Skocz do zawartości

Gość Diegtiariow

Rekomendowane odpowiedzi

@cez137. Gramy w tę samą - 4. Odpaliłem grę na twoim zapisie, jeśli możesz, cofnij się do zapisu sprzed porannej rozmowy z Kucharzem, a na pewno sprzed załatwienia najemników. Porozmawiaj z Kucharzem i wtedy pobiegnij do gospodarstwa, możliwe, że Wola się pojawi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137 Tak jak pisał Gawron ten mod ma tylko jedną wersję :p Co do filmu, który wstawiłeś, też to oglądałem, ale do mnie Wolnościowcy nie otworzyli ognia, ani ich dowódca nie krzyknął, żebym się zatrzymał. Ja znów z kolei co do Woli się nie wypowiem bo nie zapuściłem się nawet w stronę tamtego gospodarstwa i go nie spotkałem, tak samo tego martwego stalkera też nie znalazłem bo nie eksplorowałem tamtego rejonu :P Kucharz mówił, żeby się nie wdawać w bijatyki z Najmolami, a oni w modzie cały czas są wrogo nastawieni więc się tam nie zbliżałem...wychodzi na to że szkoda bo była inna ścieżka he he :P Skończyłem moda a jak widać jest jeszcze więcej rozwiązań i wariantów przejścia niż myślałem. Ktoś się nieźle musiał napracować wymyślając to wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skończony mod, Bohater został fajnie wykreowany , na plus jest fajnie poprowadzona historia , szkoda tylko ze musiały mnie spotykać problemy modem jak martwi npc, i wyloty bez loga tylko w barze, jedynie to naprawdę mogę się przyczepić do pozostawionych zadań z podstawki ( nie wierzę ,  ze ma to związek z zakończeniem),  @gawron tak samo brawo za tłumaczenie i za składankę  , bo czysta wersja cieniu Czarnobyla razi , nie tylko graficzne ale tez gameplay , tylko nie zrozumiałem zakończenia.

 

Spoiler

Czyli wychodzi ze cała podroż naszego bohatera działa się w głowie naszego bohatera, i Jedynie czego możemy być pewni, to ze został znaleziony sarkofagu przez wojsko , zostało mu podane  Serum prawdy , chcieli uzyskać informacje odnośnie platyny , potem został porzucony i znaleziony przez stalkerów i oddany pod opiekę Sacharowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tom3kb racja racja, pomyliwszy mi się, czasem robię po kilka modów na raz wiec czasem mi się mylą @gawron 

14 godzin temu, gawron napisał:

cofnij się do zapisu sprzed porannej rozmowy z Kucharzem

no ale to będzie akcja z fleszką dla maxa, oddam mu ją i nic nie będę z tego miał a kucharz też ją chce ale daje namiary na akcję z teleportami co pcha fabułę do przodu @Szczepan9205 

13 godzin temu, Szczepan9205 napisał:

ale do mnie Wolnościowcy nie otworzyli ognia, ani ich dowódca nie krzyknął, żebym się zatrzymał.

no to nie wiem, miałeś jakiś fart

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@gawron pograłem sobie chwilkę w tą twoją wersję moda i popatrzyłem na oryginał na yt to normalnie dzień do nocy :D za te przeróbki graficzne, dodatki to normalnie +2 do oceny końcowej moda ;) 

Ale gęsto i zieloniutko na mapach, fajne modele npców i niektórych mutantów, o giwerkach to już nawet nie wspomnę, pierwsze pieniążki zarobione i od razu do Sidora na zakupy i bez targowania Pepeszka :D

Tobie to tylko taką kosmetykę robić do rożnych modów, a szczególnie tych opartych na czystych modelach z gry. Aż chce się grać od razu.

:065::018::048:

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137 No to sobie wczytaj autosave z pierwszego wejścia na Magazyny, pogadaj z Wasią jeszcze raz, weź namiar na schowek z granatnikiem, wskocz na traktor jak Cię przeniesie do Wioski Pijawek, wystrzelaj france, idź zagadać z Wasią odnośnie tego co dalej, a potem prosto do bazy Wolności i zagadaj od razu z Kucharzem, a Maksa olej, to że Maks się drze, że "Chodź no tu, pogadamy" jak przechodzisz obok to przecież nie znaczy, że musisz podejść :P 

Wtedy Kucharz poprosi Cię o pójście do świrniętego Wolnościowca po fleszkę, a ten Ci ją da. Wracasz z fleszką do Kucharza, on Ci daje namiar na tunel, przechodzisz sekwencję z teleportami, wracasz na Magazyny i idziesz do Kucharza. GG i on sobie popiją, GG urwie się film i po obudzeniu się masz rozmowę z Kucharzem gdzie on mówi o teleporcie w miejscu gdzie siedzą Najemnicy to idź wtedy po prostu na Barierę, zrób sobie quicksave zaraz przed Barierą i zobacz czy otworzą do Ciebie ogień, to że do gościa na filmie otworzyli to nie znaczy, że do Ciebie też otworzą bo oglądałem gameplay u innego ruska i do niego nie strzelali, a ten którego zalinkowałeś mógł coś wcześniej w fabule zrobić inaczej niż ja, pominąć jakiś detal, lub zagadał z nie tym NPC i przez to otworzyli ogień do niego - nóż widelec do Ciebie też nie otworzą i przejdziesz normalnie dalej, będziesz wiedział czy zaczną strzelać po tym czy wyskoczy Ci zadanie na pogadanie z dowódcą Bariery - jeśli nie to przejdziesz normalnie , jeśli tak to musisz olać to zadanie biec na pałę. 

Poza tym.... Mówiłeś, że wyczyściłeś miejsce w którym siedzą Najmole przy którymś podejściu do lokacji i teleportu potem i tak tam nie było, a w Wiosce nie miałeś tego gościa, o którym mówił @gawron i zwłok z namiarami na teleport czy jak to tam było to inaczej tej lokacji chyba i tak nie przejdziesz by iść dalej bo byś musiał się cofać nie wiadomo do jakiego momentu do tyłu z fabułą, żeby przejść tak, żeby się pojawili i wszystko było "si".  W Twoim przypadku wyjścia są tylko te dwa by iść dalej z fabułą, chyba, że @gawron Ci podpowie gdzie mogłeś inaczej niż on poprowadzić fabułę i wtedy przejdziesz tak jak on.

Stracisz może pół godziny rozgrywki na zrobienie tego w takiej kolejności jak Ci opisałem, a przejdziesz jako tako sensownie cały poziom chyba, że gdzieś wspomniałeś, że zrobiłeś w takiej kolejności jak pisałem i i tak zaczęli strzelać, a ja to pominąłem to sory za tak długi wywód :P  A zresztą...nawet gdyby otworzyli do Ciebie ogień to co z tego? W większości wariantów zakończenia i tak nie wrócisz już później na Magazyny więc możesz mieć Wolność w poważaniu. Tak samo jak było trzeba Pietrence paczkę od Najemnika zanieść to po tym jak paczka wybuchła to jeśli miałeś na sobie skórzaną kurtkę to Powinność była do Ciebie wrogo nastawiona, a jeśli pancerz Powinności to Samotnicy otwierali ogień, nie da się chyba przejść tego moda by nikt w żadnym momencie nie był wrogo nastawiony do GG, to raz, a dwa w Barze wrogo nastawiają się tylko Samotnicy będący w północnej części Baru, ci w południowej są neutralnie nastawieni cały czas i tak samo na każdej innej lokacji gdzie występują Samotnicy.

Edytowane przez Szczepan9205
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Szczepan9205 zrobiłem to od nowa, dogadałem się z Kucharzem, poszedłem na barierę, ale doszedłem do beriery i zaczęli strzelać, więc ich olałem i im uciekłem

Poszedłem do X16 po tą książkę kodów dla Kuśtyka, każdy kto grał to pewnie wie że po rozmowie z hologramem Sacharowa zamykają się drzwi do labu, pytanie gdzie jest kod?

@gawron Wola pojawił mi się dopiero na Radarze, Wilk też się znalazł ale zadanie nadal wisi

Spoiler

ss_cez137_06-26-20_11-48-14_(l10_radar).thumb.jpg.477fffd123974024c63e23ebbadb4a3e.jpgss_cez137_06-26-20_12-01-37_(l10_radar).thumb.jpg.571aecc01b3773950812780349b6abae.jpgss_cez137_06-26-20_12-02-25_(l10_radar).thumb.jpg.fafcb7f42c3067264e6693278f9ae07c.jpgss_cez137_06-26-20_12-18-13_(l10u_bunker).thumb.jpg.da37aa68d53f8c58aa7266607a95e4ff.jpgss_cez137_06-26-20_12-25-09_(l10u_bunker).thumb.jpg.f60160620a3147e7b9f0a76ffd94cb35.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137 No to nie wiem, albo ja miałem szczęście, albo zrobiłem coś jeszcze innego w fabule wcześniej i przez to nie strzelali, w każdym razie skoro jesteś już na Radarze to stąd jest już z górki, ale też trzeba główkować. Z Wilkiem to wychodzi na to, że jeśli nie ostrzegłeś go wtedy kiedy miałeś czyli po tym jak odszyfrował pendrive, wskazał położenie drugiego schowka, a sam poszedł szukać pierwszego to wtedy po rozmowie z nim powinno się iść pogadać z Sidorem, ten bodaj zleca nam jakąś misję i jak wychodzimy z bunkra to Wilk powinien się zwijać z bólu za jednym z budynków i wtedy zadanie powinno się zaliczyć jak z nim pogadamy i damy mu apteczkę, na tym etapie fabuły gdzie Ty jesteś będzie już po prostu wisiało do końca gry bo kwestia dialogowa się nie pojawi i, żeby to naprawić to musiał byś wracać się na samiuśki początek gry :P A u mnie Wola też pojawił się dopiero na Radarze, jego zadaniem w tym wariancie fabuły jest tylko odesłanie GG do Kuśtyka.

A co do kodu to Kuśtyk Ci go podaje przecież w rozmowie gdzie zleca Ci znalezienie tej książki z kodami, a sama książka jest w tym pomieszczeniu gdzie hologram Sacharowa tyle Ci podpowiem, zbierasz książkę - przeczytaj uważnie jej opis, ale w labie nic z opisu nie będzie potrzebne, pojawią się za to Monolitowcy i jak ich wybijesz to dojdziesz do momentu, że dalej nie będziesz mógł przejść i wtedy, żeby nie psuć Ci gry tylko powiem, żebyś eksplorując cały Lab X-10 ( X-16 to to na Jantarze :P ) nasłuchiwał uważnie dźwięków otoczenia to powinieneś wpaść na to co zrobić dalej :P

Edytowane przez Szczepan9205
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki wylot podczas przechodzenia do Doliny Mroku:

Spoiler



! Missing ogg-comment, file:  c:\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\escape\lager_fanat_dialog.ogg
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : e_parent
[error]Function      : xrServer::Process_event_reject
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\xrServer_process_event_reject.cpp
[error]Line          : 11
[error]Description   : parent not found. id_parent=37888 id_entity=37896 frame=13720
 

stack trace:

Sprawdziłem w folderze plik .ogg jest tylko co jest nie tak?

 

@edit 

Pomogło ponowne wczytanie zapisu z przed przejscia na lokację, dla bezpieczeństwa zszedłem też na dynamiczne oświetlenie.

Autozapis był jakiś trefny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Szczepan9205 wylazłem, mnie to trochę mniej zajęło, ale ciekawy jestem jakiż to dźwięk cię sprowokował żeby tam wskoczyć?:007: bo u mnie to był czysty przypadek, po prostu ciekawy byłem co się stanie jak tam wskoczę i cyk teleport, dotarłem pod kopułę, wszystkich wybiłem i znowu stanąłem i nie wiem co mam robić :047: Leczony to w ogóle ma straszną przemianę materii, ciągle by tylko żarł i chlał, nie mam ani wody ani energetyków, z pragnienia w oczach mu się mieni, biedaczysko

ss_cez137_06-26-20_16-40-59_(l12u_sarcofag).jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137 No cieszy mnie to, że sam to rozgryzłeś :D No właśnie dźwięk teleportu bo przed FM grałem w Dead City Breaktrough i dźwięk teleportu mi utkwił w głowie przez to to charakterystyczne buczenie mnie zaciekawiło, przechodząc którymś korytarzem zauważyłem efekt teleportu + dźwięk to mówię aha gdzieś jest teleport, znalazłem, wskoczyłem i voila :P Heh w sarkofagu cały pic polega na tym, że na samym początku jak jesteś w korytarzach to w pierwszym korytarzu przy drzwiach z zamkiem na kod się rozejrzyj dobrze to dojdziesz o co chodzi, a jak to ogarniesz to jak schodzisz platformą do Spełniacza Życzeń to po prawej stronie jest ognisko i ciało, przeszukaj je i rozejrzyj się obok to dojdziesz sam do tego co dalej zrobić ;) 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Agrael przypiął/ęła ten temat
  • Agrael promuje ten temat

Witam, czy ktoś miał taki przypadek, że na Radarze po podniesieniu walizki i wybraniu jakiejkolwiek opcji nie pojawiają się trupy do obszukania i znalezienia fleszki z kodem pod kopułę? Samo zadanie znalezienia trupów mam ale ich samych już nie. Jedynie opcja z wezwaniem Sidorowicza kończy mi tą grę. Na Radar wszedłem normalnie nie teleportem ale przez barierę i Wolność do mnie nie strzelała. Walizkę podnoszę po znalezieniu notatki przy helikopterze o zabraniu platyny i po wizycie w laboratorium po książkę kodową. Może jakaś podpowiedz co robię źle 

Dodam, że przy walizce nie mam trupów naukowców - jest sama walizka z opcjami wyboru.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

No i ja wreszcie moda ukończyłem, choć nie chciało mi się sprawdzać wszystkich zakończeń.

Plusy:

Większość plusów idzie dla wersji od @gawrona, czyli wszelkie zmiany graficzne, roślinność, modele npc, modele przedmiotów, kilka fajnych modeli giwerek, dodanie potrzeby picia itp. Od strony graficznej mod wygląda bardzo przyjemnie i przez to nawet ta jego "prostota" mi tak bardzo nie przeszkadzała.

Całkiem przyjemna nie za długa historia.

Kilka wariantów zakończeń.

Minusy:

Mocne deja vu w stosunku do oryginalnej fabuły, idziemy tak jak w oryginale do tych samych postaci, które dają nam inne lub zmienione zadania.

Występowanie zadań z podstawki.

Niezbyt rozbudowany pod każdym wzgledem.

Moja ocena dla wersji @gawrona 7/10 jakbym miał grać w czystego moda jak go autor stworzył to bym dwa oczka odjął na 5/10.

 

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, tom3kb napisał:

No i ja wreszcie moda ukończyłem, choć nie chciało mi się sprawdzać wszystkich zakończeń.

Rozumiem, że zakończyłeś grę w gabinecie figur woskowych?

6 godzin temu, tom3kb napisał:

Mocne deja vu w stosunku do oryginalnej fabuły, idziemy tak jak w oryginale do tych samych postaci, które dają nam inne lub zmienione zadania.

Jak w wielu modach.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy przejściu do Doliny Mroku nawiedza mnie taki wylot:

 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : e_parent
[error]Function      : xrServer::Process_event_reject
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\xrServer_process_event_reject.cpp
[error]Line          : 11
[error]Description   : parent not found. id_parent=39945 id_entity=39954 frame=11004
 

stack trace:

Ktoś ma pomysł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.