Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Agrael zmienił(a) tytuł na Człowieczy Los Krok w Nieznane: Deja Vu (Outfater Addon)
  • 1 miesiąc temu...

Ogólnie moda oceniam jako kupę. Konia z rzędem temu który przejdzie go bez szczegółowych poradników. No i wywałki CTD po jakimś czasie grania. Są określone miejsca na  lokacjach gdzie permanentnie się sypie. Jak po wciśnięciu tyldy widać lecące napisy "! Invalid object 'single_player' position. Outside of sector structure " to zaraz się wysypie o ile nie opuścimy "skażonego" miejsca. Na Leśne Legowisko nie jestem w stanie przejść, niby brak pamięci coś 72MB  krytyczny błąd:

[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : _out_of_memory
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xrCore\xrDebugNew.cpp
[error]Line          : 359
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Out of memory. Memory request: 72230 K
System pokazuje w tym czasie jakieś 1,6GB wolnej pamięci więc co jest grane.

Mod dla sadomasochistów. A przyjemność grania powinna być taka że na podstawie logicznych wskazówek sami dochodzimy co i jak a nie zastanawiamy się nad tym "co poeta miał na myśli ?" i szukamy w necie odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tą stabilnością bywa różnie. Wszystkie możliwe suwaki grafiki mam na najniższych, ustawienia najniższe, oświetlenie statyczne (zawsze bo dynamiczne jest paskudne) i niestety wylot z tym samym logiem. Na stronie moda gdzie inny gracz miał taki sam problem twórca napisał "Вылет происходит в основном при переходе из одной локации в другую. Потому что игра STALKER крайне требовательная к ресурсам, она перегружена даже в чистом виде, и в особенности некоторые карты: Кордон, Тёмная Долина, Армейские Склады, Рыжий Лес, Припять. При этом совершенно НЕ ИМЕЕТ ЗНАЧЕНИЯ сколько у тебя оперативной памяти! Для процессов 32-битной версии Windows доступная память ограничена." Możliwe iż to problem mojego procesora 32bit. Ale ta sama lokalizacja była w innych modach i nie miałem z nią problemów. Może autor dodał do niej jakieś  niepotrzebne wodotryski. Wielu twórców modów usiłuje wzbogacić lokacje o niepotrzebne pierdolety w postaci ładniejszych drzewek czy trawy oraz sadzi mnóstwo krzaków by było ładniej a to niestety obciąża system.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próbowałem chyba wszystkiego i nie ma znaczenia wyłącznie innych programów, tak jak napisał twórca moda co przytoczyłem wyżej. Możliwe są inne przypadki np. podzespoły kompa które nie odpowiadają modowi, cholera wie. Grałem w poprzednika i przeszedłem. Możliwe że coś przeoczyłem w linii przejścia i taki mam efekt. Nie mam najmniejszego pojęcia.

Dla zainteresowanych: zebrałem wszystkie części radosnej twórczości ludowej pisarza. Znajdują się one po dwie na 10 lokacjach: Kordon, Wysypisko, Bar, Dolina Mroku, X-18, Dzicz Magazyny Wojskowe, Agroprom, Bagna i Stary Las. Za odnalezienie dostajemy arta Diament i 2000 rubli. Na dzień dzisiejszy to dam sobie spokój z tym modem. Dzięki dla wszystkich którzy usiłowali pomóc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Witam. Zacząłem trochę grać w tę modyfikację i widzę, że są spore zmiany w stosunku do poprzedniej wersji - aby wypełnić zadanie "niedokończona praca" i odnaleźć fleszki, przypuszczam, że trzeba zmierzyć się z bandytami na ATP w Kordonie. Z odnalezionym w trupie zużytym pm będzie to trudne. W związku z tym chciałem wykonać zadanie "rodzinna pamiątka" - nagroda jest tam strzelba od Kułaka i nie mogę odnaleźć pamiątkowego zegarka (tego który był w rurze w poprzedniej wersji). Proszę o pomoc.

Przeglądając wpisy Kolegów doszedłem do wniosku, że mod ten będzie sporym wyzwaniem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@brix32 W uzupełnieniu do powyższego zrzutu. Drzewo jest przy radioaktywnej jamie i nie musisz do niej wchodzić, Szukasz w korzeniach po zewnętrznej stronie. Chyba nawet nie trzeba robić przysiadu. Fabuła niczym nie różni się od podstawowej wersji. Dodano tylko te upierdliwe schowki w skrzyniach, do których docierasz przez taką szparę na jej ścianie. Aby było łatwiej plecak zlokalizować, zaglądaj do skrzyni demo_recordem. I broń boże nie zmieniaj wartości niskiego przysiadu w pliku actor. Tylko z tym oryginalnym z wielkim trudem trafisz na punkt "pobierania". Pamiętam, że dałem zrzut takiego poszukiwania już na Kordonie, w niskim budynku elewatora. W poradniku masz pokazane ze zrzutami, pokazane gdzie czego szukać. Namęczyliśmy się z @Agrael, aby poradnik był jak najpełniejszy.

Na tym etapie gry, bardzo ważnym jest szybkie wykonywanie zadań ochroniarza bunkra Sidorowicza, za które na koniec dostaniesz  za darmo śpiwór. U Sidora cena jest zaporowa. Nie będzie przyjemnym, jak np. na Wysypisku GB zaśnie Ci na środku drogi, czy na promieniującej hałdzie.

I mała prośba. Jak znajdziesz zegarek, to zanim go zabierzesz zrób zrzut tak, aby był na nim wyraźnie widoczny. Wstaw go tu, aby nim można było poradnik uzupełnić.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, kondotier napisał:

mała prośba. Jak znajdziesz zegarek, to zanim go zabierzesz zrób zrzut tak, aby był na nim wyraźnie widoczny. Wstaw go tu, aby nim można było poradnik uzupełnić.

Proszę bardzo.Zgodnie z życzeniem, ale palców musiałem sobie nałamać nie zadziałała mi kombinacja win+alt+print, ponieważ niskie przykucnięcie miałem z shift, musiałem to pozmieniać i za drugim razem się udało

S.T.A.L.K.E.R._ Shadow Of Chernobyl 21.08.2022 18_23_43.png

  • Dodatnia 1
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
W dniu 8.11.2019 o 22:28, smox napisał(a):

Dzięki @kondotier. Jestem gotowy wywalić całą muzykę z moda, byle się tego pozbyć. Rozumiem, że nie da się zwyczajnie wywalić tych plików. Jak zrobić te puste pliki?

Zaczynam moda a tu na dzień dobry Sidor zamęcza swoim radyjkiem z jakąś muzyczką. Czy znaleźliście ostatecznie jakiś prosty, szybki sposób na wyłączenie tych radyjkowych muzyczek  w modzie ? Grałem niedawno w jakiegoś moda z takimi muzyczkami i była podpowiedź na forum, że można robić szybki zapis i szybkie wczytanie już bez muzyczki, ale w tym modzie to nie zadziałało. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Diegtiariow

@mirzal Albo można w jakimś pliku w gamedata/scripts/sound_theme.script pogrzebać i usunąć linijki odpowiadające za muzykę, np. "characters_voice\\scenario\\megafon_fri\\megafon_music_1", którą to radio odtwarza albo po prostu podmienić pliki z muzyką na np. jakiś inny cichszy dźwięk.

Przeszkadzała mi też ta muzyka i postanowiłem podmienić jedynie pliki.

Link do pobrania: muzya.zip

Wystarczy wrzucić do folderu z zamianą plików. Na wszelki wypadek można zrobić kopię plików w modzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, kondotier napisał(a):

@mirzal Zbyt duża przerwa w grze i zbyt wiele innych modów zaliczonych aby takie duperele pamiętać. Ale czy po najechaniu kursorem na radio, nie pojawia się opcja jego wyłączenia?

Przyznaję, że najechania kursorem na źródło dźwięku nie próbowałem jeszcze :) 

12 godzin temu, Pancerniak napisał(a):

@mirzal Albo można w jakimś pliku w gamedata/scripts/sound_theme.script pogrzebać i usunąć linijki odpowiadające za muzykę, np. "characters_voice\\scenario\\megafon_fri\\megafon_music_1", którą to radio odtwarza albo po prostu podmienić pliki z muzyką na np. jakiś inny cichszy dźwięk.

Przeszkadzała mi też ta muzyka i postanowiłem podmienić jedynie pliki.

Link do pobrania: muzya.zip

Wystarczy wrzucić do folderu z zamianą plików. Na wszelki wypadek można zrobić kopię plików w modzie.

Myk z podmianą plików wydaję sie nieco czasochłonny/pracochłonny ale chyba konieczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejny problem - może ktoś wie gdzie jest plecak z fleszką dla Sidora ? Z notatki Skunksa wynika, że powinien być w "okolicach zwalonego drzewa, za torami". Namierzyłem dwa zwalone drzewa, za torami patrząc od ATP, wyłączyłem w ustawieniach gęstość trawy do minimum ale i tak łażąc z nosem przy ziemi żadnego plecaka nie znalazłem. Nie wiem co autor moda miał na myśli mówiąc "okolica" - 5, 10 a może 50 metrów od drzewa ? Mod zapowiada się ciekawie ale takie utrudnienia psują całą zabawę.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mirzal A w naszym Poradniku nie ma wskazówki? Szczerze mówiąc, to nie pamiętam już większości schowków z Outfater'a. Taki urok tego moda, że trzeba niestety szukać bardzo dobrze ukrytych schowków. 

Chociaż coś mi świta, że był taki schowek na zwalonym/powalonym drzewie na Kordonie. A dokładniej, to na powalonym drzewie zaraz przy torach kolejowych. Oczywiście po północnej stronie lokacji. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mirzal W tym modzie schowki są bardzo upierdliwie ukryte. Chcesz grać, to nastaw się na to, że nieraz siarczyście zaklniesz, bo nawet będąc przy schowku uzyskanie do niego dostępu wymaga anielskiej cierpliwości.

A tu masz filmik jak dotrzeć do plecaka z fleszką.

https://www.youtube.com/watch?v=c7gXZU3bOnQ

Jeśli w naszym poradniku nie ma nic o tym schowku, to zrób zrzuty ekranu z drzewem, mapy jak jesteś już przy plecaku, samego plecaka przed i po otwarciu. Uzupełnimy nimi poradnik.

A mod nie tylko zapowiada się ciekawie, ale i takim jest. Życzę miłej gry i :viva:.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, kondotier napisał(a):

A tu masz filmik jak dotrzeć do plecaka z fleszką.

https://www.youtube.com/watch?v=c7gXZU3bOnQ

Nie, no to są jakieś jaja - przecież kilka razy właziłem na to drzewo i  nie widziałem schowka a po obejrzeniu filmiku ... ?!? jak to się stało ... ???

Poniżej zrzut gdzie stojąc w lekkim przysiadzie widać schowek e dolnej części, a w górnej w oddali horyzont. 

Mapa miejsce ukrycia plecaka z fleszką dla Sidora.jpg

 

Widok schowka i horyzontu z drzewa.jpg

Edytowane przez mirzal
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.