Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Zgadza się @metek58...tylko był problem w tym, że po wzięciu tego pojemnika nic się nie działo  (nie było informacji, że zadanie wykonałem) więc zrobiłem sejwa przy ognisku i ponownie wgrałem grę i okazało się, że zadanie wykonałem...ale dziękuję za zainteresowanie się moim problemem...pozdrawiam serdecznie... :yes:

HELP! Utknąłem na CAE-2 we freepleyu po zabiciu ponad setki zombi....mam kolejną eksterminacje zombi na CAE-1 i naprawdę nie wiem, jak się tam dostać... :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zajrzyj do gamedatascripts i w restriction_stock odszukaj i wstaw:

if  kk == "_medkit" and count > 20 thenlocal news_texti = "Apteczek i tak już masz jak dla całego oddziału!"den.sms(news_texti, nil, "uiui_iconsTotal", 664,752,83,47)amk.drop_item(db.actor,_obj)status = 1breakelseif  kk == "_item" and count > 20 thenlocal news_texti = "Żywności na razie ci wystarczy."den.sms(news_texti, nil, "uiui_iconsTotal", 249,940,83,47)amk.drop_item(db.actor,_obj)status = 1breakelseif  kk == "_spirt" and count > 12 thenlocal news_texti = "Przestań już żłopać tą wódkę, alkoholiku!"den.sms(news_texti, nil, "uiui_iconsTotal", 664,846,83,47)amk.drop_item(db.actor,_obj)status = 1breakelseif kk == "_weapons_C1" and count > 2 thenlocal news_texti = "Nie ma już gdzie tego włożyć."den.sms(news_texti, nil, "uiui_iconsTotal", 249,188,83,47)amk.drop_item(db.actor,_obj)status = 1breakelseif kk == "_weapons_C2" and count > 3 thenlocal news_texti = "Pistoletów już ci wystarczy."den.sms(news_texti, nil, "uiui_iconsTotal", 664,611,83,47)amk.drop_item(db.actor,_obj)status = 1breakelseif kk == "_weapons_C3" and count > 2 thenlocal news_texti = "Śrutówek już ci wystarczy."den.sms(news_texti, nil, "uiui_iconsTotal", 664,658,83,47)amk.drop_item(db.actor,_obj)status = 1breakelseif kk == "_weapons_C4" and count > 2 thenlocal news_texti = "Na snajperską broń, nie ma już miejsca."den.sms(news_texti, nil, "uiui_iconsTotal", 581,188,83,47)amk.drop_item(db.actor,_obj)status = 1breakelseif kk == "_weapons_C5" and count > 1 thenlocal news_texti = "Ta broń jest zbyt duża."den.sms(news_texti, nil, "uiui_iconsTotal", 0,846,83,47)amk.drop_item(db.actor,_obj)status = 1breakelseif kk == "_outfits" and count > 2 thenlocal news_texti = "Szafa jest zapchana!"den.sms(news_texti, nil, "uiui_iconsTotal", 0,940,83,47)amk.drop_item(db.actor,_obj)status = 1breakelseif (kk == "_ammo_9x18" or kk == "_ammo_9x19" or kk == "_ammo_1143x23") and count > 20 thenlocal news_texti = "Wystarczy ci już naboi pistoletowych."den.sms(news_texti, nil, "uiui_iconsTotal", 664,705,83,47)amk.drop_item(db.actor,_obj)status = 1breakelseif (kk == "_ammo_545x39" or kk == "_ammo_556x45" or kk == "_ammo_57x28") and count > 30 thenlocal news_texti = "Wystarczy ci już naboi do automatów."den.sms(news_texti, nil, "uiui_iconsTotal", 664,705,83,47)amk.drop_item(db.actor,_obj)status = 1breakelseif (kk == "_ammo_762x54" or kk == "_ammo_9x39") and count > 20 thenlocal news_texti = "Wystarczy ci już naboi karabinowych."den.sms(news_texti, nil, "uiui_iconsTotal", 664,705,83,47)amk.drop_item(db.actor,_obj)status = 1breakelseif kk == "_ammo_gauss" and count > 6 thenlocal news_texti = "Ładunków do Gaussa jest aż nadto."den.sms(news_texti, nil, "uiui_iconsTotal", 664,705,83,47)amk.drop_item(db.actor,_obj)status = 1breakelseif kk == "_ammo_12x76" and count > 20 thenlocal news_texti = "Naboi do śrutówek już ci wystarczy."den.sms(news_texti, nil, "uiui_iconsTotal", 664,705,83,47)amk.drop_item(db.actor,_obj)status = 1breakelseif kk == "_ammo_og" and count > 6 thenlocal news_texti = "Ładunków do RPG masz wystarczająco."den.sms(news_texti, nil, "uiui_iconsTotal", 0,846,83,47)amk.drop_item(db.actor,_obj)status = 1breakelseif (kk == "_ammo_vog" or kk == "_ammo_m") and count > 20 thenlocal news_texti = "Ładunków do granatników masz wystarczająco."den.sms(news_texti, nil, "uiui_iconsTotal", 664,705,83,47)amk.drop_item(db.actor,_obj)status = 1breakelseif kk == "_ammo_flame" and count > 5 thenlocal news_texti = "Za dużo już butli z gazem."den.sms(news_texti, nil, "uiui_iconsTotal", 747,329,83,47)amk.drop_item(db.actor,_obj)status = 1breakelseif kk == "_ammo_mini" and count > 6 thenlocal news_texti = "Naboi do karabinu maszynowego masz wystarczająco."den.sms(news_texti, nil, "uiui_iconsTotal", 664,705,83,47)amk.drop_item(db.actor,_obj)status = 1breakelseif kk == "_greni" and count > 10 thenlocal news_texti = "Gdzie chcesz upchać tyle granatów?"den.sms(news_texti, nil, "uiui_iconsTotal", 0,517,83,47)amk.drop_item(db.actor,_obj)
...

Oprócz tego, trzeba jeszcze w innych plikach pogrzebać, ale to już chyba wiesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

andrzej75 - tylko broń Boże ilości noktowizorów nie ustawiaj wyżej 2. Poczytaj o problemach z nimi w powyższych postach #212 do #222.

HUD plecaka jest w tym modzie zrobiony na te małe ilości sprzętu jak na starcie. Jak zwiększysz znacznie ( >5 ) ilość broni w plecaku, to możesz mieć problem z drobiazgami w dolnych liniach. Staną się niedostępne. Suwak nie zawsze się pojawia.

Napój energetyczny jest zaliczany do żywności i zbierając go w nadmiarze, możesz stracić kiełbasę czy konserwy. A biorąc z trupa słaby pancerz, możesz stracić ten dobry który masz na grzbiecie. A że, przeważnie wpada w tekstury, bez wgrania sava jest nie do odzyskania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

metek58 - jak wiesz, ten mod w sobie ma zawarte tyle utrudnień, że dodawanie ich przez niewłaściwe zmiany w plikach do przyjemnych nie należy.

A moja wypowiedź nie straszy, lecz przekazałem mu swoje doświadczenie z takim działem. I tak z resztą ustawień mocno się nagimnastykuje, zanim trafi na te jakie chce mieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki @apg2312 za zgłoszenie błędów. Wabik na mutanty i Radiostacja poprawione. PDA Ogion - enc_equipment_devic_device-pda1 - niestety nie, bo w modzie nie ma tego opisu. Można by coś wstawić, ale nie wiem co to za PDA.

Patch 0.2 dodałem też do pierwszego postu - http://www.sendspace.pl/file/0e1d18b288362f286427c8c

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam mam taki problem chodzi oto że wykonałem zadanie dla Dieńczyka znalazłem jego kolegę, wróciłem do niego pijemy wódkę i on oddaje mi notebooka po rozmowie. Po dostaniu tego notebooka upływa kilka sekund i umieram nie wiem co się dzieje czy trucizna działa dalej? Pomimo tego że odtrutkę dostałem od barmana? Pomóżcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

po wczytaniu sejwa wyskakuje mi nastepujący błąd:

 

FATAL ERROR[error]Expression    : fatal error[error]Function      : CScriptEngine::lua_error[error]File          : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamescript_engine.cpp[error]Line          : 73[error]Description   : <no expression>[error]Arguments     : LUA error: ... of chernobylgamedatascriptsdialog_manager.script:393: attempt to compare number with nil
 
Działo się tak przy normalnym sejwowaniu jak radzi gra: ognisko i zapałki. Później dodałem linijke bind quick_save kF6 do user.ltx. Zapisywanie działało, ale wczytywanie juz niestety też z błędem...
Co teraz?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kiku - aby móc robić zapisy jak w kazdym innym modzie, przeczytaj to co jest napisane w #31 i kilka postów pod nim.  Inne kombinowanie to pewny wylot.

I jednocześnie, aby robić szybkie zapisy nie uszkadzające samych siebie i innych, przeczytaj i zrób to co napisałem w # 20.

Nie stosuj szybkich zapisów jak w podstawce gry ! Aby przypadkowo nie kliknąć F5, szybkim zapisom przypisz jakieś klawisze z części numerycznej klawiatury.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odinstalowalem STALKERA i zainstalowałem ponownie. Dobrze się składa, że dawno temu nabyłem czysta wersje gry tzn. nie spaczowana do 06. Spaczowalem kolejno do wymaganej wersji 04. 

Zaryzykowałem i dodałem ponownie linie bind quick_save kF6 do user. Sejwy póki co działają:)

 

Hmmmm być moze wina lezała po stronie degradacji gry z 06 na 04. Wyszukałem w rejestrze klucz z wersją gry i zmieniłem wartość koncową z 06 na 03. Następnie zainstalowałem patch 04. W ten oto sposób mógł pozostac jakis syf z wersji 06 i dlatego takie cyrki z sejwowaniem. Tak myśle bo miałem ten sam problem z jakimś innym modem.

 

Taka teoria.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Witam,niedawno zacząłem grać w tego moda i już na początku gry, mam pewien problem.Mianowicie będąc jeszcze w Prypeci dostałem zadanie na zlikwidowanie monolitowców, nie poszedłem od razu ich ubić, tylko pokręciłem się  trochę na placu, koło tego pomnika lenina, po chwili dostałem sms że zadanie zaliczone,(prawdopodobnie zabiły ich zombi).Zostało mi zadanie wydostania się z prypeci,zaraz za pomnikiem był teleport więc wszedłem w niego.Przerzuciło mnie na cea.Poszedłem do sarkofagu,tam ubijając wszystkich monolitowców, wyszedłem na cea2.Będąc już na cea2 dostałem nowe zadanie,ewakuować się z cea, dostałem także współrzędne punktu ewakuacji, dochodząc do punktu dostaje sms, żebym utrzymał się przez 5 minut, po tym czasie nadlatuje helikopter,po chwili jednak pojawia się komunikat że w śmigłowcu są wrogowie monolitu i helikopter zostaje zestrzelony.Zadania wydostania się z cea nie zalicza mi i po chwili mam napisy końcowe, czyli koniec gry.Czy ktoś wie jak zaliczyć to zadanie, i wydostać się z cea?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,dzięki smox za info, poradnik się przydał.Moda zacząłem od nowa i mam kolejny problem, tym razem w DM po znalezieniu aschi2, zostaję ogłuszony i budzę się u najemników i w tym pomieszczeniu z Aurenem, po kilkunastu sekundach ginę.Powtarzałem ten moment, już z 10sięć razy i za każdym razem to samo, czyli death.Jeśli ktoś zna rozwiązanie mojego problemu to proszę o odpowiedż.

Witam.wiem już,co było przyczyną moich przedwczesnych zgonów,po ocknięciu się u najemników dostaję sms o zaliczeniu zadania na odnalezienie asch2i,pojawia się także wiadomość która brzmi, "uff za dużo wypiłem teraz tylko umrzeć" po kilkunastu sekundach mam czerwony napis koniec gry.Za 1szym podejściem na DM w trakcie szukania artefaktu dla Murona na bagienku użyłem wódki(duże promieniowanie).Cofnąłem się sejwami sprzed wejścia do doliny, tym razem szukając asch2i używałem już tylko antyradów. Tym razem po przebudzeniu się u Aurona,wyświetliła się wiadomość która brzmiała,"jestem trochę pijany" po tym komunikacie śmierć nie nastąpiła,teraz wiem że to ma coś wspólnego z wcześniejszym piciem wódy,moje pytanie brzmi, czy nie dałoby się jakoś wyłączyć tego skryptu?  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...

Nie obiecuje ale zajrze do solucji, chyba ja przetłumaczyłem z rosyjskiego, poszukaj a ja poszukam na forum jakims rosyjsko języcznym kwestii transmutacji.

p.s. jakby co to na forum masz adres i moje tłumaczenie : prawo djegtarjewa vel diegtarowa.

http://modstalker.com/publ/prokhozhdenie_stalker_zakon_degtjareva/1-1-0-7

 

Obrazek na samym dole strony, pokazane jest przejście: Где переход на Чаэс-2:

 

Gdzie (jest) przejscie na czaes 2

 

Strona nosi tytuł : modstalker - wszystkie mody do Stalkera.

 

p.s. Możemy zrobić tak, ty zaznaczasz tekst, kopiujesz a ja ci od ręki tłumaczę.

 

;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • pacjent1972 przypiął/ęła ten temat
  • Allen odpiął/ęła ten temat
  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.