Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Niestety mod bez tych dodatkowych pathy u mnie powoduje sporo błędów w rozgrywce co skutkuje brakiem możliwości ukończenia go (przestają działać funkcje otwierania drzwi, spania, napraw i modernizacji w warsztacie, interakcji z pojazdem i zaliczania niektórych zadań pomimo ich wykonania). Patch 1.12 powoduje że nasze zapisy przestają być kompatybilne z wersją gry po jego nałożeniu ( wylot z takim komunikatem przy próbie ich wczytania). Zacisnę zęby :044:, postawie wszystkie jakie do tej pory wyszły i spróbuję kolejny raz od początku. Znając sporą część rozgrywki na pamięć będzie łatwiej i za bardzo jestem ciekawy zakończenia, chyba że wyjdzie kolejna niedoróbka z patchem.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na gorąco podbicie.

Gra zaczęta od początku po wstawieniu wszystkich dostępnych patchy. Jak na razie wszystko działa, jestem w podobnym miejscu fabuły jak poprzednio. Mniej psów przy śmigłowcu, więcej jedzenie i mniejszy głód, pijawki i chimery dalej nie tak łatwo ubić. Jeden podnośnik na starcie w domu ( przedtem były dwa) i wybór czy naprawić auto, czy biegać po lokacji na piechotę (można znaleźć drugi jak się wie gdzie jest) i użyć go dość szybko w linii zadań (gospodarz domu) co pozwala na zdobycie w krótkim czasie kombinezonu Seva i dobrego arta z samymi pozytywnymi właściwościami ( spore ułatwienie w dalszej rozgrywce, art widoczny na pasie). Warsztat teraz działa bez problemu i mając paliwo plus potrzebne rzeczy możemy naszą Sevę mocno zmodernizować, również broń. Rozbierając starą broń otrzymujemy remzestawy ( tylko do użycia w warsztacie, więc noszenie ich nie ma żadnego sensu). Warto robić zapasy w domu (amunicja, broń, lekarstwa i żywność) ponieważ istnieje możliwość zaliczenia zadań przy utracie przytomności, ale zostajemy goli i weseli.

Przy wczytywaniu gry z auto zapisu występuje odwrócone sterowanie auta (zmiana klawiszy jazdy do przodu i do tyłu, pomimo poprawnego wpisu w pliku user), przy wczytaniu własnego zapisu jest poprane sterowanie.

ss_mkk7_01-31-18_18-50-46_(derevnya).thumb.jpg.3c1a5718a95e2b0b7b2b680ab6caf23f.jpg

W notatniku doszła nowa zakładka z podpowiedziami, ale na razie po otwarciu jest nieczytelna ( @gawron robił pliki dopasowujące tekst do instalacji na polską podstawkę przed wydaniem tych dodatkowych patchy)

ss_mati_01-31-18_11-34-16_(derevnya).thumb.jpg.5a946ad2385280f5d4ed2b213d614453.jpg

Mam nadzieję na dalszą bezproblemową rozgrywkę bez już dodatkowych patchy, a jak będzie zobaczymy :). Mod jak widać wart zachodu, bo zaczynam go od początku po raz kolejny (w innym przypadku rzucił bym go w diabły :minigun:).

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patch 1.16: KLIK

Spoiler

Патч 1.16:
Список изменений:
1) Устранено зависание после смерти напарника Медвежатника;
2) Устарнён баг с невозможностью ремонта ПП "Бизон";
3) Подкорректирована логика ключевых точек, теперь не должно быть безлоговых вылетов при критическом ранении;
4) Убран полтергейст-телекинетик поблизости от рощи;
5) Исправлен баг с загрузкой автосейва.

 

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gotowy REPACK od SeregA-Lus, czyli podstawka i mod: http://ap-pro.ru/Obmennik/torrents/Survivor_original.torrent

Patch 1.16 jest kumulatywny, to tak na marginesie i nie trzeba zbierać całej ich kolekcji.

Ostatnia uwaga: o ile posiadamy podstawową wersję ZP  w języku Polskim, o tyle ściągnięcie z torrenta jej wersji Rosyjskojęzycznej nie jest karane; link do ZP RUS: http://torrent9.ru/load/shuter/s_t_a_l_k_e_r_call_of_pripyat/18-1-0-1548

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świetna wiadomość dla graczy, pod warunkiem że nie będzie kolejnych patchy coś istotnego zmieniających, bo w modzie dalej zdarzają się problemy. Co do tego 1.16 dodajcie informację czy wymaga nowej gry, bo jest to dość ważne. Właśnie sprawdziłem ten patcha i jak na razie wygląda w porządku.

Wgranie patchy do 1.15 załatwiło sprawę dostatnia się do schowków w anomaliach ( jednak kolejność odwiedzania poszczególnych krzaczków u mnie była inna jak ta na gameplayu), z drugą w wiosce jakoś sam sobie poradziłem.

ss_mati_02-01-18_14-21-05_(derevnya).thumb.jpg.982255a1ab2eee51d29a6853b0451daa.jpg    ss_mati_02-01-18_14-20-22_(derevnya).thumb.jpg.59a5f5128b0f4c062851a88ae1d0a4f0.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

Udało się w końcu zmajstrować lepszą broń i pełnia szczęścia że teraz mało kto nam podskoczy :D, a przy pierwszym starciu z maruderami opad szczęki bo oni mają dokładnie taką samą :036: (diabelski pomysł autora, w to co stworzymy automatycznie zostają wyposażeni nasi przeciwnicy).

ss_mati_02-01-18_13-09-16_(derevnya).thumb.jpg.caedfa2353ce0695625e58c8ca67b5d5.jpgss_mati_02-01-18_12-20-46_(derevnya).thumb.jpg.238b0ffd4b457748f531d51544c8510d.jpg

 

Edytowane przez mkk7
  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę wprowadza w błąd ilość znalezionych łopat do generatora wiatrowego (pokazana jest jedna w schowku i z tego można wywnioskować że należy znaleźć następne, a to już są wszystkie) i mając lub kupując dwie proste rzeczy możemy uruchomić ten generator (opcja kupowania pojawia się u marudera, któremu darujemy życie i zostaje u nas w obejściu). Po trzecim zadaniu na zabicie lidera maruderów i próbie jego rozliczenia wpadamy w pułapkę i zostajemy jeńcem, budzimy się w zamkniętym pomieszczeniu bez broni z ochroniarzem ( będzie nas riezał jak picasso :D). Mnie uratowała moja sunia, przechodząc przez zamknięte drzwi i zagryzając tegoż artystę :) (nie wiem czy to jest właściwe rozwiązanie tego zadania, ale zadziałało, a innego za bardzo nie widziałem).

ss_mkk7_02-02-18_19-56-32_(derevnya).thumb.jpg.8495f69f2f5fe50399e7454bb16389e0.jpg

Zabieramy klucz, nóż, parę drobiazgów z trupa i idziemy odzyskać swoje rzeczy. W domu obok walka z czterema następnymi maruderami i w efekcie z ich szefa mamy egzo po ich zabiciu. Niestety na razie brakuje mi usprawnienia do biegania, noszę w zapasie zniszczoną Sevę a do walki zakładam egzo.

ss_mkk7_02-02-18_19-34-51_(derevnya).thumb.jpg.4d31e3b74b4033de502f54cab782d0d1.jpg

 

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Być może powinienem edytować poprzedni post, ale napiszę kolejny żeby nie zrobić bałaganu.

Ratunek psiny z niewoli to błąd moda (chociaż zadanie zostało zaliczone i fabuła ruszyła dalej), po kilku godzinach grania łatwo przeoczyć ukryty nóż i to jest właściwe rozwiązanie, jak widać na screenie jest dobrze schowany i mało widoczny.

ss_mati_02-05-18_14-47-19_(derevnya).thumb.jpg.891eacbc6421689665f197bc8314bab5.jpg

Jeżeli dość szybko zdobędziemy klucz do pomieszczenia w Rembazie z domu w którym urzędują dwaj kontrolerzy i będziemy mieli przewód+litium ( mając marudera u siebie możemy to kupić, jeżeli w danej chwili nie ma, robimy seva i go wczytujemy aż się pojawi w ofercie), to mamy darmowy prąd z elektrowni wiatrowej (uruchomienie jej nie wymaga użycia warsztatu), do tej pory dokupowałem kanistry i biegałem na Rembazę po zapasy paliwa :).

Tak wygląda po uruchomieniu.

ss_mati_02-05-18_11-45-45_(derevnya).thumb.jpg.0fde4e7aaed7f441065cfd76d84373db.jpg

Przy cmentarzu jest stół z trumną, która przy podejściu się podnosi i schowek obok w tym momencie pusty. Szukamy teleportu za naszą siedziba w lesie po prawej stronie od śmigłowca, po przeniesieniu do następnego ubijamy tuszkany i wyłączamy magnetofon, następnie zostajemy przeniesieni do owego stołu i w schowku mamy arta na krwawienie.

ss_mati_02-06-18_08-41-12_(derevnya).thumb.jpg.db1a4b4c70eeb91faf1011d71c0cfae4.jpgss_mati_02-06-18_08-41-43_(derevnya).thumb.jpg.d887d9ceb045519a704bac67103ca1e8.jpg

ss_mati_02-06-18_08-42-16_(derevnya).thumb.jpg.cd90d4b7308f2c78b1dacb216f0654cd.jpgss_mati_02-06-18_08-42-10_(derevnya).thumb.jpg.a355d02a4185e4422d9172dfada8219e.jpg

Schowek w wodzie przy drzewie z wisielcem zombiaka (końcówka questu Echo Czernobyla).

ss_mati_02-05-18_13-12-34_(derevnya).thumb.jpg.b2a16ea36641891488535bc03609e5b3.jpg

@smox jak do tej pory nie znalazłem rzeczy potrzebnych do remontu Sevy ani egzo.

  • Dodatnia 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może i do olbrzymów nie należy, ale jest sporo ciekawostek i braki zapisu w dowolnym momencie skutkują powtarzaniem misji nawet po kilka razy, bo mógłby ktoś pomyśleć że modzik do zaliczenia w kilka godzin. Zginąć bardzo łatwo, a wszystko trzeba zdobyć i wydrzeć siłą zonie :). Do tej pory nie ukończyłem moda w  wersji rus, choć podejrzewam że jestem blisko.

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muszę przyznać, że ten mod (w moim odczuciu) jest innowacyjny i wciągnął mnie dobitnie. Jedyny mankament/utrudnienie, to zasada w tym modzie, że jak polegniesz lub jako rannego przeniesie nas do tej bezpiecznej strefy, to jesteśmy goli, jak święty turecki. :) Poza tym, od przedniej marki. Polecam.

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, metek58 napisał:

Jedyny mankament/utrudnienie, to zasada w tym modzie, że jak polegniesz lub jako rannego przeniesie nas do tej bezpiecznej strefy, to jesteśmy goli, jak święty turecki. :)

Wszystko ma swoje zalety:) Za utratę przytomności i ekwipunku więcej niż 10 razy, otrzymuje się osiągnięcie "Cienias":D

Za osiągnięcie stanu upojenia alkoholowego 5 razy, otrzymuje się osiągnięcie "Pijaczyna":D

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mod w wersji rus ukończyłem (tak jak myślałem byłem blisko końca). Wystarczyło usiąść i wypić, pograć na gitarze co by się odstresować i dotrzeć do zakończenia :).

5a7bf5bea4851_xrEngine2018-02-0720-02-16-61.thumb.jpg.d610ecba4fafb90cd7e2b7fe8c52d24a.jpg5a7bf5d140006_xrEngine2018-02-0720-00-22-10.thumb.jpg.4e511313d881c6102152cf5008e1dc35.jpg

W końcówce możemy wybrać po której stronie się opowiemy (SBU, Najemnicy) jak również czy opuszczamy strefę, wybrałem najemników (jakoś mi z SBU nie było po drodze) i za karę powalczymy ze śmigłowcem wezwanym przez nich. Psinę najlepiej wtedy wcześniej odesłać do domu, żeby nam przypadkiem nie zginęła i mogła dalej towarzyszyć we free playu jeżeli wybierzemy pozostanie.

ss_mkk7_02-07-18_17-34-03_(derevnya).thumb.jpg.5006e148072e9bb91a1cd01388a47aa8.jpg

Nie ma co się zbytnio rozpisywać, spolszczenie w testach i nie długo się pojawi, więc można będzie spróbować na własnej skórze przetrwać w zonie zaczynając od zera (zalecane ziółka na nerwy, ewentualnie coś mocniejszego i sporo samozaparcia) :).

Mod zdecydowanie polecam, spora odmiana od dotychczasowych rozgrywek.

  • Dodatnia 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uruchomiłem moda ze spolszczeniem. Za radą @cichy, dodałem tylko ostatniego patcha. Gra szła bezproblemowo, do czasu wykonywania zadania na skrzynkę przy śmigłowcu.

Bez większego uszczerbku na zdrowiu wybijam psy, ale nie mam trupa tego 3. wojaka z kluczem. Powtarzałem kilka razy, ponawiając grę z zapisu w tej zagrodzie. Za płotem mam informację, że prawidłowo i autozapis. Za każdym razem to samo, brak trupa. Czyżby trzeba było zaczynać nową grę z wszystkimi patchami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@gawron - Wszystko odbyło się jak piszesz. W zagrodzie pozbierałem co się dało, uruchomiłem bimbrownię, zrobiłem sobie bandaż i poszedłem do śmigłowca.

Ale już na samym początku miałem tylko tego rannego i jednego trupa. Wiem, bo byłem przy skrzynce i nic tam nie było. Brak trupa miał też gameplayowiec, ale dopiero jak po zabraniu wszystkiego ze skrzynki zabili go chyba bandyci. Mówił, że musiał "proigrywat' ", tylko nie powiedział od którego momentu. Tym bardziej, że mam problem z przypisaniem własnych klawiszy. Mod mi nie reaguje na "J". Inny klawisz dla tej czynności i działa. Tak samo długo nie mogłem wyciągnąć noża i śruby.

Jeśli ten mod jest tak skonstruowany, a wiem że po zginięciu, lub ciężkim zranieniu trzeba zaczynać na nowo, to ja dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.