MaklerR Opublikowano 3 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2020 W sumie to już nie ważne @Anton Gorodecki. Udało mi się to ogarnąć, pardon za najście 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 3 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2020 20 godzin temu, Anton Gorodecki napisał: Nie zamierzam NLC 7 3.0 tutaj ani zachwalać (i być później osądzonym o stronniczość) A ja wręcz przeciwnie, uważam, że NLC jest czymś najlepszym, co się mogło przydarzyć STALKEROWI. Taka jest moja w stu procentach nieobiektywna opinia, właściwie nie opinia, tylko refleksja, która mnie naszła pod koniec gry, a nie na jej początku. Tak sobie myślę, że negatywne opinie o tej modyfikacji mogą płynąć tylko od ludzi, którzy nie wysunęli nosa dalej niż Wysypisko, ale w końcu nie każdy musi... Z tego, co mi wiadomo, artefakty spawnują się po dwa na lokację po każdej emisji. 6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moongate Opublikowano 3 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2020 (edytowane) Ja gdybym miał ocenić, też NLC 7 trafia pode mnie i to bardzo. Takie refleksje naszły mnie podczas mojej pierwszej styczności z tym modem, gdzie dotarłem do radaru, (brak kontynuacji) z racji że to była wersja Sjaka, a nie 2.5 już ze zrobioną końcówką na szybko. Odczucie hardcore/ i realizmu jak na tamten czas odbiło się na mnie mocno, ale to i dobrze, wiele spędzonych godzin przy planowaniu, kombinowaniu gdzie zdobyć amunicje, + szukanie odpowiednich osób a żeby zadanie ruszyło było trochę frustrujące ale i satysfakcjonujące z drugiej strony. Są wady i zalety, ale brakuje mi bardzo Izloma, szkoda że nie przeszedł do koncepcji świata NLC ale cóż. A co do przechodzenia, już zadamawiam się w barze powoli, wykonując pierwsze zadania które mogę, jedynym problemem który (jeszcze mnie nie będzie dotyczył) to przechowywanie swoich rzeczy u Woronina, w końcu przyjdzie moment kiedy będzie trzeba wszystko przenieść z pomocą (grawi kostiumu) Edytowane 3 Czerwca 2020 przez moongate 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skryty Opublikowano 3 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2020 (edytowane) Powiem Wam i samemu sobie, że modyfikacja NLC7 3.0 jest jednym z projektów, które mimo wręcz masochistycznego podejścia do gracza, w tym realizmu, nietuzinkowego podejścia gry, do którego wcześniej się przyzwyczailiśmy w innych grach, nie tylko w serii S.T.A.L.K.E.R-a, jest wart uwagi. Zachęcam każdego do "posmakowania" danego moda, nawet w jednej lokacji jakim jest Kordon. Dlaczego? Otóż tak, modyfikacja wymaga ostrożnego, wręcz chodzenia na palcach, podejścia do gry, w tym racjonowania żywności, używania apteczek, których jest jak ich na lekarstwo oraz oszczędnego używania amunicji, czy też inaczej, "pestek". W tej modyfikacji gracz czuje się w istocie jak sam prawdziwy stalker. Musi dokładnie oszacować, pilnować każdego kroku, musi ocenić swoje szanse na przeżycie z banditosami a ka Cheeeki Breeeki, czy mutantami i innymi przeciwnikami, z którymi będziemy musieli się zmierzyć. Przede wszystkim będziemy mogli, wręcz trzeba będzie wyłapywać artefakty w anomaliach i modyfikować je dla siebie, bądź przechować je na sprzedaż, by móc przeżyć. Przeżyć dzięki właściwościom artefaktów, bądź dodatkami od NPC-ów, z którymi napotkamy na swojej drodze. Takich modyfikacji mi bardzo brakowało ostatnio. Może to wynika z tego, że bardzo lubiłem wracać do serii gier z uniwersum Dark Souls, gdzie tam też jeden błąd ze strony gracza równał się śmiercią na miejscu i utratą dusz. W NLC7 3.0 bardzo daleko mi do końca gry, ale pierwsze wrażenie oceniłbym pozytywnie i dążyłbym do ukończenia tejże modyfikacji. Edytowane 4 Czerwca 2020 przez seb-stryl 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moongate Opublikowano 4 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2020 Co do tematu sztolni, nie sprawdzałem tego w tej wersji, może ktoś już to robił z Testerów albo i nikt. Można dostać się tam innym sposobem (nielegalnym według gry) wskoczenie przez tekstury, idąc w prawo od sztolni w pewien punkt można wskoczyć (Jak jest wagon, dosłownie jego środek gdzie widać że jest otwarty, należy wtedy skoczyć, przed siebie. Jest spora szansa że to naprawili, nie testowałem tego osobiście na tej wersji. Screen słabej jakości i ze starego NLC, ale może komuś się przyda zdobycie dość wcześnie unikalnego artefaktu Jednak jest mały problem. Poza zużyciem antyradów to jedna rzecz. Druga Kostium i anomalia galareta. Prawdopodobieństwo że kombinezon zniszczy się do takiego stanu podczas próby wydostania się jest wysoka ponadto przydadzą się energetyk 1-2 i wyzbycie się przedmiotów gdzieś, jeżeli dobrze pamiętam niedaleko pijawek jest skrzynia, a obok sztolni ognisko więc save można zrobić. Ale wracając około 10 bandaży jak nie więcej pójdzie na ratowanie się z oparzeń + apteczki. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 4 Czerwca 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2020 10 godzin temu, moongate napisał: wskoczenie przez tekstury, idąc w prawo od sztolni w pewien punkt można wskoczyć (Jak jest wagon, dosłownie jego środek gdzie widać że jest otwarty, należy wtedy skoczyć, przed siebie Tego akurat nie próbowałem, ale wiem, że można wpaść "pod mapę" (kończy się to wczytaniem zapisu gry) w okolicy małego stawu na podejściu do sztolni (już za dziurą w płocie). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 4 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2020 14 godzin temu, moongate napisał: Można dostać się tam innym sposobem (nielegalnym według gry) wskoczenie przez tekstury Z ciekawości sprawdziłem, niestety, tak jak napisał Anton, zobaczyłem tekstury od spodu. Natomiast jest myk, dzięki któremu można zaoszczędzić na medykamentach. Jeśli mamy sprawę do Chudego lub Docenta, zrzucamy plecak z boku Garika, przeskakujemy mu przez ramię i nie mu musimy płacić za przejście. Spoiler 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 4 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2020 (edytowane) Pobrałem, postawiłem, gram. Obejrzałem film Mniecia: S.T.A.L.K.E.R. NLC7 3.0 Edycja Polska - 13:06 i nie ma tam tego kontenera, czyżby było to losowe? Edytowane 4 Czerwca 2020 przez vidkunsen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 4 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2020 29 minut temu, vidkunsen napisał: i nie ma tam tego kontenera, czyżby było to losowe? Tak, przedmioty mają po kilka miejsc spawnu, powinni ci mówić gdzie go zgubili, ja miałem np: na północ od ATP, tam gdzie krzyż i drzewa. 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 4 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2020 Sidorowicz mówi, gdzie trzeba szukać. Jeśli nic się nie zmieniło, są trzy miejsca spawnu kontenera. https://nlc.fandom.com/ru/wiki/Принести_контейнер_Сидоровичу 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 4 Czerwca 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2020 Są trzy bazowe miejsca pojawienia się kontenera (zapraszam do lektury mojego poradnika). W czasie jednej z moich gier podwędził mi go jeden z (losowo pojawiających się) Myśliwych. Łaziłem za nim tak długo, aż zabiły go mutanty. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 4 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2020 (edytowane) I to zmienia postać gry, losowo + złodzieje, brak schematu w stylu: tu i nigdzie więcej. p.s. znalazłem te 3 obrazki z kontenerem ale jutro jak zwykle niezwykle idę do tyrki więc walę w kimę. Edytowane 5 Czerwca 2020 przez vidkunsen 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 4 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2020 Nieudacznik w zamian za energetyka powie, gdzie dokładnie zgubił kontener. Swoją drogą to gdy już odniesiemy kontener Sidorowiczowi, to znika nasz nieudolny nowicjusz. Ciekawe gdzie go wywiało. @Anton Gorodecki Dzisiaj Zona się do mnie uśmiechnęła. Rozpocząłem nową grę i wszystko jakby szło w dobrym kierunku. Poszedłem do STS porozmawiać z bandytami, gdy nagle ci właśnie Myśliwi ich zaatakowali. Problem polega na tym, że ciągle podchodzą pod ATP. A byłem tak blisko opuszczenia Kordonu. Jutro spróbuję wczytać zapis sprzed rozmowy z Sidorem o Żwawym. A nóż Myśliwi pójdą inną drogą i dadzą spokój bandytom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 4 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2020 @Agrael u mnie najpierw Niedacznik siedział w piwnicy, w tej co się budziliśmy. Teraz śpi w tym rozwalonym budynku obok. Też zacząłem robić wariant pokojowy ale jednak później przeszedł w standardową rzeźnię 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 5 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2020 @tom3kb Można i tak Jeżeli chodzi o bandytów i STS to mam pytanie. Czy oni Wszyscy muszą przeżyć ? Znów się napatoczył jakiś neutralny stalker i zastrzelił jednego z nich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 5 Czerwca 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2020 @Agrael Nie chodzi tutaj nawet o to czy przeżyją - wystarczy że któryś z nich zostanie zaatakowany przez losowo pojawiającego się w pobliżu NPCa i już po premii od Dzika. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 7 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2020 No i sprawdziło się info z poradnika o okradaniu schowków. Trzy im skasowali. Co prawda w drugim coś tam zostało, ale... Pierwszy założyłem na przeciwko rozwalonego młyna (Kordon), w wagonie ze znanym schowkiem. Jest tam spora radiacja więc myślałem, że... Choć ten trzymał się stosunkowo długo. Drugi - Wysypisku - hałda na przeciw wejścia do hangaru. Krótko wytrzymał. Trzeci - Wysypisko - bajorko chemiczne koło lasku. Nie wiem jak ktoś tam wlazł. Idę więc do Stacha i pogadam. Choć, z tego co pisał @Anton Gorodecki , schowki chronione nie zawsze są skutecznie chronione. Czyli wypadałoby taszczyć wszystko ze sobą. A, mam jeszcze czwarty. Bajorko na Agro. Tam cały czas wrzeszczy Dezerter więc może odstraszy nieproszonych gości. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 7 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2020 36 minut temu, DaarMoo napisał: schowki chronione nie zawsze są skutecznie Dlatego na terenie Baru lepiej jest przechowywać swoje rzeczy u Woronina niż u Lolika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 7 Czerwca 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2020 @DaarMoo w poście https://www.amk-team.ru/forum/topic/13335-pravki-i-modifikacii-dlya-nlc-7/?do=findComment&comment=1053538 został opisany sposób na zniwelowanie kradzieży. Nie wiem (nie próbowałem) czy sprawdzi się to w wersji 3.0. Przed zmianami wskazane jest wykonać kopię zapasową modyfikowanego pliku. Odnajdujemy plik ...\gamedata\scripts\amk\amk_offline_alife.script i zmieniamy wartości na te wyróżnione czerwonym kolorem. local rel_enemy,rel_friend local look_radius=0 -- kradzież wszystkiego, co znajduje się na powierzchni, włączając w to arty local search_intensivity=30 local max_rounds = 10 local health_wound = 0.1 local health_wound_set = 0.02 local base_fp = 1400 local dist_coeff = 8 local sell_limit = 15000 local rate_kill_base = 50 local rate_art_found = 15 local to_actor = 100 local look_radius_box = 0 -- całkowite ignorowanie skrzynek przez NPC-ów local look_radius_ruksak = 0 -- całkowite ignorowanie plecaków przez NPC-ów local look_radius_hide1 = 10 local look_radius_hide2 = 20 local body_blow_id = nil Co dają te zmiany? NPC nie będą rabować schowków (skrzynek, plecaków, itd.). Jeśli ktoś będzie z tego korzystał, to niech napisze czy to w ogóle działa. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 8 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2020 Z tymi schowkami to faktycznie nieciekawa sprawa. Towaru mam już nawet sporo, a GG przeciążony. Pakuję swoje rzeczy do skrzynki w obozie nowicjuszy i chwilowo nikt nic nie ukradł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 8 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2020 Jeszcze nigdy nie maszerowałem tak wolno w stalkerze żeby sprzedać kilka giwer z pierwszego kompleksu na Agropromie do Sierija i jego ludzi w hangarze na Wysypisku przemieszczałem się licząc w głowie powoli od 1 do 10, potem tyle samo trwało odpoczywanie, i znowu spacer do 10. A to wszystko z przeciążeniem do 60kg. W sumie to jak już taszczyć giwery to praktycznie w idealnym stanie ale takie się prawie nie trafiają, to już lepiej sprzedać jakiś artefakt albo części mutantów. No ale jak na początku każdy grosz się liczy to takie na 50% też biorę Ps. Dziki w tym modzie są radioaktywne? Albo ich kopytka? Bo w trakcie kilku walk załapałem niezłą dawkę i teraz nie wiem czy to ich wina czy może wlazłem w jakąś strefę radiacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 8 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2020 Na 80% dziki. Jak parę z nich ustrzeliłem na Kordonie ( który opuściłem tylko, jak załatwiałem sprawę Żwawego ) i jak chciałem odciąć ich kopyta, to postać przyjęła niezłą dawkę. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moongate Opublikowano 9 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2020 (edytowane) Same dziki są radioaktywne ale kopytka nie. Najlepiej Taszczyć Giwery jeżeli udało się Tobie dostać do Śmieciarza w Sanatorium dość dobrą sumkę można u niego zarobić. Nawet zbyt dużą moim zdaniem i psuje ona w pewnym momencie ekonomie gry, ale to moja tylko ocena W ogóle widzę niektóre schowki są pozmieniane (chodzi o zawartość) te które w nagrodę dają NPC z misji, i trochę się zdziwiłem ale jednak coś zawsze zaskakującego. Powoli robię poboczne zadania na które mogę sobie pozwolić, pozwiedzałem inne terytoria i modle się, aby zdobyć łapkę kontrolera. A co do taszczenia giwer, jeżeli masz w pobliżu ciało trupa, wsadź w nie złom i przenoś ciało. Edytowane 9 Czerwca 2020 przez moongate 1 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 10 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2020 Powolutku i z problemami, ale do przodu. Niedługo będę się wybierał na Wysypisko, a to już coś. Udało mi się rozwiązać problem Żwawego pokojową metodą i wykonuję parę zadań pobocznych ( mam tylko nadzieję, że bandyci spokojnie dotarli do Sanatorium lub któryś nie władował się w anomalię ). Między innymi wybrałem się do Jelita Zony po kiełbasę dla Sidora. Dobrze, że mamy wybór w rozwiązaniu zadań. Ignacy ( szef myśliwych ) da nam kiełbasę, ale w zamian chce artefakt ( II poziomu - czyli jak na początek gry dość cenny ) lub mamy dostarczyć przesyłkę jednemu z jego ludzi. Wybrałem tą drugą opcję, a po drodze zabrałem artefakt jako nagrodę od Żwawego za kurtkę. Trzeba było się wybrać aż pod przejście do Doliny Mroku. Po drodze sporo kombinowania jak uniknąć mutantów. Przy małym moście natknąłem się na dwa burery, ale na szczęście miałem granat. Celny rzut i mutant nakrył się nogami. W nagrodę za cierpliwość Zona postanowiła nagrodzić mnie artefaktem, gdy już wracałem do Ignacego: Na samym środku drogi, kto by pomyślał A tutaj rozszyfrowanie znalezionych PDA. Ciekawa sprawa: 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaklerR Opublikowano 10 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2020 Właśnie, dla ludzi którzy mogli nie zrozumieć z filmiku @Anton Gorodecki (jak ja na przykład :D). By zhakować pda wystarczy z literek z loginu ułożyć logiczny wyraz jak to pokazał @Agrael 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.