Banita Opublikowano 11 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 Hmm dobre by by?o nawet kobiety ale nie znowu do przesady ?e ,,Xena,, jaki? boss babka,, takie pierdo?y szczerze... Ja np chcia?bym zobaczy? skoro idzie s2 mianowici? (udoskonalenie tak jak sztuka bojowa nie tylko broni?, My?lictwo np, zbieranie skór potwor? pazury k?y z?by za pomoc? przyrz?dów i z czasem czasem trwa nauka nie raz doskonale poradzisz sobie ze zdobycz?, umiej?tno?ci ud?wigu....Jeden jedyny poziom trudno?ci, pliki w których nie mo?na miesza? styl skoku ud?wigu lub celno?ci npc... ceny handlarzy, brak kodów...Mniej emisji mniej anomalii (Wi?cej ska?onego terenu!!) Tak by to wygl?da?o realnie,Udoskonalone obra?enia ( nie tak jak ?e ty 2 magazynki w niego a on jeden strza? i po tobie) bo to jest troszk? ?mieszne Stalker soc by?? i bd najlepsz? wersj? .... S2 zdaje mi si? ?e bd za bardzo upi?kszona co spowoduje uciech? na pocz?tku samej gry pó?niejsze metody mog? by? ju? nudz?ce... Owszem mog? si? myli?( ale nie zapominajmy jednego jak na razie nie by?o takiej gry ?eby by?a lepsza od pierwszej cz??ci) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 11 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 A ja chcia?bym ?eby w ko?cu wyszed? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xKoweKx Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 http://youtu.be/7vMXCc343vs 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stalker1997 Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Dla tego filmiku warto by?o obejrze? w 720p (S?aby internet), bardzo mi si? podobaj? animacje. Nie s? ju? takie sztuczne jak poprzednio, co jeszcze mo?na to, to ?e mog?em zobaczy? skiny. A tak apropos, zostali?my sprima aprilisowani o zamkni?ciu studia ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xKoweKx Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 A tak apropos, zostali?my sprima aprilisowani o zamkni?ciu studia ? Tak, ale z tego, co wynika z najnowszego wywiadu z projektantem gry, GSC jest zamkni?te, bo Grigorowicz tak uczyni? w grudniu i nie wiadomo dlaczego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stalker1997 Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Aha, ju? rozumiem. STALKER 2 nie jest skasowany, tylko po prostu zawieszony na dany moment. Jeszcze wracaj?c do animacji. Gdy pijawka przechodzi?a przez cia?o, ono ani drgn??o, to oznacza, ?e po prostu nie by? w??czony Ragdoll, czy to niedopracowanie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xKoweKx Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Eh... to by?o zrobione w programie Autodesk Maya, a nie na silniku S.T.A.L.K.E.R.a 2. W grze wszystko o wiele lepiej by wygl?da?o. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 6 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2016 Niekiedy taka swoista melancholia w człowieku się odzywa, uśpiona pod skórą; przytłumiona bagażem ukończonych modów... Tęsknota za Strefą która jest zjawiskiem niezbadanym, tajemniczym i z wszech miar zaskakującym... Uczucie to najlepiej odzwierciedla pierwszy kontakt ze STALKERem... Tworem niespotykanym do tej pory, ogromnie ciekawym lecz trudnym i wymagającym, któremu poświęcasz każdą dostępną w zapracowanym dniu godzinę, samolubnie odkrywając krok po kroku tajemnice jakże pięknego i niebezpiecznego tworu nazywanego Zoną. "Mimo druty, wieże i strażnice tam chcemy dotrzeć, gdzie nam dotrzeć zabroniono"...Ciekawość pcha nas coraz dalej i głębiej w JEJ objęcia, aż pewnego dnia, odkładając detektor i wysłużony karabin (bijący już trochę na lewo skos), uświadamiasz sobie zerkając ukradkiem na betonowy krajobraz swojego miasta, jakie nieprzebrane pokłady radości daje Ci obcowanie w jej radioaktywnym jestestwie. Pierwsza eksploracja bunkra czy podziemnego kompleksu staje się niezapomnianym, wręcz euforycznym przeżyciem... Pierwsza walka z kontrolerem, dziwne twory zwane anomaliami, z których "wykradasz" cudownie piękne artefakty... Ciche pobrzękiwanie detektora staje się z wolna muzyką, w rytm której przemierzasz zainfekowane mutantami połacie terenu... "Droga okrężna może być - i oszukańcza, może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy..." Ukończone z trudem zadania, nowe sojusze i starzy wrogowie... Nowe doświadczenia, których tak chciwie doświadczamy z każdą z części STALKER-a, za każdym kolejnym razem bledną jednak, rozgrzewane tymczasowo do czerwoności z każdym kolejnym modem wnoszącym coś odmiennego do rozgrywki. Cierpki posmak nostalgii jednak pozostaje.... Przyjmijmy na chwilę że kolejna część STALKERA zostanie jednak wydana. Na pewno nie będzie już to ta sama gra, która urzekła nas wszystkich dziewięć lat temu. Chciałbym ujrzeć w niej FABUŁĘ. FABUŁĘ która przykuwa do siedziska na długie godziny - ciekawą, nietuzinkową, DOJRZAŁĄ. Taką która nie jest popychadłem koleżanki AKCJI, jej słabą, oklepaną schematami, karykaturą. FABUŁĘ taką jak w Wiedźminie Trzecim, The Last of Us czy ze starszych produkcji Fallout 2. FABUŁĘ która prowokuje wręcz do myślenia A NIE NACISKANIA SPUSTU, jest pełna dwuznacznych wyborów, zmusza do refleksji nad poczynaniami naszego "bohatera" i postaci pojawiających się na ekranie (wybaczcie proszę porównanie znowu do W3 - postać Krwawego Barona jest pełna właśnie takich smaczków). FABUŁĘ dzięki której dojrzewa i ZMIENIA się na naszych oczach nasz stalker/bandyta/wojskowy/najemnik (pomagasz/lub nie NPC a może wytrwale ich mordujesz? - z dalszymi skutkami takich działalności). Wreszcie FABUŁĘ niedopowiedzianą, tajemniczą oraz NIE wypełnioną ślepymi zaułkami bezcelowej tułaczki po "kwestach dla pierdolonych embrionów". W kwestii rozgrywki chciałbym ujrzeć dużo większą interakcję z otoczeniem, więcej zadań z "nie zbugowanymi, posiadającymi choć krztynę poprawnego kodu (namiastki myślenia)" NPC-ami oraz rozbudowany system wytwarzania/ulepszania przedmiotów/artefaktów. BARDZO DUŻY poziom trudności walki zarówno z mutantami, jak i ludźmi oraz inne pomysły autorskie na MOTYWACJĘ gracza do dalszego wykonywania zadań. Realizm zdrowy, wyważony, nie przesunięty do granic absurdu. Wymagająca rozgrywka z logicznymi zasadami. Zniwelowanie w początkowej części gry znaczenia broni/ większy nacisk na typową stalkerkę - czyli poszukiwania artów, ZABÓJCZE anomalie czy "oprowadzanie turystów na PrzedZoniu". Podział Strefy na terytoria lepiej i gorzej strzeżone, "zamknięte" lokacje przez wojsko, do których dostęp uzyskujesz przez współdziałanie/wykonywanie zadań dla armii. Lokacje wyludnione, brak tzw. barów, bez frakcji, więcej niewydeptanych, dziewiczych "ścieżek" do eksploracji. Więcej zapadających w pamięć NPC-ów, którzy nie są kalkami typowych naukowców/dezerterów/skruszonych najemników/uberkobiet i związanych z nimi kwestów. W handlu tylko wymiana barterowa, pieniądze substytutem papieru toaletowego (z małymi wyjątkami). Częściowy (znaczny) realizm jeśli chodzi o rany/balistykę broni - kulejesz/złamania/skręcenia (Ciebie broni pancerz ale Twoich wrogów również). System rozwoju umiejętności - podstawowe i zaawansowane rusznikarstwo/handel/tropienie/technika/ciche poruszanie się. Wszystkie czynności ZAJMUJĄ określoną ilość czasu w grze od podtarcia tyłka do wypatroszenia mutanta dla części ciała na handel/dodatek do zupy czyli trzeba NAJPIERW znaleźć dogodne miejsce do odpoczynku/ lizania ran/innych czynności długotrwałych. Grafika jak zwykle dla mnie nie ma większego znaczenia, jednak mogłaby być swoistą równowagą oczojebności i klimatu. A wszystko to okraszone czarnym humorem i dark ambientem. Więc prawda, którą znaleźć mam - to pusty pokój Gdzie nagle dzwonią wyłączone telefony? 7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojownikAdanosa Opublikowano 7 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 @Anton Gorodecki Wciągnąłeś mnie w świat marzeń . Można powiedzieć, że mam podobne uczucia iż w modach takich jak np op-2 sztucznie przedłużają rozgrywkę i robi się z tego swoista "moda na sukces" ... A brakuje powiewu świeżości i pewnie bez zmiany silnika, technologi ciężko będzie to osiągnąć. Ale w świecie marzeń wszystko jest możliwe Ja mam spore oczekiwanie względem Chenobyl vr na razie to tylko demo technologiczne, ale już na nim skapują się na prawdziwych historiach ludzi i odwzorowaniu klimatu miejsc. Może za kilka lat jak VR nie będzie tylko nowinką technologiczną i zaczną powstawać prawdziwe gry na nie a nie tylko dema technologiczne zrobią takiego S.T.A.L.K.E.R 2 VR mniej więcej takiego jak opisałeś powyżej .. A idąc jeszcze dalej technologia jak z anime Sword Art Online, czyli prześnienie się całkowicie w wirtualny świat poprzez połączanie układu nerwowego człowieka z maszyną. Pozwala to na sterowanie Avatarem jak swoim ciałem i jednocześnie można imitować odczucia takie jak ból po zranieniu (wysyłanie impulsów elektrycznych) . Ale to już daleka fantastyka, lecz przy tak szybkim rozwoju technologicznym, gdzie na naszych oczach powstają tak szybko zapowiedzi i prototypy urządzeń przyszłości to za kilkanaście lat... 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strielon Opublikowano 7 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 No @Anton Gorodecki czytając Twój wpis czułem się jakbyś czytał mi w myślach,od siebie dodam że chciałbym żeby czwarta część była równie lub łatwiejsza do modowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArNie Opublikowano 7 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 Ja do tego co napisał @Anton Gorodecki dorzuciłbym jeszcze jedno, a mianowicie pewnego rodzaju system polegający na tym, że każdy NPC w grze jest unikatowy, to znaczy, że nie ma tak jak w obecnej trylogii, że spotykamy randomowych Stalkerów o losowo dobieranych imionach i ksywkach, tylko że każda postać w grze jest tą jedyną. Do tego jeszcze chciałbym, aby łączna liczba Stalkerów w grze nie przekraczała 150 - 200, i, co najważniejsze, żeby NIE MOGŁA SIĘ ZWIĘKSZAĆ. Czyli gdy np. podejmiemy decyzję o zabiciu jakiegoś Stalkera to na jego miejsce nie pojawia się nikt nowy, a wszelkie akcje, które mogliśmy podjąć w związku z tą osobą, przepadają. Chciałbym, żeby w ten sposób wymuszono na graczu podejmowanie decyzji, czy naprawdę warto pociągnąć za spust i zabić drugiego Stalkera, czy może szukać pokojowego rozwiązania (mogła by być nawet opcja, by w przypadku napotkania jakiejś grupy bandytów rozejść się z nimi ber rozlewu krwi nawet w przypadku, gdyby chcieli nam odstrzelić głowę). 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberm Opublikowano 8 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2016 (edytowane) Oj tam , oj tam . Koledzy - czym tu się podniecać? STALKER jako nosnik niegdysiejszego powiewu świezości w "poetyce" nawalanek został już - moim zdaniem - całkowicie wyeksploatowany . Cóz można jeszce dodac do map , zadań , pzreciwników , mniej lub bardziej z czapy wzietych scenariuszy kręcących sie wokół tego samego grajdołka , a znanych Wam jak własna żona/dziewczyna.Ilez razy można jeść kurczaka na obiad - bez względu czy zrobisz go smażonego , pieczonego, gotowanego , grillowanego , etc -nie zmienia to faktu że to ciągle ten sam kurczak. O jakich Wy tu przygodach i podnietach piszecie ? Pomalujcie mieszkanie farbą lateksowa mając dwie lewe ręce do robótek recznych. Skopcie uciążliwego psa- bydlaka szczekającego o 2 w nocy u sąsiada. Wy...chajcie brzydką koleżankę z pracy. O!.To będzie dopiero przygoda - jak sie żona dowie. A STALKERA 2 nie będzie. I dobrze! Edytowane 8 Czerwca 2016 przez boberm 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strielon Opublikowano 8 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2016 @boberm nie bluźnij. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 8 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2016 @Strielon - każdy ma prawo do wyrażania własnego zdania i ta właśnie cechę najbardziej cenię w wypowiedziach kolegi @boberma. Szacunek. Czyżbyś ostatecznie i nieodwracalnie zniesmaczył się ostatnią sojlanką (OP-2) którą konsumowałeś drogi @bobermie? Gdyby trochę nie znał (taką mam nadzieję) Twojego charakterystycznego stylu pisania pomyślałbym że obrzydły Ci już nie tyle mody co i STALKER w ogóle... Ktoś kiedyś powiedział że wielkie rzeczy mają małe początki ("Big things have a small beginnings"). STALKER jest tego przykładem właśnie. Moim zdaniem jest w Strefie jeszcze tyle niewykorzystanego potencjału że spokojnie wystarczyłoby go na nie tylko drugą, ale i trzecią część. Zabrakło tylko samozaparcia jak to WYKONAĆ. 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strielon Opublikowano 8 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2016 @Anton Gorodecki taki żarcik ale czy ten kurczak mu nie smakuje skoro nadal gra w mody? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberm Opublikowano 8 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2016 (edytowane) Czyżbyś ostatecznie i nieodwracalnie zniesmaczył się ostatnią sojlanką (OP-2) którą konsumowałeś drogi @bobermie? Drogi Antonku - w przypadku OP2 - jestem na Zatonie i żmudnie przebijam się przez scenariusz.I chyba widzę światełko w tunelu zapowiadające stację końcową. Gdyby trochę nie znał (taką mam nadzieję) Twojego charakterystycznego stylu pisania pomyślałbym że obrzydły Ci już nie tyle mody co i STALKER w ogóle. Iiiiii - co Ty - Stalker ma mi zbrzydnąć ? Nigdy. Uwielbiam walić z kałacha .Przyznam także , ze w związku z tym iż powoli finalizuję "Soliankę od myslących inaczej" czyli OP 2 - ściągnąłem sobie juz OGSE. Coby dalej psioczyć .I marudzić. Coś wieczorami po zmaganiach z onąz pieprzoną lateksową farbą trzeba robić. @boberm nie bluźnij. Strielon - młody jesteś - nie wiesz jakim wyzwaniem może być nuda.Nawet okraszana zwiędłymi wdziękami pieknej inaczej koleżanki z pracy z kurzym udkiem w ....dłoni. Edytowane 8 Czerwca 2016 przez boberm 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apg2312 Opublikowano 8 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2016 24 minuty temu, boberm napisał: jestem na Zatonie To jeszcze sporo przed Tobą. Nawet więcej niż sporo 25 minut temu, boberm napisał: chyba widzę światełko w tunelu zapowiadające stację końcową Nie chcę Cię straszyć, ale to tylko światła nadjeżdżającego pociągu Do stacji masz jeszcze, że ho ho 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberm Opublikowano 8 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2016 Wymęczyłem już tyle ,.... to "ścisnę poślady" i domęczę resztę. Generalnie jestem uparty , choć leniwy.I co najważniejsze - aby z czystym sumieniem krytykować OP 2 - wypadałoby je skończyć. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trurl3 Opublikowano 14 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2018 3 6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwinny Opublikowano 15 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2018 Już widzę jak po premierze s2 ruskie portują mapy do shoca do soli itp :E Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArNie Opublikowano 15 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2018 Szczerze mówiąc to mam wrażenie, że nawet gdyby znowu gra miała podział na mniejsze lokacje, to zapewne byłyby takiej wielkości, że silnik Cienia to by prędzej zrobił pod siebie aniżeli byłby w stanie móc je udźwignąć. To już nie jest 2007 rok, silniki do gier nie są już robione z przegniłego drewna tak jak XRay Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Stalker 2 - mapa generalna: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2018 @vidkunsen To jest stara mapa, z poprzedniej przymiarki do Stalkera 2. Mało prawdopodobne, żeby wracali do starych planów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2018 (edytowane) Podobno mają do niej wrócić, czyli jak w/w dla kasy można nawet ze słonia zrobić zebrę. Edytowane 28 Sierpnia 2018 przez vidkunsen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Gdzie to wyczytałeś? Podrzuć linka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.