kondotier Opublikowano 1 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2015 Wczoraj polatałem śmigłowcem nad Prypecią, co oznacza ze moda ukończyłem.Takiej Prypeci nie znamy. Większość zadań moda wykonujemy w niej, ale co mnie mile zaskoczyło, wcale to nie przeszkadza i nie nudzi. Powodują to nowe elementy lokacji, powstałe przez dołączenie do Wschodniej Prypeci, górnej części z Prypeci i Martwego Miasta. Zostały Podziemia Jupitera z kilkoma zadaniami.Jest nowa lokacja Wyspy. Ale to taka ciekawostka. W modzie gramy w grę komputerową, przenosząc się do niej. Typowy hardkor.Można zrobić spłyconą grę, nie bawiąc się w szukanie najpierw wskaźników, a potem na ich podstawie wybuchających schowków. Ale stracimy wtedy masę zabawy i nie pozyskamy kupy świetnego wyposażenia. Wskaźniki - znajdźki są trudne do przypadkowego znalezienia, a jest ich aż dwadzieścia. Są to przedmioty takie jak apteczki, konserwy, wódka itp, znajdywane bez zadań na nie, oraz pendrajwy, ale te już to zadanie od Disela.Na lokację Wyspy ( gra w grze ) możemy wchodzić, ale i bez tego możemy skończyć zasadniczego moda.Aby nie położyć moda, zaraz po otrzymaniu od Nikołajewa zadania wiodącego, idziemy do pralni i tam od razu bierzemy obowiązkowo zadania od Chraszcza na sprawdzenie, Disela na narzędzia naprawcze i od Glomara na narzędzia do otwierania sejfów. Radzę też do posiadanego wyposażenia dokupić strzelbę ze śrutem ( choć startujemy - nareszcie - z dobrym pancerzem, pełnosprawna bronią i sporą ilością kasy ), bo mutantów jest sporo i są agresywne. Chyba że ktoś lubi od chimer i pijawek opędzać się nożem, oraz jak najszybciej - jeśli nie znajdziemy - kupić Welesa. Znalezione arty, to niezłe źródło dochodu, oprócz rozwiązywania zagadek.Dopiero po wzięciu zadań i dokupieniu sprzętu idziemy szukać obrazków. Za nimi zbiegamy całą Prypeć, a przy okazji wypełnimy zadania wzięte w Pralni.Tu podpowiem. Każdy znaleziony obrazek, podpowiada rysunkiem, gdzie szukać następnego. Po znalezieniu rysunku przy karuzeli, poszukajmy pomiędzy leżącymi na ziemi gondolami. Tam jest pierwszy przedmiot na schowki. takie przedmioty w inwentarzu, lokują nam się oddzielnie od pozostałych, takich samych. Nie zjedzmy, wypijmy lub zużyjmy ich, zanim nie otworzymy przypisanego im schowka. W opisie jest naprowadzenie na schowek i kod do niego.Aby bez przerwy nie zaglądać do poradnika ( tego ze screenami ), radzę na karteluchu zrobić sobie spis wybuchowych schowków, ich miejsce położenia i kody. Otwieramy tylko jak mamy w plecaku przedmiot lub fleszkę z kodem dla schowka, bo inaczej wybuchnie i stracimy go. Dlatego przed jego otwarciem, na wszelki wypadek róbmy zapis. W poradniku, w kodach dla fleszek, przy nr 4 jest czeski błąd. Jest 7037, a ma być 7307.To samo z lokalizacją narzędzi i podręczników naprawy i narzędzi kasiarza.Sejfy, po znalezieniu narzędzi, musimy otwierać we właściwej kolejności. Inaczej nie otworzymy.Nie przestraszmy się cen naprawy i ulepszeń u Disela. To się zmieni.Jest drugi "nocny" handlarz broni. Dlatego radzę jak najszybciej postarać się otworzyć "wybuchowy" przy Księgarni i w nim składać w ciągu dnia arty i broń zagraniczną, bez względu na jej stopień zużycia. Stąd bliżej do handlarza nosić złom "na raty", jeśli jego ilość przekracza nasz udźwig.Otwórzmy sobie też schowki na Stadionie ( zostawmy w nim coś do jedzenia i jakąś dobrą, sprawną broń ) i jeden gdzieś na środku lokacji. Ze sprzętem. Przydadzą się.Już niedługo będzie spolszczenie. Przyjemnej gry. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 1 Czerwca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2015 Powalczyć z bionikami... niezapomniana frajda ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2015 Fix na podejściu do Gastronoma jest tu:http://stalkermod.ru/MODYI-Zov-Pripyati/pripyat-tochka-otscheta-vremya-alyansa.htmlZ zawartości wynika, że jest to fix na problem z jakąś anomalią przy wykonywaniu kwestu.Więc warto się tym zainteresować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 2 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2015 (edytowane) Mnie się to nie przytrafiło, ale przeglądając solucje, widziałem perypetie grającego, kiedy kwestowy NPC Iwan, znajdował się w anomali. Jest nieśmiertelny, więc tylko wydawał jęki, ale podejść do niego by porozmawiać, było ciężko. Grający po podejściu, szybko "przeklikał' dialog i wyskoczył z anomalii, a następnie dialog przeczytał w PDA.metek58 - z jaką datą wstawiono tego fixa. Bo przypuszczam, że jest on dla graczy, którzy pobierali moda sprzed jego wstawienia. Tak przypuszczam, bo fix na brak dialogu z Nikołajewem o oddaniu mu misia, u mnie nie był potrzebny.Ale na wszelki wypadek, można je dograć. Albo mieć w "zapasie".Mnie natomiast przytrafił się gorszy losowy spawn anomali. Anomalia w podziemnym garażu zabiła mi jednego z dwóch NPCów, koniecznych żywymi do pchnięcia akcji. Musiałem się cofnąć w zapisach, aż do zapisu sprzed ostatniej emisji.Dlatego sugeruję, aby w chwili gdy usłyszymy ( przeczytamy ) komunikat o emisji, zrobić twardy zapis stanu gry. Drugą nieprzyjemnością ze spawnem, było przy zadaniu na zapłatę przemytniczce Lenie za broń, jej spawn w budynku , a nie przy karuzeli. Musiałem powtórzyć, od rozmowy z Iwanem w pralni. Ale przyczyną mogło być też po tej rozmowie pójście spać. Kolejna sugestia. Rozmowa Iwan, Chraszcz i od razu do Leny i ekipy stalkerów. Albo spanie przed rozmowami. Edytowane 4 Czerwca 2015 przez kondotier Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 2 Czerwca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2015 (edytowane) Fiksy:Фикс усраняющий вылет при сдаче рисунков Николаеву - fiks na prawie koniec gry gdy zdajesz fanty w/w 1 misiek i 4-y rysunki dla kolesia NikołajewaСкачать фикс: http://yadi.sk/d/LlEdZvO-gycVTФикс от вылета при подходе к Гастроному - fiks na wylot koło gastronoma ...ale ktorego bo sa dwa ;)Скачать фикс: http://yadi.sk/d/aU7iu165gycVu Koło sklepu z min. wódą - gastronom nie było wylotu ale muszę zastosować fiks na Nikołajewa.Inne wyloty: często gęsto na zmianę lokacji - tunel oraz X-8, X-8 odwiedzamy dwa razy a tunel się zawala jak załatwisz bioniki i ta lokacja znika z mapy. Aha - Скачать фикс: http://yadi.sk/d/cqCk9Wg8gycMm - fiks na słabe kompy - Адаптация для слабых компьютеров (Windows 32-bit) - adaptacja dla słabych komputerów - łindołs 32 bity. Edytowane 2 Czerwca 2015 przez vidkunsen 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 4 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2015 Pojawił się fix globalny. Wynalazł go @Gatzek i chwała mu za to.Tu adres na stronkę:http://stalker-gamers.ru/forum/153-1427-1A tu można pobrać:https://yadi.sk/d/aR5tVZo4h3BpUWymaga nowej gry. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gatzek Opublikowano 10 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2015 Ten mod to prawdziwa próba cierpliwości. Ale jest niesamowity, szczególnie dla tych co lubią chodzić i zaglądać w każdy kąt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 11 Czerwca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2015 To jest mod dla 100% kobiet i facetów co lubią gmerać, szperać, dotykać, nomen omen macać... . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 14 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2015 (edytowane) Zakończyliśmy spolszczenie tego moda. Zostanie dodane do pierwszego postu jak tylko zostanie dodane do Pobieralni.Spolszczenie nie było testowane. W razie znalezienia błędów. proszę o ich wstawienie. Jeżeli będzie ich sporo, to zrobię patcha. Edytowane 14 Czerwca 2015 przez smox 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacjent1972 Opublikowano 14 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2015 Macanie, badanie i dotykanie to moje fetysze od kiedy zaczął mi s... Ten mod jest idealny dla mnie... czekam na PL ! Szacun dla polonizatorów tego forum ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 14 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2015 No to coś czuję, że jutro sobie pogram Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Allen Opublikowano 14 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2015 (edytowane) Dodałem spolszczenie do pierwszego postu. Miłej gry Edytowane 14 Czerwca 2015 przez Allen 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gatzek Opublikowano 14 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2015 (edytowane) Mod najlepiej działa i wygląda na Pełnym rozszerzonym oświetleniu dynamicznym (bez DX10/11).Na monitorach panoramicznych celowniki optyczne SWD, Wintoreza i PSO są jajowate.Nie wystraszcie się cenami u Diesla, można naprawdę łatwo i szybko zarobić. Warto na początku odwiedzić pokój na ostatnim piętrze w bloku koło anomalii Bluszcz i tunel z Prypeci do Janowa.Dla ułatwienia sobie nieco gry w pliku gamedata\configs\creature\actor.ltx można ustawić pickup_info_radius = 15łatwiej będzie znaleźć fleszki i inne przedmioty.Uważnie czytajcie dialogi. Część zadań nie wyświetla się w PDA albo nie pokazuje punktu docelowego. Wszystkie potrzebne informacje są w dialogach albo w opisach przedmiotów.W modzie trochę dziwnie ustawione są odporności mutantów. Chimerę zabijam jednym ciosem noża Ale pamiętajcie. I Diegtariow dupa kiedy mutantów kupa. Czasami lepiej wycofać się na z góry upatrzone pozycje niż wczytywać grę Podczas gry dopadł mnie dziwny błąd. Przy schowku nie działał klawisz "F". W ogóle nie wyświetlała się taka opcja na ekranie. Pomogło zapisanie i wczytanie gry. Edytowane 14 Czerwca 2015 przez Gatzek 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 15 Czerwca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2015 Z jankiem jest tak, że albo pobierasz nie będąc jego uzytkownikiem - czasem 600 mb przez 22 godziny lub 5 sekund jak masz konto na janku i ze swojego konta w kolejne 5-10 sekund w/w 600 mb na swojego kompa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 15 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2015 No modzik postawiony i odpalony.Teraz tylko podziękować tłumaczom za spolszczenie (i wypić piwo za ich zdrowie ;) żeby jeszcze nie jednego moda w przyszłosci spolszczyli :D ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ksantyp Opublikowano 15 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2015 Dziękuję za spolszczenie. Na pewno zagram w tego moda.Pozdrawiam tłumaczy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 15 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2015 W paczce z modem jest przetłumaczony poradnik z rus forum. Przy niektórych screenach są "piętrowe" opisy (opisy znajdziek i kody do nich), bo musiałem gdzieś wstawić to co jest na screenie. Na górze jest link do jego oryginału.Przy szukaniu, jeśli nie możecie się zorientować gdzie to jest ( szczególnie w budynkach ), patrzcie na minimapę na screenie. Znacznik GG pokaże dokładniej.Warto zrobić sobie rundkę po Prypeci, na pozbieranie przedmiotów i fleszek, zaraz na początku gry. A schowki otwierać przy okazji wykonywania zadań scenariuszowych. Niekoniecznie musimy od razu zabierać ich zawartości. Może się nam to przydać, bo w modzie zostajemy dwa razy ograbieni. Po pierwszym ograbieniu, wszystko przepada, po drugim odzyskamy wykonując zadania. Jednak jeśli ktoś jest ciekawy zawartości ( a jest ciekawa ), to też może od razu je pootwierać. Ale również trzeba po to sporo pobiegać.Czytajcie te porady, które wyświetlają się przy ładowaniu gry. W co drugim, jest pożyteczna rada autorów moda, co do rozwiązań tylko w tym modzie, np. handlu obwoźnego, czy ładowania magazynków do Abakana - jak ktoś na taki natrafi.Życzę powodzenia i miłej gry. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 15 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2015 Hej,Bardzo dzięki za przetłumaczenie poradnika z rus forum. To dużo daje a i trzeba dużo roboty.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2015 (edytowane) Naprawiłem błąd z wyświetlaniem się Kruka i jego grupy we fioletowo-niebieskiej formie. Zastosowałem prosty myk, zmieniłem w gamedata/textures/act nazwy dwóch folderów: Ворон na Âîđîí i Контробандист na Ęîíňđîáŕíäčńň. Każdy, kto pobrał już lub pobierze moda z Pobieralni, zanim pojawi się jakiś patch polonizacji, musi dokonać tej zmiany w nazwach tych dwóch folderów, jeśli nie chce mieć fioletowo-niebieskich ludzików z grupy Kruka, no i jego też. Można uczynić to na każdym etapie gry, nie wpływa na stan gry. Ta zmiana nie była testowana, jeśliby z tego tytułu (choć wątpię) pojawiły się błędy w texturach, to proszę o sygnały, postaramy się to naprawić.Proszę o dodanie tej info do pierwszego tematu moda. Edytowane 15 Czerwca 2015 przez metek58 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Allen Opublikowano 15 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2015 Dodałem do pierwszego posta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 16 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2015 W pierwszym poście jest rozszerzona informacja w sprawie tych postaci wyświetlających się na fioletowo-niebiesko. Doszły jeszcze dwa foldery do przeróbki ich nazw. Wszystko tam jest podane, więc proszę grających w tego moda o zastosowanie tych zmian u siebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 18 Czerwca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2015 (edytowane) I po bólu. Edytowane 22 Czerwca 2015 przez vidkunsen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 18 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2015 No wreszcie cię ktoś trochę o****zielił ;) to temat jakoś sensownie wygląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 18 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2015 Wcześniej był taki gość @Malakas, który odwalał kawał dobrej roboty. Miał czas, siedział na forum, pomagał innym i poprawiał min. takie rzeczy. Nie ma go od dawna, a szkoda. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 18 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2015 vidkunsen - ale moją propozycją trzeba zedytować #1.Tak dać do posta, to sam potrafię.A #1 zmienić możesz tylko Ty. Ja nie mam takich uprawnień. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.