Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ponownie.

Po początkowych problemach i kilku drobnych bagach - np. nie znikający znacznik wykonania zadania po jego wykonaniu czy złej lokalizacji Sacharowa, któremu trzeba było coś oddać (rzekomo miał być w Mrocznym Parowie a faktycznie nadal wypoczywał w bunkrze Jantaru), jestem na etapie realizowania zadań dla Bagiennego Doktora. Znalazłem dlań 7 lilii wodnych i 3 spec-arty, pozostałe części mutantów też mam... za wyjątkiem 5 oczu laboratoryjnego połamańca. Jedno takie oko znalazłem podczas swojej pierwszej i jedynej zresztą wycieczki do X-18 (w podziemiach fabryki w Dolinie Mroku). Było ukryte w schowku w suficie nieopodal nibyolbrzyma, w tunelu wentylacji. Gdzie jednak znaleźć pozostałe 4 ? Ktoś podpowie, bo utknąłem.

 

Dzięki i pozdrawiam

Jacek

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@jacekkrowinski

Musisz przelecieć się pewnie parę razy po labach gdzie występują akurat tego typu mutanty i liczyć, że szybko wypadną z nich potrzebne części mutantów.

Ja jak dostałem to zadanie od Bagiennego Doktora i popatrzyłem ile tych specjalnych kończyn mam zanieść to się poddałem, a wcześniej kupę tych różnych kończyn miałem schomikowane u naukowców ale oczywiście systematycznie wyprzedawałem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

To jest moja opinia ale mod bardzo irytujący(dawno tak nie bluźniłem). Zabijam monolit i każdy ma rozwaloną broń do zera, brak ammo, zero wody, apteczek, bandaży i żarcia. A potrzebujemy wagon z żarciem i picia, amunicja też by się przydała. Nie ma artów ujmujących promieniowanie a innych jest fura. Pancerz niszczy się z szybkościom x10, naprawianie go to absurd z powodu cen.

Mod nie wybacza błędów, non stop trzeba walić save/load. Przypominają mi się czasy gdy próbowałem grać w Soljanke i na każdym kroku serwował mi kop w jaja.

Ostatnio skończyłem Przestrzenną Anomalię(bardzo fajny mod) 10x więcej funu dawał jak to coś. Fajny mod więc zagram w coś jeszcze i o cie piórkuje... ile ugram to ugram i odpuszczę.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@MOS

Ciesz się, że nie grałeś w wersje 1.0 bo tam jedna kula z byle czego to była śmierć ;) bez względu na pancerz i broń. Można było grać np z Makarowem bo nie robiło to różnicy. W tej wersji teraz walka też była trudna ale mi się podobała, był ten ułamek sekundy po oberwaniu na użycie apteczki albo ukrycie.

Niestety porzuciłem go na późnym etapie rozgrywki jak miałem zebrać kilkadziesiąt sztuk kończyn rzadkich mutantów. Jakbyś zamierzał grać to choć drogie i kuszą żeby sprzedawać radzę chomikować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@MOS  - Każdy gra i ocenia moda wg. własnego zdania. Z konieczności grałem w tego moda kilka razy i nie odniosłem takiego wrażenia jak Ty. Ale to mod dla poszukiwacza skarbów. Szukasz jednego, odnajdujesz dziesiątki innych. Jest zatrzęsienie schowków, z wszystkim co potrzeba. A i wykonując zadania, można dostać rzeczy których brak wymieniasz.

Jest fix do moda, w którym możesz wybrać znajdowanie broni w dobrym stanie, więcej amunicji itp. Nie ujmując nic innym modom, Złoty Kufer 2 jest w czołówce.

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Im dłużej się gra, tym jest łatwiej. Sam mało brakło i zniósłbym jajo już podczas wycieczki do Limańska, ale raz, drugi, dziesiąty i dałem radę. I to bez nadmiernego posiłkowania się schowkami. Jak rozgryziesz schemat, na którym mod jest zbudowany, to gra się bardzo przyjemnie. Wadą jest to, co napisał @tom3kb - nie czytając przed rozgrywką porad, o pewnych rzeczach dowiadujesz się tak daleko w rozgrywce, że odechciewa Ci się grać.

Abstrahując: stalker z natury musi kombinować, by przeżyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pograłem jeszcze trochę i mogę dopisać KOMPLETNY brak balansu rozgrywki. Walka to czy jesteś nago czy w egzo nic nie zmienia(giniesz błyskawicznie), wrogowie w egzo czy koszuli po strzale w klate padają równie łatwo.  Handel tak samo, nic nie sprzedasz bo handlarz nie chce niczego kupić, nie mają nic ciekawego lub chore ceny. Stalkerzy trochę ratują sytuację ale mają mało kasy. Przeciwnicy którzy przechodzą przez metalowe kontenery, ściany domów i sufity, tak też przez nie strzelają! Już któryś raz taką niespodziankę miałem.

Wrzuciłem sobie wspomniany wyżej fix na lepszy loot, ale to przegięcie w drugą stronę. Porażka jak dla mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@MOS  Jedni lubią zapach szwajcarskiego sera, a innym wystarczy jak im nogi śmierdzą. Każdy ma prawo oceniać moda po swojemu. Większość z grających dała mu laurkę, ja też.

W fixie jak pamiętam, było kilka wariantów. Tyle że opis po rosyjsku i go nie znający mogli wybierać ten krańcowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Update

Zobaczyłem na yt jak ktoś gra w tego moda i coś nie bardzo mu zdrowie spadało(edytował pliki czy co). Ale mnie olśniło i zmniejszyłem poziom trudności z weterana na nowicjusza(kolosalna różnica) teraz jest jak na filmie u gościa(można tańczyć ze snorkami i bojownikami monolitu ;D)  Mod zaczyna być grywalny, mogłem od razu wybrać poziom stalkera a nie walić chojraka. Ale w Przestrzennej Anomalii na weteranie nie było takich cyrków, poziom trudności jednak ma znaczenie i to duże w rozgrywce.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopiero teraz to odkryłeś?

Poziom trudności w modach nie odpowiada temu z podstawek. I w różnych modach jest... no, różnie. A na wschodzie lubią sobie w tym względzie pofolgować, bo mimo oczywistych wad, bywają ambitni ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
  • tom3kb zablokował(a) ten temat
  • 4 miesiące temu...

@cez137  W modzie jest ich więcej niż 10. Są w schowkach i na różnych lokacjach. Najwięcej, bo od razu 2, w sejfie na Niedźwiedzim Barłogu. No i wyglądają jak art Kompas od Noego.

Wesprzyj się: https://www.youtube.com/watch?v=3e101Z3mGVo

I mocno sobie zakonotuj w mózgownicy, że ten mod całkiem dobrze mógłby się nazywać "Poszukiwacz schowków". Jest ich zatrzęsienie. Ale tak jak i w życiu, jak ktoś zrobił schowek, to handlarzowi, czy innemu pleciudze o tym nie powie. Ale ja Ci powiem, tylko ty już więcej nie mów o tym nikomu:

Spoiler

Na Agro, w tej dolince koło tunelu. Jak do dolinki wchodzisz od niego, to na lewym zboczu, tak gdzieś w połowie, jest jama po snorkach. Zajrzyj do niej.

Jak będziesz w Niedźwiedzim Barłogu, nie patrz pod nogi, a na drzewa. Tam też coś pochowałem. Na takich drzewach na które łatwo się wspiąć na kucaka.

Innych szukaj sam, zaglądając nawet do mysiej d...y.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137 i jak będziesz zbierał części mutantów to nie sprzedawaj wszystkich, szczególnie tych specjalnych typu jakieś czerwone macki pijawki, stopy zielonych snorków itp W ogóle w bunkrze u naukowców zrób w skrzyni składzik i wrzucaj tak po 5 sztuk każdej części mutantów.

Bo jak ci później w fabule walną zadanie na zbieranie to się z kichasz :) 

 

A i jak Barman da ci do wyboru zadanie czy szukać jednego super arta czy kilkunastu zwykłych to bierz misję na tego jednego super. Bo załatwisz sprawę raz dwa, a ze zwykłymi artami można mieć przekichane jak się ma pecha i nie będą się respić potrzebne ;)

 

Porady z własnego doświadczenia, przez te dwa problemy porzuciłem tego moda.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.