekspedycji". Oprócz tego dodaje całą masę nowych, dodatkowych zadań połączonych w logiczną całość. Ma też dużą wadę lub zaletę (zależy to od gracza) - jest trudny! Może to zniechęcić początkujących graczy. W razie problemów proszę pisać do mnie na PW. Podpowiem jak ułatwić sobie rozgrywkę. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfiat Opublikowano 20 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2014 @smox - ja mam tylko model liścika jak wyrzucam artefakt, ale jak patrzę na tekst jak leży na ziemi to jest po rosyjsku. Nie wiem czy jest przetłumaczony tekst listu (w formie opisu przedmiotu) bo w inwentarzu dalej mam model artefaktu. Napisz może na forum jak można sobie ułatwić rozgrywkę - będzie dla potomnych :) Spawner mnie nie interesuje, chyba że jakiś kwestowy item mi się zapodzieje. W gruncie rzeczy fajnie by było jakby udało się zlikwidować to chybotanie broni, albo chociaż zmniejszyć te wartości bo nie idzie celować - npc nie mają z tym problemu więc czuję się oszukiwany 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The Emperor Opublikowano 20 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2014 @kfiatdziwna sprawa z tym modelem, jest to obiekt występujący w oryginalnej grze w pliku artefacts.ltx [af_fuzz_kolobok]. Może źle ustawiłeś ścieżkę, albo w samym modzie została ona zmieniona? Akurat nie mam okazji grać na tym modzie, zatem rozwiązania nie sprawdziłem - dobrze że udało się je znaleźć. Możesz w pliku z moda znaleźć inny model artefaktu, a mówię o artefaktach żeby przedmiot nie przypominał puszki po piwie tylko miał wygląd adekwatny do opisu. Inna ścieżka do modelu, plik artefacts.ltx [gamedataconfigmisc], wiersz nr. 288 (możesz skopiować dowolną ścieżkę z tego pliku)visual = physicsanomalyartefact_blackdrip.ogfchodzi i zastąpienie całej ścieżki. Jeśli zastąpimy tylko sam model zmieniając wpis item_zapiska.ogf na artefact_blackdrip.ogf, wówczas na pewno pojawi się błąd. Ścieżka ma być zastąpiona całościowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 20 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2014 Podam opracowanie kolegi @scigacz1975 na "uspokojenie" optyki. To się ustawia w pliku configmisceffectors.ltxteraz jest: [zoom_inertion_effector]camera_move_epsilon = 0.03 disp_min = 0.0 speed_min = 0.001zoom_aim_disp_k = 0.18 zoom_aim_speed_k = 0.00 delta_time = 1350 a w defaultowych ustawieniach: [zoom_inertion_effector]camera_move_epsilon = 0.03disp_min = 0.00 speed_min = 0.000zoom_aim_disp_k = 0.0 zoom_aim_speed_k = 0.00 delta_time = 2000 więc albo sobie ustaw default albo zmień na takie: [zoom_inertion_effector]camera_move_epsilon = 0.03disp_min = 0.00 speed_min = 0.0005zoom_aim_disp_k = 0.09 zoom_aim_speed_k = 0.00 delta_time = 1750 to będzie chybotanie o połowę mniejsze Kto nie chce, nie zagląda. Proszę napisać, czy poskutkowało. Powinno działać na wszystko, tzn. i na muszka-szczerbinka też. Jak bardzo doskwiera zbyt długie przemieszczanie się po lokacjach, mam sposób na przyspieszacz. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfiat Opublikowano 20 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2014 (edytowane) Dzięki @metek, wziąłem ten ostatni config i jest tylko lekkie bujanie :)@Emperor - z tym visuals to był mój błąd nie zauważyłem że jest inna ścieżka i na początku wpisałem : equipmentsartefact_rusty_hairs.ogf i dlatego miałem wylot. Teraz wpisałem poprawnie - co prawda nie mam wylotu ale inne dziwna rzecz się dzieje. Niezależnie jaki visual wpiszę to zawsze po wyrzuceniu tego artefaktu mam tą kartkę zamiast innego modelu np artefaktu kulebiak. Jeśli modelu nie będzie w bazie czyli wpiszę złą ścieżkę to wylot, a jak wpiszę dobrą to i tak jakby omija ten model i podejrzewam, że korzysta z modelu item_zapiska.ogf Teraz zostawiłem parametry domyślne, zmieniłem tylko parametr quest item na false. Mówiłeś że nigdzie nie znalazłeś modelu item_zapiska.ogf jednak musi gdzieś być i to jest ta kartka. edit : okazało się że to działa z tym, że muszę podnieść nowy artefakt by miał nowy model. Edytowane 20 Stycznia 2014 przez kfiat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 20 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2014 Mała informacja dotycząca Kloszarda na drodze do baru. Prowadzimy z nim rozmowę tylko raz na początku, albo wcale, kiedy nie mamy tego wrednego artu. Inaczej mamy dialog o wódce, z jednym możliwym rozwiązaniem i wtedy nasz NPC zmienia się w połamańca. Najlepiej więc przed każdą rozmową z nim zrobić zapis, na wszelki przypadek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hobby Opublikowano 20 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2014 (edytowane) Pro ty kteří nemají rádi okruží masek:v configtuningogse_config.ltx suithud_enable =0 0=vypnut hud masek1=zapnut hud masek A ještě pro ty kterým nevyhovují textury optik jako mně.S V94-sniper bereta by na vetší dálku se stávajícími mířidly netrefil nic,celý cíl by byl za šipkou zaměřovače.Nakopírovat do hry: http://ulozto.cz/xFTMbGKw/gamedata-zip Nevím z které zbraně jsem je převzal ale asi ze Scaru od Jurka Polaka Je upravena pouze V94. Edytowane 20 Stycznia 2014 przez Hobby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfiat Opublikowano 20 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2014 Wie ktoś co zrobić z walizką z posterunku na kordonie? Taka biała z budynku koszar, Siodor jej nie chce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 20 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2014 Sidorowicz daje zadanie na tą walizkę, ale po wykonaniu pierwszego zadania specjalnego (walizka z Agropromu). To jest zadanie z podstawki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sedoro Opublikowano 20 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2014 Jeden mod skończony, kolejny biorę w obroty: :D 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 20 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2014 kfiat - nie wiem jak daleko zaszedłeś w modzie, ale jak to jest zaraz po zabraniu nesesera z zadania od Lisa, tego przy płocie koło wychodka, to masz dwie możliwości. Albo powtórzyć do zabrania tej Lisowej i pójść z nią do Sidora ( co zalecam), bez wchodzenia na posterunek, a jak poszedłeś dalej to decyzja trudniejsza. Dźwigać ją ze sobą ( a ona troszkę waży), albo jednak zagrać na nowo po zabraniu nesesera. Jeśli nie daj boże, zabiłeś dcę posterunku, choć był na żółto i nie groźny, to ponowna gra obowiązkowa. Bo dca jest potrzebny do późniejszych zadań. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfiat Opublikowano 20 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2014 @kondotier, nie zabiłem tego dowódcy - czytałem wcześniej posta, że nie można. Co do walizki to ona waży tylko 2,5kg przeżyję to jakoś jeśli mimo to że będę ją miał przy sobie w trakcie otrzymywania questa to będę mógł ją oddać Siodorowi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.