Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

4 godziny temu, Striełok5 napisał:

Co? To ktoś mi opowie co da się zrespić tym spawnerem i jakie ma funkcje?

Nie chcę tutaj oceniać postępowania kolegi, wszakże każdy ma prawo grać jak chce, ALE moim zdaniem spawner jest OSTATNIĄ deską ratunku - w przypadku np. kiedy przedmiot kwestowy utknął w teksturach lub nie zespałnował się w danym miejscu.

Chyba nie po to grasz w mody @Striełok5 aby iść po najmniejszej linii oporu, prawda?

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jakby co to można ze strony skorzystać -OGSE 0.6.9.3 Revised 2016 - RePack:

1/ http://stalker-mods.clan.su/load/s_t_a_l_k_e_r_ten_chernobylja/s_t_a_l_k_e_r_ten_chernobylja/ogse_0_6_9_3_revised_2016_repack/5-1-0-1550?txv870d

2/ pobrać torenta z repakiem: https://yadi.sk/d/S9iuxQBiuN7fk

 

Jest na w/w stronie do pobrania m.in. pacz do wersji 2.10, wszystko i wszystkie poprawki - stan na sierpień 2016 - w repaku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie małe pytanko. W tym modzie jest freeplay ale czy w nim dostajemy jakieś nowe linie fabularne, questy poboczne, czy po prostu możemy tylko dokończyć te questy, których nie zrobiliśmy przez główną grę?

Przeglądam changelogi i features na moddb i nie mogę znaleźć info. chyba oślepłem ;)

@edit  

Znalazłem niby jeden temat gdzie gość się pytał o coś nowego we freeplay-u ale odpowiedź była "brak nowych zadań", a był jakiś inny temat i wyglądało, że jest jakiś "Freeplay questline". Także sam już nie wiem.

@edit2 

Dobra już znalazłem :) To nie za wiele tego nowego w freeplay-u chyba.

" In the so called Freeplay you can go to the Barkeep and start the new additional storyline - Megadeath. You will be investigating some unusual events in the Zone without any clear tasks. This storyline requires the ability to use logic "

Edytowane przez tom3kb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier

Z opisu

"A little fix for patch 2.10 Revised. This fix addresses the problems in the quest with unknown artifact from Sakharov. Unrar the archive into your installation folder for the mod."

Mały fix na problem z questem poszukiwania  nieznanego artefaktu dla Sacharowa.

Edytowane przez tom3kb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W związku z tym , iż znów mam  tyle czasu ,że mogę codziennie  wygospodarować kilka minut aby pograc w OGSE ( jestem w trakcie misji ze zdobyciem artefaktów  na Jantarze , wiec niezbyt daleko w gameplayu)- mam pytanie dotyczące  ogólnie pojętego upgrade broni. Dotychczas spotkałem się tylko( lub aż ) z możliwością zainstalowania dodatkowych elementów do broni opartej na modelach  AK. Mechanik na Kordonie i MW udostępnia taką opcję dialogową.Drobna rzecz - a cieszy. Czy to są jedyne przypadki upgrade'u broni? I czy sciezka rozwojowa zamyka się tylko na mozliwości montażu  szyn do celowników?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK - lepsze to niz nic.

BTW - Mnieciu - nie drażni Cię zbyt mała moc obalająca broni,  tudzież celność na poziomie zwichrowanej lufy?

Moja skromna osoba po kilku godzinach gry dokonała małego resume  w kwestii  wiadomych faktorów. I teraz bez względu  na broń - celny strzał jest jednoznaczny z dymisją NN.I działą to w dwie strony. Za to gra się zdecydowanie uważniej:005:.

Edytowane przez boberm
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skończyłem moda i mam kilka refleksji. Pod względem fabularnym jest to nad wyraz ciekawy mod mimo, że koncepcja połączenia fabuły z SoC z nową jest stara i często spotykana. Ale w tym wypadku nie jest to denerwujące, a wręcz przeciwnie. Dobrze się uzupełnia. Grało się fajnie. Natomiast pod względem technicznym nie jest całkowicie dopracowany. Szczególnie lokacja Miasteczko 32 woła o pomstę. Bardzo mnie to zdziwiło bo pozostałe lokacje pracowały dobrze. No cóż. Nie można mieć wszystkiego na raz. Mod godny polecenia tym którzy jeszcze nie grali.    

  • Dodatnia 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eeee tam ....DaarMoo  .

Refleksje to się ma po przeczytaniu i przeanalizowaniu "Zbrodni i Kary". W tym przypadku to można -i należy- mieć obiektywne uwagi dotyczące tej rozrywkowej cześci Naszego życia- czyli stukania w Stalkera.

A na poważnie - DarMoo - masz rację .Mod jest lekki , łatwy i przyjemny.Co mi sie podoba?

- świetne podejście do Exo - tak powinno byc od początku

- nie ma wysypu mniej lub bardziej egzotycznych pukawek - jak Katon powtarzam - dubeltówka,  i ewentualnie stary kałach jako bron dla zaawansowanych .... i wystarczy!

- arty są "normalne"- o ile tak można to nazwać

- zwierzątka są niebezpieczne , ludzie też ( jak sie poprawi configi broni)

- zagadki Zacharycza sa przyjemnie i nie trzeba z nosem przy trawie złązic całej Zony , a potem kombinowac jak  wleżć w dziurę w której leży plecaczek.

 Generalnie fajowo  , i chillout-cik.

Tylko wnerwia mnie to że nie mogę założyc połowy ubranek ( ale to mój problem i chyba tylko u mnie wystepuje.)

Z pozdrowieniami z Parowu

M.

Edytowane przez boberm
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie to tak - aktualnie najnowszym paczem jest 2.10 Revised a nie stary 2.10 i polonizacja jest z nim 'niekompatybilna'. A dlaczego? -  bo aktualna polonizacja zawiera w paczce 'dodatki' w postaci fixów, tekstur, slot belt i bóg wie czego jeszcze. A co powinno zawierać? - tylko tłumaczenie tekstów, dynamicznych newsów i kartki książek. TYLKO. Jeżeli ktoś z zespołu tłumaczy dalej 'serwisuje' polonizacje, to jak ma czas to niech zweryfikuje kompatybilność tekstów polonizacji z nowymi plikami z 2.10R i wtedy powinno wsio grać i buczeć.

 

Ogólnie modziwo bardzo dobre, miejscami trochę przekombinowany (jak to u ruskich...) ale nie można narzekać. Jedynie boli brak polskiego języka bo cięzko zrozumieć nowe dodane teksty.

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@janwspanialy3- polonizację robi się do wyraźnie określonych w #1 moda zestawów, moda i ulepszeń do niego. I tak będzie. Gracz musi przyjąć to co dają. Nie da się zrobić spolszczeń pod indywidualne upodobania.

Rosjanie mogą sobie dogrywać co chcą, my nie. A tłumaczenie każdego nowego patcha, coś tam zmieniającego, to jak tłumaczenie moda od nowa.

Nam za tłumaczenie nikt nie płaci, to nasza dobra wola, chęci i nasz wolny czas. I nie mamy zamiaru wracać do starych modów, kiedy czekają nowe.

Jeśli masz język rosyjski opanowany do tego stopnia że jesteś w stanie tłumaczyć, chętnie powiemy jak to robić.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.