tom3kb Opublikowano 30 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2018 Wczoraj dodałem te wszystkie patche do 1ego postu, zwłaszcza, że nie wiadomo czy następny zawiera to co było w poprzedniku. Także jak nie będzie konkretnego info to chyba lepiej dla bezpieczeństwa zainstalować każdy po kolei. 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 30 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2018 Patch 1.15: Lista zmian: 1) Eliminuje zawieszanie podczas zadania "Wokół palca":; Nowa gra nie jest potrzebna, wystarczy wczytać zapis przed sprawdzeniem obozu Медвежатникa. Скачать патч 1.15 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 30 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2018 @zeebee - Kilka dni już masz ode mnie PW i jest nieodebrane. W nim masz wskazane narzędzia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkk7 Opublikowano 31 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2018 Niestety mod bez tych dodatkowych pathy u mnie powoduje sporo błędów w rozgrywce co skutkuje brakiem możliwości ukończenia go (przestają działać funkcje otwierania drzwi, spania, napraw i modernizacji w warsztacie, interakcji z pojazdem i zaliczania niektórych zadań pomimo ich wykonania). Patch 1.12 powoduje że nasze zapisy przestają być kompatybilne z wersją gry po jego nałożeniu ( wylot z takim komunikatem przy próbie ich wczytania). Zacisnę zęby , postawie wszystkie jakie do tej pory wyszły i spróbuję kolejny raz od początku. Znając sporą część rozgrywki na pamięć będzie łatwiej i za bardzo jestem ciekawy zakończenia, chyba że wyjdzie kolejna niedoróbka z patchem. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkk7 Opublikowano 1 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2018 Na gorąco podbicie. Gra zaczęta od początku po wstawieniu wszystkich dostępnych patchy. Jak na razie wszystko działa, jestem w podobnym miejscu fabuły jak poprzednio. Mniej psów przy śmigłowcu, więcej jedzenie i mniejszy głód, pijawki i chimery dalej nie tak łatwo ubić. Jeden podnośnik na starcie w domu ( przedtem były dwa) i wybór czy naprawić auto, czy biegać po lokacji na piechotę (można znaleźć drugi jak się wie gdzie jest) i użyć go dość szybko w linii zadań (gospodarz domu) co pozwala na zdobycie w krótkim czasie kombinezonu Seva i dobrego arta z samymi pozytywnymi właściwościami ( spore ułatwienie w dalszej rozgrywce, art widoczny na pasie). Warsztat teraz działa bez problemu i mając paliwo plus potrzebne rzeczy możemy naszą Sevę mocno zmodernizować, również broń. Rozbierając starą broń otrzymujemy remzestawy ( tylko do użycia w warsztacie, więc noszenie ich nie ma żadnego sensu). Warto robić zapasy w domu (amunicja, broń, lekarstwa i żywność) ponieważ istnieje możliwość zaliczenia zadań przy utracie przytomności, ale zostajemy goli i weseli. Przy wczytywaniu gry z auto zapisu występuje odwrócone sterowanie auta (zmiana klawiszy jazdy do przodu i do tyłu, pomimo poprawnego wpisu w pliku user), przy wczytaniu własnego zapisu jest poprane sterowanie. W notatniku doszła nowa zakładka z podpowiedziami, ale na razie po otwarciu jest nieczytelna ( @gawron robił pliki dopasowujące tekst do instalacji na polską podstawkę przed wydaniem tych dodatkowych patchy) Mam nadzieję na dalszą bezproblemową rozgrywkę bez już dodatkowych patchy, a jak będzie zobaczymy . Mod jak widać wart zachodu, bo zaczynam go od początku po raz kolejny (w innym przypadku rzucił bym go w diabły ). 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 2 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2018 Patch 1.16: KLIK Spoiler Патч 1.16:Список изменений: 1) Устранено зависание после смерти напарника Медвежатника; 2) Устарнён баг с невозможностью ремонта ПП "Бизон"; 3) Подкорректирована логика ключевых точек, теперь не должно быть безлоговых вылетов при критическом ранении; 4) Убран полтергейст-телекинетик поблизости от рощи; 5) Исправлен баг с загрузкой автосейва. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 2 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2018 Gotowy REPACK od SeregA-Lus, czyli podstawka i mod: http://ap-pro.ru/Obmennik/torrents/Survivor_original.torrent Patch 1.16 jest kumulatywny, to tak na marginesie i nie trzeba zbierać całej ich kolekcji. Ostatnia uwaga: o ile posiadamy podstawową wersję ZP w języku Polskim, o tyle ściągnięcie z torrenta jej wersji Rosyjskojęzycznej nie jest karane; link do ZP RUS: http://torrent9.ru/load/shuter/s_t_a_l_k_e_r_call_of_pripyat/18-1-0-1548 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 2 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2018 Chcę tylko powiedzieć, że spolszczenie będzie przystosowane do polskiej wersji Zewu Prypeci. Spolszczenie szybo posuwa się do przodu. Powiem więcej - widać już koniec 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkk7 Opublikowano 2 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2018 (edytowane) Świetna wiadomość dla graczy, pod warunkiem że nie będzie kolejnych patchy coś istotnego zmieniających, bo w modzie dalej zdarzają się problemy. Co do tego 1.16 dodajcie informację czy wymaga nowej gry, bo jest to dość ważne. Właśnie sprawdziłem ten patcha i jak na razie wygląda w porządku. Wgranie patchy do 1.15 załatwiło sprawę dostatnia się do schowków w anomaliach ( jednak kolejność odwiedzania poszczególnych krzaczków u mnie była inna jak ta na gameplayu), z drugą w wiosce jakoś sam sobie poradziłem. Udało się w końcu zmajstrować lepszą broń i pełnia szczęścia że teraz mało kto nam podskoczy , a przy pierwszym starciu z maruderami opad szczęki bo oni mają dokładnie taką samą (diabelski pomysł autora, w to co stworzymy automatycznie zostają wyposażeni nasi przeciwnicy). Edytowane 2 Lutego 2018 przez mkk7 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 2 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2018 8 godzin temu, mkk7 napisał: Co do tego 1.16 dodajcie informację czy wymaga nowej gry, bo jest to dość ważne. Po wgraniu Patcha 1.16 nowa gra nie jest konieczna. Tak sobie trochę pogrywam przed zaczęciem testów i muszę przyznać, że podoba mi się ten mod. 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 3 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2018 Poradnik do moda; niestety po RUS - ale od czego translatica....: http://ap-pro.ru/forum/97-90714-1 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkk7 Opublikowano 5 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2018 Trochę wprowadza w błąd ilość znalezionych łopat do generatora wiatrowego (pokazana jest jedna w schowku i z tego można wywnioskować że należy znaleźć następne, a to już są wszystkie) i mając lub kupując dwie proste rzeczy możemy uruchomić ten generator (opcja kupowania pojawia się u marudera, któremu darujemy życie i zostaje u nas w obejściu). Po trzecim zadaniu na zabicie lidera maruderów i próbie jego rozliczenia wpadamy w pułapkę i zostajemy jeńcem, budzimy się w zamkniętym pomieszczeniu bez broni z ochroniarzem ( będzie nas riezał jak picasso ). Mnie uratowała moja sunia, przechodząc przez zamknięte drzwi i zagryzając tegoż artystę (nie wiem czy to jest właściwe rozwiązanie tego zadania, ale zadziałało, a innego za bardzo nie widziałem). Zabieramy klucz, nóż, parę drobiazgów z trupa i idziemy odzyskać swoje rzeczy. W domu obok walka z czterema następnymi maruderami i w efekcie z ich szefa mamy egzo po ich zabiciu. Niestety na razie brakuje mi usprawnienia do biegania, noszę w zapasie zniszczoną Sevę a do walki zakładam egzo. 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkk7 Opublikowano 6 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2018 Być może powinienem edytować poprzedni post, ale napiszę kolejny żeby nie zrobić bałaganu. Ratunek psiny z niewoli to błąd moda (chociaż zadanie zostało zaliczone i fabuła ruszyła dalej), po kilku godzinach grania łatwo przeoczyć ukryty nóż i to jest właściwe rozwiązanie, jak widać na screenie jest dobrze schowany i mało widoczny. Jeżeli dość szybko zdobędziemy klucz do pomieszczenia w Rembazie z domu w którym urzędują dwaj kontrolerzy i będziemy mieli przewód+litium ( mając marudera u siebie możemy to kupić, jeżeli w danej chwili nie ma, robimy seva i go wczytujemy aż się pojawi w ofercie), to mamy darmowy prąd z elektrowni wiatrowej (uruchomienie jej nie wymaga użycia warsztatu), do tej pory dokupowałem kanistry i biegałem na Rembazę po zapasy paliwa . Tak wygląda po uruchomieniu. Przy cmentarzu jest stół z trumną, która przy podejściu się podnosi i schowek obok w tym momencie pusty. Szukamy teleportu za naszą siedziba w lesie po prawej stronie od śmigłowca, po przeniesieniu do następnego ubijamy tuszkany i wyłączamy magnetofon, następnie zostajemy przeniesieni do owego stołu i w schowku mamy arta na krwawienie. Schowek w wodzie przy drzewie z wisielcem zombiaka (końcówka questu Echo Czernobyla). @smox jak do tej pory nie znalazłem rzeczy potrzebnych do remontu Sevy ani egzo. 6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 7 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2018 Spolszczenie skończone. Testy idą pełną parą. Mod do olbrzymów nie należy, więc powinno pójść szybko 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkk7 Opublikowano 7 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2018 Może i do olbrzymów nie należy, ale jest sporo ciekawostek i braki zapisu w dowolnym momencie skutkują powtarzaniem misji nawet po kilka razy, bo mógłby ktoś pomyśleć że modzik do zaliczenia w kilka godzin. Zginąć bardzo łatwo, a wszystko trzeba zdobyć i wydrzeć siłą zonie . Do tej pory nie ukończyłem moda w wersji rus, choć podejrzewam że jestem blisko. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 7 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2018 Muszę przyznać, że ten mod (w moim odczuciu) jest innowacyjny i wciągnął mnie dobitnie. Jedyny mankament/utrudnienie, to zasada w tym modzie, że jak polegniesz lub jako rannego przeniesie nas do tej bezpiecznej strefy, to jesteśmy goli, jak święty turecki. Poza tym, od przedniej marki. Polecam. 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 7 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2018 11 minut temu, metek58 napisał: Jedyny mankament/utrudnienie, to zasada w tym modzie, że jak polegniesz lub jako rannego przeniesie nas do tej bezpiecznej strefy, to jesteśmy goli, jak święty turecki. Wszystko ma swoje zalety Za utratę przytomności i ekwipunku więcej niż 10 razy, otrzymuje się osiągnięcie "Cienias" Za osiągnięcie stanu upojenia alkoholowego 5 razy, otrzymuje się osiągnięcie "Pijaczyna" 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkk7 Opublikowano 8 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 Mod w wersji rus ukończyłem (tak jak myślałem byłem blisko końca). Wystarczyło usiąść i wypić, pograć na gitarze co by się odstresować i dotrzeć do zakończenia . W końcówce możemy wybrać po której stronie się opowiemy (SBU, Najemnicy) jak również czy opuszczamy strefę, wybrałem najemników (jakoś mi z SBU nie było po drodze) i za karę powalczymy ze śmigłowcem wezwanym przez nich. Psinę najlepiej wtedy wcześniej odesłać do domu, żeby nam przypadkiem nie zginęła i mogła dalej towarzyszyć we free playu jeżeli wybierzemy pozostanie. Nie ma co się zbytnio rozpisywać, spolszczenie w testach i nie długo się pojawi, więc można będzie spróbować na własnej skórze przetrwać w zonie zaczynając od zera (zalecane ziółka na nerwy, ewentualnie coś mocniejszego i sporo samozaparcia) . Mod zdecydowanie polecam, spora odmiana od dotychczasowych rozgrywek. 6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 11 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2018 W związku ze wstawieniem spolszczenia zanim przystąpisz do gry, poczytaj rady jakie daje autor moda. To tłumaczenie pliku jaki znajduje się w paczce z modem. PRZECZYTAJ.txt Miłej gry i 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 11 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2018 Mam pytanie. Czy z plików moda nie dałoby się zrobić gamedata'y ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 11 Lutego 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2018 Da się, sam możesz to zrobić, poniżej jest link do unpackera. Wrzucasz do katalogu z plikiem, który chcesz rozpakować i klikasz na "CS_full_unpack". https://cloud.mail.ru/public/MNrK/EQErdpZV3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 11 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2018 Uruchomiłem moda ze spolszczeniem. Za radą @cichy, dodałem tylko ostatniego patcha. Gra szła bezproblemowo, do czasu wykonywania zadania na skrzynkę przy śmigłowcu. Bez większego uszczerbku na zdrowiu wybijam psy, ale nie mam trupa tego 3. wojaka z kluczem. Powtarzałem kilka razy, ponawiając grę z zapisu w tej zagrodzie. Za płotem mam informację, że prawidłowo i autozapis. Za każdym razem to samo, brak trupa. Czyżby trzeba było zaczynać nową grę z wszystkimi patchami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 11 Lutego 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2018 Na początku, po rozmowie z sierżantem trzeba zwyczajnie uciekać. Do śmigłowca wracamy po rozmowie z Nieznajomym. Klucz powinien być przy trupie sierżanta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 11 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2018 @gawron - Wszystko odbyło się jak piszesz. W zagrodzie pozbierałem co się dało, uruchomiłem bimbrownię, zrobiłem sobie bandaż i poszedłem do śmigłowca. Ale już na samym początku miałem tylko tego rannego i jednego trupa. Wiem, bo byłem przy skrzynce i nic tam nie było. Brak trupa miał też gameplayowiec, ale dopiero jak po zabraniu wszystkiego ze skrzynki zabili go chyba bandyci. Mówił, że musiał "proigrywat' ", tylko nie powiedział od którego momentu. Tym bardziej, że mam problem z przypisaniem własnych klawiszy. Mod mi nie reaguje na "J". Inny klawisz dla tej czynności i działa. Tak samo długo nie mogłem wyciągnąć noża i śruby. Jeśli ten mod jest tak skonstruowany, a wiem że po zginięciu, lub ciężkim zranieniu trzeba zaczynać na nowo, to ja dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 11 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2018 I wcześniej nie obszukiwać trupów, tylko dopiero po rozmowie z Nieznajomym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.